Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (251)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 236 )
Asystent działu IT ds. administracyjnych i obsługi Backoffice
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
utrzymanie i aktualizacja dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, polityk i procedur działu IT,
wsparcie w zarządzaniu bazą danych organizacji w zakresie tworzenia, modyfikacji i usuwania danych, zapewnienia zgodności z przepisami oraz wykonywania rutynowych zadań administracyjnych,
udzielanie wsparcia administracyjnego zespołowi IT, np. w zakresie obsługi korespondencji i innych zadań biurowych. Kontakty i współpraca z innymi działami firmy,
wsparcie w zakresie monitorowania i zarządzania licencjami oprogramowania oraz umowami z dostawcami technologicznymi w zakresie przedłużania, aktualizacji i rozliczeń,
wsparcie w zarządzaniu aktywami informatycznymi organizacji w zakresie śledzenia, rejestrowania, aktualizacji, utylizacji i przeglądów. Wsparcie procesu zakupowego,
wsparcie administracyjne dla projektów informatycznych, np. w zakresie sporządzania harmonogramów, raportowania postępów
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej powierzonych systemów i urządzeń,
prowadzenie kontroli poprawności działania urządzeń systemów ochronnych, rejestracji, zasilania oraz poprawności transmisji sygnałów,
nadzorowanie napraw oraz terminowości przeglądów technicznych i konserwacyjnych przeprowadzanych przez koncesjonowaną firmę zewnętrzną,
administracja uprawnieniami dostępu do firmy w Systemie Rejestracji Czasu Pracy (RCP),
szkolenie pracowników i służb ochronnych w zakresie obsługi oraz sposobu reagowania na incydenty alarmowe w firmie,
wykonywanie cyklicznych testów poprawności działania generatora prądu oraz współpraca z serwisem producenta w zakresie przeglądów technicznych, konserwacyjnych i napraw,
prowadzenie bieżącej dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej dla budynków firmy,
nadzór i współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie utrzymania ciągłości działania firmy,
współpraca z zewnętrzną firmą ochrony osób i mienia oraz monitorowanie jakości świadczonych usług,
opracowywanie oraz przestrzeganie obowiązujących w organizacji standardów, polityk i procedur
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej powierzonych systemów i urządzeń,
prowadzenie kontroli poprawności działania urządzeń systemów ochronnych, rejestracji, zasilania oraz poprawności transmisji sygnałów,
nadzorowanie napraw oraz terminowości przeglądów technicznych i konserwacyjnych przeprowadzanych przez koncesjonowaną firmę zewnętrzną,
administracja uprawnieniami dostępu do firmy w Systemie Rejestracji Czasu Pracy (RCP),
szkolenie pracowników i służb ochronnych w zakresie obsługi oraz sposobu reagowania na incydenty alarmowe w firmie,
wykonywanie cyklicznych testów poprawności działania generatora prądu oraz współpraca z serwisem producenta w zakresie przeglądów technicznych, konserwacyjnych i napraw,
prowadzenie bieżącej dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej dla budynków firmy,
nadzór i współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie utrzymania ciągłości działania firmy,
współpraca z zewnętrzną firmą ochrony osób i mienia oraz monitorowanie jakości świadczonych usług,
opracowywanie oraz przestrzeganie obowiązujących w organizacji standardów, polityk i procedur
codzienna kontrola stanu środków na kontach bankowych i raportowanie tych danych Wspólnikowi oraz Zarządowi spółki,
wystawianie faktur sprzedażowych,
weryfikacja faktur przychodzących,
obsługa systemów bankowych (przelewy, wyciągi bankowe, potwierdzenia dyspozycji przelewów),
obsługa portalu sprawozdawczego (GUS),
współpraca z przedstawicielami banków obsługujących firmę,
nadzór nad wydatkowaniem środków z kart debetowych i prepaid,
obsługa procesu podróże służbowe: rozliczanie podróży służbowych, analiza kosztów i raporty,
przygotowywanie okresowych raportów (np.: przychody netto ze sprzedaży, ryczałty miesięczne za poszczególne usługi, raport utargów, itp.),
czynny udział w procesie zamknięcia: miesiąca, roku oraz w audytach finansowych,
ścisła współpraca z zewnętrzną księgowością (biuro rachunkowe),
przygotowywanie dokumentów na potrzeby badania sprawozdania finansowego spółki oraz współpraca z audytorem,
uczestniczenie w przygotowaniu budżetu rocznego a także w przygotowaniu planowania średnioterminowego,
współpraca z działem finansowym niemieckiej spółki w ramach jednej grupy kapitałowej,
