Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udział w tworzeniu portfolio produktowego firmy - wdrażanie nowych produktów, dbanie o sprawną realizację projektów od koncepcji do wprowadzenia produktu na rynek
wsparcie marketingowe: nadzór nad firmową stroną internetową, obsługa CMS, copywriting, organizacja udziału w imprezach branżowych, tworzenie i rozchód materiałów
monitorowanie rynku pod kątem trendów oraz działań konkurencji
wsparcie pracy Działu Obsługi Klienta w miarę potrzeb biznesowych
ścisła współpraca z działem sprzedaży, produkcji i logistyki, innymi spółkami grupy oraz dostawcami w celu sprawnej, terminowej realizacji projektów i zamówień
zapewnienie terminowej realizacji planów produkcyjnych zgodnych z założeniami budżetu i wskaźnikami jakościowymi
wyznaczanie priorytetów w oparciu o plan produkcji i wysyłki, uzgadnianie optymalnego przepływu materiałów, półproduktów
ścisła współpraca z pozostałymi działami, dostawcami, działem sprzedaży, bieżące reagowanie na zmiany w planach produkcyjnych w celu dotrzymania terminów i jakości realizacji zleceń produkcyjnych
nadzór nad podległym zespołem, kontrola bieżącego stanu osobowego, organizowanie pracy w sposób zapewniający efektywne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności pracy
wystawianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP
wdrażanie nowych procesów wspomagających zwiększanie efektywności produkcji
sporządzanie raportów oraz analiz z przebiegu produkcji
udział w tworzeniu portfolio produktowego firmy - wdrażanie nowych produktów, dbanie o sprawną realizację projektów od koncepcji do wprowadzenia produktu na rynek
wsparcie marketingowe: nadzór nad firmową stroną internetową, obsługa CMS, copywriting, organizacja udziału w imprezach branżowych, tworzenie i rozchód materiałów
monitorowanie rynku pod kątem trendów oraz działań konkurencji
wsparcie pracy Działu Obsługi Klienta w miarę potrzeb biznesowych
ścisła współpraca z działem sprzedaży, produkcji i logistyki, innymi spółkami grupy oraz dostawcami w celu sprawnej, terminowej realizacji projektów i zamówień
kompleksowe prowadzenie akt osobowych, obsługi kadrowo-płacowej (około 80 osób)
sporządzanie wszelkich dokumentów związanych ze stosunkiem pracy, umowami cywilnoprawnymi związanych z nawiązaniem współpracy, przebiegiem oraz po zakończeniu zatrudnienia,
nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji czasu pracy
sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, wykonawców, organów stanowiących z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich oraz BHP pracowników i kontrola ich aktualności
przygotowanie sprawozdań, deklaracji, raportów do instytucji zewnętrznych w szczególności ZUS, PIT, GUS, PPK, PFRON
monitorowanie zmian prawa pracy
współpraca z agencjami pracy tymczasowej, w tym koordynowanie realizacji zamówień, bieżąca komunikacja z przedstawicielami agencji
sporządzanie raportów, zestawień płacowych na potrzeby Spółki
udział w tworzeniu portfolio produktowego firmy - wdrażanie nowych produktów, dbanie o sprawną realizację projektów od koncepcji do wprowadzenia produktu na rynek
wsparcie marketingowe: nadzór nad firmową stroną internetową, obsługa CMS, copywriting, organizacja udziału w imprezach branżowych, tworzenie i rozchód materiałów
monitorowanie rynku pod kątem trendów oraz działań konkurencji
wsparcie pracy Działu Obsługi Klienta w miarę potrzeb biznesowych
ścisła współpraca z działem sprzedaży, produkcji i logistyki, innymi spółkami grupy oraz dostawcami w celu sprawnej, terminowej realizacji projektów i zamówień
obsługa zagranicznych i krajowych klientów z sektora B2B (telefoniczna, elektroniczna),
realizacja zamówień – wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie ich poprawności, awizowanie i monitorowanie dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży,
tworzenie raportów i analiz sprzedaży,
obsługa zwrotów i reklamacji,
ścisła współpraca z działem sprzedaży, produkcji i logistyki, innymi spółkami grupy w celu sprawnej, terminowej realizacji zamówień,
