Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (6 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 6 )
Obowiązki:
Przyjazd do klienta w celu wykonania diagnozy/naprawy urządzenia
Wypisanie protokołu z wizyty serwisowej
Przesłanie podpisanego przez klienta protokołu mmsem lub emailem zaraz po zakończonej wizycie
Wysyłanie wycen, części potrzebnych do zamówienia do pracownika biurowego
Zamykanie zleceń w systemie Comarch
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dbanie o powierzone mienie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Obowiązki:
Przyjazd do klienta w celu wykonania diagnozy/naprawy urządzenia
Wypisanie protokołu z wizyty serwisowej
Przesłanie podpisanego przez klienta protokołu mmsem lub emailem zaraz po zakończonej wizycie
Wysyłanie wycen, części potrzebnych do zamówienia do pracownika biurowego
Zamykanie zleceń w systemie Comarch
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dbanie o powierzone mienie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Obowiązki:
Przyjazd do klienta w celu wykonania diagnozy/naprawy urządzenia
Wypisanie protokołu z wizyty serwisowej
Przesłanie podpisanego przez klienta protokołu mmsem lub emailem zaraz po zakończonej wizycie
Wysyłanie wycen, części potrzebnych do zamówienia do pracownika biurowego
Zamykanie zleceń w systemie Comarch
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dbanie o powierzone mienie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Obowiązki:
Przyjazd do klienta w celu wykonania diagnozy/naprawy urządzenia
Wypisanie protokołu z wizyty serwisowej
Przesłanie podpisanego przez klienta protokołu mmsem lub emailem zaraz po zakończonej wizycie
Wysyłanie wycen, części potrzebnych do zamówienia do pracownika biurowego
Zamykanie zleceń w systemie Comarch
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dbanie o powierzone mienie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
Przyjazd do klienta w celu wykonania diagnozy/naprawy urządzenia
Wypisanie protokołu z wizyty serwisowej
Przesłanie podpisanego przez klienta protokołu mmsem lub emailem zaraz po zakończonej wizycie
Wysyłanie wycen, części potrzebnych do zamówienia do pracownika biurowego
Zamykanie zleceń w systemie Comarch
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. serwisu
małopolskie
Wygasła: 18.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne