Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Area Sales Manager
Ostrów Mazowiecka
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wspieranie sprzedaży i utrzymywanie relacji z dystrybutorami
Spójrz na boiska piłkarskie Ekstraklasy, pole golfowe w woj. warmińsko-mazurskim lub rozległe pastwiska hodowcy krów mlecznych pod Zambrowem. Na każdym z tych obiektów wysiewane są nasiona Barenbrug, ale każde z tych miejsc potrzebuje innego rodzaju mieszanki nasion traw. Na stanowisku Area Sales Managera zadbasz o to, aby nasze najlepsze produkty dotarły we właściwe miejsce
Praca w Barenbrug
Polskie przysłowie mówi, że „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – jego zagraniczny odpowiednik brzmi „The grass is always greener at the other side”. Nie dotyczy to jednak pracowników firmy Barenbrug. Są oni rodziną, w której wszyscy znają się z imienia i wiedzą, co robią. Są firmą, dla której każda pora roku ma swoistą dynamikę – jest bowiem czas na siew nasion i czas na żniwa. Barenbrug to firma rodzinna, która docenia pracowników i oferuje im możliwości rozwoju
– Zupełnie nie znałem się na trawach, ale firma mi pomogła. Z biegiem czasu nauczyłem się wszystkiego o trawach i ich pielęgnacji. Barenbrug dał mi możliwości rozwoju, zarówno osobistego jak i zawodowego. Nie wszędzie można liczyć na takie zaufanie od pracodawcy. – Piotr z Barenbruga
Twoje zadania na stanowisku Area Sales Managera
• Barenbrug stawia na długotrwałe relacje. Twoi kontrahenci (dystrybutorzy nasion traw) handlują z nami już od wielu lat. Relacje, które masz z nimi rozwijać, można nazwać niemal „przyjacielskimi”. Będziesz z nimi w stałym kontakcie
• W ciągu tygodnia odwiedzasz naszych klientów i ich odbiorców, np. hodowców bydła mlecznego, zarządców pól golfowych i stadionów piłkarskich, właścicieli centrów ogrodniczych, a także urzędników gmin i miast. Wiesz dobrze, że popyt na produkty u naszych dystrybutorów rośnie, gdy ich odbiorcy mają dobrą opinię o naszej firmie
• Nieustannie szukasz okazji do kolejnej sprzedaży. Dzięki twojemu zmysłowi handlowca, okazje takie znajdziesz wszędzie
• Podczas wizyty u dystrybutora rozmawiasz z jego handlowcami, przekazujesz aktualne informacje o rynku, cenach i produktach. Śledzisz sytuację na rynku, trendy oraz konkurencję. Przekazujesz szczegółowe plany marketingowe, a w razie potrzeby prosisz o pomoc, a także zapisujesz to, czego dystrybutorzy i odbiorcy potrzebują
• Szkolisz handlowców tak, aby dysponowali najnowszą wiedzą o produktach i znali je od podszewki
• Chcesz pojawiać się na imprezach i targach branżowych. Są one okazjami do nawiązania kontaktu z odbiorcami nasion traw, czyli hodowcami zwierząt, właścicielami pól golfowych, administracją obiektów sportowych czy architektami krajobrazu
• Uczestniczysz w tworzeniu planów sprzedażowych, dbając o to, aby w przyszłości dysponować odpowiednią ilością nasion. Bądź co bądź, pracujesz z produktem naturalnym. Na twoje prognozy wpływają czynniki zewnętrzne, dlatego korygujesz plany z wystarczającym wyprzedzeniem
• Pozostaje przy tym wiele pracy w firmie. Uczestniczysz w rozmowach poświęconych doskonaleniu komunikacji sprzedażowej, zwiększaniu rozpoznawalności marki czy standardowym ofertom
Wspieranie sprzedaży i utrzymywanie relacji z dystrybutorami
Spójrz na boiska piłkarskie Ekstraklasy, pole golfowe w woj. warmińsko-mazurskim lub rozległe pastwiska hodowcy krów mlecznych pod Zambrowem. Na każdym z tych obiektów wysiewane są nasiona Barenbrug, ale każde z tych miejsc potrzebuje innego rodzaju mieszanki nasion traw. Na stanowisku Area Sales Managera zadbasz o to, aby nasze najlepsze produkty dotarły we właściwe miejsce
Praca w Barenbrug
Polskie przysłowie mówi, że „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – jego zagraniczny odpowiednik brzmi „The grass is always greener at the other side”. Nie dotyczy to jednak pracowników firmy Barenbrug. Są oni rodziną, w której wszyscy znają się z imienia i wiedzą, co robią. Są firmą, dla której każda pora roku ma swoistą dynamikę – jest bowiem czas na siew nasion i czas na żniwa. Barenbrug to firma rodzinna, która docenia pracowników i oferuje im możliwości rozwoju
– Zupełnie nie znałem się na trawach, ale firma mi pomogła. Z biegiem czasu nauczyłem się wszystkiego o trawach i ich pielęgnacji. Barenbrug dał mi możliwości rozwoju, zarówno osobistego jak i zawodowego. Nie wszędzie można liczyć na takie zaufanie od pracodawcy. – Piotr z Barenbruga
Twoje zadania na stanowisku Area Sales Managera
• Barenbrug stawia na długotrwałe relacje. Twoi kontrahenci (dystrybutorzy nasion traw) handlują z nami już od wielu lat. Relacje, które masz z nimi rozwijać, można nazwać niemal „przyjacielskimi”. Będziesz z nimi w stałym kontakcie
