Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (409)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 409 )
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Szczytnicka 11, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 23.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie kontaktu z Klientami, których zobowiązania zostały wykupione przez Ultimo S.A.,
kontakt z Klientami za pomocą różnych narzędzi (telefon, komunikator internetowy i wewnętrzny system operacyjny) w celu uregulowania zaległych płatności;
prowadzenie negocjacji na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem;
zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Dużych Sald
Szczytnicka 11, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie długoterminowych relacji z Klientem z wysokim saldem zadłużenia;
kontakt z Klientem za pomocą różnych narzędzi (telefon, komunikator internetowy i wewnętrzny system operacyjny) w celu ustalenia warunków uregulowania zaległych płatności;
prowadzenie negocjacji na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem (polubownym i prawnym);
zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw;
Utrzymywanie kontaktu z Klientami, których zobowiązania zostały wykupione przez Ultimo S.A.,
kontakt z Klientami za pomocą różnych narzędzi (telefon, komunikator internetowy i wewnętrzny system operacyjny) w celu uregulowania zaległych płatności;
prowadzenie negocjacji na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem;
zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw
Utrzymywanie kontaktu z Klientami, których zobowiązania zostały wykupione przez Ultimo S.A.,
kontakt z Klientami za pomocą różnych narzędzi (telefon, komunikator internetowy i wewnętrzny system operacyjny) w celu uregulowania zaległych płatności;
prowadzenie negocjacji na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem;
zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw
Utrzymywanie kontaktu z Klientami, których zobowiązania zostały wykupione przez Ultimo S.A.;
kontakt z Klientami za pomocą różnych narzędzi (telefon, komunikator internetowy i wewnętrzny system operacyjny) w celu uregulowania zaległych płatności;
prowadzenie negocjacji na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem;
zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw
Wdrażanie optymalizacji wpływających na poprawę/zwiększenie efektywności pracy zespołów windykacyjnych;
Analiza danych, tworzenie dziennych i okresowych raportów wykonania założonego poziomu wskaźników efektywności;
Poszukiwanie najlepszych rozwiązań technologicznych wspierających wzrost efektywności i jakości pracy pracowników Contact Center, wspieranie procesów wdrażania zmian i rozwiązań technologicznych;
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi;
Współpraca z innymi działami frirmy w celu usprawnienia pracy Zespołów CC;
Wspieranie managerów Zespołów w dodatkowych obszarach w ich codziennej pracy
projektowanie strategii windykacyjnych (odpowiedzialność za działania podejmowane wobec Klienta, w tym kanał komunikacji, jej częstotliwość oraz rodzaj oferty);
monitorowanie wyników i rekomendowanie na ich podstawie rozwiązań lub dalszych analiz;
realizację planów odzyskowych i kosztowych;
identyfikowanie ryzyka związanego z realizacją założonych planów i zarządzania nimi;
informowanie kadry zarządzającej o wynikach strategii windykacyjnych
Bieżący monitoring i realizacja zadań związanych z obsługą klienta w każdym kanale komunikacji ( telefon, platforma internetowa, chat);
Raportowanie zagrożeń i nieprawidłowości w obszarze organizacji i wykorzystania czasu pracy;
Rekomendowanie wdrożeń optymalizacji wpływających na poprawę/zwiększenie efektywności pracy zespołów windykacyjnych;
Analiza danych, tworzenie dziennych i okresowych raportów wykonania założonego poziomu wskaźników efektywności,
Poszukiwanie najlepszych rozwiązań technologicznych wspierających wzrost efektywności i jakości pracy pracowników Contact Center, wspieranie procesów wdrażania zmian i rozwiązań technologicznych;
Tworzenie i monitorowanie harmonogramów pracy do obsługi interakcji Klientów we wszystkich kanałach komunikacji;
Współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia pracy Zespołów CC;
Tworzenie i wdrażanie procedur i regulacji wewnętrznych w zakresie organizacji pracy;
Wspieranie managerów Zespołów w dodatkowych obszarach w ich codziennej pracy
projektowanie strategii windykacyjnych (odpowiedzialność za działania podejmowane wobec Klienta, w tym kanał komunikacji, jej częstotliwość oraz rodzaj oferty);
monitorowanie wyników i rekomendowanie na ich podstawie rozwiązań lub dalszych analiz;
realizację planów odzyskowych i kosztowych;
identyfikowanie ryzyka związanego z realizacją założonych planów i zarządzania nimi;
informowanie kadry zarządzającej o wynikach strategii windykacyjnych
Starszy specjalista ds. wierzytelności zabezpieczonych
Szczytnicka 11, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 02.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja ustalonych celów operacyjnych (odzyskowych) w powierzonych sprawach zabezpieczonych hipotecznie i z nimi powiązanych;
Pełna znajomość powierzonego portfela spraw/wierzytelności, jego cech charakterystycznych, ustalonej strategii odzysku, przebiegu poszczególnych czynności oraz zakresu podjętych w nich działań;
Bieżąca kontrola i dbałość o wskaźniki odzyskowe oraz inicjatywy ukierunkowanej na zwiększenie wartości odzysku, z uwzględnieniem: ustalonej stopy zwrotu z zainwestowanego kapitału, oczekiwanego przez pracodawcę poziomu ryzyka, horyzontu czasowego oraz innych wskazanych procesowo wskaźników efektywności;
Inicjowanie postępowań polubownych – niezależnie od etapu na jakim znajduje się dana sprawa dla przyspieszenia odzysku;
Inicjowanie i nadzorowanie postępowań egzekucyjnych w zakresie dochodzenia należności w sprawach zabezpieczonych hipotecznie;
Inicjowanie postępowań prawnych we współpracy z zespołem Legal Collection, zgodnie z ustalonymi przez Pracodawcę zasadami podziału kompetencji;
Przygotowanie i kompletowanie dokumentów, obsługa korespondencji, samodzielne sporządzanie pism windykacyjnych lub wniosków formalno-prawnych, niezbędnych do podejmowania działań wobec klientów/osób zadłużonych, spadkobierców, pełnomocników, notariuszy, urzędów i innych organów uczestniczących w procesie dochodzenia należności – na etapie i w zakresie polubownym oraz egzekucyjnym;
Realizacja spotkań i wyjazdów służbowych (także z wykorzystaniem samochodów osobowych udostępnionych przez Pracodawcę), w zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu odzyskowego;
Osobiste uczestnictwo w szczególności w: licytacjach komorniczych nieruchomości, czynnościach związanych z wyceną zabezpieczeń, wykonaniem opisu i oszacowania;
Udział w badaniach Due Diligence dotyczących wyceny portfeli wierzytelności zabezpieczonych hipotecznie
Prowadzenie kalendarzy i organizacja spotkań Członków Zarządu
Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym podróży służbowych Członków Zarządu, udziału w konferencjach i spotkaniach biznesowych oraz okolicznościowych
Zapewnienie sprawnej komunikacji w organizacji w celu terminowego procesowania spraw i dokumentów spółki
Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Przygotowanie dokumentów w ramach kluczowych procesów Zespołu oraz ich właściwy obieg
Tworzenie modelu i architektury danych zgodnej ze strategią firmy
Identyfikowanie, projektowanie, proponowanie zmian w istniejącej architekturze na podstawie wymagań biznesowych
Współpraca z zespołami operacyjnymi oraz inżynierami danych na etapie planowania oraz implementacji projektów
Współpraca ze specjalistami w dziedzinie danych i analityki w celu zwiększenia funkcjonalności naszych systemów danych
Rewidowanie i akceptowanie projektów zmian w modelach danych
Dokumentowanie danych i struktur danych (model danych, przepływy danych, słowniki i techniczne metadane) oraz utrzymywanie aktualności dokumentacji w związku ze zmianami w systemach danych
rozwój dotychczasowych systemów Hurtowni Danych oraz realizację projektów w tych obszarach m.in. udział w rozpoczynającym się w projekcie migracji danych do chmury
projektowanie rozwiązań dotyczących danych, implementacja oraz utrzymanie procesów ETL
przetwarzanie danych w systemach produkcyjnych/testowych Operational Data Source, Data Martach
zarządzanie spójnością i jakością danych
monitorowanie wydajności oraz prawidłowego działania baz danych oraz systemów z nich korzystających w obszarze Hurtowni Danych
wsparcie Operacji i odpowiedzialność za procesy produkcyjne
współpraca z Biznesem w celu zrozumienia potrzeb i zapewnienia rozwiązań spełniających wymagania techniczne i biznesowe
rozwój dotychczasowych systemów Hurtowni Danych oraz realizację projektów w tych obszarach m.in. udział w rozpoczynającym się w projekcie migracji danych do chmury
projektowanie rozwiązań dotyczących danych, implementacja oraz utrzymanie procesów ETL
przetwarzanie danych w systemach produkcyjnych/testowych Operational Data Source, Data Martach
zarządzanie spójnością i jakością danych
monitorowanie wydajności oraz prawidłowego działania baz danych oraz systemów z nich korzystających w obszarze Hurtowni Danych
wsparcie Operacji i odpowiedzialność za procesy produkcyjne
współpraca z Biznesem w celu zrozumienia potrzeb i zapewnienia rozwiązań spełniających wymagania techniczne i biznesowe
Odpowiedzialność za dostarczanie klientom wewnętrznym rozwiązań analitycznych z zakresu Machine Learning (zdefiniowanie problemu, zaprojektowanie rozwiązania, budowa i walidacja modelu oraz jego wdrożenie);
rozwijanie i utrzymywanie modeli analitycznych;
badanie zależności w dużych zbiorach danych i wykorzystywać je w praktyce do podnoszenia efektywności lub automatyzacji procesów;
projektowanie rozwiązań dotyczących danych, implementacja oraz utrzymanie procesów ETL
przetwarzanie danych w systemach produkcyjnych/testowych Operational Data Source, Data Martach
rozwój dotychczasowych systemów Hurtowni Danych oraz realizację projektów w tych obszarach m.in. udział w rozpoczynającym się w projekcie migracji danych do chmury
zarządzanie spójnością i jakością danych
monitorowanie wydajności oraz prawidłowego działania baz danych oraz systemów z nich korzystających w obszarze Hurtowni Danych
wsparcie Operacji i odpowiedzialność za procesy produkcyjne
współpraca z Biznesem w celu zrozumienia potrzeb i zapewnienia rozwiązań spełniających wymagania techniczne i biznesowe
Wdrażanie i utrzymywanie procesów biznesowych w systemie do zarządzania kampaniami windykacyjnymi (SQL, HCL Unica);
analizowanie danych w systemach produkcyjnych (PostgreSQL, DB2);
projektowanie i implementowanie algorytmów wspierających procesy polubowne oraz prawne;
nadzór nad istniejącymi algorytmami i procesami w systemie - optymalizowanie oraz raportowanie działań;
branie udziału w projektowaniu nowych procesów oraz przygotowywanie raportów;
współpraca przy wdrażaniu nowych procesów z wieloma zespołami w firmie m.in. z: zespołami z obszaru IT, czy z obszaru operacyjnego - Prawnym, Contact Center
projektowanie strategii windykacyjnych (odpowiedzialność za działania podejmowane wobec Klienta, w tym kanał komunikacji, jej częstotliwość oraz rodzaj oferty);
zarządzanie portfelami wierzytelności;
monitorowanie wyników i rekomendowanie na ich podstawie rozwiązań lub dalszych analiz;
realizację planów odzyskowych i kosztowych;
kontrolowanie jakości i terminowości wykonanych działań;
identyfikowanie ryzyka związanego z realizacją założonych planów i zarządzania nimi;
współpracę z obszarami zaangażowanymi w realizację strategii windykacyjnych;
informowanie kadry zarządzającej o wynikach strategii windykacyjnych oraz portfeli wierzytelności
analiza dokumentacji w zakresie obsługi zakupionych i zleconych portfeli w Grupie Kapitałowej ULTIMO,
współpraca z wybranymi zespołami w Spółce,
obsługa zapytań wewnętrznych (system Jira, e-maile) wymagających kontaktu z Klientem Zewnętrznym np. bankiem
kontakt z Klientem Zewnętrznym, w ramach realizacji postanowień zapisów umów cesji tj. zapytania reklamacyjne, zamówienia dokumentów, weryfikacja spraw i udzielanie odpowiedzi Klientom Zewnętrznym
czynności techniczne w programie firmowym SMYK (dodanie Klienta, zawieszenie spraw, korekta salda)
kontakt z TFI w zakresie rozliczeń finansowych (faktury, noty), a także bieżące/okresowe raportowanie (aneksy),
organizacja i prowadzenie spotkań wewnątrz Spółki oraz w ramach obsługi Klienta zewnętrznego;
przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących ilości zapytań w systemie Jira
przygotowanie aneksów dot. podpisanych umów w zakresie wycofania wierzytelności spornych
przygotowanie pełnomocnictw do procesowanych dokumentów
odpowiedzialność za dostarczanie klientom wewnętrznym rozwiązań analitycznych z zakresu Machine Learning (zdefiniowanie problemu, zaprojektowanie rozwiązania, budowa i walidacja modelu oraz jego wdrożenie);
rozwijanie i utrzymywanie modeli analitycznych;
badanie zależności w dużych zbiorach danych i wykorzystywanie ich w praktyce do podnoszenia efektywności lub automatyzacji procesów;
projektowanie strategii windykacyjnych (odpowiedzialność za działania podejmowane wobec Klienta, w tym kanał komunikacji, jej częstotliwość oraz rodzaj oferty);
zarządzanie portfelami wierzytelności;
monitorowanie wyników i rekomendowanie na ich podstawie rozwiązań lub dalszych analiz;
realizację planów odzyskowych i kosztowych;
kontrolowanie jakości i terminowości wykonanych działań;
identyfikowanie ryzyka związanego z realizacją założonych planów i zarządzania nimi;
współpracę z obszarami zaangażowanymi w realizację strategii windykacyjnych;
informowanie kadry zarządzającej o wynikach strategii windykacyjnych oraz portfeli wierzytelności