Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Zastępca Kierownika ds. ekonomicznych w Administracji Budynków Mieszkalnych
Zielona Góra
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres zadań (czynności) wykonywanych na stanowisku zastępca kierownika
ds. ekonomicznych w ABM:
1. organizacja pracy działu ekonomicznego w Administracji Budynków Mieszkalnych;
2. przygotowywanie materiałów do planu rzeczowo-finansowego oraz analiza wykonania dochodów i kosztów:
a) kontrola prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym;
b) potwierdzanie wniosków o wykup lokali i o dodatki mieszkaniowe;
c) wystawianie faktur za świadczone usługi;
d) załatwianie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw ekonomiczno-finansowych;
e) organizowanie, nadzór i koordynowanie pracy wykonywanej przez podległych pracowników
w zakresie:
- prowadzenia ewidencji zasobów komunalnych oraz dokumentacji z tym związanej budynków
i lokali;
- nadzoru nad prawidłowym zawieraniem umów najmu na lokale komunalne, obliczaniem
wymiaru czynszu i opłat za świadczenia i innych należności związanych z wynajmem lokali;
- bieżącej kontroli, analizy katalogu kart lokali, ewidencji przypisu należności czynszowych
i innych opłat za świadczenia;
- prowadzenia wykazu osób zamieszkałych w budynkach i lokalach komunalnych, dokonywanie
zmian w kartach lokali i ewidencji komputerowego przypisu należności;
- prowadzenia prawidłowego naliczania zaliczek i rozliczania zimnej i ciepłej wody oraz
centralnego ogrzewania;
- prowadzenia windykacji należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych, bieżącej analizy sald najemców, wystawiania upomnień, rozwiązywania umów najmu oraz przygotowywania dokumentów dla radców prawnych celem kierowania do sądu;
- zawierania ugód na rozłożenie na raty należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych;
- przygotowywania wniosków o umorzenie należności nieściągalnych;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką energii cieplnej w budynkach komunalnych;
- nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analitycznymi;
- nadzór nad ewidencją dowodów księgowych funkcjonujących w zakładzie oraz nad ich
obiegiem i kontrolą;
- rzetelne i terminowe przygotowanie danych do sprawozdawczości finansowej i budżetowej
zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- terminowe przygotowanie danych do sporządzania deklaracji w zakresie podatku
dochodowego od osób prawnych i podatku od towarów i usług;
- nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów;
1. Utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków
2. Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego
3. Sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót
4. Organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków oraz nad ich remontami
5. Bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej
w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad ich realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.)
6. Bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot
7. Wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji
8. Przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań
9. Przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych
10. Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu