Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (48)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 48 )
Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Wołomin
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z zapewnieniem pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w zakresie:
przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w komórkach organizacyjnych Szpitala
sporządzania oraz współuczestniczenia w opracowywaniu procedur i instrukcji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
uczestniczenia w ustaleniach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy ora w drodze z/do pracy oraz chorób zawodowych, a także prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji
sporządzania okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, uczestniczenie w dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie w tym zakresie stosownej dokumentacji
prowadzenia szkoleń z zakresu BHP nowo przyjętych pracowników lub zmieniających stanowisko pracy, studentów, wolontariuszy i innych pracowników wykonujących czasową pracę na terenie Szpitala, na innej podstawie niż stosunek pracy,
prowadzenie rejestrów obwiązujących w podmiotach medycznych
Organizacja, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległej komórki organizacyjnej w zakresie terminowego obiegu dokumentów, terminowej realizacji zadań podległych pracowników, właściwa organizacja ich pracy
Inicjowanie działań promocyjnych zmierzających do tworzenia pozytywnego wizerunku Szpitala oraz dbanie o spójność w zakresie identyfikacji wizualnej oraz w mediach społecznościowych
Nadzór nad aktualnością i estetyką materiałów informacyjnych zamieszczanych na terenie Szpitala
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Nadzorowanie prowadzenia strony internetowej Szpitala oraz aktualności danych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej
Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań
Dbałość o realizację założonych celów marketingowych
Tworzenie materiałów reklamowych,
Sporządzanie raportów, sprawozdań, opracowań na potrzeby Pracodawcy
Monitorowanie zmian cennika usług oferowanych przez szpital oraz jego aktualizacja w Regulaminie Organizacyjnym
Specjalista / Specjalistka ds. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przestrzeganie zasad ustawy Prawo Zamówień Publicznych przy udzielaniu zamówień poprzez między innymi: przygotowywanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i regulacjami wewnętrznymi
Praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) oraz aktów wykonawczych
Weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza/członka komisji
Prowadzenie ewidencji z realizacji zamówień
Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia, formularzy oraz wzorów umów
Publikowanie dokumentacji w obiegu elektronicznym (na platformie Zamawiającego), a także ogłoszeń w DUUE oraz na platformie e-zamówienia
Sporządzanie sprawozdań i raportów
Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych kontroli, składania planu zamówień publicznych, rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach
Specjalista / Specjalistka ds. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przestrzeganie zasad ustawy Prawo Zamówień Publicznych przy udzielaniu zamówień poprzez między innymi: przygotowywanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i regulacjami wewnętrznymi
Praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) oraz aktów wykonawczych
Weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza/członka komisji
Prowadzenie ewidencji z realizacji zamówień
Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia, formularzy oraz wzorów umów
Publikowanie dokumentacji w obiegu elektronicznym (na platformie Zamawiającego), a także ogłoszeń w DUUE oraz na platformie e-zamówienia
Sporządzanie sprawozdań i raportów
Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych kontroli, składania planu zamówień publicznych, rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach
udzielanie świadczeń zdrowotnych w oddziałach szpitalnych oraz w POZ, ZOL w ramach kompleksowej opieki medycznej nad pacjentem
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent / Referentka w dziale zamówień publicznych
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przestrzeganie zasad ustawy Prawo Zamówień Publicznych przy udzielaniu zamówień poprzez między innymi: przygotowywanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i regulacjami wewnętrznymi
Praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) oraz aktów wykonawczych
Weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza/członka komisji
Prowadzenie ewidencji z realizacji zamówień
Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia, formularzy oraz wzorów umów
Publikowanie dokumentacji w obiegu elektronicznym (na platformie Zamawiającego), a także ogłoszeń w DUUE oraz na platformie e-zamówienia
Sporządzanie sprawozdań i raportów
Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych kontroli, składania planu zamówień publicznych, rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach
Prowadzenie i dokumentowanie zamówień publicznych zgodnie z procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: tj. zasad realizacji zamówień publicznych, regulaminu pracy komisji przetargowej,obiegu dokumentów przy realizacji zadań objętych ustawą Prawo zamówień publicznych,projekty pełnomocnictw,
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, w tym rejestrowanie wystąpień o zamówienie publiczne nieobjętych procedurą ustawy o zamówieniach publicznych
Sporządzanie zbiorczych planów zamówień publicznych oraz i ich weryfikacja z projektem budżetu na dany rok,
Prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
Weryfikacja pod względem formalnym, sporządzonej przez komórki organizacyjne Szpitala dokumentacji składającej się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
Uczestniczenie i nadzorowanie prac wszystkich komisji przetargowych na każdym etapie postępowania
Weryfikacja i akceptacja pod względem formalnym przedkładanych przez przewodniczących komisji przetargowych, projektów wszystkich dokumentów wymaganych zatwierdzenia przez Dyrektora lub osobę przez niego upoważnioną
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji personalnej pracowników
Sporządzanie dokumentów z zakresu przebiegu stosunku pracy
Obsługa i wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego
Ustalanie uprawnień urlopowych, absencji oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej
Kontrolowanie terminów ważności orzeczeń lekarskich pracowników
Sporządzanie umów cywilno-prawnych związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych oraz świadczeniem usług
Weryfikacja poprawności sporządzanych harmonogramów czasu pracy zgodnie z rzeczywistym czasem pracy i nieobecnościami pracownika oraz ich zgodności z systemem rejestracji czasu pracy
Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Obsługa deklaracji w zakresie Pracowniczych Programów Kapitałowych
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zg z Ustawą Prawo zamówień Publicznych.
