Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Praca w programie sprzedażowym Sky-Shop oraz allegro
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)
Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,
Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sklepu internetowego
Dęba 192, Dęba (pow. opoczyński)
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca stacjonarna w siedzibie firmy: DĘBA 192, 26-315 Poświętne
Praca w programie sprzedażowym Sky-Shop
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)
Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,
Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,
Praca stacjonarna w siedzibie firmy: DĘBA 192, 26-315 Poświętne
Praca w programie sprzedażowym Sky-Shop
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)
Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,
Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,
Praca stacjonarna w siedzibie firmy w systemie jednozmianowym (z zastrzeżeniem możliwości pracy dwuzmianowej w sezonie zimowym)
Praca w programie sprzedażowym Sky-Shop
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)
Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,
Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)
Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,
Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,