Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie harmonogramu publikacji na podstawie dostarczonego materiału - dostosowanie zdjęć pod konkretne profile, tworzenie postów do prowadzonych kanałów, promowanie treści w social mediach
współpraca z działem kreatywnym podczas produkcji contentu na social media
nagrania i zdjęcia dla marki modowej zgodne z najnowszymi trendami w SM
research trendów, drobne prace copywriterskie, moderacja i publikacja
umacnianie i rozwijanie długookresowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach omnichannel - nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów sprzedaży,
koordynację w przygotowaniu ofert handlowych, w tym prowadzenie uzgodnień i negocjacji z klientami,
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
organizacja i zarządzanie pracą kilkuosobowego działu sprzedaży
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów
wyszukiwanie prospektów, generowanie lead’ów
samodzielne kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży, w tym prowadzenie negocjacji handlowych, korespondencji, zarządzanie relacją z klientami i prospektami
budowanie długofalowych relacji z klientami
realizowanie wyznaczonych celów KPI oraz planu sprzedaży
przygotowywanie kontraktów i ofert dla potencjalnych klientów
zarządzanie obszarem rozwoju cross border e-commerce wiodącej na rynku grupy działającej w obszarze fashion, zakres geograficzny: obecnie większość rynków UE w planach wyjście poza UE, sprzedaż w modelu B2B oraz B2C,
analiza potencjału rynków/kanałów, opracowanie strategii wejścia na nowe rynki/kanały, pozyskanie partnerów na tych rynkach,
budowa oraz koordynacja pracy zespołu ecommerce: odpowiedzialność za rekrutację, koordynację, nadzór, motywowanie, system premiowy,
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych,
nadzorowanie wszystkich aspektów marketingowych: produkt, efektywność działań performance, budowanie świadomości oraz lojalności klienta,
monitorowanie analityki internetowej, nadzór nad działaniami w zakresie SEO, SEM, kampanii Google Ads, itp. (własny zespół plus agencje zewnętrzne),
tworzenie oraz kontrola budżetów per kraj/kanał sprzedaży,
stała analiza realizowanych projektów, weryfikacja skuteczności podjętych działań oraz ich optymalizacja,
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami, targach branżowych,
analizowanie trendów sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji w obszarze e-commerce
wdrażanie akcji oraz kampanii marketingowych we współpracy z zespołem
zarządzanie obszarem rozwoju cross border e-commerce wiodącej na rynku grupy działającej w obszarze fashion, zakres geograficzny: obecnie większość rynków UE w planach wyjście poza UE, sprzedaż w modelu B2B oraz B2C,
analiza potencjału rynków/kanałów, opracowanie strategii wejścia na nowe rynki/kanały, pozyskanie partnerów na tych rynkach,
budowa oraz koordynacja pracy zespołu ecommerce: odpowiedzialność za rekrutację, koordynację, nadzór, motywowanie, system premiowy,
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych,
nadzorowanie wszystkich aspektów marketingowych: produkt, efektywność działań performance, budowanie świadomości oraz lojalności klienta,
monitorowanie analityki internetowej, nadzór nad działaniami w zakresie SEO, SEM, kampanii Google Ads, itp. (własny zespół plus agencje zewnętrzne),
tworzenie oraz kontrola budżetów per kraj/kanał sprzedaży,
stała analiza realizowanych projektów, weryfikacja skuteczności podjętych działań oraz ich optymalizacja,
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami, targach branżowych,
analizowanie trendów sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji w obszarze e-commerce
wdrażanie akcji oraz kampanii marketingowych we współpracy z zespołem
Główny Projektant Odzieży / Head Designer branża fashion
łódzkie
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Budowanie oraz zarządzanie zespołem w celu przygotowania kolekcji męskiej zgodnej ze strategią marki (wymagane wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne);
Bezpośrednia współpraca z działem zakupów (zakupy realizowane są głównie na rynkach dalekiego wschodu), ścisła współpraca z działem marketingu;
Tworzenie strategii produktowej, ocenę projektowych wzorów z punktu widzenia atrakcyjności handlowej (wymagane podejście biznesowe);
Analizę otoczenia rynkowego oraz trendów w modzie męskiej;
Tworzenie oraz zarządzanie kalendarzem produkcji;
Tworzenie oraz zarządzanie budżetem działu;
Uczestnictwo w targach branżowych, shoppingach;
Współtworzenie polityki płacowo- premiowej podległego działu (polityka premiowa oparta na KPI bazujących głównie na sprzedaży produktów)
zarządzanie obszarem rozwoju cross border e-commerce wiodącej na rynku grupy działającej w obszarze fashion, zakres geograficzny: obecnie większość rynków UE w planach wyjście poza UE, sprzedaż w modelu B2B oraz B2C,
analiza potencjału rynków/kanałów, opracowanie strategii wejścia na nowe rynki/kanały, pozyskanie partnerów na tych rynkach,
budowa oraz koordynacja pracy zespołu ecommerce: odpowiedzialność za rekrutację, koordynację, nadzór, motywowanie, system premiowy,
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych,
nadzorowanie wszystkich aspektów marketingowych: produkt, efektywność działań performance, budowanie świadomości oraz lojalności klienta,
monitorowanie analityki internetowej, nadzór nad działaniami w zakresie SEO, SEM, kampanii Google Ads, itp. (własny zespół plus agencje zewnętrzne),
tworzenie oraz kontrola budżetów per kraj/kanał sprzedaży,
stała analiza realizowanych projektów, weryfikacja skuteczności podjętych działań oraz ich optymalizacja,
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami, targach branżowych,
analizowanie trendów sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji w obszarze e-commerce
wdrażanie akcji oraz kampanii marketingowych we współpracy z zespołem
poszukiwanie klientów krajowych oraz zagranicznych i nawiązywanie z nimi długofalowych relacji biznesowych,
umacnianie i rozwijanie długookresowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach omnichannel - nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów sprzedaży,
koordynację w przygotowaniu ofert handlowych, w tym prowadzenie uzgodnień i negocjacji z klientami,
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
organizacja i zarządzanie pracą kilkuosobowego działu sprzedaży,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
zarządzanie obszarem rozwoju cross border e-commerce wiodącej na rynku grupy działającej w obszarze fashion, zakres geograficzny: obecnie większość rynków UE w planach wyjście poza UE, sprzedaż w modelu B2B oraz B2C,
analiza potencjału rynków/kanałów, opracowanie strategii wejścia na nowe rynki/kanały, pozyskanie partnerów na tych rynkach,
budowa oraz koordynacja pracy zespołu ecommerce: odpowiedzialność za rekrutację, koordynację, nadzór, motywowanie, system premiowy,
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych,
nadzorowanie wszystkich aspektów marketingowych: produkt, efektywność działań performance, budowanie świadomości oraz lojalności klienta,
monitorowanie analityki internetowej, nadzór nad działaniami w zakresie SEO, SEM, kampanii Google Ads, itp. (własny zespół plus agencje zewnętrzne),
tworzenie oraz kontrola budżetów per kraj/kanał sprzedaży,
stała analiza realizowanych projektów, weryfikacja skuteczności podjętych działań oraz ich optymalizacja,
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami, targach branżowych,
analizowanie trendów sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji w obszarze e-commerce
wdrażanie akcji oraz kampanii marketingowych we współpracy z zespołem
poszukiwanie klientów krajowych oraz zagranicznych i nawiązywanie z nimi długofalowych relacji biznesowych,
umacnianie i rozwijanie długookresowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach omnichannel - nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów sprzedaży,
koordynację w przygotowaniu ofert handlowych, w tym prowadzenie uzgodnień i negocjacji z klientami,
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
organizacja i zarządzanie pracą kilkuosobowego działu sprzedaży,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
zarządzanie obszarem rozwoju cross border e-commerce wiodącej na rynku grupy działającej w obszarze fashion, zakres geograficzny- obecnie większość rynków UE, Rosja, Ukraina, w planach wyjście poza UE, sprzedaż w modelu B2B oraz B2C;
analiza potencjału rynków/kanałów, opracowanie strategii wejścia na nowe rynki/kanały, pozyskanie partnerów na tych rynkach;