Udział wpracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna w tym:
1. Przygotowanie umów na podstawie wcześniej uzgodnionego i załączonego do SIWZ wzoru oraz wybranej oferty.
2. Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
od 4 500 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent / Referentka w dziale zamówień publicznych
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności:
a) opracowanie, przygotowanie, bieżące uzupełnianie dokumentacji dotyczącej prowadzenia postępowań o udzielania zamówienia w tym sporządzanie wniosku oraz weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia,
b) przesyłanie sporządzonej dokumentacji w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w Siedzibie Zamawiającego zgodnie z Ustawą o dostępie do Informacji Publicznej;
c) nadzór nad prawidłowym, zgodnym z przepisami i terminowym przebiegiem podstępowań przetargowych
Udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo – organizacyjna w tym:
a) sporządzanie protokołu z przeprowadzonego (zakończonego) postępowania przetargowego wraz z załącznikami;
b) publikacja sporządzonej dokumentacji (ogłoszenia) po zakończonym postępowaniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w Siedzibie Zamawiającego zgodnie z Ustawą o dostępie do Informacji Publicznej – procedura uproszczona;
c) analiza złożonych ofert w postępowaniach przetargowych
Przygotowanie umów na podstawie wcześniej uzgodnionego i załączonego do SIWZ wzoru oraz wybranej oferty
Koordynowanie i kontrolowanie czynność związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
Specjalista / Specjalistka ds. realizacji inwestycji budowlanych
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie i prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie planowanych projektów inwestycyjnych i remontowych
Opracowywanie Opisów przedmiotu zamówienia na sporządzenie dokumentacji projektowej wraz pełnieniem nadzoru autorskiego i realizację robót budowlanych o charakterze inwestycyjnym lub remontowym oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru/inwestora zastępczego
Udział w spotkaniach w Biurami Projektowymi na etapie realizacji dokumentacji projektowej, udział w komisyjnych odbiorach dokumentacji projektowej i odbiorach czynności nadzoru autorskiego sprawowanego przez Biuro Projektowe lub Projektanta
Analiza przedkładanych dokumentów finansowych, protokołów konieczności i protokołów z negocjacji pod kątem zgodności z zakresem robót budowlanych i rozbiórkowych, będących przedmiotem umów
Przygotowanie wniosków o aktualizację warunków technicznych, decyzji administracyjnych zgłoszeń robót budowalnych, niewymagających pozwolenia na budowę, niezbędnych dla realizacji inwestycji i remontów
Sprawowanie nadzoru nad realizacją prac budowlanych o charakterze inwestycyjnym lub remontowym
Analiza sporządzonych porozumień, opinii i warunków technicznych na podłączenie do sieci realizowanych inwestycji w ramach Projektów Szpitala
Kontrola i sprawozdawczość postępu robót i realizacji zakresu rzeczowego inwestycji lub remontu
Pozyskiwanie od Wykonawców i inżyniera kontraktu wszelkiego rodzaju dokumentacji powykonawczej zrealizowanych inwestycji lub remontów, protokołów z odbytych narad, protokołów z odbiorów częściowych i końcowych
Sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych prac inwestycyjnych i remontowych
Współpraca przy wyliczaniu efektu ekologicznego i ekonomicznego dla planowanej inwestycji w ramach Projektu Szpitala na podstawie dokumentów źródłowych i danych rzeczywistych
Udział w przeglądach obiektów budowlanych pod względem oceny ich stanu technicznego i potrzeb remontowych
Udział w sporządzaniu i rozliczaniu dotacji z funduszy celowych
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Gdyńska 1, Wołomin
Wygasła: 18.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
w szczególności:
a) opracowanie, przygotowanie, bieżące uzupełnianie dokumentacji dotyczącej prowadzenia postępowań o udzielania zamówienia, w tym sporządzanie wniosku oraz weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia,
b) przesyłanie sporządzonej dokumentacji w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w Siedzibie Zamawiającego zgodnie z Ustawą o dostępie do Informacji Publicznej,
c) nadzór nad prawidłowym, zgodnym z przepisami i terminowym przebiegiem podstępowań przetargowych
Udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo – organizacyjna w tym:
a) sporządzanie protokołu z przeprowadzonego (zakończonego) postępowania przetargowego wraz z załącznikami;
b) publikacja sporządzonej dokumentacji (ogłoszenia) po zakończonym postępowaniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w Siedzibie Zamawiającego zgodnie z Ustawą o dostępie do Informacji Publicznej – procedura uproszczona;
c) analiza złożonych ofert w postępowaniach przetargowych
Przygotowanie umów na podstawie wcześniej uzgodnionego i załączonego do SIWZ wzoru oraz wybranej oferty
Koordynowanie i kontrolowanie czynność związanych z zawarciem umowy
Konserwacja instalacji, urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz czuwanie nad ich prawidłowym funkcjonowaniem (drobne naprawy w/w instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych oraz wymianę zużytych części)
W przypadku zaniku energii elektrycznej natychmiastowe uruchomienie zastępczego źródła zasilania
Przekazanie pracownikowi następnej zmiany zauważonych i zabezpieczonych, a nie usuniętych usterek
Odpowiedzialność za powierzony sprzęt, narzędzia oraz urządzenia elektryczne
Bezwzględne przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i ppoż
• przyjmowanie leków, wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych,
• wykonywanie leków recepturowych i aptecznych z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie procedur
• udzielanie wyczerpujących informacji wszystkim komórkom organizacyjnym Szpitala w zakresie dawek, działania, sposobu przechowywania leków
• bieżąca kontrola stanów magazynowych
• monitoring warunków przechowywania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w zakresie temperatury oraz wilgotności oraz bieżące uzupełnianie wyników pomiaru
• udział w monitorowaniu działań niepożądanych leków
• dbałość o właściwe zabezpieczenie pomieszczeń, gdzie przechowywane są leki,
• współuczestniczenie w racjonalizacji gospodarki produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi
• realizacja polityki zarządzania jakością poprzez koordynowanie i podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości świadczonych usług,
znajomość ogólnych zasad prowadzenia dokumentacji medycznej w zakresie danych wymaganych w karcie informacyjnej z leczenia szpitalnego lub ambulatoryjnego,
bardzo dobrej znajomości przepisów i wytycznych Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie rozliczania świadczeń z NFZ,
prawidłowe kodowanie udzielanych przez lekarza i placówkę świadczeń zdrowotnych w systemie Jednorodnych Grup Pacjentów,
znajomość zasad udostępniania dokumentacji medycznej,
znajomość zasad kodowania rozpoznań,
znajomość rozliczania pakietu kolejkowego i onkologicznego,
tworzenia sprawozdań z leczenia za pomocą kodów,
kodowania przyczyn świadczeń oraz wszystkich czynności wykonywanych
przyjmowanie leków, wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych,
wykonywanie leków recepturowych i aptecznych z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie procedur
udzielanie wyczerpujących informacji wszystkim komórkom organizacyjnym Szpitala w zakresie dawek, działania, sposobu przechowywania leków
bieżąca kontrola stanów magazynowych
monitoring warunków przechowywania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w zakresie temperatury oraz wilgotności oraz bieżące uzupełnianie wyników pomiaru
udział w monitorowaniu działań niepożądanych leków
dbałość o właściwe zabezpieczenie pomieszczeń, gdzie przechowywane są leki,
współuczestniczenie w racjonalizacji gospodarki produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi
realizacja polityki zarządzania jakością poprzez koordynowanie i podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości świadczonych usług,
Prowadzenie spraw bieżących w zakresie obiegu dokumentacji technicznej
Koordynowanie i prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie planowanych projektów inwestycyjnych i remontowych
Opracowywanie Opisów przedmiotu zamówienia na sporządzenie dokumentacji projektowej wraz pełnieniem nadzoru autorskiego i realizację robót budowlanych o charakterze inwestycyjnym lub remontowym
Udział w komisjach postępowań przetargowych w zakresie udzielenia zamówienia na sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, realizację robót budowlanych o charakterze inwestycyjnym i remontowym
Udział w spotkaniach w Biurami Projektowymi na etapie realizacji dokumentacji projektowej, udział w komisyjnych odbiorach dokumentacji projektowej i odbiorach czynności nadzoru autorskiego sprawowanego przez Biuro Projektowe lub Projektanta
Analiza przedkładanych dokumentów finansowych, protokołów konieczności i protokołów z Negocjacji pod kątem zgodności z zakresem robót budowlanych i rozbiórkowych, będących przedmiotem umów
Przygotowanie wniosków o aktualizację warunków technicznych, decyzji administracyjnych zgłoszeń robót budowlanych, niewymagających pozwolenia na budowę, niezbędnych dla realizacji inwestycji i remontów
Udział w naradach koordynacyjnych organizowanych dla realizowanych inwestycji i remontów w ramach Projektów Szpitala
Sprawowanie nadzoru nad realizacją prac budowlanych o charakterze inwestycyjnym lub remontowym
Udział w komisjach odbiorów robót zanikających lub podlegających zakryciu, odbiorów końcowych i odbiorów pogwarancyjnych
Analiza sporządzonych porozumień, opinii i warunków technicznych na podłączenie do sieci realizowanych inwestycji w ramach Projektów Szpitala
Kontrola i sprawozdawczość postępu robót i realizacji zakresu rzeczowego inwestycji lub remontu
Sporządzanie, weryfikacja i monitorowanie wniosków o zajęcie pasa drogowego w zakresie wbudowywanych urządzeń i naliczanych opłat, przekazywanie do księgowości aktualnych informacji o terminach wnoszenia opłat
Pozyskiwanie od Wykonawców i inżyniera kontraktu wszelkiego rodzaju dokumentacji powykonawczej zrealizowanych inwestycji lub remontów, protokołów z odbytych narad, protokołów z odbiorów częściowych i końcowych
Archiwizacja dokumentacji projektowej inwestycji lub remontu oraz jej udostępnianie uprawnionym osobom lub urzędom
Opracowywanie i terminowe przekazywanie informacji dotyczących realizacji inwestycji lub remontu w ramach Projektów Szpitala dla potrzeb wymaganego raportowania wewnętrznego i zewnętrznego
Sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych prac inwestycyjnych i remontowych
Współpraca przy wyliczaniu efektu ekologicznego i ekonomicznego dla planowanej inwestycji w ramach Projektu Szpitala na podstawie dokumentów źródłowych i danych rzeczywistych
Udział w przeglądach obiektów budowlanych pod względem oceny ich stanu technicznego i potrzeb remontowych
Współpraca w przeprowadzaniu inwentaryzacji obiektów budowlanych
Udział w sporządzaniu i rozliczaniu dotacji z funduszy celowych
Sprawowanie nadzoru nad terminowym i prawidłowym wykonaniem prac remontowych przez pracowników remontowo-budowlanych Sekcji
Prowadzenie książek obiektów budowlanych i innej dokumentacji związanej z działalnością Sekcji
Kierownika Sekcji Obsługi Systemów Informatycznych
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja i nadzór nad utrzymaniem działania sieci, odtworzeniem działania po awarii i rozwojem infrastruktury teleinformatycznej przy wsparciu zewnętrznym
Organizacja pracy z wykorzystywaniem technologii informacyjnych
Określanie standardów w zakresie infrastruktury teleinformatycznej
Odpowiedzialność za tworzenie i aktualizację dokumentacji
Zapewnienie ciągłości działania Systemów Informatycznych oraz łączy teleinformatycznych
Tworzenie kopii systemu i baz danych oraz odtwarzanie ich na wypadek awarii
Instalacja nowych programów i współdziałanie przy instalacji lub aktualizacji programów będących do użytkowania
Zapewnienie bezpieczeństwa poprzez regularne monitorowanie sieci
Tworzenie i kształtowanie środowiska pracy dla poszczególnych użytkowników
Uaktualnianie aplikacji funkcjonujących u użytkownika
Kontrola i nadzór nad umowami w zakresie działalności Sekcji
Nadzór nad zakupami sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych w zakresie IT
Stały nadzór nad siecią komputerową i nad sprzętem komputerowym
udzielanie świadczeń zdrowotnych w oddziałach Szpitala lub w Poradniach Specjalistycznych,
praca wg harmonogramu pracy
od 5300 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu IT
Gdyńska 1/3, Wołomin
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja i nadzór nad utrzymaniem działania sieci, odtworzeniem działaniapo awarii i rozwojem infrastruktury teleinformatycznej przy wsparciu zewnętrznym
Organizacja pracy z wykorzystywaniem technologii informacyjnych
Określanie standardów w zakresie infrastruktury teleinformatycznej
Odpowiedzialność za tworzenie i aktualizację dokumentacji
Zapewnienie ciągłości działania Systemów Informatycznych oraz łączy teleinformatycznych
Tworzenie kopii systemu i baz danych oraz odtwarzanie ich na wypadek awarii
Instalacja nowych programów i współdziałanie przy instalacji lub aktualizacji programów będących do użytkowania
Zapewnienie bezpieczeństwa poprzez regularne monitorowanie sieci
Tworzenie i kształtowanie środowiska pracy dla poszczególnych użytkowników
Uaktualnianie aplikacji funkcjonujących u użytkownika
Kontrola i nadzór nad umowami w zakresie działalności Sekcji
Nadzór nad zakupami sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych w zakresie IT
Stały nadzór nad siecią komputerową i nad sprzętem komputerowym