Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie, nadzorowanie i analiza reklamacji Klientów
Bieżący kontakt z Klientami oraz Dostawcami
Przygotowywanie odpowiedzi, raportów oraz akcji naprawczych dla problemów zgłaszanych przez Klientów
Tworzenie i aktualizacja planów akcji w zakresie działań natychmiastowych oraz korygujących (8D, 5W, 1HH, Ishikawa, PDCA)
Opracowywanie reklamacji zewnętrznych oraz wewnętrznych, w tym moderowanie interdyscyplinarnym spotkaniom w metodologii 8D
Sygnalizowanie problemów jakościowych do Produkcji oraz innych Zakładów
Tworzenie i modyfikacja dokumentacji jakościowej (procedury, plany kontroli, instrukcje pracy, formularze)
Ścisła współpraca z innymi Działami (Produkcja, Technologia, Zakupy, Sprzedaż) w zakresie działań związanych z reklamacjami oraz obsługą Klientów i Dostawców
Przygotowywanie dokumentacji jakościowej w zakresie Systemu Zarządzania Jakością
Opracowywanie różnego rodzaju raportów, statystyk jakościowych oraz prezentacji
Przeprowadzanie szkoleń jakościowych dla pracowników
Monitorowanie poziomu jakości (wewnętrznej, zewnętrznej)
Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz prowadzenie i udział w projektach modernizacji maszyn z obszaru automatyki przemysłowej i elektryki
Tworzenie nowych i modyfikacje istniejących programów sterowników PLC & HMI, sterowników bezpieczeństwa, napędów, systemów wizyjnych
Bieżące diagnozowanie problemów i usterek urządzeń oraz linii produkcyjnych i ich naprawy
Tworzenie nowych oraz prowadzenie i aktualizacja istniejących dokumentacji technicznych maszyn i urządzeń, instrukcji przeglądowych oraz projektowanie schematów elektrycznych
Wiedza z zakresu sterowania napędami, np. SIEMENS, ABB, DANFOSS, Altivar, LS, YASKAWA, SEW lub inne
Przygotowywanie projektów przenoszenia i rozruchu linii od strony elektryki i automatyki, podłączenia nowych obiektów
Prowadzenie regularnych przeglądów, prac konserwacyjnych, głównie w zakresie automatyki/elektryki oraz pneumatyki
Wykonywanie szaf sterowniczych oraz instalacji elektrycznych do nowych lub modernizowanych maszyn i urządzeń
Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz prowadzenie i udział w projektach modernizacji maszyn z obszaru automatyki przemysłowej i elektryki
Tworzenie nowych i modyfikacje istniejących programów sterowników PLC & HMI, sterowników bezpieczeństwa, napędów, systemów wizyjnych
Bieżące diagnozowanie problemów i usterek urządzeń oraz linii produkcyjnych i ich naprawy
Tworzenie nowych oraz prowadzenie i aktualizacja istniejących dokumentacji technicznych maszyn i urządzeń, instrukcji przeglądowych oraz projektowanie schematów elektrycznych
Wiedza z zakresu sterowania napędami, np. SIEMENS, ABB, DANFOSS, Altivar, LS, YASKAWA, SEW lub inne
Przygotowywanie projektów przenoszenia i rozruchu linii od strony elektryki i automatyki, podłączenia nowych obiektów
Prowadzenie regularnych przeglądów, prac konserwacyjnych, głównie w zakresie automatyki/elektryki oraz pneumatyki
Wykonywanie szaf sterowniczych oraz instalacji elektrycznych do nowych lub modernizowanych maszyn i urządzeń
Zarządzanie, nadzorowanie i analiza reklamacji Klientów
Bieżący kontakt z Klientami oraz Dostawcami
Przygotowywanie odpowiedzi, raportów oraz akcji naprawczych dla problemów zgłaszanych przez Klientów
Tworzenie i aktualizacja planów akcji w zakresie działań natychmiastowych oraz korygujących (8D, 5W, 1HH, Ishikawa, PDCA)
Opracowywanie reklamacji zewnętrznych oraz wewnętrznych, w tym moderowanie interdyscyplinarnym spotkaniom w metodologii 8D
Sygnalizowanie problemów jakościowych do Produkcji oraz innych Zakładów
Tworzenie i modyfikacja dokumentacji jakościowej (procedury, plany kontroli, instrukcje pracy, formularze)
Ścisła współpraca z innymi Działami (Produkcja, Technologia, Zakupy, Sprzedaż) w zakresie działań związanych z reklamacjami oraz obsługą Klientów i Dostawców
Przygotowywanie dokumentacji jakościowej w zakresie Systemu Zarządzania Jakością
Opracowywanie różnego rodzaju raportów, statystyk jakościowych oraz prezentacji
Przeprowadzanie szkoleń jakościowych dla pracowników
Monitorowanie poziomu jakości (wewnętrznej, zewnętrznej)
Opracowanie procedur i wytycznych dotyczących uzyskania zaplanowanego poziomu jakości wyrobów (instrukcji kontroli dla kontrolerów jakości, katalogów błędów, planów kontroli, procedur postępowania z wyrobem)
Analizowanie błędów produkcyjnych i inicjowanie działań korygujących lub prewencyjnych w obszarze produkcji, jakości, logistyki, itd. oraz ich ocena i monitorowanie statusu wdrożenia
Prowadzenie dokumentacji związanej z wdrażaniem i realizacją działań jakościowych
Koordynowanie i zatwierdzanie metod i technik kontroli oraz nadzór nad poprawnością funkcjonowania narzędzi pomiarowych
Obsługa reklamacji klientów i dostawców. Kontaktowanie się z klientami oraz nadzorowanie reklamacji w przypadku wykrycia wad fabrycznych zakupionych surowców i towarów
Analizowanie kosztów jakości oraz prowadzenie projektów oszczędnościowych (redukcja odpadu, zbędnego transportu, magazynów)
Współdziałanie na wszystkich poziomach w celu promocji zasad jakościowych (zapewnienie specjalistycznego wsparcia dotyczącego polityki jakościowej, nadzór nad prawidłowym przebiegiem szkoleń jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wymaganej wydajności i jakości pracy)
Wdrażanie i rozwój metod oraz narzędzi takich jak: 5 Why, Ishikawa, Brain Storm, mających na celu usprawnianie procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia satysfakcji klienta
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz analizowanie ich wyników
Homologacja nowych produktów i linii produkcyjnych wraz z analizą FMEA (współpraca przy D-FMEA z klientem)
Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników wszystkich szczebli
Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie
Koordynowanie i nadzorowanie procesów onboardingu i offboardingu pracowników
Tworzenie i aktualizowanie opisów stanowisk dla poszczególnych obszarów
Koordynowanie ocen okresowych pracowników
Tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu szkoleniowego oraz polityki szkoleniowej Spółki
Wsparcie dla menedżerów w kwestiach związanych z motywowaniem i dyscyplinowaniem pracowników
Współpraca z Grupą Dradura w zakresie wdrażania działań rozwojowych i realizacji polityki HR – m.in. projekt sukcesji, komunikacji wewnętrznej, wartościowania stanowisk
Działania z obszaru Employer Branding i komunikacji wewnętrznej
Przygotowywanie opracowań oraz raportów cyklicznych zgodnie z polityką personalną Spółki
Wspieranie kierownika ds. HR w zakresie bieżących projektów;
Wsparcie w zakresie rozwiązań dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, relacji pracowniczych, czasu pracy i prawa pracy
Aktualizowanie i wdrażanie polityki benefitów pracowniczych;
Inicjowanie i realizowanie projektów optymalizacyjnych w zakresie jakości, wydajności i efektywności procesu produkcyjnego z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Zarzadzanie systemem ERP proALPHA tj. tworzenie i aktualizacja BOM i Routing
Podejmowanie działań korygujących i usprawniających istniejące procesy technologiczne
Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych związanych z rozwojem technologicznym zakładu
Współpraca z działami produkcji i jakości w zakresie przygotowywania i wdrażania nowych wyrobów
Wsparcie w zakresie rozwiązań dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, relacji pracowniczych, czasu pracy i prawa pracy
Realizacja procesów rekrutacyjnych
Koordynowanie i nadzorowanie procesów onboardingu i offboardingu pracowników
Tworzenie i aktualizowanie opisów stanowisk dla poszczególnych obszarów
Koordynowanie ocen okresowych pracowników
Tworzenie i realizowanie budżetu szkoleniowego oraz polityki szkoleniowej Spółki
Prowadzenie i organizacja szkoleń dla pracowników
Wsparcie dla menedżerów w kwestiach związanych z motywowaniem i dyscyplinowaniem pracowników
Współpraca z Grupą Dradura w zakresie wdrażania działań rozwojowych i realizacji polityki HR
Działania z obszaru Employer Branding i komunikacji wewnętrznej
Aktualizowanie i wdrażanie polityki benefitów pracowniczych;
Koordynowanie zatrudnienia pracowników tymczasowych, rozliczanie czasu pracy i oraz prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji
Zadania administracyjne – umowy z dostawcami, weryfikacja faktur, certyfikatów itp
Przygotowywanie opracowań oraz raportów cyklicznych zgodnie z polityką personalną Spółki Wspieranie kierownika ds. personalnych w zakresie bieżących projektów;
Inicjowanie i realizowanie projektów optymalizacyjnych w zakresie jakości, wydajności i efektywności procesu produkcyjnego
Prowadzenie projektów zwiększających jakość i konkurencyjność produkowanych wyrobów oraz poprawiających standardy BHP z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej i parametrów procesu
Podejmowanie działań korygujących i usprawniających istniejące procesy technologiczne
Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych związanych z rozwojem technologicznym zakładu
Współpraca z różnymi działami w zakresie przygotowywania i wdrażania nowych wyrobów
Bieżące wsparcie Produkcji w rozwiązywaniu problemów technologicznych
Opracowanie procedur i wytycznych dotyczących uzyskania zaplanowanego poziomu jakości wyrobów
Analizowanie błędów produkcyjnych i inicjowanie działań korygujących lub prewencyjnych w obszarze produkcji, jakości, logistyki, itd. oraz ich ocena i monitorowanie statusu wdrożenia
Prowadzenie dokumentacji związanej z wdrażaniem i realizacją działań jakościowych
Koordynowanie i zatwierdzanie metod i technik kontroli oraz nadzór nad poprawnością funkcjonowania narzędzi pomiarowych
Obsługa reklamacji klientów i dostawców. Kontaktowanie się z klientami oraz nadzorowanie reklamacji w przypadku wykrycia wad fabrycznych zakupionych surowców i towarów
Analizowanie kosztów jakości oraz prowadzenie projektów oszczędnościowych (redukcja odpadu, zbędnego transportu, magazynów)
Współdziałanie na wszystkich poziomach w celu promocji zasad jakościowych (zapewnienie specjalistycznego wsparcia dotyczącego polityki jakościowej, nadzór nad prawidłowym przebiegiem szkoleń jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wymaganej wydajności i jakości pracy)
Wdrażanie i rozwój metod oraz narzędzi takich jak: 5 Why, Ishikawa, Brain Storm, mających na celu usprawnianie procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia satysfakcji klienta
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz analizowanie ich wyników
Homologacja nowych produktów i linii produkcyjnych wraz z analizą FMEA (współpraca przy D-FMEA z klientem)
Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników wszystkich szczebli
Inicjowanie i realizowanie projektów związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych w celu zwiększenia wydajności, podniesienia jakości produkowanych wyrobów oraz poprawy warunków BHP z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej i parametrów procesu
Podejmowanie działań korygujących i usprawniających istniejące procesy technologiczne
Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych związanych z rozwojem technologicznym zakładu
Współpraca z różnymi działami w zakresie przygotowywania i wdrażania nowych wyrobów
Bieżące wsparcie Działów Produkcji i Jakości w rozwiązywaniu problemów technologicznych
Zapewnienie i monitorowanie płynnego i przewidywalnego przepływu pracy zgodnie ze wszystkimi specyfikacjami dotyczącymi produkcji, utrzymanie najwyższej jakości i bezpieczeństwa w podległym obszarze
Doskonalenie procesów produkcyjnych, jakości oferowanych produktów oraz zwiększenie poziomu efektywnego funkcjonowania powierzonego obszaru produkcji
Zarządzanie organizacją pracy podległego zespołu (od 10 do 30 osób na zmianie), planowanie i delegowanie zadań oraz koordynacja ich wykonania
Kierowanie zespołem w oparciu o zasady i normy obowiązujące w spółce (w szczególności bezpieczeństwo, jakość i higiena pracy)
Nadzorowanie i planowanie prac związanych z regulacjami, naprawami i konserwacjami maszyn w podległym obszarze
Raportowanie danych produkcyjnych, jakościowych oraz innych wymaganych przez obowiązujące w spółce procedury i zlecenia
Promowanie w Organizacji filozofii, wartości, kultury i metodologii Lean
Odpowiedzialność za wdrożenie i egzekwowanie Procesów Ciągłego Doskonalenia w Organizacji
Inicjowanie i zarzadzanie projektami z zakresu Ciągłego Doskonalenia zgodnych z kierunkiem rozwoju firmy
Organizowanie i prowadzenie warsztatów i szkoleń z Obszaru Ciągłego Doskonalenia – planowanie zasobów, ewaluacja efektów
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji i narzędzi szkoleniowych dot. Procesów Ciągłego Doskonalenia dla pracowników operacyjnych i działów wsparcia
Identyfikowanie obszarów wymagających wdrożenia działań z obszaru Ciągłego Doskonalenia, przedstawianie propozycji rozwiązań kierownikom obszarów
Tworzenie i publikacja lokalnego newslettera podsumowującego projekty Lean
Ustalanie rocznych celów i wskaźników w porozumieniu z Dyrektorem Zarządzającym oraz Global CIP Manager. Opracowywanie i egzekwowanie planu ich realizacji
Definiowanie i wdrażanie standardów dla poszczególnych procesów operacyjnych
Dokumentowanie i ewaluacja istniejących procesów w duchu metodologii Lean Manufacturing, identyfikowanie możliwości usprawnień i doskonalenia
Wspieranie procesów optymalizacyjnych w poszczególnych obszarach w porozumieniu z kierownikami obszarów, prowadzenie lub uczestnictwo w interdyscyplinarnych projektach optymalizacyjnych
Planowanie i prowadzenia audytów dot. realizacji projektów Lean
Zapewnienie i monitorowanie płynnego i przewidywalnego przepływu pracy zgodnie ze wszystkimi specyfikacjami dotyczącymi produkcji, utrzymanie najwyższej jakości i bezpieczeństwa w podległym obszarze
Doskonalenie procesów produkcyjnych, jakości oferowanych produktów oraz zwiększenie poziomu efektywnego funkcjonowania powierzonego obszaru produkcji
Zarządzanie organizacją pracy podległego zespołu (od 10 do 30 osób na zmianie), planowanie i delegowanie zadań oraz koordynacja ich wykonania
Kierowanie zespołem w oparciu o zasady i normy obowiązujące w spółce (w szczególności bezpieczeństwo, jakość i higiena pracy)
Nadzorowanie i planowanie prac związanych z regulacjami, naprawami i konserwacjami maszyn w podległym obszarze
Raportowanie danych produkcyjnych, jakościowych oraz innych wymaganych przez obowiązujące w spółce procedury i zlecenia
Przygotowywanie pomocniczych zestawień do monitoringów
Udział w procesach zamknięcia miesiąca
Wsparcie dyrektora finansowego i obszaru controllingu w przygotowaniu zestawień na potrzeby Grupy
Przygotowywanie przelewów bankowych
Wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych i JPK
Raportowanie/ wsparcie w przygotowywaniu informacji sprawozdawczych dla instytucji zewnętrznych (GUS, NBP, banki i inne instytucje finansujące, audytorzy)