• W ciągu tygodnia odwiedzasz naszych klientów i ich odbiorców, np. hodowców bydła mlecznego, zarządców pól golfowych i stadionów piłkarskich, właścicieli centrów ogrodniczych, a także urzędników gmin i miast. Wiesz dobrze, że popyt na produkty u naszych dystrybutorów rośnie, gdy ich odbiorcy mają dobrą opinię o naszej firmie
• Nieustannie szukasz okazji do kolejnej sprzedaży. Dzięki twojemu zmysłowi handlowca, okazje takie znajdziesz wszędzie
• Podczas wizyty u dystrybutora rozmawiasz z jego handlowcami, przekazujesz aktualne informacje o rynku, cenach i produktach. Śledzisz sytuację na rynku, trendy oraz konkurencję. Przekazujesz szczegółowe plany marketingowe, a w razie potrzeby prosisz o pomoc, a także zapisujesz to, czego dystrybutorzy i odbiorcy potrzebują
• Szkolisz handlowców tak, aby dysponowali najnowszą wiedzą o produktach i znali je od podszewki
• Chcesz pojawiać się na imprezach i targach branżowych. Są one okazjami do nawiązania kontaktu z odbiorcami nasion traw, czyli hodowcami zwierząt, właścicielami pól golfowych, administracją obiektów sportowych czy architektami krajobrazu
• Uczestniczysz w tworzeniu planów sprzedażowych, dbając o to, aby w przyszłości dysponować odpowiednią ilością nasion. Bądź co bądź, pracujesz z produktem naturalnym. Na twoje prognozy wpływają czynniki zewnętrzne, dlatego korygujesz plany z wystarczającym wyprzedzeniem
• Pozostaje przy tym wiele pracy w firmie. Uczestniczysz w rozmowach poświęconych doskonaleniu komunikacji sprzedażowej, zwiększaniu rozpoznawalności marki czy standardowym ofertom
Wspieranie sprzedaży i utrzymywanie relacji z dystrybutorami
Spójrz na boiska piłkarskie Ekstraklasy, pole golfowe w woj. warmińsko-mazurskim lub rozległe pastwiska hodowcy krów mlecznych pod Zambrowem. Na każdym z tych obiektów wysiewane są nasiona Barenbrug, ale każde z tych miejsc potrzebuje innego rodzaju mieszanki nasion traw. Na stanowisku Area Sales Managera zadbasz o to, aby nasze najlepsze produkty dotarły we właściwe miejsce
Praca w Barenbrug
Polskie przysłowie mówi, że „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – jego zagraniczny odpowiednik brzmi „The grass is always greener at the other side”. Nie dotyczy to jednak pracowników firmy Barenbrug. Są oni rodziną, w której wszyscy znają się z imienia i wiedzą, co robią. Są firmą, dla której każda pora roku ma swoistą dynamikę – jest bowiem czas na siew nasion i czas na żniwa. Barenbrug to firma rodzinna, która docenia pracowników i oferuje im możliwości rozwoju
– Zupełnie nie znałem się na trawach, ale firma mi pomogła. Z biegiem czasu nauczyłem się wszystkiego o trawach i ich pielęgnacji. Barenbrug dał mi możliwości rozwoju, zarówno osobistego jak i zawodowego. Nie wszędzie można liczyć na takie zaufanie od pracodawcy. – Piotr z Barenbruga
Twoje zadania na stanowisku Area Sales Managera
• Barenbrug stawia na długotrwałe relacje. Twoi kontrahenci (dystrybutorzy nasion traw) handlują z nami już od wielu lat. Relacje, które masz z nimi rozwijać, można nazwać niemal „przyjacielskimi”. Będziesz z nimi w stałym kontakcie
• W ciągu tygodnia odwiedzasz naszych klientów i ich odbiorców, np. hodowców bydła mlecznego, zarządców pól golfowych i stadionów piłkarskich, właścicieli centrów ogrodniczych, a także urzędników gmin i miast. Wiesz dobrze, że popyt na produkty u naszych dystrybutorów rośnie, gdy ich odbiorcy mają dobrą opinię o naszej firmie
• Nieustannie szukasz okazji do kolejnej sprzedaży. Dzięki twojemu zmysłowi handlowca, okazje takie znajdziesz wszędzie
• Podczas wizyty u dystrybutora rozmawiasz z jego handlowcami, przekazujesz aktualne informacje o rynku, cenach i produktach. Śledzisz sytuację na rynku, trendy oraz konkurencję. Przekazujesz szczegółowe plany marketingowe, a w razie potrzeby prosisz o pomoc, a także zapisujesz to, czego dystrybutorzy i odbiorcy potrzebują
• Szkolisz handlowców tak, aby dysponowali najnowszą wiedzą o produktach i znali je od podszewki
• Chcesz pojawiać się na imprezach i targach branżowych. Są one okazjami do nawiązania kontaktu z odbiorcami nasion traw, czyli hodowcami zwierząt, właścicielami pól golfowych, administracją obiektów sportowych czy architektami krajobrazu
• Uczestniczysz w tworzeniu planów sprzedażowych, dbając o to, aby w przyszłości dysponować odpowiednią ilością nasion. Bądź co bądź, pracujesz z produktem naturalnym. Na twoje prognozy wpływają czynniki zewnętrzne, dlatego korygujesz plany z wystarczającym wyprzedzeniem
• Pozostaje przy tym wiele pracy w firmie. Uczestniczysz w rozmowach poświęconych doskonaleniu komunikacji sprzedażowej, zwiększaniu rozpoznawalności marki czy standardowym ofertom