Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (156)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 156 )
Lead Product Manager
aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Udział w definiowaniu wizji i strategii produktowej, współtworzenie product principles
Kształtowanie podziału na zespoły produktowe
Komunikowanie wizji, zasad i strategii produktowej w całej organizacji
Praca nad przekładaniem celów biznesowych firmy na cele produktowe
Współtworzenie celów produktowych/zespołowych wraz z zespołami oraz CPO / zarządem
Współtworzenie procesów i narzędzi wspierających pracę produktową, w szczególności etap discovery
Zarządzanie całym cyklem życia produktów - tłumaczy elektronicznych usprawniających komunikację na całym świecie
Współtworzenie roadmapy produktowej
Zarządzanie zespołem Product Ownerów i wspieranie ich w realizacji celów produktowych
Coaching Product Ownerów
Współpraca z zespołami deweloperskimi w celu dostarczenia produktów wysokiej jakości - w tym z programistami, inżynierami hardware, testerami, UX designerami, lingwistami
Monitorowanie rynku, analiza danych i przeprowadzanie badań w celu identyfikacji obszarów do rozwoju, szans rynkowych
Współpraca z zewnętrznymi partnerami
Współpraca z działem marketingu i sprzedaży w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek oraz komunikacji produktowej
Zarządzanie budżetem przeznaczonym na rozwój produktów i osiąganie założonych metryk
Ciągłe doskonalenie procesów zarządzania produktami oraz wsparcie rozwoju kompetencji członków zespołu
Opracowywanie i wdrażanie strategii content marketingu na różnych platformach, blogach, stronach branżowych, kanałach telewizyjnych, radiowych i wideo na 19 rynkach sprzedażowych, przy wsparciu lokalnego zespołu marketingowego
Badanie i generowanie pomysłów na treści, które pasują do tonu i wartości firmy
Prowadzenie płatnych działań promocyjnych, lokowania produktu, sponsoringu.Monitorowanie wskaźników KPI w celu śledzenia i mierzenia sukcesu kampanii content marketingowych
Wsparcie działań offline takich jak warsztaty, konferencje prasowe
Regularne raportowanie i analizowanie przeprowadzonych kampanii
Współpraca z zespołami: Social Media, Performance, Copywriting, Content, Graphic Design, a także innymi działami w firmie
Działania na 19 rynkach sprzedażowych, w międzynarodowym zespole
Śledzenie aktualnych trendów, wiadomości i wydarzeń istotnych dla branży
Kontakt i współpraca z firmami i wykonawcami zewnętrznymi
Kompleksowe wsparcie w zakresie People & Culture działów Logistyki i Internationals
Budowanie relacji oraz wspieranie liderów w obszarze budowania zespołów, zaangażowania i rozwoju z 18 różnych krajów świata
Wdrażanie, zarządzanie i usprawnianie procesów całego cyklu życia pracownika w organizacji (m.in. rekrutacja i marketing rekrutacyjny, onboarding, rozwój, wynagradzanie, docenianie i offboarding)
Ekspertyza w tematyce Learning & Development (weryfikowanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, coaching, tworzenie matryc kompetencji i wiele więcej :))
Współtworzenie i wzmacnianie kultury organizacyjnej firmy
Zarządzanie i aktywny udział w projektach HR
Wprowadzanie przyjaznych procesów i narzędzi HR usprawniających działanie firmy
Bycie ambasadorem naszych wartości: ludzi, zaangażowania, rozwoju, profesjonalizmu i innowacyjności
Budowanie zaangażowania pracowników
Bliska współpraca z Zarządem firmy
Bliska współpraca z zespołami: Administracji, Kadr i Płac, Agile
Kompleksowe wsparcie w zakresie People & Culture działów Logistyki i Internationals
Budowanie relacji oraz wspieranie liderów w obszarze budowania zespołów, zaangażowania i rozwoju z 18 różnych krajów świata
Wdrażanie, zarządzanie i usprawnianie procesów całego cyklu życia pracownika w organizacji (m.in. rekrutacja i marketing rekrutacyjny, onboarding, rozwój, wynagradzanie, docenianie i offboarding)
