Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Jako Customer Support Advisor/Senior Customer Support Advisor będziesz…
… odpowiedzialny/a za wdrażanie nowych użytkowników platformy - zarówno opiekunów, jak i osób potrzebujących opieki. Wyjaśnisz im zasady działania platformy, jej podstawowe funkcje oraz zalety
… pierwszą osobą kontaktową w przypadku zapytań i próśb klientów poprzez e-mail, WhatsApp oraz telefon, aby pomóc użytkownikom stawiać pierwsze kroki na platformie
… pomagać w ulepszaniu naszego produktu oraz podnosić jakość usług i obsługi klienta. Będziesz identyfikować powtarzające się zapytania o funkcje, których na platformie jeszcze nie ma. Dzięki temu wesprzesz rozwój platformy
… wsparciem dla użytkowników i naszych klientów. Lubisz pracować w zespole i nie jesteś duszą samotnika oraz sprawia Ci radość niesienia pomocy innym
… pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, aby zachować work-life balance, który jest dla nas priorytetem
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
Dein Herz schlägt für die Kundenberatung und Du liebst es als erster Ansprechpartner, sowohl per Mail als auch telefonisch mit den Kunden zu kommunizieren
Als wahrer Problemlöser mit kühlem Kopf findest Du durch Deine service- und kundenorientierte Art und durch Dein kommunikatives Talent genau heraus, wie Du Deinem Gesprächspartner in den unterschiedlichsten Situationen helfen kannst
Dabei sind die technischen Kundenanfragen so individuell und vielfältig, wie die Leistungen und Produkte unseres Auftraggebers: alles dreht sich rund um Fehleranalyse und Prüfung von Hardware und Router-Einrichtungen, aber auch individuelle Produktberatung für Neukunden
Du ermittelst den jeweiligen kundenspezifischen Bedarf, bietest individuelle Hilfestellungen und schaffst Lösungen. Durch Deine kompetene Betreuung sicherst Du die Zufriedenheit unserer Kunden
Sobald der Kunde glücklich ist, fehlt nur noch die abschließende Dokumentation in der Kundendatenbank
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders
FinancialForce/Salesforce record creation and management based on standard operating procedures including, but not limited to, the following objects: project, credit, staffing, assignment, timecard, milestone, resource, contact, and opportunity
Monthly operational program reviews for large customers, identified by the business and not capped at a number, based on a template provided by us
Order form coordination between account teams and Global Business Practice Team including prepping necessary order form data as outlined by the order form template
Preparing and sending weekly and monthly operational metric reports for account teams based on standardized template provided by us
Assisting with ticket creation for billing/invoicing issues for PSO orders