Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nowy Kisielin - Rozwojowa 7A, Nowe Miasto, Nowy Kisielin (pow. zielonogórski)
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie dokumentacji personalnej (kompletowanie, prowadzenie, uzupełnienie akt osobowych oraz ich archiwizacja);
współpraca z zewnętrznymi podmiotami w sprawach dot. ewidencji i rozliczania czasu pracy oraz urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, nieobecności;
odpowiadanie na zapytania oraz wsparcie pracowników zagranicznych w sprawach związanych z obszarem kadrowo-płacowym;
sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i płac;
współtworzenie procedur kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
udział w tworzeniu umów oraz innych dokumentów dla pracowników zagranicznych, przy ścisłej współpracy z Biurem Prawnym oraz partnerami zewnętrznymi;
przygotowanie dokumentacji dla instytucji zewnętrznych;
wykonywanie innych poleceń przełożonego, wynikających z bieżących potrzeb
prowadzenie badań i analiz kondycji finansowej firmy i ogólnej sytuacji ekonomicznej;
nadzór nad tworzeniem odpowiednich raportów dla Zarządu firmy, kadry kierowniczej, akcjonariuszy, jednostek zewnętrznych itd.;
tworzenie terminarza płatności;
raportowanie o planowanych płatnościach;
kontrola przepływów pieniężnych;
bieżąca analiza zmian w przepisach podatkowych oraz księgowych;
współpraca z doradcą podatkowym, Urzędem Skarbowym oraz innymi organami administracji skarbowej;
weryfikacja i wystawianie faktur pod kątem zgodności z zawartymi umowami;
wsparcie zespołu w obszarze dekretowania nietypowych transakcji i prezentacji w sprawozdaniu finansowym;
organizacja i nadzór nad obowiązkami podległych zespołów, wsparcie merytoryczne, moderowanie aktywności i motywowanie pracowników;
doskonalenie własnych kompetencji oraz podległego zespołu;
reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i wewnętrznych;
tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań dla zarządu organizacji;
uczestniczenie i nadzór w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania podległego obszaru;
zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, kodeksu etycznego, prawa pracy, procedur i regulaminów ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
dbanie o wizerunek, mienie i dobrą reputację Firmy;
nadzór nad poziomem minimalnych stanów magazynowych;
nadzór nad dokumentacją magazynową;
nadzór nad obiegiem i dostarczaniem dokumentów finansowych i danych niezbędnych dla księgowości;
nadzór nad logistyką składowania na magazynie surowca i WG;
nadzór i przeprowadzanie cyklicznych i rocznych inwentaryzacji;
nadzór nad infrastrukturą magazynu (regały, wózki widłowe, paleciaki itp.);
zgłaszanie niezgodności stokowych oraz transportowych;
organizacja i nadzór nad obowiązkami zespołu, wsparcie merytoryczne, moderowanie aktywności i motywowanie pracowników;
zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, prawa, procedur i regulaminów ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i wewnętrznych;
Nowy Kisielin - Rozwojowa 7A, Nowe Miasto, Zielona Góra
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad procesem produkcyjnym, jego optymalizacja oraz stałe dążenie do doskonalenia,
aktualizacja standardów dotyczących produktów i procesów,
rozwijanie wiedzy, umiejętności i świadomości pracowników zaangażowanych w produkcję i montaż,
monitorowanie zastosowanych metod produkcyjnych i wprowadzanie działań korygujących,
przygotowanie i realizacja nowych wdrożeń produkcyjnych oraz zarządzanie projektami mającymi na celu doskonalenie procesu wytwarzania,
opracowywanie układu przestrzennego procesu produkcyjnego, tworzenie instrukcji stanowiskowych, ustalanie tempa pracy i czasu realizacji procesów produkcyjnych,
regularne raportowanie do Dyrektora Działu Produkcji
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (w tym dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz przebiegiem zatrudnienia pracowników zagranicznych) oraz akt osobowych w ramach spółek zagranicznych;
koordynowanie procesu zatrudniania nowych osób i przepływu dokumentów personalnych;
nawiązywanie współpracy z lokalnymi biurami kadrowymi i kancelariami;
przygotowywanie umów;
ścisła współpraca z Hiring Managerami i Zarządem w zakresie wyboru najoptymalniejszej formy współpracy;
współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi;
koordynacja i standaryzacja procesów kadrowych w zakresie zatrudnień zagranicznych;
bieżąca analiza i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesówkadrowych oraz aktualizowanie regulaminów, procedur i dokumentacji wewnętrznej na potrzeby zatrudnień zagranicznych;
sporządzanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (w tym dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz przebiegiem zatrudnienia pracowników zagranicznych) oraz akt osobowych w ramach spółek zagranicznych;
koordynowanie procesu zatrudniania nowych osób i przepływu dokumentów personalnych;
nawiązywanie współpracy z lokalnymi biurami kadrowymi i kancelariami;
przygotowywanie umów;
ścisła współpraca z Hiring Managerami i Zarządem w zakresie wyboru najoptymalniejszej formy współpracy;
współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi;
koordynacja i standaryzacja procesów kadrowych w zakresie zatrudnień zagranicznych;
bieżąca analiza i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesówkadrowych oraz aktualizowanie regulaminów, procedur i dokumentacji wewnętrznej na potrzeby zatrudnień zagranicznych;
sporządzanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego
samodzielne przeprowadzanie międzynarodowych procesów rekrutacyjnych;
określanie profilu poszukiwanych pracowników i dobór źródeł pozyskiwania kandydatów;
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych;
promowanie rekrutacji we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji;
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
samodzielne przeprowadzanie międzynarodowych procesów rekrutacyjnych;
określanie profilu poszukiwanych pracowników i dobór źródeł pozyskiwania kandydatów;
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych;
promowanie rekrutacji we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji;
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
samodzielne przeprowadzanie międzynarodowych procesów rekrutacyjnych;
określanie profilu poszukiwanych pracowników i dobór źródeł pozyskiwania kandydatów;
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych;
promowanie rekrutacji we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji;
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
weryfikacja poprawności danych w stosowanych w Grupie systemach finansowo-księgowych;
udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca;
udział w opracowywaniu polityki cen transferowych i rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem analiz, dokumentacji oraz wycen w obszarze cen transferowych;
stała aktualizacja dokumentów polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych;
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującą polityką i polityką rachunkowości;
weryfikacja poprawności danych w stosowanych w Grupie systemach finansowo-księgowych;
udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca;
udział w opracowywaniu polityki cen transferowych i rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem analiz, dokumentacji oraz wycen w obszarze cen transferowych;
stała aktualizacja dokumentów polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych;
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującą polityką i polityką rachunkowości;
weryfikacja poprawności danych w stosowanych w Grupie systemach finansowo-księgowych;
udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca;
udział w opracowywaniu polityki cen transferowych i rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem analiz, dokumentacji oraz wycen w obszarze cen transferowych;
stała aktualizacja dokumentów polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych;
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującą polityką i polityką rachunkowości;
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych, monitorowanie tendencji na rynku pracy;
promowanie nowych projektów we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
analiza danych personalnych ze szczegółową statystyką;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesu onboardingu zarówno pracowników, jak i stażystów/praktykantów;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji (leasing pracowniczy itp.);
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
Nowy Kisielin - Rozwojowa 7A, Nowe Miasto, Nowy Kisielin (pow. zielonogórski)
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych;
określanie profilu poszukiwanych pracowników;
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych, monitorowanie tendencji na rynku pracy;
promowanie nowych projektów we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
analiza danych personalnych ze szczegółową statystyką;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesu onboardingu zarówno pracowników, jak i stażystów/praktykantów;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji (leasing pracowniczy itp.);
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych, monitorowanie tendencji na rynku pracy;
promowanie nowych projektów we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
analiza danych personalnych ze szczegółową statystyką;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesu onboardingu zarówno pracowników, jak i stażystów/praktykantów;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji (leasing pracowniczy itp.);
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
negocjacje dotyczące wyceny przygotowania określonych prac w projekcie;
kierowanie zespołem projektowym;
współpraca z poszczególnymi działami zaangażowanymi w projekt (alokacja i zarządzanie zespołami wykonawczymi);
współpraca z dostawcami i partnerami zewnętrznymi;
kontrolowanie budżetu projektu;
bieżące rozwiązywanie problemów, analiza ryzyka oraz zarządzanie zmianą;
organizacja i nadzór nad obowiązkami podległych zespołów, wsparcie merytoryczne, moderowanie aktywności i motywowanie pracowników;
doskonalenie własnych kompetencji oraz podległego zespołu;
reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i wewnętrznych;
tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat procesów zarządzania projektami dla zarządu organizacji;
uczestniczenie i nadzór w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania obszaru Biura Realizacji Kontraktów;
zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, kodeksu etycznego, prawa pracy, procedur i regulaminów ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
dbanie o wizerunek, mienie i dobrą reputację Firmy;
raportowanie wyników prac do Prezesa Zarządu i/lub Sponsora Projektu
negocjacje dotyczące wyceny przygotowania określonych prac w projekcie;
kierowanie zespołem projektowym;
współpraca z poszczególnymi działami zaangażowanymi w projekt (alokacja i zarządzanie zespołami wykonawczymi);
współpraca z dostawcami i partnerami zewnętrznymi;
kontrolowanie budżetu projektu;
bieżące rozwiązywanie problemów, analiza ryzyka oraz zarządzanie zmianą;
organizacja i nadzór nad obowiązkami podległych zespołów, wsparcie merytoryczne, moderowanie aktywności i motywowanie pracowników;
doskonalenie własnych kompetencji oraz podległego zespołu;
reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i wewnętrznych;
tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat procesów zarządzania projektami dla zarządu organizacji;
uczestniczenie i nadzór w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania obszaru Biura Realizacji Kontraktów;
zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, kodeksu etycznego, prawa pracy, procedur i regulaminów ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
dbanie o wizerunek, mienie i dobrą reputację Firmy;
raportowanie wyników prac do Prezesa Zarządu i/lub Sponsora Projektu
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy z j. angielskim
Łódź
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzenie analizy dokumentacji konkursowej: klasyfikacja pomocy, określenie poziomu dofinansowania, miejsca i okresu realizacji projektu, okresu trwałości, obowiązujących limitów, weryfikacja kryteriów: dostępu, formalnych, merytorycznych (o ile dotyczy), strategicznych/punktowanych dodatkowo (o ile dotyczy), sporządzenie listy niezbędnych załączników;
przeprowadzenie weryfikacji wstępnej projektu: klasyfikacja pomocy, programu, konkursu, określenie poziomu dofinansowania, miejsca i okresu realizacji projektu, wskaźników produktu i rezultatu;
opracowanie wniosku o dofinansowanie: opis wnioskodawcy, opis rynku (część formalna), opis konkurencji (część formalna), analiza potrzeb (część formalna), nowość (część formalna), opis etapów badawczych (część formalna), opis kamieni milowych (część formalna), analiza ryzyk (część formalna), opis kadry B+R (o ile dotyczy), opis kadry zarządzającej (o ile dotyczy), opis zaplecza technicznego, opracowanie wykresu Gantta, opracowanie budżetu, dopasowanie do treści wniosku wskaźników produktów/wskaźników rezultatów, sporządzenie (o ile dotyczy)/skompletowanie załączników do wniosku, w tym biznes planu (o ile dotyczy), analizy finansowej (część związana z założeniami przyjętymi dla realizacji projektu - o ile dotyczy);
złożenie wniosku: skompletowanie wniosku wraz z załącznikami, uzyskanie potwierdzenia złożenia wniosku w terminie
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy z j. angielskim
Poznań
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzenie analizy dokumentacji konkursowej: klasyfikacja pomocy, określenie poziomu dofinansowania, miejsca i okresu realizacji projektu, okresu trwałości, obowiązujących limitów, weryfikacja kryteriów: dostępu, formalnych, merytorycznych (o ile dotyczy), strategicznych/punktowanych dodatkowo (o ile dotyczy), sporządzenie listy niezbędnych załączników;
przeprowadzenie weryfikacji wstępnej projektu: klasyfikacja pomocy, programu, konkursu, określenie poziomu dofinansowania, miejsca i okresu realizacji projektu, wskaźników produktu i rezultatu;
opracowanie wniosku o dofinansowanie: opis wnioskodawcy, opis rynku (część formalna), opis konkurencji (część formalna), analiza potrzeb (część formalna), nowość (część formalna), opis etapów badawczych (część formalna), opis kamieni milowych (część formalna), analiza ryzyk (część formalna), opis kadry B+R (o ile dotyczy), opis kadry zarządzającej (o ile dotyczy), opis zaplecza technicznego, opracowanie wykresu Gantta, opracowanie budżetu, dopasowanie do treści wniosku wskaźników produktów/wskaźników rezultatów, sporządzenie (o ile dotyczy)/skompletowanie załączników do wniosku, w tym biznes planu (o ile dotyczy), analizy finansowej (część związana z założeniami przyjętymi dla realizacji projektu - o ile dotyczy);
złożenie wniosku: skompletowanie wniosku wraz z załącznikami, uzyskanie potwierdzenia złożenia wniosku w terminie
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy z j. angielskim
Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzenie analizy dokumentacji konkursowej: klasyfikacja pomocy, określenie poziomu dofinansowania, miejsca i okresu realizacji projektu, okresu trwałości, obowiązujących limitów, weryfikacja kryteriów: dostępu, formalnych, merytorycznych (o ile dotyczy), strategicznych/punktowanych dodatkowo (o ile dotyczy), sporządzenie listy niezbędnych załączników;
przeprowadzenie weryfikacji wstępnej projektu: klasyfikacja pomocy, programu, konkursu, określenie poziomu dofinansowania, miejsca i okresu realizacji projektu, wskaźników produktu i rezultatu;
opracowanie wniosku o dofinansowanie: opis wnioskodawcy, opis rynku (część formalna), opis konkurencji (część formalna), analiza potrzeb (część formalna), nowość (część formalna), opis etapów badawczych (część formalna), opis kamieni milowych (część formalna), analiza ryzyk (część formalna), opis kadry B+R (o ile dotyczy), opis kadry zarządzającej (o ile dotyczy), opis zaplecza technicznego, opracowanie wykresu Gantta, opracowanie budżetu, dopasowanie do treści wniosku wskaźników produktów/wskaźników rezultatów, sporządzenie (o ile dotyczy)/skompletowanie załączników do wniosku, w tym biznes planu (o ile dotyczy), analizy finansowej (część związana z założeniami przyjętymi dla realizacji projektu - o ile dotyczy);
złożenie wniosku: skompletowanie wniosku wraz z załącznikami, uzyskanie potwierdzenia złożenia wniosku w terminie
kontrolowanie wyrobu w procesie produkcji (na podstawie dostępnych check list, wewnętrznych procedur i dokumentacji technicznej);
kontrolowanie wyrobu gotowego, jakim są ładowarki do pojazdów elektrycznych;
kontrola wyrobów gotowych w miejscach instalacji;
wykonywanie zaplanowanych odbiorów dostaw komponentów pod względem jakościowym;
wykonywanie odbiorów jakościowych surowców u dostawców / podwykonawców;
tworzenie raportów z przeprowadzonej kontroli i raportowanie do Kierownika Działu Jakości oraz stron zainteresowanych wynikami przeprowadzanych kontroli jakościowych;
identyfikacja i nadzór nad działaniami korygującymi przeprowadzanymi po reklamacjach i zidentyfikowanych niezgodnościach;
udział we wdrożeniu platformy e-lerningowej a następnie jej administrowanie i bieżąca obsługa;
projektowanie i tworzenie produktów e-lerningowych (w tym: zakładaniem kursów, przygotowywaniem ankiet i testów, tworzenie stron dedykowanych konkretnym szkoleniom, raportowanie, usprawnianie i rozbudowywanie funkcjonalności platformy);
współpraca w zakresie wdrażania na platformie dedykowanych ścieżek rozwojowych dla pracowników organizacji;
tworzenie materiałów edukacyjno-rozwojowych w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia przy współpracy z ekspertami merytorycznymi
udział we wdrożeniu platformy e-lerningowej a następnie jej administrowanie i bieżąca obsługa;
projektowanie i tworzenie produktów e-lerningowych (w tym: zakładaniem kursów, przygotowywaniem ankiet i testów, tworzenie stron dedykowanych konkretnym szkoleniom, raportowanie, usprawnianie i rozbudowywanie funkcjonalności platformy);
współpraca w zakresie wdrażania na platformie dedykowanych ścieżek rozwojowych dla pracowników organizacji;
tworzenie materiałów edukacyjno-rozwojowych w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia przy współpracy z ekspertami merytorycznymi
udział we wdrożeniu platformy e-lerningowej a następnie jej administrowanie i bieżąca obsługa;
projektowanie i tworzenie produktów e-lerningowych (w tym: zakładaniem kursów, przygotowywaniem ankiet i testów, tworzenie stron dedykowanych konkretnym szkoleniom, raportowanie, usprawnianie i rozbudowywanie funkcjonalności platformy);
współpraca w zakresie wdrażania na platformie dedykowanych ścieżek rozwojowych dla pracowników organizacji;
tworzenie materiałów edukacyjno-rozwojowych w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia przy współpracy z ekspertami merytorycznymi
Specjalista ds. ofertowania z jęz. niemieckim / hiszpańskim / włoskim
Zielona Góra
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie nowych rynków zbytu poprzez monitorowanie zmian zachodzących na dynamicznie rozwijającym się rynku dotyczącym infrastruktury ładowania przeznaczonej dla rynku autobusowego, ogłaszanych postępowań przetargowych;
przygotowywanie ofert handlowych;
przygotowanie wymaganej dokumentacji w postępowaniach przetargowych, ofertach komercyjnych oraz indykatywnych;
ścisła współpraca z innymi działami, w tym technicznymi w celu przygotowania niezbędnych elementów oferty;
sprzedaż produkowanych przez Spółkę urządzeń do ładowania pojazdów elektrycznych;
utrzymywanie kontaktów z Zamawiającymi poprzez monitorowanie planów poszczególnych firm pod kątem planowanych kierunków rozwoju i związanych z tym potencjalnego zapotrzebowania na produkty i usługi znajdujące się w portfolio spółki;
opieka nad klientem pod kątem jego bieżących potrzeb produktowych, utrzymywanie relacji handlowych
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych, monitorowanie tendencji na rynku pracy;
promowanie nowych projektów we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
analiza danych personalnych ze szczegółową statystyką;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesu onboardingu zarówno pracowników, jak i stażystów/praktykantów;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji (leasing pracowniczy itp.);
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych, monitorowanie tendencji na rynku pracy;
promowanie nowych projektów we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
analiza danych personalnych ze szczegółową statystyką;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesu onboardingu zarówno pracowników, jak i stażystów/praktykantów;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji (leasing pracowniczy itp.);
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów;
prowadzenie procesów wdrożeniowych, monitorowanie tendencji na rynku pracy;
promowanie nowych projektów we wszystkich kanałach komunikacyjnych;
tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy poprzez profesjonalizm oraz pozytywny CE, a także współpraca z dostawcami i właścicielami portali branżowych umożliwiających promocję ofert pracy;
przygotowywanie raportów dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
analiza danych personalnych ze szczegółową statystyką;
bezpośrednia współpraca z działem Kadr dot. optymalizacji procesu zatrudnienia;
prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesu onboardingu zarówno pracowników, jak i stażystów/praktykantów;
współpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i innymi dostawcami rozwiązań z obszaru rekrutacji (leasing pracowniczy itp.);
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących markę pracodawcy;
raportowanie do Kierownika Działu Rekrutacji i Wdrożeń
kontrolowanie wyrobu w procesie produkcji (na podstawie dostępnych check list, wewnętrznych procedur i dokumentacji technicznej;
kontrolowanie wyrobu gotowego, jakim są ładowarki do pojazdów elektrycznych;
wykonywanie zaplanowanych odbiorów dostaw komponentów pod względem jakościowym;
tworzenie raportów z przeprowadzonej kontroli i raportowanie do Kierownika Działu Jakości oraz stron zainteresowanych wynikami przeprowadzanych kontroli jakościowych;
identyfikacja i nadzór nad działaniami korygującymi przeprowadzanymi po reklamacjach i zidentyfikowanych niezgodnościach;
Nowy Kisielin - Rozwojowa 7, Nowe Miasto, Zielona Góra
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (w tym dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz przebiegiem zatrudnienia pracowników zagranicznych) oraz akt osobowych w ramach spółek zagranicznych;
koordynowanie procesu zatrudniania nowych osób i przepływu dokumentów personalnych;
nawiązywanie współpracy z lokalnymi biurami kadrowymi i kancelariami;
przygotowywanie umów;
ścisła współpraca z Hiring Managerami i Zarządem w zakresie wyboru najoptymalniejszej formy współpracy;
współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi;
koordynacja i standaryzacja procesów kadrowych w zakresie zatrudnień zagranicznych;
bieżąca analiza i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesówkadrowych oraz aktualizowanie regulaminów, procedur i dokumentacji wewnętrznej na potrzeby zatrudnień zagranicznych;
sporządzanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego
pełnienie wiodącej roli w zespole w zakresie prowadzenia controllingu płynności;
koordynacja działań w zakresie monitorowania przepływów pieniężnych;
wsparcie w zakresie wypracowania potencjalnych działań poprawiających sytuację płynnościową grupy kapitałowej na bazie prowadzonych procesów prognozowania i monitorowania cash flow;
modelowanie finansowe w zakresie wpływu różnych scenariuszy decyzyjnych na prognozy płynnościowe;
pełnienie funkcji łącznika pomiędzy wieloma zespołami operacyjnymi i finansowymi;
realizacja okresowych procesów kontrolnych;
uczestnictwo w projektach i optymalizacja procesów;
ciągła poprawa jakości prognozowania cash flow poprzez dogłębną analizę realizacji planów i prognoz płynnościowych;
usprawnienie procesów w zakresie przydzielonego obszaru odpowiedzialności;
opracowywanie i monitorowanie modeli finansowych dla dużych transakcji handlowych wspierających sprzedaż i menedżerów regionalnych;
przegląd wyników biznesowych, w tym rentowności sektora i klientów oraz omówienie ich z kierownictwem;
utrzymanie, obsługa i ulepszanie (w tym automatyzacja) komercyjnej infrastruktury raportowania firmy, na którą składają się ERP Streamsoft Prestiż, BI i Excel;
wsparcie w tworzeniu oraz rewizji cenników dla poszczególnych grup klientów;
raportowanie co miesiąc rachunku zysków i strat sektora i segmentu oraz kluczowe wskaźniki wydajności a także comiesięczne aktualizacje prognoz i cotygodniowe aktualizacje wyników;
prezentacja i omawianie miesięcznej prognozy na spotkaniach przeglądowych, które odbywają się z odpowiednim członkiem zespołu sprzedaży;
pomoc w tworzeniu comiesięcznej prognozy rocznej dla biznesu i komunikacji z odpowiednimi interesariuszami
montaż podzespołów i zespołów w oparciu o dokumentację produkcyjną z wykorzystaniem elektronarzędzi (wkrętaków i wkrętarek akumulatorowych), narzędzi ręcznych (klucze, wkrętaki);