Ekspertyza w tematyce Learning & Development (weryfikowanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, coaching, tworzenie matryc kompetencji i wiele więcej :))
Współtworzenie i wzmacnianie kultury organizacyjnej firmy
Zarządzanie i aktywny udział w projektach HR
Wprowadzanie przyjaznych procesów i narzędzi HR usprawniających działanie firmy
Bycie ambasadorem naszych wartości: ludzi, zaangażowania, rozwoju, profesjonalizmu i innowacyjności
Budowanie zaangażowania pracowników
Bliska współpraca z Zarządem firmy
Bliska współpraca z zespołami: Administracji, Kadr i Płac, Agile
Samodzielne prowadzenie zaawansowanych kampanii online, głównie w Google Ads oraz Bing (Google Search, Google Display Network, Google Merchant Center) nastawionych na sprzedaż oraz kampanii brand awareness
Dbanie o jak najlepsze wykorzystanie i rozdysponowanie powierzonych budżetów,
Prowadzenie i wyszukiwanie odpowiednich list keywordów, zarządzanie nimi i optymalizacja
Wyszukiwanie nowych grup targetowych i testowanie w platformach performance
Samodzielne ustawianie i optymalizacja kampanii w platformach performance
Współpraca z Country Managerami 17 krajów w zakresie strategii i poszukiwania najlepszych rozwiązań
Współpraca z zespołem analitycznym
Stała optymalizacja kont - przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji
Współpraca z zespołami kreatywnym, graficznym i copywriterami w celu uzyskania odpowiedniego contentu
Wyszukiwanie i stosowanie nowych rozwiązań, testów i najlepszych marketingowych praktyk w celu rozwoju kampanii
Analiza sprzedażowa platform i stron sprzedażowych w obsługiwanych regionach, w tym: pomiar ROI platform sprzedażowych i marketingowych, analiza zachowań użytkowników (HotJar, Traffic Watch Dog) - kody rabatowe, metody płatności i wysyłki itp., analiza skuteczności działań marketingowych (Google Ads, Fb Ads, social media, influencer marketing, PR, SEO, Sieci Afiliacyjne),
Bieżące raportowanie i analiza przyjętych mierników,
Obsługa programu PowerBI - generowanie, aktualizacja i rozbudowa raportów,
Obsługa Google Analytics - śledzenie ruchu i trendów,
Optymalizacja - dostosowywanie witryn do oczekiwań użytkowników oraz zwiększenia sprzedaży,
Wyciąganie wniosków z danych i wypracowywanie rekomendacji dotyczących: zwiększenia sprzedaży, budżetu oraz efektywności jego wykorzystania, poprawy efektywności bieżących działań marketingowych,
Samodzielny dobór narzędzi analitycznych, oraz reagowanie na bieżące wyniki raportów,
Ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży, w tym Performance, Sales, Marketing, Web Dev, IT, Customer Service, UX/UI
Do naszego globalnego Zespołu Marketingu poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Head of Creative Team
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za nadzorowanie całokształtu działań, mających na celu realizację strategii firmowej, a także wszystkich projektów marketingowych na ponad 20 rynkach globalnie m.in. w Europa, USA, Japonia
Będziesz także odpowiadać za koordynowanie pracy naszego Zespołu Kreatywnego, celem utrzymania wysokiego poziomu artystycznego projektów. Prowadzone projekty będą wymagały od Ciebie ścisłej współpracy z niemal wszystkimi zespołami w dziale Sales & Marketing, ale mamy już wypracowane ścieżki i lubimy swoją pracę, więc będzie to z pewnością przyjemność :)
Dodatkowo będziesz brał/a czynny udział we wszystkich etapach realizacji projektów, weryfikując informacje i wytyczne kampanii, więc organizacja i koordynacja to z pewnością coś co lubisz ;)
Do Twoich zadań specjalnych należeć będzie m.in: współtworzenie kalendarza kampanii, planowanie i realizowanie projektów marketingowych wewnątrz firmy, koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, targów branżowych, monitorowanie i analiza grup docelowych oraz aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje marketingowe)
Zapraszamy na pokład!
Twój zakres obowiązków:
• Zarządzanie zadaniami w Creative Team w którym obecnie pracują 3 osoby z realnym wpływem na rozwój zespołu
• Dbanie o wysoki poziom realizacji projektów marketingowych, w tym kreowanie, planowanie i koordynowanie kampanii marketingowych
• Tworzenie zespołów projektowych na potrzeby kampanii
• Tworzenie globalnego kalendarza marketingowego przy współpracy z pozostałymi team'ami na podstawie strategii firmy oraz roadmapy produktów
• Formułowanie i przedstawianie planów marketingowych oraz działań promocyjnych wraz z kosztorysami projektów
• Ścisła współpraca z zespołami Sales & Marketing Department
• Analiza grup docelowych i potencjalnych klientów w celu stworzenia kampanii marketingowych
• Koordynowanie udziału firmy w targach branżowych
• Przygotowywanie briefów oraz wytycznych do implementacji kampanii
• Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych (video, zdjęcia)
• Koordynacja stron internetowych wraz z teamami UX, web development
• Ścisła współpraca z teamami performance marketing, PR, content marketing, graficznego, product development
• Współpraca z partnerami zewnętrznymi
• Inicjowanie aktywacji konsumenckich
• Nadzór nad zapotrzebowaniem na materiały reklamowe, promocyjne
• Analizowanie sukcesu kampanii marketingowych i tworzenie raportów
Creating and implementing the company's marketing strategy (Poland and foreign markets, B2B, B2C),
Preparation of reports and analyzes of the effectiveness of marketing activities in relation to sales results,
Market analysis (Poland and foreign markets), competition and forecasting trends,
Management and coordination of the work of the Marketing Team - including coordination of all marketing activities carried out by the company, i.e.:
Developing a marketing strategy and promotion plans for new products and launching into new markets,
Development, implementation and coordination of promotional campaigns (Instagram, Facebook, LinkedIn),
Comprehensive management of the department's budget,
Ensuring consistent external communication and ensuring appropriate media presentation,
Managing and supervising the distribution of advertising and promotional materials,
Defining development goals and needs, including improving the efficiency of the team's work, tools and processes,
Creating and supervising the marketing calendar, industry and promotional events,
Close cooperation with the Sales department, including active co-creation of the sales strategy based on the analysis of marketing data,
Marketing support of the sales department to implement business objectives, including searching and developing sales support tools - online and offline, as well as identifying and indicating beneficial sales channels
realizacja przyjętej strategii komunikacyjnej (online i offline PR) na lokalnych rynkach sprzedażowych,
proponowanie i planowanie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej,
koordynacja spójności komunikacji zewnętrznej na wszystkich kanałach komunikacyjnych,
zarządzanie biurem prasowym oraz dbanie o jego aktualność i rozwój,
przygotowanie komunikatów (briefu dla copywritera) oraz materiałów prasowych, wywiadów, newsletterów i ich dystrybucja w różnych kanałach (biura prasowe, Prowly),
obsługa mediów – aktywna komunikacja z dziennikarzami, inicjowanie kontaktu, odpowiadanie na pytania,
ścisła współpraca z działem marketingu i sprzedaży,
współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencja PR, domy mediowe) - koordynacja pracy agencji,
monitoring mediów, analiza efektywności działań oraz tworzenie raportów,
analiza sprzedażowa platform i stron sprzedażowych w obsługiwanych regionach, w tym: pomiar ROI platform sprzedażowych i marketingowych, analiza zachowań użytkowników (HotJar, Traffic Watch Dog), analiza skuteczności działań marketingowych (Google Ads, Fb Ads, social media, influencer marketing, PR, SEO, Sieci Afiliacyjne),
umiejętność wyciągania wniosków z danych i wypracowania rekomendacji dotyczących zwiększenia sprzedaży, budżetu oraz efektywności jego wykorzystania, poprawy efektywności bieżących działań marketingowych, podsumowań zrealizowanych działań w celu wyciągnięcia wniosków,
biegła znajomość programu PowerBI (generowanie raportów, aktualizacja raportów),
bardzo dobra znajomość Google Analytics (śledzenie trendów, śledzenie ruchu),
optymalizacja - dostosowywanie witryn do oczekiwań użytkowników oraz zwiększenia sprzedaży,
proaktywność i samodzielność dobierania i proponowania narzędzi analitycznych, oraz reagowania na bieżące wyniki raportów,
zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzony obszar,
ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży,
Zawsze jesteś gotowy/a by pomóc i znaleźć rozwiązanie
Jeśli masz hobby, to koniecznie nam o tym opowiedz
Bardzo lubimy ludzi z pasją, ponieważ sami jesteśmy pasjonatami
Jeśli aktualnie poszukujesz ambitnej i ciekawej pracy, a budowanie relacji i poznawanie nowych osób, to coś co Cię pozytywnie nakręca, zapraszamy na rozmowę!
Czekamy na Ciebie z kubkiem kawy :), bo bardzo chcemy Cię poznać!
W czym chcemy abyś się rozwijał?
- sprzedaż produktów Vasco Electronics w sklepie firmowym w Krakowie,
- telefoniczna obsługa sprzedażowa,
- zapewnienie standardu obsługi Klienta oraz prezentacja produktów,
- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- ścisła współpraca z działami: magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości w ramach obsługi sprzedaży,
realizacja przyjętej strategii komunikacyjnej (online i offline PR) na lokalnych rynkach sprzedażowych,
proponowanie i planowanie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej,
koordynacja spójności komunikacji zewnętrznej na wszystkich kanałach komunikacyjnych,
zarządzanie biurem prasowym oraz dbanie o jego aktualność i rozwój,
przygotowanie komunikatów (briefu dla copywritera) oraz materiałów prasowych, wywiadów, newsletterów i ich dystrybucja w różnych kanałach (biura prasowe, Prowly),
obsługa mediów – aktywna komunikacja z dziennikarzami, inicjowanie kontaktu, odpowiadanie na pytania,
ścisła współpraca z działem marketingu i sprzedaży,
współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencja PR, domy mediowe) - koordynacja pracy agencji,
monitoring mediów, analiza efektywności działań oraz tworzenie raportów,
Bezpośrednia współpraca z Liderami oraz HRBP w zakresie bieżących i planowanych projektów oraz potrzeb rekrutacyjnych
Samodzielne prowadzenie procesów selekcji oraz rekrutacji kandydatów - tworzenie i publikacja treści ogłoszeń, selekcja kandydatów, komunikacja z kandydatami, zarządzanie bazą kandydatów
Aktywne pozyskiwanie kandydatów (direct search, LIn etc.)
Dbanie o wysoki poziom Candidate Experience
Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
Prowadzenie i budowanie projektów rekrutacyjnych (program stażowy, warsztaty, targi pracy)
Opieka nad zakładką Kariera
Współpraca z serwisami oraz agencjami rekrutacyjnymi
Budowanie relacji zewnętrznych - współpraca z Biurami Karier, Uniwersytetami oraz Kołami Naukowymi
Prowadzenie bieżącej analizy rynku (narzędzia, trendy, konkurencja)
wystawianie dokumentów sprzedaży: faktur krajowych i zagranicznych, korygujących, pro form zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
analiza rozrachunków z kontrahentami
prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą krajową i międzynarodową
ścisła współpraca z działem magazynu, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości
tworzenie koncepcji oraz projektowanie materiałów graficznych na potrzeby online i offline (landing page, grafiki, animacje, video, banery, infografiki, reklamy prasowe),
tworzenie prezentacji multimedialnych
współpraca przy rozwijaniu standardów projektowania i brand guidelines
twórczy przekład briefu na koncepty graficzne oraz realizację spójnej strategii, wizerunku i dizajnu firmy
współpraca z działami firmy (Marketing, Sprzedaż), aktualnie działamy w ponad 20 krajach
obsługa programów graficznych Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere, After Effects)
przygotowywanie, projektowanie materiałów do druku (opakowania, materiały reklamowe, plakaty)
kompleksowe projektowanie graficzne
opracowanie graficzne koncepcji na potrzeby kampanii reklamowych
przygotowanie materiałów do druku
projektowanie kreacji online do kampanii e-marketingowych
projektowanie grafik, animacji, filmów na kanały Social media marki
współpraca z zespołem marketingowym przy realizowanych zadaniach
umiejętność tworzenia i planowania materiałów wideo
podstawowe doświadczenie w postprodukcji materiałów wideo
managing content across all Vasco Electronics platforms
working with marketing and sales teams to produce new content for company branding,promotional campaigns, and marketing communication (including blog articles, landing pages, press releases etc)
collaborating with country managers and copywriters to produce effective and high quality content
supervising a team of local copywriters
reviewing and approving copies delivered by the team
managing the distribution of content across all channels
designing and optimising Vasco Electronics online shops and landing pages, taking into account market analysis, data, customer feedback
creating concepts for web and mobile versions (sketches, user flow, prototypes/models,user stories (for landing pages, online banners, online shops)
analyzing and testing your solutions (A/B and usability tests)
delivering conclusions and recommendations for our websites and social media (E-commerce)
collaborating with our internal graphic designers team, content manager, marketing analyst, implementation team to create effective marketing materials in all fields
conducting market research to gain insight into customer requirements, habits and trends
managing content across all Vasco Electronics platforms
working with marketing and sales teams to produce new content for company branding,promotional campaigns, and marketing communication (including blog articles, landing pages, press releases etc)
collaborating with country managers and copywriters to produce effective and high quality content
supervising a team of local copywriters
reviewing and approving copies delivered by the team
managing the distribution of content across all channels