Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zakres czynności związany z płacami :
1. sporządzanie list płac dla pracowników
2. prowadzenie kart wynagrodzeń
kart zasiłkowych
naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych
opiekuńczych
macierzyńskich
wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją
3. sporządzanie wypłat nagród
odpraw emerytalnych
rentowych
ekwiwalentów za urlop
dodatkowego wynagrodzenia
Zakres czynności związany z kadrami :
1. kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników
2. przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia
rozwiązania umów o pracę
zaszeregowania
przeniesień
urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć w wszechstronnie uaktywniających osoby starsze i niepełnosprawne uwzględniających ich zainteresowania i możliwości
z wykorzystaniem różnych metod terapeutycznych jak: arteterapia
zajęcia rekreacyjne
gry i zabawy
rozwijanie orientacji i pomysłowość
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z seniorami
motywowanie uczestników do czynnego udziału w zajęciach
szczególnie uczestników mniej sprawnych
przygotowywanie z seniorami spotkań okolicznościowych związanych z ważnymi rocznicami i świętami
inicjowanie i współdziałanie w organizowaniu imprez okazjonalnych
1. Prowadzenie rejstrów osób korzystających z pomocy społecznej na bieżąco. 2. Udzielanie informacji dotyczącej możliwości korzystania ze świadczeń pomocy społecznej. 3. Przygotowywanie decyzji dola osób pobierających świadczenia z pomocy społecznej. 4. Rejestrowanie wydawanych decyzji OPS. 5. Sporządzanie sprawozdań z udzielonych świadczeń. 7. Obsługa oprogramowania komputerowego. 8.Obsługa systemu ewidencji podopiecznych Opieka. 9. Tworzenie wydruków - decyzji
pozostałe zestawienia. 10. Obsługa pozostałych programów
które są niezbędne do prawidłowej pracy systemu komputerowego. 11. Prowadzenie dokumentacji w związku z wypłacaniem wynagrodzenia przyznanego przez sąd opiekunowi prawnemu / kuratorowi. 12. Naliczanie składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i na ubezpieczenie zdrowotne od świadczeń pomocy społecznej - comiesięczne sporządzanie listy świadczeniobiorców
podległych ubezpieczeniom wraz z kwotą stanowiącą podstawę naliczenia składek ZUS. 13. Przyjmowanie i wysyłanie faktur.14. Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Ośrodka. 15. Przygotowywanie bieżących informacji dot. wykorzystania środków finansowych na formy wsparcia oraz uzgadnianie ich z działem księgowości.16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS
1)opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i we współpracy z pracownikiem socjalnym; 2)udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 3) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; 4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
6) wspieranie aktywności społecznej rodzin; 7) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 8) udzielanie pomocy w poszukiwaniu
podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 9) prowadzenie dokumentacji procedury niebieskiej karty 10)przewodnictwo zespołu interdyscyplinarnego 11) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
12|)dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
nie rzadziej niż co pół roku; 13)monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; 14) sporządzanie
na wniosek sądu
opinii o rodzinie i jej członkach; 15)współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
1)opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i we współpracy z pracownikiem socjalnym; 2)udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 3) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; 4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
6) wspieranie aktywności społecznej rodzin; 7) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 8) udzielanie pomocy w poszukiwaniu
podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 9) prowadzenie dokumentacji procedury niebieskiej karty 10)przewodnictwo zespołu interdyscyplinarnego 11) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
12|)dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
nie rzadziej niż co pół roku; 13)monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; 14) sporządzanie
na wniosek sądu
opinii o rodzinie i jej członkach; 15)współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
1) Przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wywiadów środowiskowych:
a) w celu zdiagnozowania i zaspokajania potrzeb klienta
b) u osób składających wnioski o przyznanie dodatków mieszkaniowych
c) których celem jest wyjaśnienie sytuacji rodziny u osób deklarujących samotne wychowanie dziecka
otrzymujących lub ubiegających się o świadczenie rodzinne
d) na potrzeby innych jednostek
e) przydzielenia asystenta rodziny.
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy społecznej zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami
w tym:
a) przygotowywanie projektów pism
uzasadnień do decyzji
postanowień
b) analiza dokumentów oraz uzyskanych informacji i podejmowanie na ich podstawie właściwych działań
c) ustalenie wysokości świadczeń oraz odpłatności za świadczenia
w tym również w przypadku zmiany przepisów prawa lub sytuacji klienta mających wpływ na wysokość świadczenia
3) Prowadzenie poradnictwa dla klientów będących w trudnej sytuacji życiowej dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów życiowych
w przypadku
gdy nie są objęci pracą socjalną.
4) Kierowanie do różnych form aktywizacji zawodowej i społecznej szczególnie w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
5) Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących potwierdzania prawa do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
6) Dokonywanie analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej.
7) Wzmacnianie wysiłków klientów na rzecz ich życiowego usamodzielnienia
stosownie do ich możliwości przez wykorzystywanie własnej wiedzy
umiejętności zawodowych i kompetencji.
8) Podejmowanie interwencji w środowisku w sytuacjach tego wymagających lub na polecenie przełożonego. 9) Przeciwdziałanie oraz ochrona ofiar przemocy w rodzinie
w tym m. in. udzielanie poradnictwa i udział w pracach związanych z procedurą
Niebieskie karty.
10) Organizowanie zespołów zadaniowych i interdyscyplinarnych.
11) Prowadzenie działalności profilaktycznej w środowiskach zagrożonych w celu zapobiegania trudnym sytuacjom życiowym rodzącym konieczność świadczenia pomocy.
12) Inne określone zakresem czynności lub poleceniem przełożonego
1) Przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wywiadów środowiskowych:
a) w celu zdiagnozowania i zaspokajania potrzeb klienta
b) u osób składających wnioski o przyznanie dodatków mieszkaniowych
c) których celem jest wyjaśnienie sytuacji rodziny u osób deklarujących samotne wychowanie dziecka
otrzymujących lub ubiegających się o świadczenie rodzinne
d) na potrzeby innych jednostek
e) przydzielenia asystenta rodziny.
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy społecznej zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami
w tym:
a) przygotowywanie projektów pism
uzasadnień do decyzji
postanowień
b) analiza dokumentów oraz uzyskanych informacji i podejmowanie na ich podstawie właściwych działań
c) ustalenie wysokości świadczeń oraz odpłatności za świadczenia
w tym również w przypadku zmiany przepisów prawa lub sytuacji klienta mających wpływ na wysokość świadczenia
3) Prowadzenie poradnictwa dla klientów będących w trudnej sytuacji życiowej dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów życiowych
w przypadku
gdy nie są objęci pracą socjalną.
4) Kierowanie do różnych form aktywizacji zawodowej i społecznej szczególnie w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
5) Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących potwierdzania prawa do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
6) Dokonywanie analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej.
7) Wzmacnianie wysiłków klientów na rzecz ich życiowego usamodzielnienia
stosownie do ich możliwości przez wykorzystywanie własnej wiedzy
umiejętności zawodowych i kompetencji.
8) Podejmowanie interwencji w środowisku w sytuacjach tego wymagających lub na polecenie przełożonego. 9) Przeciwdziałanie oraz ochrona ofiar przemocy w rodzinie
w tym m. in. udzielanie poradnictwa i udział w pracach związanych z procedurą
Niebieskie karty.
10) Organizowanie zespołów zadaniowych i interdyscyplinarnych.
11) Prowadzenie działalności profilaktycznej w środowiskach zagrożonych w celu zapobiegania trudnym sytuacjom życiowym rodzącym konieczność świadczenia pomocy.
12) Inne określone zakresem czynności lub poleceniem przełożonego
1. Prowadzenie rejestrów osób korzystających z pomocy społecznej na bieżąco
2. udzielanie informacji dotyczącej możliwości korzystania ze świadczeń pomocy społecznej
3. przygotowywanie decyzji dla osób pobierających świadczenia z pomocy społecznej
4. Rejestrowanie wydawanych decyzji OPS;
5. Przygotowywanie danych dla potrzeb sprawozdawczości przy wykorzystaniu bazy danych;
6. Sporządzanie sprawozdań z udzielonych świadczeń;
7. Obsługa oprogramowania komputerowego;
8. obsługa systemu ewidencji podopiecznych Opieka
9. tworzenie wydruków decyzje
pozostałe zestawienia
10. Obsługa pozostałych programów
które są niezbędne do prawidłowej pracy systemu komputerowego;
11. Prowadzenie dokumentacji w związku z wypłacaniem wynagrodzenia przyznanego przez sąd opiekunowi prawnemu/kuratorowi;
12. Naliczanie składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i na ubezpieczenie zdrowotne od świadczeń pomocy społecznej comiesięczne sporządzanie listy świadczeniobiorców
podległych ubezpieczeniom wraz z kwotą stanowiącą podstawę naliczenia składek ZUS;
13. Przyjmowanie
ewidencjonowanie i rozdział korespondencji przychodzącej z zewnątrz oraz korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych;
14. Prowadzenie rejestru korespondencji;
15. Przyjmowanie i wysyłanie faksów;
16. zapewnienie łączności telefonicznej
17. zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Ośrodka
18. organizowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego i środków czystości
przyjmowanie zapotrzebowania.
19. weryfikacja otrzymanych faktur/rachunków;
20. rozdzielnictwo materiałów biurowych
środków organizacyjno-technicznych;
21.Przygotowywanie bieżących informacji dot. wykorzystania środków finansowych na formy wsparcia oraz uzgadnianie ich z działem księgowości;
22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS
1. Prowadzenie rejstrów osób korzystających z pomocy społecznej na bieżąco. 2. Udzielanie informacji dotyczącej możliwości korzystania ze świadczeń pomocy społecznej. 3. Przygotowywanie decyzji dola osób pobierających świadczenia z pomocy społecznej. 4. Rejestrowanie wydawanych decyzji OPS. 5. Sporządzanie sprawozdań z udzielonych świadczeń. 7. Obsługa oprogramowania komputerowego. 8.Obsługa systemu ewidencji podopiecznych Opieka. 9. Tworzenie wydruków - decyzji
pozostałe zestawienia. 10. Obsługa pozostałych programów
które są niezbędne do prawidłowej pracy systemu komputerowego. 11. Prowadzenie dokumentacji w związku z wypłacaniem wynagrodzenia przyznanego przez sąd opiekunowi prawnemu / kuratorowi. 12. Naliczanie składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i na ubezpieczenie zdrowotne od świadczeń pomocy społecznej - comiesięczne sporządzanie listy świadczeniobiorców
podległych ubezpieczeniom wraz z kwotą stanowiącą podstawę naliczenia składek ZUS. 13. Przyjmowanie i wysyłanie faktur.14. Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Ośrodka. 15. Przygotowywanie bieżących informacji dot. wykorzystania środków finansowych na formy wsparcia oraz uzgadnianie ich z działem księgowości.16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS
Podinspektor ds. świadczeń społecznych ( umowa o pracę na zastępstwo)
Będzino
Wygasła: 15.03.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1. Prowadzenie rejestrów osób korzystających z pomocy społecznej na bieżąco;
2. Udzielanie informacji dotyczącej możliwości korzystania ze świadczeń pomocy społecznej;
3. Przygotowywanie decyzji dla osób pobierających świadczenia z pomocy społecznej;
4. Rejestrowanie wydawanych decyzji OPS;
5. Przygotowywanie danych dla potrzeb sprawozdawczości przy wykorzystaniu bazy danych;
6. Sporządzanie sprawozdań z udzielonych świadczeń;
7. Obsługa oprogramowania komputerowego;
8. Obsługa systemu ewidencji podopiecznych Opieka;
9. Tworzenie wydruków decyzje
pozostałe zestawienia; 10. Obsługa pozostałych programów
które są niezbędne do prawidłowej pracy systemu komputerowego;
11. Prowadzenie dokumentacji w związku z wypłacaniem wynagrodzenia przyznanego przez sąd opiekunowi prawnemu/kuratorowi;
12. Naliczanie składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i na ubezpieczenie zdrowotne od świadczeń pomocy społecznej comiesięczne sporządzanie listy świadczeniobiorców
podległych ubezpieczeniom wraz z kwotą stanowiącą podstawę naliczenia składek ZUS;
13. Przyjmowanie
ewidencjonowanie i rozdział korespondencji przychodzącej z zewnątrz oraz korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych;
14. Prowadzenie rejestru korespondencji;
15. Przyjmowanie i wysyłanie faksów;
16. Zapewnienie łączności telefonicznej;
17. Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Ośrodka
18. organizowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego i środków czystości
przyjmowanie zapotrzebowania;
19. Weryfikacja otrzymanych faktur/rachunków;
20. Rozdzielnictwo materiałów biurowych
środków organizacyjno-technicznych;
21.Przygotowywanie bieżących informacji dot. wykorzystania środków finansowych na formy wsparcia oraz uzgadnianie ich z działem księgowości;
22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS
1. Prowadzenie rejestrów osób korzystających z pomocy społecznej na bieżąco
2. udzielanie informacji dotyczącej możliwości korzystania ze świadczeń pomocy społecznej
3. przygotowywanie decyzji dla osób pobierających świadczenia z pomocy społecznej