budowa oraz koordynacja pracy zespołu ecommerce- odpowiedzialność za: rekrutację, koordynację, nadzór, motywowanie, system premiowy;
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych;
nadzorowanie wszystkich aspektów marketingowych: product, efektywność działań performance, budowanie świadomości oraz lojalności klienta;
monitorowanie analityki internetowej, nadzór nad działaniami w zakresie SEO, SEM, kampanii Google Ads, itp. (własny zespół plus agencje zewnętrzne);
tworzenie oraz kontrola budżetów per kraj/kanał sprzedaży;
stała analiza realizowanych projektów, weryfikacja skuteczności podjętych działach oraz ich optymalizacja;
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami, targach branżowych;
analizowanie trendów sprzedażowych oraz monitorowanie działania konkurencji;
wdrażanie akcji oraz kampanii marketingowych we współpracy z zespołem
Stworzenie strategii rozwoju i komunikacji marki www.ombre.pl (rozwijamy mocno kanały międzynarodowe), ew.nowej marki (jeżeli takowa się pojawi)
Budowa świadomości marki (wielokanałowo)
Planowanie długoterminowego budżetu marketingowego oraz monitorowanie jego wykorzystania,
Planowanie i koordynacja realizacji działań marketingowych (głównie e-marketingowych i social media, działania inhouse lub koordynacja współpracy z agencjami zewnętrznymi, freelancerami),
Analizowanie, optymalizacja i ocena efektywności prowadzonych działań
Analiza poszczególnych rynków dla określania szans i kierunków rozwoju, monitorowanie działań konkurencji,
Współpracę z menedżerami działów oraz zespołem sprzedaży (b2b oraz b2c w celu przeprowadzenia akcji marketingowych i trade marketingowych
Monitorowanie i doskonalenie doświadczeń klientów
Rekrutacja i zarządzanie zespołem marketingowym: wyznaczanie celów oraz priorytetów i nadzór nad ich realizacją, motywowanie i rozwój pracowników
Odpowiedzialność za organizację eventów oraz działań mających na celu komunikację z klientami
Odpowiedzialność za całokształt działań związanych z kreowaniem wizerunku marki
Reprezentacja firmy na targach branżowych, eventach, mediach (PR)
Koordynacja i zapewnienie wykorzystania alternatywnych kanałów promocji i sprzedaży z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
zarządzanie obszarem rozwoju cross border e-commerce wiodącej na rynku grupy działającej w obszarze fashion, zakres geograficzny- obecnie większość rynków UE, Rosja, Ukraina, w planach wyjście poza UE, sprzedaż w modelu B2B oraz B2C;
analiza potencjału rynków/kanałów, opracowanie strategii wejścia na nowe rynki/kanały, pozyskanie partnerów na tych rynkach;
budowa oraz koordynacja pracy zespołu ecommerce- odpowiedzialność za: rekrutację, koordynację, nadzór, motywowanie, system premiowy;
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych;
nadzorowanie wszystkich aspektów marketingowych: product, efektywność działań performance, budowanie świadomości oraz lojalności klienta;
monitorowanie analityki internetowej, nadzór nad działaniami w zakresie SEO, SEM, kampanii Google Ads, itp. (własny zespół plus agencje zewnętrzne);
tworzenie oraz kontrola budżetów per kraj/kanał sprzedaży;
stała analiza realizowanych projektów, weryfikacja skuteczności podjętych działach oraz ich optymalizacja,
uczestnictwo w spotkaniach z partnerami, targach branżowych;
analizowanie trendów sprzedażowych oraz monitorowanie działania konkurencji;
wdrażanie akcji oraz kampanii marketingowych we współpracy z zespołem
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,
zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie nowych sklepów internetowych marki na rynkach zagranicznych oraz ich późniejszy nadzór,
kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach e- commerce nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów działu handlowego (B2B, B2C),
współtworzenie polityki cenowej i produktowej,
umacnianie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,
czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów marketingu e-commerce,
ścisła współpraca z agencją reklamową będącą partnerem spółki,
budowanie zespołu prowadzącego działania sprzedażowe poprzez pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
cykliczne raportowanie postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu,