Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej
Milejewo
Wygasła: 21.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie księgowości organu i jednostki budżetowej.
2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Księgowanie operacji budżetu jednostki samorządu terytorialnego i Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej
zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont dla budżetów jednostki samorządu terytorialnego i jednostek budżetowych
w tym m.in.:dekretowanie wyciągów bankowych dochodów budżetowych
- dekretowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z realizowanymi wydatkami nadawanie klasyfikacji budżetowej
symboliki kont
na których jest księgowany i nr identyfikacji
- bieżące księgowanie wyciągów bankowych
dokumentów księgowych.
4. Bieżące dekretowanie i księgowanie wydatków budżetowych.
5. Prowadzenie ewidencji analitycznej do poszczególnych kont dotyczących wydatków.
6. Bieżące analizowanie poprawności zapisów na poszczególnych kontach i ich uzgadnianie.
7. Ewidencjonowanie zaangażowania wydatków budżetowych.
8. Sporządzanie wewnętrznych dowodów dotyczących operacji wewnątrz jednostki.
9. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
10. Comiesięczne uzgadnianie wydatków z planem finansowym
kont analitycznych z syntetycznymi oraz sporządzanie stosownych zestawień.11. Terminowe dokonywanie płatności wydatków budżetowych oraz innych zobowiązań.
12. Bieżące analizowanie zrealizowanych wydatków
w stosunku do wielkości planowanych
przygotowywanie zmian w budżecie.
13. Terminowe przekazywanie środków dla jednostek budżetowych i dotacji zgodnie z planem finansowym Gminy obowiązującym w danym roku budżetowym.
14. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez Gminę oraz terminowe przekazywanie należnych dochodów na rachunek Wojewody.
15. Terminowe
rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej
łącznych (zbiorczych) sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego.
16. Terminowe
rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań w zakresie operacji finansowych Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej oraz łącznych (zbiorczych) sprawozdań w zakresie operacji finansowych Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego.
17. terminowe sporządzanie sprawozdań z tytułu otrzymanych dotacji celowych oraz sprawozdań z tytułu ich wykonania
w tym także z wykonania zadań zleconych.
18. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
19. Przygotowywanie i realizacja transakcji na kontach bankowych
zgodnie poleceniami przełożonego.
Jedna zmiana
godziny pracy do ustalenia
Miejsce wykonywania pracy: Urząd GMiny Milejewo
Więcej informacji oraz dokumenty do pobrania dostępne są na stronie internetowej:
https://bip.milejewo.pl/wakaty/2/10/Stanowisko_urzednicze_do_spraw_ksiegowosci_budzetowej/
Stanowisko urzędnicze do spraw kancelaryjnych i obsługi sekretariatu
Milejewo
Wygasła: 20.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Obsługa sekretariatu Wójta Gminy - organizowanie przyjmowania interesantów
przygotowywanie informacji oraz dokumentów na potrzeby Wójta oraz Sekretarza Gminy.
Obsługa kancelarii ogólnej urzędu
w tym:
Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej z urzędu
prowadzenie spraw w programie do elektronicznego obiegu dokumentów.
Prowadzenie rejestrów pieczęci oraz delegacji służbowych.
Ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania.
Zaopatrywanie urzędu w niezbędne materiały biurowe
środki czystości.
Obsługa urządzeń biurowych.
Wykonywanie projektów graficznych zaproszeń
plakatów i materiałów informacyjnych.
Administrowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Milejewo.
Nadzór nad organizacją prac społecznie-użytecznych.
Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem pracy przez osoby skazane przed Sąd.
Przygotowanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Jedna zmiana
odpraw i nagród jubileuszowych itp. dla pracowników Urzędu Gminy
Biblioteki i pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych.
2.Sporządzanie list płac na wymienione wyżej pozycje wynagrodzeń.
3.Prowadzenie rozliczeń z zakładem Ubezpieczeń Społecznych
w tym między innymi:
- naliczanie składek
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych
- wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych
oraz o wysokości wynagrodzenia na prośbę pracowników lub sądów.
4.Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym w szczególności:
- prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
podatku dochodowego oraz wynagrodzeń na konta osobiste pracowników i innych potrąceń dokonanych na listach płac.
6.Prowadzenie spraw z zakresu podatku VAT
a w szczególności:
a) prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT
b) rozlicznie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowej.
7.Sporządzanie oraz weryfikacja deklaracji cząstkowej z urzędu gminy.
8.W związku z wprowadzoną centralizacją VAT nadzór nad:
a) terminowością składania i przekazywania przez jednostki budżetowe dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej
b) zgodnością danych przekazywanych przez jednostki budżetowe w wersji papierowej z danymi w deklaracji VAT-7
w tym:
- weryfikacja treści oraz zawartości raportu
- nadzór nad procesem przygotowania dokumentów wchodzących w skład Raportu
- kontrola procesu przygotowania Raportu przez jednostki budżetowe
9.Tworzenie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu oraz zbiorczej deklaracji VAT-7
uwzględniającej informacje zawarte w Raportach.
10.Prowadzenie i przechowywanie ewidencji prowadzonych dla celów rozliczania podatku VAT oraz innych dokumentów związanych z rozliczaniem podatku VAT.
11.Terminowe przekazywanie raportów
zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi.
12.Koordynacja współpracy z organami podatkowymi oraz organami kontroli skarbowej w ramach czynności sprawdzających
kontroli podatkowych
postępowań
podatkowych oraz postępowań kontrolnych.
13.Nadzór i współpraca z innymi stanowiskami pracy w urzędzie gminy
których dotyczy podatek VAT.
14.Sprawowanie nadzoru i kontroli gospodarki finansowej gminy i gminnej instytucji kultury ( Gminnej Biblioteki Publicznej).
15.Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu.
Jedna zmina - godziny pracy do ustalenia