współpraca ze wszystkimi działami w firmie w zakresie obliczania i monitorowania niezbędnych wskaźników oraz tworzenia zestawień i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami spółki
kontrola realizacji ustalonych działań finansowych,
kontrola i przygotowywanie raportów za dany okres rozliczeniowy,
uczestniczenie w przygotowaniu budżetu rocznego a także w przygotowaniu planowania średnioterminowego,
przygotowywanie analiz finansowych przeprowadzonych przed podjęciem decyzji biznesowych,
analiza rentowności wprowadzonych działań i ich ewentualna optymalizacja,
kontrola wydatków przeznaczanych na prowadzenie działalności,
czynny udział w procesie zamknięcia: miesiąca, roku oraz w audytach finansowych,
wsparcie merytorycznej komunikacji pomiędzy: Zarządem spółki, kancelarią biegłych rewidentów, audytorem finansowym i niemieckim działem finansowym w ramach jednej grupy kapitałowej,
ścisła współpraca z zewnętrzną księgowością (biuro rachunkowe),
kontrola kosztów, marży oraz badanie ich odchyleń względem budżetu,
analiza i kontrola zapisów na potrzeby statutowej sprawozdawczości finansowej oraz w ramach niemieckiej grupy kapitałowej, w tym comiesięczne przygotowanie pakietu skonsolidowanego i kontrola nad przygotowaniem dokumentacji Cen transferowych,
współpraca z działem finansowym niemieckiej spółki w ramach jednej grupy kapitałowej,
współpraca z wszystkimi działami w firmie w zakresie obliczania i monitorowania niezbędnych wskaźników oraz tworzenia zestawień i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami spółki
kontrola realizacji ustalonych działań finansowych,
kontrola i przygotowywanie raportów za dany okres rozliczeniowy,
uczestniczenie w przygotowaniu budżetu rocznego a także w przygotowaniu planowania średnioterminowego,
przygotowywanie analiz finansowych przeprowadzonych przed podjęciem decyzji biznesowych,
analiza rentowności wprowadzonych działań i ich ewentualna optymalizacja,
kontrola wydatków przeznaczanych na prowadzenie działalności,
czynny udział w procesie zamknięcia: miesiąca, roku oraz w audytach finansowych,
wsparcie merytorycznej komunikacji pomiędzy: Zarządem spółki, kancelarią biegłych rewidentów, audytorem finansowym i niemieckim działem finansowym w ramach jednej grupy kapitałowej,
ścisła współpraca z zewnętrzną księgowością (biuro rachunkowe),
kontrola kosztów, marży oraz badanie ich odchyleń względem budżetu,
analiza i kontrola zapisów na potrzeby statutowej sprawozdawczości finansowej oraz w ramach niemieckiej grupy kapitałowej, w tym comiesięczne przygotowanie pakietu skonsolidowanego i kontrola nad przygotowaniem dokumentacji Cen transferowych,
współpraca z działem finansowym niemieckiej spółki w ramach jednej grupy kapitałowej,
współpraca z wszystkimi działami w firmie w zakresie obliczania i monitorowania niezbędnych wskaźników oraz tworzenia zestawień i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami spółki
kontrola realizacji ustalonych działań finansowych,
kontrola i przygotowywanie raportów za dany okres rozliczeniowy,
uczestniczenie w przygotowaniu budżetu rocznego a także w przygotowaniu planowania średnioterminowego,
przygotowywanie analiz finansowych przeprowadzonych przed podjęciem decyzji biznesowych,
analiza rentowności wprowadzonych działań i ich ewentualna optymalizacja,
kontrola wydatków przeznaczanych na prowadzenie działalności,
czynny udział w procesie zamknięcia: miesiąca, roku oraz w audytach finansowych,
wsparcie merytorycznej komunikacji pomiędzy: Zarządem spółki, kancelarią biegłych rewidentów, audytorem finansowym i niemieckim działem finansowym w ramach jednej grupy kapitałowej,
ścisła współpraca z zewnętrzną księgowością (biuro rachunkowe),
kontrola kosztów, marży oraz badanie ich odchyleń względem budżetu,
analiza i kontrola zapisów na potrzeby statutowej sprawozdawczości finansowej oraz w ramach niemieckiej grupy kapitałowej, w tym comiesięczne przygotowanie pakietu skonsolidowanego i kontrola nad przygotowaniem dokumentacji Cen transferowych,
współpraca z działem finansowym niemieckiej spółki w ramach jednej grupy kapitałowej,
współpraca z wszystkimi działami w firmie w zakresie obliczania i monitorowania niezbędnych wskaźników oraz tworzenia zestawień i analiz zgodnie z bieżącymi potrzebami spółki
zarządzanie podległym działem w sposób gwarantujący realizację zlecenia przy jednoczesnym spełnieniu oczekiwań Klienta co do: terminu, ilości oraz jakości realizowanych usług,
optymalizacja procesu produkcji w celu zwiększenia efektywności oraz minimalizowania kosztów,
wdrażanie i ciągła poprawa standardów produkcji zgodnie z przyjętą metodologią,
aktywny udział w kreowaniu i wdrażaniu strategii i celów działu,
egzekwowanie wyznaczonych planów i realizacja celów,
osiąganie założonych wskaźników efektywności oraz optymalizacja kosztów,
zapewnienie współpracy wszystkich obszarów produkcyjnych w sposób umożliwiający tworzenie kultury opartej na wzajemnym szacunku i pracy zespołowej,
nadzór nad przestrzeganiem przyjętych standardów oraz zapewnienie dyscypliny pracy,
nadzór nad systemem szkoleń Pracowników produkcyjnych,
dbałość o dobre warunki pracy i minimalizowanie zagrożeń BHP,
Praca Wsparcie techniczne 2nd Level klienta z j. niemieckim - Service Desk
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 15.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Team Leader kontroli jakości
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 11.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Team Leader kontroli jakości
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. zabezpieczeń i utrzymania obiektu
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. zabezpieczeń i utrzymania obiektu
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 10.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Team Leader kontroli jakości
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Team Leader kontroli jakości
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Dyrektor działu BVA
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. zabezpieczeń i utrzymania obiektu
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Asystent/ka Prezesa Zarządu
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Konsultant ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Operator wprowadzania danych
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Asystent/ka Prezesa Zarządu
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Operator wprowadzania danych
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Konsultant ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Operator wprowadzania danych
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Umowa o pracę Pełny etat
Umowa o pracę Pełny etat
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. wsparcia aplikacji
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. wsparcia aplikacji
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor działu BVA
Gorzów Wielkopolski 90, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
zarządzanie podległym działem w sposób gwarantujący realizację zlecenia przy jednoczesnym spełnieniu oczekiwań Klienta co do: terminu, ilości oraz jakości realizowanych usług,
optymalizacja procesu produkcji w celu zwiększenia efektywności oraz minimalizowania kosztów,
wdrażanie i ciągła poprawa standardów produkcji zgodnie z przyjętą metodologią,
aktywny udział w kreowaniu i wdrażaniu strategii i celów działu,
egzekwowanie wyznaczonych planów i realizacja celów,
osiąganie założonych wskaźników efektywności oraz optymalizacja kosztów,
zapewnienie współpracy wszystkich obszarów produkcyjnych w sposób umożliwiający tworzenie kultury opartej na wzajemnym szacunku i pracy zespołowej,
nadzór nad przestrzeganiem przyjętych standardów oraz zapewnienie dyscypliny pracy,
nadzór nad systemem szkoleń Pracowników produkcyjnych,
dbałość o dobre warunki pracy i minimalizowanie zagrożeń BHP,
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej powierzonych systemów i urządzeń,
prowadzenie kontroli poprawności działania urządzeń systemów ochronnych, rejestracji, zasilania oraz poprawności transmisji sygnałów,
nadzorowanie napraw oraz terminowości przeglądów technicznych i konserwacyjnych przeprowadzanych przez koncesjonowaną firmę zewnętrzną,
administracja uprawnieniami dostępu do firmy w Systemie Rejestracji Czasu Pracy (RCP),
szkolenie pracowników i służb ochronnych w zakresie obsługi oraz sposobu reagowania na incydenty alarmowe w firmie,
wykonywanie cyklicznych testów poprawności działania generatora prądu oraz współpraca z serwisem producenta w zakresie przeglądów technicznych, konserwacyjnych i napraw,
prowadzenie bieżącej dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej dla budynków firmy,
nadzór i współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie utrzymania ciągłości działania firmy,
współpraca z zewnętrzną firmą ochrony osób i mienia oraz monitorowanie jakości świadczonych usług,
opracowywanie oraz przestrzeganie obowiązujących w organizacji standardów, polityk i procedur