1. Pracodawca
  2. Milejewo
  3. URZĄD GMINY W MILEJEWIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY W MILEJEWIE

Milejewo, ul. Elbląska 47

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej

Milejewo
Wygasła: 21.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie księgowości organu i jednostki budżetowej. 2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Księgowanie operacji budżetu jednostki samorządu terytorialnego i Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej
  • zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont dla budżetów jednostki samorządu terytorialnego i jednostek budżetowych
  • w tym m.in.:dekretowanie wyciągów bankowych dochodów budżetowych
  • - dekretowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z realizowanymi wydatkami nadawanie klasyfikacji budżetowej
  • symboliki kont
  • na których jest księgowany i nr identyfikacji
  • - bieżące księgowanie wyciągów bankowych
  • dokumentów księgowych. 4. Bieżące dekretowanie i księgowanie wydatków budżetowych. 5. Prowadzenie ewidencji analitycznej do poszczególnych kont dotyczących wydatków. 6. Bieżące analizowanie poprawności zapisów na poszczególnych kontach i ich uzgadnianie. 7. Ewidencjonowanie zaangażowania wydatków budżetowych. 8. Sporządzanie wewnętrznych dowodów dotyczących operacji wewnątrz jednostki. 9. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 10. Comiesięczne uzgadnianie wydatków z planem finansowym
  • kont analitycznych z syntetycznymi oraz sporządzanie stosownych zestawień.11. Terminowe dokonywanie płatności wydatków budżetowych oraz innych zobowiązań. 12. Bieżące analizowanie zrealizowanych wydatków
  • w stosunku do wielkości planowanych
  • przygotowywanie zmian w budżecie. 13. Terminowe przekazywanie środków dla jednostek budżetowych i dotacji zgodnie z planem finansowym Gminy obowiązującym w danym roku budżetowym. 14. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez Gminę oraz terminowe przekazywanie należnych dochodów na rachunek Wojewody. 15. Terminowe
  • rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej
  • łącznych (zbiorczych) sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego. 16. Terminowe
  • rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań w zakresie operacji finansowych Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej oraz łącznych (zbiorczych) sprawozdań w zakresie operacji finansowych Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego. 17. terminowe sporządzanie sprawozdań z tytułu otrzymanych dotacji celowych oraz sprawozdań z tytułu ich wykonania
  • w tym także z wykonania zadań zleconych. 18. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności. 19. Przygotowywanie i realizacja transakcji na kontach bankowych
  • zgodnie poleceniami przełożonego. Jedna zmiana
  • godziny pracy do ustalenia Miejsce wykonywania pracy: Urząd GMiny Milejewo Więcej informacji oraz dokumenty do pobrania dostępne są na stronie internetowej: https://bip.milejewo.pl/wakaty/2/10/Stanowisko_urzednicze_do_spraw_ksiegowosci_budzetowej/
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze do spraw kancelaryjnych i obsługi sekretariatu

Milejewo
Wygasła: 20.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Obsługa sekretariatu Wójta Gminy - organizowanie przyjmowania interesantów
  • przygotowywanie informacji oraz dokumentów na potrzeby Wójta oraz Sekretarza Gminy. Obsługa kancelarii ogólnej urzędu
  • w tym: Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej z urzędu
  • prowadzenie spraw w programie do elektronicznego obiegu dokumentów. Prowadzenie rejestrów pieczęci oraz delegacji służbowych. Ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania. Zaopatrywanie urzędu w niezbędne materiały biurowe
  • środki czystości. Obsługa urządzeń biurowych. Wykonywanie projektów graficznych zaproszeń
  • plakatów i materiałów informacyjnych. Administrowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Milejewo. Nadzór nad organizacją prac społecznie-użytecznych. Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem pracy przez osoby skazane przed Sąd. Przygotowanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Jedna zmiana
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/księgowy

Milejewo
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Naliczanie wynagrodzeń za pracę
  • czas zwolnień lekarskich
  • urlopów
  • odpraw i nagród jubileuszowych itp. dla pracowników Urzędu Gminy
  • Biblioteki i pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych. 2.Sporządzanie list płac na wymienione wyżej pozycje wynagrodzeń. 3.Prowadzenie rozliczeń z zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • w tym między innymi: - naliczanie składek
  • - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych
  • - wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych
  • oraz o wysokości wynagrodzenia na prośbę pracowników lub sądów. 4.Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym w szczególności: - prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • - terminowe rozlicznie podatku. 5.Sporządzanie poleceń przelewów składek ZUS
  • podatku dochodowego oraz wynagrodzeń na konta osobiste pracowników i innych potrąceń dokonanych na listach płac. 6.Prowadzenie spraw z zakresu podatku VAT
  • a w szczególności: a) prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT
  • b) rozlicznie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowej. 7.Sporządzanie oraz weryfikacja deklaracji cząstkowej z urzędu gminy. 8.W związku z wprowadzoną centralizacją VAT nadzór nad: a) terminowością składania i przekazywania przez jednostki budżetowe dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej
  • b) zgodnością danych przekazywanych przez jednostki budżetowe w wersji papierowej z danymi w deklaracji VAT-7
  • w tym: - weryfikacja treści oraz zawartości raportu
  • - nadzór nad procesem przygotowania dokumentów wchodzących w skład Raportu
  • - kontrola procesu przygotowania Raportu przez jednostki budżetowe
  • 9.Tworzenie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu oraz zbiorczej deklaracji VAT-7
  • uwzględniającej informacje zawarte w Raportach. 10.Prowadzenie i przechowywanie ewidencji prowadzonych dla celów rozliczania podatku VAT oraz innych dokumentów związanych z rozliczaniem podatku VAT. 11.Terminowe przekazywanie raportów
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi. 12.Koordynacja współpracy z organami podatkowymi oraz organami kontroli skarbowej w ramach czynności sprawdzających
  • kontroli podatkowych
  • postępowań podatkowych oraz postępowań kontrolnych. 13.Nadzór i współpraca z innymi stanowiskami pracy w urzędzie gminy
  • których dotyczy podatek VAT. 14.Sprawowanie nadzoru i kontroli gospodarki finansowej gminy i gminnej instytucji kultury ( Gminnej Biblioteki Publicznej). 15.Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu. Jedna zmina - godziny pracy do ustalenia
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne