Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (93)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 93 )
People&Culture Partner/ka
Usypiskowa 11, Ochota, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowe wsparcie dla Menedżerów, w tym proponowanie rozwiązań w zakresie rozwoju, polityki wynagradzania, prawa pracy i innych kwestii związanych z zarządzaniem Pandami WWF
Koordynacja wybranych procesów P&C
Realizacja strategii oraz wdrażanie procesów P&C w podległych obszarach organizacji
Identyfikowanie nowych wyzwań, inicjowanie działań oraz wdrażanie zmian
Wzmacnianie kultury organizacyjnej, wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy
Współpraca zespołowa w zakresie administracji personalnej
Aktywny udział w projektach działu P&C
Przygotowywanie raportów i analiz, monitorowanie i raportowanie wskaźników HR
Kompleksowe wsparcie HR dla Menedżerów i proponowanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, polityki wynagradzania, prawa pracy i innych kwestii związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi
Koordynacja procesów HR w podległych obszarach (rekrutacja, ocena, szkolenia, przeglądy zespołów, przeglądy wynagrodzeń, onboarding, offboarding etc.)
Realizacja strategii personalnej oraz wdrażanie procesów personalnych w podległych obszarach organizacji
Identyfikowanie nowych wyzwań, inicjowanie działań oraz wdrażanie zmian
Umacnianie kultury organizacyjnej, wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy
Współpraca zespołowa w zakresie administracji personalnej
Aktywny udział w projektach działu P&C
Przygotowywanie raportów i analiz, monitorowanie i raportowanie wskaźników HR
Zdobywanie nowych Partnerów Strategicznych (biznesowych), na rzecz pozyskiwania funduszy na realizację celów statutowych Fundacji oraz współpracy komunikacyjnej
Proaktywne rozwijanie silnych relacji z nowymi i istniejącymi partnerami biznesowymi na wszystkich szczeblach i funkcjach w organizacji
Bieżące zarządzanie i rozwój relacji z co najmniej jednym z istniejących partnerów strategicznych WWF
Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych
Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy, tworzenie i prezentacja ofert współpracy B2B w oparciu o strategię Fundacji WWF Polska
Negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z potencjalnymi Partnerami
Zapewnienie skutecznego monitorowania, oceny i raportowania partnerstw, oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów finansowo-merytorycznych dla Partnerów
Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze rozwoju współpracy między NGO i biznesem, współpraca z międzynarodową siecią WWF
Prowadzenie projektów zespołowych z co najmniej jednego przekrojowego obszaru tematycznego
Zapewnienie silnych relacji wewnętrznych w Fundacji WWF oraz z szerszą siecią WWF w celu wspierania realizacji partnerstw
Koordynowanie projektu Rolnictwo i Żywność, w tym nadzorowanie przebiegu działań, współpraca z zespołem projektowym, planowanie i realizacja budżetów, rozliczanie i raportowanie
Aktywna realizacja strategii WWF w zakresie zrównoważonego rozwoju, w szczególności w obszarach żywności i rolnictwa
Reprezentowanie WWF wobec interesariuszy zewnętrznych, w tym działania rzeczniczei komunikacyjne
Reprezentowanie WWF Polska w strukturach międzynarodowych WWF (w tematach żywności, zrównoważonej diety, oleju palmowego oraz marnowania jedzenia)
Wsparcie merytoryczne działań komunikacyjnych i fundraisingowych w obszarze zrównoważonego rozwoju, w szczególności w obszarach żywności i rolnictwa
Specjalista/ka ds. komunikacji i infulencer marketingu
Usypiskowa 11, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie planów i realizacja kampanii komunikacyjnych WWF
Przygotowywanie i realizacja kreatywnych projektów PRowych zgodnych z misją i celami WWF
Rozwój wiedzy i ekspertyzy w wybranych obszarach tematycznych działania WWF
Pozyskiwanie ambasadorów/ek, utrzymywanie z nimi relacji oraz budowanie ich zaangażowania w kluczowych kampaniach społecznych i fundraisingowych
Tworzenie angażujących materiałów (pisanie artykułów, nadzór produkcyjny nad materiałami foto/video) przygotowywanych na potrzeby kampanii oraz dla bieżącej komunikacji z sympatykami i darczyńcami
Wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań w celu coraz większej obecności WWF w przestrzeni medialnej
Bieżąca analiza wyników prowadzonych przez siebie działań w ramach projektów
Ścisła współpraca z wewnętrznymi ekspertami oraz zewnętrznymi partnerami WWF Polska
Nawiązywanie oraz utrzymanie doskonałych relacji z poddostawcami
Zdobywanie nowych Partnerów Strategicznych (biznesowych), w tym pozyskiwanie funduszy na realizację celów statutowych Fundacji
Bieżące zarządzanie i dbanie o rozwój relacji z partnerami biznesowymi WWF
Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy, tworzenie i prezentacja ofert współpracy B2B w oparciu o strategię Fundacji WWF Polska
Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych
Negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z potencjalnymi Partnerami
Zapewnienie skutecznego monitorowania, oceny i raportowania partnerstw, oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów finansowo-merytorycznych dla Partnerów
Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze rozwoju współpracy między NGO i biznesem, współpraca z międzynarodową siecią WWF
Prowadzenie projektów zespołowych z przekrojowego obszaru tematycznego
Zarządzanie zespołem IT, w tym dbałość o rozwój i motywację podległych pracowników, zapewnienie zastępowalności oraz przestrzeganie postaw i wartości obowiązujących w Fundacji
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej i systemowej oraz sprzętu biurowego (np. system dostępu, monitoring, itp.)
