Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6972)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 6970 )
Czynności pomocnicze
Bolesławiec
Ważna do: 13.12.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją pracy standardowe
instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową oraz procedurami zintegrowanego systemu zarządzania jakością. Praca na obszarze produkcji zgodnie z instrucjami. Praca w ramach umowy zlecenie w systemie trzyzmianowym w godzinach 06.00-14.00
Prowadzenie procesów spawania zgodnie z przyjętym planem; kontrola wytworzonego wyrobu oraz dbałość o jego jakość
od 6 000 do 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Monter
Bielsko-Biała
Wygasła: 29.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Montaż zagłówków i podłokietników do siedzeń samochodowych. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową. Proponowane wynagrodzenie 26
55 PLN/godz. (nie mniej niż minimalne wynagrodzenie za pracę miesięcznie)
od 26,55 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator maszyn
Bielsko-Biała
Wygasła: 29.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Obsługa maszyn i urządzeń mechanicznych
prace ręczne. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na 18 miesiecy. Proponowane wynagrodzenie 26
55 PLN/godz. (nie mniej niż minimalne wynagrodzenie za pracę miesięcznie)
Kompletowanie i wydawanie zleceń do produkcji oraz ich odbiór i przekazanie na magazyn
1. Pobierane przygotowanych przez magazyn automatyczny zleceń
2. Dostarczanie ich do odpowiednich stanowisk w obrębie hali
Nadzór nad kanałem materiałów pomocniczych dla stanowisk produkcyjnych
1. Zamawianie potrzebnych materiałów używanych w procesie produkcji bezpośrednio z magazynu
2. Zwroty nadwyżek
które zostają po zakończeniu procesu produkcji zlecenia w obrębie hali.
Oferta w ramach pracy tymczasowej
zatrudnienie na 18 miesięcy
dyspozycyjnosć w godzinach od 6.00-6.00
Miejsce pracy: ul. Piękna 58a
- Lekka praca przy zautomatyzowanych maszynach. Kontrola oraz sprawdzanie jakości gotowych produktów. Zgłaszanie ewentualnych usterek.
- Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00
Czynności pomocnicze przy obsłudze lotniska. Ręczny załadunek/rozładunek samolotu z bagaży pasażerów (około 20 kg). Transport bagaży po płycie lotniska.
System czasu pracy: eleastyczny grafik.
Godziny pracy 6:00 - 6:00
Zakwaterowanie opłata za zakwaterowanie 750zł brutto/ miesięcznie
Wymiar czasu pracy: 150-180h
Umowa zlecenie.
Oferta pracy tymczasowej.
Kontakt z pracodawcą: 602142899
Oferta pracy dostępna w sali D
identyfikacja i wdrażanie działań w zakresie produktywności (produkt/proces),
tworzenie, aktualizowanie i utrzymywanie danych dotyczących zakupów seryjnych w zakładowych systemach ERP (umowy z dostawcami, zamówienia zakupu, ceny itp.),
negocjowanie warunków umów z dostawcami,
optymalizacja łańcucha dostaw (MOQ, warunki płatności, warunki dostawy, zarządzanie zapasami konsygnacyjnymi itp.),
uczestniczenie w uruchamianiu nowych projektów,
współpraca z działami: Technicznym, Zakupów oraz Klientem Wewnętrznym
wspieranie Area Sales Managerów w zarządzaniu relacją z siecią Dealerską,
wspieranie zespołu w procesie sprzedaży do klientów flotowych,
administrowanie procesem sprzedaży – zestawienia transakcji sprzedażowych i posprzedażowych,
współpraca z działami: Kredytowym, Dealer Service Center, Customer Service Center, Retention & Contract Termination Team, Controling, Insurance, Product & Marketing,
współpraca z Ekspertami Truck,
współpraca z Działem Sprzedaży: Dealer Sales (ASM) i Flotowym (KAM),
przygotowywanie umów dotyczących finansowania i dodatkowych dokumentów handlowych,
przygotowywanie i weryfikowanie ofert finansowania i ubezpieczenia,
przygotowywanie raportów i zestawień dla Zespołu Sales Truck & Bus,
dokonywanie wewnętrznych kontroli dokumentów zgodnie z procesem
nadzór nad podległymi pracownikami – technolog / kontroler jakości,
nadzór nad ustawieniami pracy linii w procesie produkcyjnym,
nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym,
nadzór nad magazynem środków chemicznych (aktualizacja przepisów prawnych oraz wymaganej dokumentacji dla środków chemicznych, monitoring warunków magazynowania, właściwe oznakowanie),
nadzór nad filtrami wody, monitoring czasu pracy, nadzór nad dezynfekcją po wymianie, zabezpieczenie wkładów do filtrów,
nadzór nad oznakowaniem zaworów, pomp, zbiorników,
opracowanie i aktualizacja instrukcji technologicznych w procesie produkcji wody i napojów smakowych,
Marketing Specialist with fluent English and Turkish (m/f)
Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
answers questions and qualify interest typically generated by both inbound and outbound marketing activities,
conduct and/or digitally asses initial qualification and research of all inbound inquiries,
build prospect interest in the products and services offered by Company`s Software through web, social media, e-mail, and chat interaction,