bieżące wsparcie pracy Managera Produktu,
działania marketingowe: tworzenie i rozchód materiałów, copywriting, nadzór nad firmową stroną internetową, obsługa CMS, organizacja udziału w imprezach branżowych, monitorowanie rynku pod kątem trendów i działań konkurencji, kontakt z dostawcami i podwykonawcami – zbieranie ofert
obsługa zagranicznych i krajowych klientów z sektora B2B,(telefoniczna, elektroniczna),
realizacja zamówień – wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie ich poprawności, awizowanie i monitorowanie dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży,
obsługa zwrotów i reklamacji,
ścisła współpraca z działem sprzedaży, produkcji i logistyki, innymi spółkami w ramach grupy w celu sprawnej, terminowej realizacji zamówień
administrowanie biurem Zarządu/sekretariatem, w tym kontakt z instytucjami i firmami zewnętrznymi (IT, dostawcy usług, firmy kurierskie, firma sprzątająca etc.), nadzór nad zaopatrzeniem w niezbędne materiały biurowe, artykuły zapewniające funkcjonowanie biura,
zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad archiwizacją części dokumentów firmowych np. umowy,
wprowadzanie dokumentów kosztowych do elektronicznego systemu,
kompletowanie dokumentów przewozowych i sprzedażowych (wsparcie Działu Obsługi Klienta),
organizacja wyjazdów służbowych/wydarzeń/eventów (np. rezerwacja hoteli, lotów etc),
przygotowywanie i obsługa spotkań zewnętrznych (goście Zarządu, posiedzenia RN),
realizacja odpraw celnych,
jak już się wdrożysz i poznasz specyfikę naszych produktów powierzymy ci zadania wspierające Dział Marketingu oraz Działu Obsługi Klienta
kompleksowe prowadzenie akt osobowych, obsługi kadrowo-płacowej (około 80 osób)
sporządzanie wszelkich dokumentów związanych ze stosunkiem pracy, umowami cywilnoprawnymi związanych z nawiązaniem współpracy, przebiegiem oraz po zakończeniu zatrudnienia,
nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji czasu pracy
sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, wykonawców, organów stanowiących z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich oraz BHP pracowników i kontrola ich aktualności
przygotowanie sprawozdań, deklaracji, raportów do instytucji zewnętrznych w szczególności ZUS, PIT, GUS, PPK, PFRON
monitorowanie zmian prawa pracy
współpraca z agencjami pracy tymczasowej, w tym koordynowanie realizacji zamówień, bieżąca komunikacja z przedstawicielami agencji
sporządzanie raportów, zestawień płacowych na potrzeby Spółki
nadzór i koordynacja czynności związanych z prowadzeniem ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
zarządzanie działem księgowo-finansowym, wsparcie merytoryczne, dbanie o rozwój pracowników,
optymalizacja procesów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem procedur księgowych i zintegrowanego systemu,
nadzór nad przygotowywaniem i weryfikacją płatności w systemie bankowym,
sporządzanie sprawozdań finansowych (okres miesiąc-kwartał oraz rok),
przygotowanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, Akcyza, PIT), reprezentowanie firmy wobec organów podatkowych,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, nadzór nad prowadzeniem wszystkich ewidencji księgowych/ modułów systemu,
miesięczne rozliczanie produkcji i ustalenie produkcji w toku na podstawie dokumentów księgowych,
nadzór nad prawidłowym naliczaniem zobowiązań w ramach osobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń, PFRON, PIT,
przygotowanie danych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) na potrzeby raportowania do instytucji finansowych, zarządu i rady nadzorczej,
współpraca i raportowanie dla potrzeb instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP)
obsługa zagranicznych i krajowych klientów z sektora B2B,(telefoniczna, elektroniczna),
realizacja zamówień – wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie ich poprawności, awizowanie i monitorowanie dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży,
obsługa zwrotów i reklamacji,
ścisła współpraca z działem sprzedaży, produkcji i logistyki, innymi spółkami w ramach grupy w celu sprawnej, terminowej realizacji zamówień
nadzór i koordynacja czynności związanych z prowadzeniem ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
zarządzanie działem księgowo-finansowym, wsparcie merytoryczne, dbanie o rozwój pracowników,
optymalizacja procesów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem procedur księgowych i zintegrowanego systemu,
nadzór nad przygotowywaniem i weryfikacją płatności w systemie bankowym,
sporządzanie sprawozdań finansowych (okres miesiąc-kwartał oraz rok),
przygotowanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, Akcyza, PIT), reprezentowanie firmy wobec organów podatkowych,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, nadzór nad prowadzeniem wszystkich ewidencji księgowych/ modułów systemu,
miesięczne rozliczanie produkcji i ustalenie produkcji w toku na podstawie dokumentów księgowych,
nadzór nad prawidłowym naliczaniem zobowiązań w ramach osobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń, PFRON, PIT,
przygotowanie danych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) na potrzeby raportowania do instytucji finansowych, zarządu i rady nadzorczej,
współpraca i raportowanie dla potrzeb instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP)
Sporządzanie raportów wewnętrznych w Spółce (z zakresu raportowania produkcji, operacyjne, wskaźniki finansowe),
Przygotowywanie analiz operacyjnych i finansowych, w tym analiz marży/rentowności produktów,
Kalkulacje kosztu wytworzenia produktów,
Analiza bieżących wskaźników operacyjnych oraz kapitału obrotowego,
Współpraca z kierownikami i innymi działami w firmie,
Uczestnictwo w cyklicznych pracach zamknięcia miesiąca,
Udział w przygotowywaniu rocznego budżetu na poziomie wszystkich aspektów spółki, bieżących forecastów, okresowa kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
Analiza i raportowanie danych finansowych w odpowiedzi na potrzeby Zarządu i innych zespołów,
na podstawie zlecenia produkcyjnego przygotowanie porcji zgodnie z recepturą, specyfikacją i wymaganiami jakościowymi
sprawdzanie stanu technicznego i obsługa instalacji technologicznej procesu mieszania
generowane w systemie zleceń na bazy, aromaty
wydawanie przygotowanych porcji operatorom maszyn
po zakończeniu procesu mieszania przeprowadzenie czynności czyszczących zgodnie z procedurami, dbanie o czystość na stanowisku pracy, sprzęt i standardy jakościowe
zapewnienie terminowej realizacji planów produkcyjnych w dziale konfekcji, zgodnych z założeniami budżetu, wskaźnikami jakościowymi
wyznaczanie priorytetów w oparciu o plan produkcji i wysyłki, uzgadnianie optymalnego przepływu materiałów, półproduktów
ścisła współpraca z działem rozlewni, dostawcami, działem sprzedaży, bieżące reagowanie na zmiany w planach produkcyjnych w celu dotrzymania terminów i jakości realizacji zleceń produkcyjnych
nadzór nad podległym zespołem, kontrola bieżącego stanu osobowego, organizowanie pracy w sposób zapewniający efektywne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności pracy
wystawianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP
wdrażanie nowych procesów wspomagających zwiększanie efektywności w obszarze konfekcjonowania
sporządzanie raportów oraz analiz z przebiegu produkcji
przygotowanie palety do wysyłki. Rozładunki oraz załadunki auta. Przyjmowanie dostaw. Sprawdzanie zgodności dostaw z dokumentami. Rozmieszczenie towaru w magazynie. Przewóz towaru między zakładami (samochodem dostawczym do 3
5 t).
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-14.00
przygotowanie palety do wysyłki. Rozładunki oraz załadunki auta. Przyjmowanie dostaw. Sprawdzanie zgodności dostaw z dokumentami. Rozmieszczenie towaru w magazynie. Przewóz towaru między zakładami (samochodem dostawczym do 3
5 t). Inwentaryzacja
kompletacja towaru.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-14.00