Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
Organizowanie ewidencji księgowej, podatkowej, dotyczącej wynagrodzeń i ubezpieczeń
Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
Nadzór nad prawidłową ewidencją majątku Szpitala
Egzekwowanie należności i dochodzenie roszczeń spornych
Dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie powierzonych obowiązków
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami i organami podatkowymi
Sporządzanie sprawozdań finansowych Szpitala zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa finansów publicznych, prawa bilansowego i podatkowego
Nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłową realizacją zadań podległych Działów, w tym m. in.: Działu Technicznego, Działu Administracyjno-Gospodarczego, Działu Organizacji, Działu Zamówień Publicznych, a w szczególności:
administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami stanowiącymi własność bądź będącymi w użytkowaniu Szpitala oraz zgodne z przepisami gospodarowania mieniem;
nadzór nad organizacją i planowaniem infrastruktury terenów szpitalnych, nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją obiektów, urządzeń technicznych i aparatury medycznej Szpitala oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad racjonalnej gospodarki materiałowej, a także wdrażanie efektywnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu obniżenie kosztów;
nadzór nad gospodarką odpadami Szpitala (medycznymi i komunalnymi);
nadzór nad opracowaniem dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz prawidłowym zawieraniem umów z poszczególnymi wykonawcami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzonych zamówień w formie przetargu;
koordynowanie realizacji projektów finansowych za środków unijnych
- nadzór nad konserwacją i naprawą sprzętu infrastruktury technicznej MSSW oraz utrzymywanie obiektów MSSW w stanie sprawności techniczno-eksploatacyjnej;
- sprawowanie nadzoru nad eksploatacją urządzeń;
- nadzór nad eksploatacją i konserwacją urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych oraz instalacji tlenu;
- planowanie i nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych, walidacji urządzeń, sprzętu niemedycznego;
- sporządzanie planów konserwacji urządzeń, sprzętu niemedycznego, napraw i remontów oraz organizacja i przeprowadzanie napraw i remontów;
- opracowywanie opinii na temat przydatności poszczególnych rodzajów aparatury i sprzętu niemedycznego oraz udział w zakupach;
- prowadzenie paszportów technicznych aparatury, sprzętu niemedycznego i wymagającego ścisłego nadzoru;
- sporządzanie wykazu urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w MSSW oraz gromadzenie dokumentacji technicznej, w tym atestów/certyfikatów tych urządzeń;
- nadzór nad wykonawstwem prac remontowych i naprawczych;
- planowanie i wnioskowanie w sprawie robót związanych z remontami
- raportowanie Kierownikowi działu o:
a) stanie technicznym eksploatowanych urządzeń i instalacji (konieczność naprawy, likwidacji)
b) awariach urządzeń i instalacji
c) przeprowadzanych remontach (koszty, stan realizowanych prac)
d) wszelkich problemach technicznych pojawiających się po przejęciu inwestycji do eksploatacji
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Bursztynowa 2, Wawer, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadza postępowania o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych
przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentacje przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową obsługę prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
weryfikuje wnioski komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
opracowuje projekty ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazuje je do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
przygotowuje dokumentację oraz opracowuje projekty wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki
opracowuje projekty uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
Instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego
Rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego
Udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Bursztynowa 2, Wawer, Warszawa
Wygasła: 05.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• przeprowadza postępowania o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych
• przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentacje przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową obsługę prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
• weryfikuje wnioski komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
• opracowuje projekty ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazuje je do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
• przygotowuje dokumentację oraz opracowuje projekty wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań komórki
• opracowuje projekty uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
nadzorowanie przygotowania i terminowego naliczania wynagrodzeń oraz innych świadczeń związanych z pracą należnych pracownikom zatrudnionym w Szpitalu w ramach umowy o pracę oraz o umowy-zlecenia, także prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących wynagrodzenia pracowników oraz naliczanie i rozliczanie miesięcznych deklaracji ZUS, nadzór nad systemem Płatnik
nadzór nad naliczaniem podatku od osób fizycznych, rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym oraz innych wymaganych stosownymi przepisami należności wobec osób zatrudnionych w Szpitalu;
rozliczanie wynagrodzeń dla stażystów i rezydentów oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji;
nadzór nad prawidłowością stosowania przepisów wynikających z Kodeksu Pracy, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wewnętrznych;
kierowanie podległym zespołem specjalistów ds. płac,
Do obowiązków Pracownika ds. Płac/Specjalisty ds. Płac będzie należało m.in.: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników oraz zleceniobiorców; rozliczanie czasu pracy (min. godziny nadliczbowe
urlopy
zwolnienia lekarskie); aktualizacja danych w systemie kadrowo płacowym; sporządzanie wymaganych rozliczeń i zestawień do ZUS
US
GUS; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników; wystawianie dokumentów min. ERP-7
ZUS Z-3
PIT-11; kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowej; sporządzanie i wysyłanie do ZUS dokumentów rozliczeniowych i korekt; rozliczanie lekarzy rezydentów i stażystów
bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych oraz właściwe ich stosowanie; obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi; przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS
US
komornik); sporządzanie zestawień
raportów i analiz z zakresu administracji płac; udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu administracji płac
Przyjmowanie od użytkowników zgłoszeń i zleceń serwisowych związanych z aparaturą medyczną;
Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z serwisami aparatury medycznej;
Gromadzenie, segregowanie, rozliczanie i archiwizacja dokumentacji;
Prowadzenie pisemnej i elektronicznej ewidencji aparatury medycznej;
Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego w zakresie przeglądów urządzeń i aparatury medycznej;
Kontrola utrzymania terminów wykonania przeglądów okresowych, zakupu nowego sprzętu, aktualizacja danych; weryfikacja stanu ilościowego sprzętu do programu ewidencyjnego;
Drobne naprawy sprzętu medycznego oraz jego konserwacje zgodnie z instrukcjami producenta
Do najważniejszych zadań Koordynatora ds. eksploatacji i ruchu należeć będzie:
zarządzanie zespołem ds. eksploatacji
nadzór nad konserwacją i naprawą sprzętu infrastruktury technicznej MSSW oraz utrzymywanie obiektów MSSW w stanie sprawności techniczno- eksploatacyjnej;
sprawowanie nadzoru nad eksploatacją urządzeń;
nadzór nad eksploatacją i konserwacją urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych oraz instalacji tlenu;
planowanie i nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych, walidacji urządzeń, sprzętu niemedycznego;
sporządzanie planów konserwacji urządzeń, sprzętu niemedycznego, napraw i remontów oraz organizacja i przeprowadzanie napraw i remontów;
opracowywanie opinii na temat przydatności poszczególnych rodzajów aparatury i sprzętu niemedycznego oraz udział w zakupach;
prowadzenie paszportów technicznych aparatury, sprzętu niemedycznego i wymagającego ścisłego nadzoru;
sporządzanie wykazu urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w MSSW oraz gromadzenie dokumentacji technicznej, w tym atestów/certyfikatów tych urządzeń;
nadzór nad wykonawstwem prac remontowych i modernizacyjnych
planowanie i wnioskowanie w sprawie robót związanych z remontami
raportowanie Kierownikowi działu o:
a) stanie technicznym eksploatowanych urządzeń i instalacji (konieczność naprawy, likwidacji)
b) awariach urządzeń i instalacji
c) przeprowadzanych remontach (koszty, stan realizowanych prac)
d) wszelkich problemach technicznych pojawiających się po przejęciu inwestycji do eksploatacji