enrich and profile our databases (Eloqua and Salesforce) to identify new interest,
systematically follow-up assigned qualified leads in our CRM collaborating with other demand development reps, direct sales, partners or internal partner reps,
send appropriate follow-up materials (video, whitepapers, literature) and document all activities in the CRM system,
works with sales to develop opportunities but does not close sales,
works on assignments that are routine in nature, requiring limited judgment,
works under moderate supervision and usually receives detailed instructions on all work
wystawianie dokumentów wysyłkowych oraz innych wymaganych w kontraktach,
prawidłowe dokumentowanie transakcji sprzedaży WDT i eksportu dla potrzeb podatku VAT oraz terminowe przekazywanie dokumentacji,
monitorowanie terminowości dostaw do klientów,
przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z przepisami obowiązującymi w spółce,
śledzenie płatności,
przygotowywanie dla przełożonego analiz, dokumentów i innych materiałów z zakresu powierzonego obszaru działania,
rozwój procedur i narzędzi pozwalających na usprawnienie pracy,
udział w testach i wdrożeniach nowych narzędzi i rozwiązań w modułach sprzedażowych SAP,
wykonywanie poleceń przełożonych wynikających z zakresu czynności oraz dodatkowych poleceń uznanych za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Spółki
wycięcie, przygotowanie i rozdysponowanie na maszyny pakietów produkcyjnych (tkaniny, taśmy), z użyciem plotera laserowego oraz automatycznego cuttera do taśm,
nadzór i kontrola produkcji,
bieżąca obsługa podręcznego magazynu materiałów (aktualizowanie stanów magazynowych) - System MS Business Central,
zbiorcze pakowanie i przygotowywanie gotowych produktów do wysyłki
przygotowywanie planów produkcyjnych długo i krótko terminowych dla Zakładów Automotive poprzez analizę wydajności poszczególnych obszarów produkcyjnych,
optymalizacja zapasów, komponentów i wyrobów gotowych poprzez jej zwiększanie lub redukcję, zgodnie z wyznaczonymi celami,
odpowiedzialność za łańcuch dostaw poprzez zarządzanie dostawcami, przyjęciem towarów, magazynowaniem i wysyłką,
realizacja celów budżetowych poprzez redukcję kosztów logistycznych i akceptowanie faktur do wyznaczonej wysokości, a także przygotowywanie prognoz sprzedaży,
ustalanie, nadzorowanie i raportowanie wskaźników KPI, a także reagowanie na zauważone w nich odstępstwa,
przygotowywanie działu do audytów i wizyt klientów poprzez realizację wymagań klientów,
odpowiedzialność za transporty specjalne do klientów lub od dostawców poprzez decydowanie i zatwierdzanie określonych ilości wychodzących lub przychodzących do firmy,
odpowiedzialność za funkcjonowanie działu logistyk, poprzez organizację kadry kierowniczej i zarządzanie jej pracą,
optymalizacja przepływu zewnętrznego i wewnętrznego zgodnie z wytycznymi systemu WPS
identyfikacja i wdrażanie działań w zakresie produktywności (produkt/proces),
tworzenie, aktualizowanie i utrzymywanie danych dotyczących zakupów seryjnych w zakładowych systemach ERP (umowy z dostawcami, zamówienia zakupu, ceny itp.),
negocjowanie warunków umów z dostawcami,
optymalizacja łańcucha dostaw (MOQ, warunki płatności, warunki dostawy, zarządzanie zapasami konsygnacyjnymi itp.),
uczestniczenie w uruchamianiu nowych projektów,
współpraca z działami: Technicznym, Zakupów oraz Klientem Wewnętrznym
This role requires an individual who understand the impact of data and charts a roadmap to create, structure and streamline the data for analytics, machine learning (ML) and ultimately automate the organization/segmentation/representation of data to marketing usecases to further the ABM and SMA (Sales Marketing Automation) usecases across multiple channels. In this role, the individual will be working with CDP, MDM, MAP, CRM, Web analytics and other tools to create a digital view of customer which can be utilized for segmentation, activation and personalization. As such, you will be responsible for data modelling, governance, analysis and deployment of Machine learning on the datasets to drive at specific business outcomes as identified by business owners. This requires deep familiarity with leading edge marketing concepts today and requires an individual with a customer-first mindset in terms of usability, experience and engagement
Own the Martech Portfolio for a globally centralized, marketing transformation team, representing data transformation within SMA as the core scope. Represent business cases across business units, countries, and manage a roadmap for digital marketing enablement with focus on ABM, customer experience, single view of customer and multi-channel orchestration
Represent and champion the usecases at the country and BU level in driving transformation; seeking to drive up usability of platforms and tools, drive adoption and self-servicability of data and automation – Make digital marketing simpler for the classically trained marketer
Own the business specification and drive functional design of the martech stack, enabling key capabilities for transformation inside of marketing and sales, joining data, process and technology together for the digital age
Define reporting and analysis requirements to BI teams and data teams to drive at business outcomes. Example outcomes such as aggregation of anonymous visitors to accounts, creation of customer journey mapping through content consumption, drive at conversion rate optimization via propensity to click, solution/product scoring, marketing mix modelling and others
Own the strategic roadmap for activation of ABM personalization tactics via all web channels – driving requirements for content governance, channel governance (right channel, right time), content relevance, account buyer group identification, opportunity management modelling, paid media spend optimization, predictive/suggested retargeting content and others
Involved in the crafting of exec-ready dashboards, deploying best-in-class data methodologies to produce rich customer insights across accounts, with the inclusion of sales data (revenue, readiness to buy, funnel stage, likelihood to become convert, high touch vs low touch) and marketing data (engagement, propensity to convert on page, unknown vs known etc)
Enable business strategy and innovation through championing management of Martech capabilities; understand how to elevate performance marketing through the adoption of Martech. Core focus is how to get a user-base to enhance their personal marketing maturity through the adoption of advanced marketing frameworks in an integrated environment via Domain owner deployed frameworks and martech functions
SME in some or all: MAP, CDP, CRM, EMS, Web Analytics, MDM, with deep business knowledge of ABM, Performance Marketing, Multi-channel orchestration, lead scoring, lead management, attribution and ad-tech
Drive cross-functional efforts Platform development team, BU/Country teams, PMO, Field operations and other cross-functional areas in the delivery and maturation of digital marketing
Be the capability center of excellence for owned domain (ie: Lead Management, Customer Intelligence, Orchestration) and intake data, user-input and current strategies to inform Martech capabilities and identify needs and gaps within the current technology profile
współpraca z dostawcami polegająca na negocjacjach mających na celu optymalizację wydajności, kosztów oraz jakości obsługi,
utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami, zapewnianie najlepszych cen,
wspieranie i realizacja strategii obejmujących cały region oraz aktywne uczestniczenie w działaniach, inicjatywach i spotkaniach na rzecz poprawy marży,
rozumienie i wspieranie programów i procedur LEAN w zakresie kontroli dokumentów, zakupów i kontroli procesów,
wsparcie przy rekrutacji, szkoleniu i coachingu personelu
- Montaż instalacji oraz rozdzielni elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną
- Kompletowanie towarów zgodnie z zestawieniem 30% montażu
70% elektryki
- Posługiwanie się elektronarzędziami oraz urządzeniami ręcznymi
- Prowadzenie pracy zgodnie z przepisami oraz standardami bezpieczeństwa
- Kontrola wykonywanych czynności oraz korygowanie sposobu ich realizacji.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o kontakt telefoniczny 693-902-015 lub przesłanie CV na adres e-mail: t.rogowska@trenkwalder.com
od 6 000 do 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektryk w dziale utrzymania ruchu
Skarszewy
Wygasła: 20.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych
- Wykonywanie bieżących napraw
usuwanie awarii maszyn i urządzeń
- Wdrażanie działań prewencyjnych
- Prowadzenie dokumentacji technicznej (instrukcje
formularze
elektroniczny obieg dokumentacji
raportowanie wskaźników napraw i konserwacji)
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o kontakt telefoniczny 693-902-015 lub przesłanie CV na adres e-mail: t.rogowska@trenkwalder.com
Demand Development Representative - Database Support (m/f)
Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
answers questions and qualify interest typically generated by both inbound and outbound marketing activities,
conduct and/or digitally asses initial qualification and research of all inbound inquiries,
build prospect interest in the products and services offered by Company`s Software through web, social media, e-mail, and chat interaction,
enrich and profile our databases (Eloqua and Salesforce) to identify new interest,
systematically follow-up assigned qualified leads in our CRM collaborating with other demand development reps, direct sales, partners or internal partner reps,
send appropriate follow-up materials (video, whitepapers, literature) and document all activities in the CRM system,
works with sales to develop opportunities but does not close sales,
works on assignments that are routine in nature, requiring limited judgment,
works under moderate supervision and usually receives detailed instructions on all work