Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Social Media & PR Specialist
Wrocław
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i publikowanie postów (tekst z grafiką/prostą animacją/video), sprawdzanie aktywności na profilach i odpowiadanie na komentarze fanów, promocja treści wg założonego budżetu, tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych oraz inne działania związane z prowadzeniem powierzonych Ci kanałów social media
Wsparcie zespołu social media w wyżej wymienionych zadaniach
Współpraca z grafikami, copywriterami, fotografami, animatorami i realizatorami video w celu opracowania materiałów do komunikacji
Opracowanie raportów z działań social media dla projektów
Wsparcie obsługi projektów PR (np. generowanie pomysłów na działania)
Planowanie, realizowanie i raportowanie działań z zakresu media relations dla klientów agencji – m.in. planowanie i opracowanie informacji prasowych, realizowanie wysyłek do mediów, kontakt z dziennikarzami, monitorowanie wyników medialnych
Opracowywanie i wdrażanie innych kreatywnych działań z zakresu PR – m.in. akcje medialne i niestandardowe, narzędzia na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej klientów
Wsparcie w działaniach antykryzysowych
Bliska współpraca z copywriterami i pozostałym zespołem agencji – korekty tekstów, wsparcie kreatywne dla innych projektów agencji
Sporządzanie i aktualizacja baz mediów
Bieżący kontakt z klientami oraz reprezentowanie agencji na zewnątrz
Kompleksowe zarządzanie kanałami social media klientów we współpracy z managerami projektów (m.in. planowanie i tworzenie contentu, publikacja, promocja, realizacja kampanii, kontakt z klientami, udział w spotkaniach roboczych, kreowanie koncepcji, raportowanie wyników)
Zarządzanie budżetami promocyjnymi, optymalizacja wydatków i maksymalizacja efektów
Zarządzanie społecznością fanów i interakcją na kanałach
Monitorowanie efektywności oraz jakości działań oraz wdrażanie odpowiednich optymalizacji
Zarządzanie projektami, planowanie pracy i koordynacja zespołu projektowego
Wsparcie managerów projektów w innych zadaniach dotyczących komunikacji marek w social media
Kompleksowe zarządzanie kanałami social media klientów we współpracy z managerami projektów (m.in. planowanie i tworzenie contentu, publikacja, promocja, realizacja kampanii, kontakt z klientami, udział w spotkaniach roboczych, kreowanie koncepcji, raportowanie wyników)
Zarządzanie budżetami promocyjnymi, optymalizacja wydatków i maksymalizacja efektów
Zarządzanie społecznością fanów i interakcją na kanałach
Monitorowanie efektywności oraz jakości działań oraz wdrażanie odpowiednich optymalizacji
Zarządzanie projektami, planowanie pracy i koordynacja zespołu projektowego
Wsparcie managerów projektów w innych zadaniach dotyczących komunikacji marek w social media
Planowanie, realizowanie i raportowanie działań PR dla klientów agencji oraz dbanie o jakość realizowanych działań
Koordynacja pracy zespołu projektowego (m.in. bliska współpraca z copywriterem, menadżerem social media, specjalistą PR realizującym raporty i researche)
Dbanie o wysoką jakość efektów pracy własnej i zespołu oraz utrzymywanie firmowych standardów pracy
Nadzór nad tekstami i opracowanie dokumentów na potrzeby komunikacji, koncepcji działań, prezentacji ofertowych, doradztwo dla klientów i opiniowanie projektów agencji
Bieżący kontakt z klientami oraz reprezentowanie agencji na zewnątrz
Kontakt i budowanie relacji z mediami, maksymalizacja efektów medialnych
Udział w pracy strategicznej i kreatywnej w ramach projektów agencji