Zarządzanie sprzętem komputerowym, w tym kontrola jego eksploatacji oraz prowadzenie inwentaryzacji całego sprzętu IT
Zarządzanie projektami wdrożeniowymi (platformy i inicjatywy IT)
Sprawowanie nadzoru nad cyberbezpieczeństwem Fundacji i archiwizacją danych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji z usług wewnętrznych IT
Tworzenie, rozliczanie i kontrola budżetu oraz przygotowywanie planów/prognoz strategicznych z obszaru IT
Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego przepływu informacji oraz wiedzy z obszaru IT z pozostałymi pracownikami Fundacji
Udzielanie wywiadów z ramienia WWF Polska dla telewizji, prasy, radia,
Wsparcie przy organizowaniu konferencji prasowych, wyjazdów studyjnych i innych spotkań z mediami,
Redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy e-mailowo i telefonicznie,
Inicjowanie, tworzenie, obrabianie i montowanie nagrań video,
Obsługa bazy danych dziennikarzy, monitoring mediów,
Research, fact checking treści i tematów związanych z działaniami i będących przedmiotem zainteresowania WWF Polska,
Ścisła współpraca z innymi pracownikami działu komunikacji WWF Polska,
Wsparcie planowania i kontrolowania budżetu zespołu prasowego
Kreowanie pomysłów i tworzenie planów kampanii fundraisingowych
Copywriting – pisanie i redagowanie treści wspierających kampanie fundraisingowe
Tworzenie koncepcji i treści FR w SoMe – na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedIn, Tik Tok
Tworzenie treści do komunikacji mailowej z darczyńcami i sympatykami
Raportowanie wyników kampanii fundraisingowych w różnych kanałach komunikacji, w tym: social media, mailingi, SEM, GDN, content marketing
Współpraca z zespołem komunikacji, poszukiwanie potencjału fundraisingowego w wybranych działaniach komunikacyjnych (w tym treści na stronę wwf.pl oraz w SoMe)
Usprawnianie procesów oraz odpowiednia komunikacja z różnymi grupami osób, w tym edukacja darczyńców
Prowadzenie i rozwijanie nowych oraz obecnych kanałów pozyskania, podnoszenia lojalności i obsługi darczyńców
Współtworzenie mechanizmów reaktywacji i pożegnania darczyńców regularnych
Identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań „donor – centrycznych” (darczyńca w centrum naszej uwagi) we współpracy z innymi obszarami Działu Relacji z Darczyńcami Indywidualnymi
Współtworzenie i optymalizacja „ścieżki darczyńcy” w powierzonych obszarach, w tym głownie: dbanie o spójną komunikację tych obszarów w ramach szerokich działań utrzymaniowych
Przygotowanie interesujących, angażujących, przystępnych i motywujących treści w celu realizacji akcji telemarketingowych. Tworzenie i bieżąca aktualizacja skryptów rozmów skierowanych do różnych grup darczyńców, w ramach różnych akcji
Segmentacja grup darczyńców potrzeby prowadzonych akcji telemarketingowych
Systematyczne i terminowe dziękowanie i komunikacja z darczyńcami, edukacja oraz informowanie o rezultatach działań WWF Polska poprzez regularną komunikację w powierzonych obszarach
Dobór baz danych darczyńców do potrzeb realizacji prowadzonych działań
Optymalizacja kosztów komunikacji z darczyńcami, obsługi darczyńców w powierzonych obszarach
Planowanie, realizacja, optymalizacja i monitorowanie wyników prowadzonych działań
Udział w przygotowaniu budżetu w zakresie rekomendacji i planowania kosztów związanych z komunikacją skierowaną do darczyńców regularnych. Realizacja powierzonego budżetu i celów
Negocjacja świadczeń oraz cen z podwykonawcami w ramach powierzonych obszarów
Rozliczanie, raportowanie i kontrola projektów zgodnie z postanowieniami umów z darczyńcami i grantodawcami
Monitorowanie i koordynowanie pracy na dokumentach projektowej oraz jej archiwizacji, zgodnie z zasadami obowiązującymi w Fundacji
Monitorowanie i koordynowanie obiegu dokumentów projektowych oraz płatności, głównie za pomocą wewnętrznego systemu Navigator
Kontrolowanie i koordynacja procesu tworzenia umów w podległych projektach, w szczególności pod względem zgodności jej zapisów z wytycznymi projektowymi i wewnętrznymi politykami oraz zasadami technicznego tworzenia umów w wewnętrznym systemie Navigator, od rejestracji draftu po zebranie podpisów i archiwizację
Koordynacja zakupów projektowych, w szczególności zapewnienie zgodności wydatkowania z obowiązującą polityką zakupową
Wsparcie zespołów projektowych w użytkowaniu narzędzi operacyjnych takich jak Navigator i Dokumentacja Projektowa
Kontrolowanie kompletności i dokładności ewidencji księgowej projektów w celu zapewnienia pełnej analizy finansowej projektu
Współpraca z zespołami projektowymi, księgowymi, grantodawcami oraz zespołami rozliczeniowymi sub-beneficjenta dotacji
Wsparcie w zakresie opracowywania budżetów oraz prognoz dla projektów
Analizowanie, przygotowywanie informacji i danych finansowych dla kierownictwa i grantodawcy
Finansowe raportowanie kwartalne z realizacji projektów (R3)
Koordynowanie realizacji zewnętrznych audytów projektów
Starszy/a specjalista/ka ds. partnerstw strategicznych (współpraca z sektorem spożywczym)
Usypiskowa 11, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Opracowanie strategii współpracy WWF z sektorem spożywczym (sieci handlowe, producenci żywności, łańcuchy dostaw) na rzecz minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko przyrodnicze w oparciu o strategie i cele globalne WWF, a także wyniki przeprowadzonych badań
Rozwój inicjatyw WWF, tj. Polska Koalicja na rzecz Zrównoważonego Oleju Palmowego, Okrągły Stół na rzecz Zrównoważonego Rybołówstwa
Proaktywne rozwijanie silnych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi na wszystkich szczeblach i funkcjach w organizacji
Inicjowanie dialogów z potencjalnymi Partnerami Strategicznymi (biznesowymi), na rzecz zmiany praktyk biznesowych na bardziej zrównoważone, szczególnie w obszarach: zrównoważone rybołówstwo, praktyki rolne, certyfikacja oleju palmowego, redukcja śladu węglowego itd
Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych
Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy z przedstawicielami sektora
Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze zrównoważonego rozwoju, zlecanie i analiza badań
Efektywna współpraca z członkami Działu Partnerstw Strategicznych, Działu Komunikacji oraz Działu Ochrony Przyrody przy określonych zadaniach
Aktywne współtworzenie i realizacja celów strategii WWF Polska w zakresie ochrony przyrody i usług ekosystemowych, w szczególności poprzez ochronę gatunków ssaków, w Polsce, przy zabezpieczeniu potrzeb społecznych
Koordynacja działań zmierzających do ochrony gatunków ssaków w Polsce, w szczególności wilka, niedźwiedzia, rysia, żubra
Koordynacja działań WWF Polska będących częścią międzynarodowego projektu „Successful Wildlife Crime Prosecution in Europe” wspierającego skuteczne przeciwdziałanie przestępczości przeciwko dzikiej przyrodzie Wsparcie komunikacji związanej z ochroną gatunków ssaków
Proces zakupowy i dystrybucja pastuchów elektrycznych, kontenerów niedźwiedziodpornych
Koordynowanie warsztatów/spotkań/wyjazdów studyjnych dla interesariuszy
Inicjowanie i utrzymywanie dialogu i kontaktów z partnerami i interesariuszami projektu
Organizacja wydarzeń komunikacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych projekt
Udział w tworzeniu i wdrażaniu projektów i strategii działań WWF dla ochrony gatunków ssaków i/lub skutecznego wdrażania prawa
Pozyskiwanie i analiza danych środowiskowych, społecznych i ekonomicznych
Opieka merytoryczna nad działaniami interwencyjnymi, w szczególności dot. gatunków: wilk, ryś, niedźwiedź, żubr
Rozliczanie, raportowanie i kontrola projektów zgodnie z postanowieniami umów z darczyńcami i grantodawcami
Monitorowanie i koordynowanie pracy na dokumentach projektowej oraz jej archiwizacji, zgodnie z zasadami obowiązującymi w Fundacji
Monitorowanie i koordynowanie obiegu dokumentów projektowych oraz płatności, głównie za pomocą wewnętrznego systemu Navigator
Kontrolowanie i koordynacja procesu tworzenia umów w podległych projektach, w szczególności pod względem zgodności jej zapisów z wytycznymi projektowymi i wewnętrznymi politykami oraz zasadami technicznego tworzenia umów w wewnętrznym systemie Navigator, od rejestracji draftu po zebranie podpisów i archiwizację
Koordynacja zakupów projektowych, w szczególności zapewnienie zgodności wydatkowania z obowiązującą polityką zakupową
Wsparcie zespołów projektowych w użytkowaniu narzędzi operacyjnych takich jak Navigator i Dokumentacja Projektowa
Kontrolowanie kompletności i dokładności ewidencji księgowej projektów w celu zapewnienia pełnej analizy finansowej projektu
Współpraca z zespołami projektowymi, księgowymi, grantodawcami oraz zespołami rozliczeniowymi sub-beneficjenta dotacji
Wsparcie w zakresie opracowywania budżetów oraz prognoz dla projektów
Analizowanie, przygotowywanie informacji i danych finansowych dla kierownictwa i grantodawcy
Finansowe raportowanie kwartalne z realizacji projektów (R3)
Koordynowanie realizacji zewnętrznych audytów projektów