4. Rejestrowanie wydawanych decyzji OPS;
5. Przygotowywanie danych dla potrzeb sprawozdawczości przy wykorzystaniu bazy danych;
6. Sporządzanie sprawozdań z udzielonych świadczeń;
7. Obsługa oprogramowania komputerowego;
8. obsługa systemu ewidencji podopiecznych Opieka
9. tworzenie wydruków decyzje
pozostałe zestawienia
10. Obsługa pozostałych programów
które są niezbędne do prawidłowej pracy systemu komputerowego;
11. Prowadzenie dokumentacji w związku z wypłacaniem wynagrodzenia przyznanego przez sąd opiekunowi prawnemu/kuratorowi;
12. Naliczanie składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i na ubezpieczenie zdrowotne od świadczeń pomocy społecznej comiesięczne sporządzanie listy świadczeniobiorców
podległych ubezpieczeniom wraz z kwotą stanowiącą podstawę naliczenia składek ZUS;
13. Przyjmowanie
ewidencjonowanie i rozdział korespondencji przychodzącej z zewnątrz oraz korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych;
14. Prowadzenie rejestru korespondencji;
15. Przyjmowanie i wysyłanie faksów;
16. zapewnienie łączności telefonicznej
17. zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Ośrodka
18. organizowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego i środków czystości
przyjmowanie zapotrzebowania.
19. weryfikacja otrzymanych faktur/rachunków;
20. rozdzielnictwo materiałów biurowych
środków organizacyjno-technicznych;
21.Przygotowywanie bieżących informacji dot. wykorzystania środków finansowych na formy wsparcia oraz uzgadnianie ich z działem księgowości;
22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS
1) Przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wywiadów środowiskowych:
a) w celu zdiagnozowania i zaspokajania potrzeb klienta
b) u osób składających wnioski o przyznanie dodatków mieszkaniowych
c) których celem jest wyjaśnienie sytuacji rodziny u osób deklarujących samotne wychowanie dziecka
otrzymujących lub ubiegających się o świadczenie rodzinne
d) na potrzeby innych jednostek
e) przydzielenia asystenta rodziny.
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy społecznej zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami
w tym:
a) przygotowywanie projektów pism
uzasadnień do decyzji
postanowień
b) analiza dokumentów oraz uzyskanych informacji i podejmowanie na ich podstawie właściwych działań
c) ustalenie wysokości świadczeń oraz odpłatności za świadczenia
w tym również w przypadku zmiany przepisów prawa lub sytuacji klienta mających wpływ na wysokość świadczenia
3) Prowadzenie poradnictwa dla klientów będących w trudnej sytuacji życiowej dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów życiowych
w przypadku
gdy nie są objęci pracą socjalną.
4) Kierowanie do różnych form aktywizacji zawodowej i społecznej szczególnie w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
5) Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących potwierdzania prawa do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
6) Dokonywanie analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej.
7) Wzmacnianie wysiłków klientów na rzecz ich życiowego usamodzielnienia
stosownie do ich możliwości przez wykorzystywanie własnej wiedzy
umiejętności zawodowych i kompetencji.
8) Podejmowanie interwencji w środowisku w sytuacjach tego wymagających lub na polecenie przełożonego. 9) Przeciwdziałanie oraz ochrona ofiar przemocy w rodzinie
w tym m. in. udzielanie poradnictwa i udział w pracach związanych z procedurą
Niebieskie karty.
10) Organizowanie zespołów zadaniowych i interdyscyplinarnych.
11) Prowadzenie działalności profilaktycznej w środowiskach zagrożonych w celu zapobiegania trudnym sytuacjom życiowym rodzącym konieczność świadczenia pomocy.
12) Inne określone zakresem czynności lub poleceniem przełożonego