Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (55)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 55 )
Cloud Support Engineer
Składowa 1, Koninko (pow. poznański; gm. Kórnik)
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie użytkowników końcowych w codziennych problemach związanych z IT głównie w języku angielskim pracując w oparciu o aktualnie wdrożony system zgłoszeniowy
Zamawianie sprzętu zgodnie z przyjętymi normami dla użytkowników z całej Europy jak i krajów z poza niej
Dbanie o odpowiedni stan magazynowy sprzętu IT w tym zamawianie sprzętu/materiałów eksploatacyjnych oraz jego zbieżność z listą środków trwałych
Dbanie o relacje z dostawcami zamawianego sprzętu
Wsparcie w utrzymaniu i konserwacji sieci lokalnej oraz w innych placówkach
Wsparcie w pracach na wskazanych serwerach
Wsparcie w zarządzaniu lokalną infrastrukturą monitoringu wizyjnego
Wspieranie w zarządzaniu użytkownikami, mailami za pośrednictwem dostarczonych narzędzi
The primary responsibility of the Global Supply Chain Planner is to manage inventory levels in accordance with the forecasted manufacturing plan and a key partner in achieving on time delivery to our customers. Working closely with the supply base, they are accountable for material availability and costing to effectively meet both the customer’s needs and our internal supply chain metrics. Success in the role includes a positive, proactive approach to daily work along with strong communication and organizational skills
Responsible for building and maintaining the consensus demand plan at multiple levels of aggregation utilizing insights from Sales, production sites, and Finance
Produce reporting and actionable insights through data analysis including primary recommendations and alternative options that will drive efficiencies
Maintain a clear update on parts shortages and delays, capacity constraints for example
Utilize forecast accuracy by SKU for prior month to understand big misses and where/how to course correct forecasts going forward
Manage the MRP Data (release and commit of demand change in Rapid Response)
Responsible for target customer inventory levels, turns, projection and inventory optimization
Analysis and reporting of Material Availability by project, including identifying last part in house dates
Provides supply planning expertise to the commercialization of new products or resolution of key inventory shortage issues
Manage the short-term (quarterly) and long-term (yearly) budgeting process for GPG’s. Understanding and verifications of variances to management are critical success factors
Acts as a liaison and communication point between Factories- Sales - Demand Planning- Transportation- Warehousing and Customer Service. Keep all parties apprised of potential problems or issues impacting the business
Management of inventory, including disposition of excess and obsolete inventory
Tworzenie planów produkcyjnych (krótki i długo terminowych) dla określonych grup produktowych
Przygotowywanie harmonogramów produkcji dla terminowych realizacji zamówień z uwzględnieniem dostępności materiału, w oparciu o zamówienia klientów,
Monitoring realizacji harmonogramów,
Identyfikowanie bieżących problemów wpływających na realizację zleceń – zgłaszanie nieprawidłowości oraz wdrażanie inicjatyw mających na celu doskonalenie systemów planowania i analizowania,
Codzienna kontrola i raportowanie realizacji planu produkcji/wysyłek,
Współpraca z działami obsługi klienta, zakupów, produkcji, magazynu,
Regularne raportowanie wyników produkcyjnych/sprzedażowych, w oparciu o wyznaczone KPI dla Działu/Organizacji. Tworzenie planów poprawy, w przypadku nieosiągania zakładanych wyników produkcyjnych/sprzedażowych
You will focus on delivering a first class after service once an order has been received and ensure sales order fulfilment. You will be responsible for inside account management of smaller accounts as well as supporting the sales team on larger accounts and will understand the importance of Upselling and cross selling at all opportunities to maximise sales revenue
Prepare quotations for clients and follow these up to obtain sales orders whilst also maintaining accurate and up to date sales and customer records on computer system
Local purchasing to ensure all orders have sufficient stock for fulfilment
Project management of order to final customer delivery fulfilment for your appointed Sales team with any inquiries
Support customer service process across the America’s
Support finance on sales project matters
Provide any necessary data or reports to the sales team
Separates leads by type and either provide prospect with information (literature, proposal) or pass to field sales team
Answers phone calls & emails from customers and deals with sales related queries as they arise
Updates all contact information for clients with whom they are dealing with via the companies CRM system
Works with other departments to ensure positive customer experience when dealing with the Company
Preparing financial data for weekly and monthly reporting (sales and production)
Month closing procedures, reviews and reporting
Ad-hoc analysis and reports
Analysis of production cost and material transactions
Business support in creating BPP (Business Process Procedures)
Coordinating monthly forecasting and annual budgeting process for business
Pro-active approach in recommending changes in processes, seeking opportunities, commenting on trends and addressing risks, proposing and driving actions needed
Tworzenie planów produkcyjnych (krótki i długo terminowych) dla określonych grup produktowych
Przygotowywanie harmonogramów produkcji dla terminowych realizacji zamówień z uwzględnieniem dostępności materiału, w oparciu o zamówienia klientów,
Monitoring realizacji harmonogramów,
Identyfikowanie bieżących problemów wpływających na realizację zleceń – zgłaszanie nieprawidłowości oraz wdrażanie inicjatyw mających na celu doskonalenie systemów planowania i analizowania,
Codzienna kontrola i raportowanie realizacji planu produkcji/wysyłek,
Współpraca z działami obsługi klienta, zakupów, produkcji, magazynu,
Regularne raportowanie wyników produkcyjnych/sprzedażowych, w oparciu o wyznaczone KPI dla Działu/Organizacji. Tworzenie planów poprawy, w przypadku nieosiągania zakładanych wyników produkcyjnych/sprzedażowych
• Modify current recruiting procedures or develop new procedures as needed
• Optimize the usage of external recruitment agency (review of current practice, improvement plan financially and in quality)
• Implement and monitor key recruitment metrics to identify, resolve issues affecting recruiting procedures
• Follow up the Group recruitment cost on a monthly basis and ensure respect of the budget (cost savings)
• Update or create the job descriptions globally
• Liaise with company management and Human Resources to have a full-scale understanding of hiring needs
• Search for and enforce new sourcing methods to recruit and network with potential candidates including social media platforms, networking events and job fairs
• Conduct preliminary interviews with recruits to gauge interest, personality and salary requirements and create a shortlist of suitable candidates
• Manage applicable background and reference checks
• Set interviews with managers
• Advise hiring managers on proper interviewing methods
• Work closely with management on all diversity initiatives involving recruitment to ensure fairness in hiring practices
Onboarding:
• Create and update onboarding procedure and materials
• Serve as the primary point of contact for hiring managers and newly hired employees
• Manage communication: draft personnel announcements, update organization charts and data in HR systems
• Welcome newly hired employees, manage the end-to-end onboarding process, ensuring a great experience for new employees and a smooth start into their roles
• Gather employment documents and assist with the coordination, preparation, and distribution of employee documentation
• Liaise with internal teams to create accounts for new employees and ensure all required equipment (hardware/software/safety) are ready
• Organize the induction planning
• Schedule and oversee training sessions and arrange product and company demos and presentations
• Monitor new hire turnover and retention rates
• Follow up with new hires post-start and conduct the exit interview
• Suggest ways to improve the employer's brand
Overall, ensure compliance with all processes and a high level of confidentiality at all times
Build and maintain strong relationships with EU and NAR customers to collect overdue payments via phone & email
Regularly review and communicate debt positions with Finance and Sales
Liaising with debt collectors and external legal team where necessary
Liaising with relevant teams (AP Teams, Operational Accounting Team and Corporate Team) in order to maintain proper information flow and effective communication
Regular monitoring of Client dedicated bank accounts and preparation of monthly bank reconciliations
Ensuring client related monthly reporting data and other ad hoc reports are delivered accurately and timely
Tworzenie planów produkcyjnych dla określonych grup produktowych (Value Stream’ów),
Monitorowanie dostępnych zasobów produkcyjnych, materiałowych oraz wszystkich czynników mających wpływ na przygotowanie i realizację planów produkcyjnych, w oparciu o zamówienia Klientów,
Przewidywanie ryzyka oraz zapobieganie mu w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówień, zgodnie z oczekiwaniami Klientów,
Praca z prognozami sprzedażowymi/produkcyjnymi w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym,
Codzienna kontrola i raportowanie realizacji planu produkcji/wysyłek,
Ścisła współpraca z działami Customer Service, Zakupów, Produkcji i Magazynu
Dbałość o jakość metod pracy, przepływ komunikacji i usprawnianie wspólnych procesów
Regularne raportowanie wyników produkcyjnych/sprzedażowych, w oparciu o wyznaczone KPI dla Działu/Organizacji. Tworzenie planów poprawy, w przypadku nieosiągania zakładanych wyników produkcyjnych/sprzedażowych
Inicjowanie i wdrażanie projektów optymalizacji zmierzających do doskonalenia istniejących systemów planowania i analizowania
Tworzenie planów produkcyjnych dla określonych grup produktowych (Value Stream’ów),
Monitorowanie dostępnych zasobów produkcyjnych, materiałowych oraz wszystkich czynników mających wpływ na przygotowanie i realizację planów produkcyjnych, w oparciu o zamówienia Klientów,
Przewidywanie ryzyka oraz zapobieganie mu w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówień, zgodnie z oczekiwaniami Klientów,
Praca z prognozami sprzedażowymi/produkcyjnymi w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym,
Codzienna kontrola i raportowanie realizacji planu produkcji/wysyłek,
Ścisła współpraca z działami Customer Service, Zakupów, Produkcji i Magazynu
Dbałość o jakość metod pracy, przepływ komunikacji i usprawnianie wspólnych procesów
Regularne raportowanie wyników produkcyjnych/sprzedażowych, w oparciu o wyznaczone KPI dla Działu/Organizacji. Tworzenie planów poprawy, w przypadku nieosiągania zakładanych wyników produkcyjnych/sprzedażowych
Inicjowanie i wdrażanie projektów optymalizacji zmierzających do doskonalenia istniejących systemów planowania i analizowania
Ensuring that the registration of economical transactions, settlements and financial statements are compliant with the accounting act and local tax regulations
Preparing annual financial statements
Preparing and filing in tax declarations: VAT, CIT, WHT
Reporting to the Statistics Office and Polish National Bank (GUS, NBP)
Taking part in preparation of transfer pricing documentation
Taking part in internal standardization initiatives, ensuring they are tax compliant
Serves as the gateway for the acceptance and resolution of all customer support requests
Log and correctly classify all customer support requests
Provide the end customer with first line technical support with the objective to remotely resolve customer support requests wherever possible at the customers full satisfaction
Coordinate spare parts orders for customer self-replacement
Initiate onsite visit by Field Service Technicians as required to resolve machine issues
Monitor incoming customer support requests and open service tickets for SLA expiration
Make outbound calls and take inbound calls to/from the Field Service Technicians to support their daily machine visits
Ensure all non-service related calls from customers are promptly identified, appropriately logged and passed on to the correct person/department manager for attention e.g. complaint, customer requirement for stock, sales, billing query
Log all Field Service Technicians visits to customer sites for routine servicing and maintenance agreements
Record all customer comments and complaints and ensure their escalation to the correct team for resolution, and, where necessary after resolution, make a courtesy call to the customer
Assist with any Customer Success Projects that might be introduced
Poszukiwanie i zgłaszanie rozwiązań usprawniających sposób wykonywania pracy. Aktywne uczestniczenie w obsłudze serwisowej maszyn i narzędzi na stanowisku pracy. Bieżąca kontrola jakości produkowanych wyrobów oraz zgłaszanie usterek liderowi zespołu
Utrzymanie w działaniu standardów 5S. Przestrzeganie standardów organizacji pracy na stanowisku pracy i na hali produkcyjnej
Ustalenie ilości przyjmowanych materiałów oraz czuwanie nad ich odbiorem technicznym i jakościowym. Rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów na magazynie oraz zabezpieczenie ich przed zniszczeniem. Utrzymanie w działaniu standardów 5S. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym
Wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych
sprawdzonych dokumentów rozchodowych. Przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych. Rozliczanie się z powierzonego majątku na podstawie inwentaryzacji. Realizacja procesów w systemie ERP