Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
Weryfikowanie zapotrzebowania rynkowego na surowce nabiałowe oraz produkty z kategorii soki/napoje poprzez prowadzenie poszukiwania potencjalnych klientów w sektorze przemysłowym w Polsce
Całościowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów
Koordynowanie projektów na każdym etapie ich realizacji od testów, planowania, wdrożenia po analizę efektywności
Ścisła współpraca z uczestnikami realizowanych projektów oraz koordynowanie i monitorowanie prac
Określanie harmonogramów projektów, podział projektów na etapy działań, przypisywanie odpowiadających odpowiedzialności i zadań oraz organizowanie spotkań
Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu oraz ciągłe inicjowanie działań usprawniających prowadzenie projektów oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
Analizowanie sprzedaży, identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla wskazanego kanału B2B sprzedaży oraz produktów
Inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
Prowadzenie analiz dotyczących trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz sytuacji w branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
Tworzenie, utrzymywanie i wzmacnianie relacji z przypisanymi kontami w swoim portfolio i sektorach biznesowych poprzez aktywny kontakt i doradztwo
zapewnienie ciągłości ruchu pracy linii produkcyjnych oraz prawidłowe funkcjonowanie maszyn poprzez nadzór nad usuwaniem awarii oraz terminową realizacją planów remontów i konserwacji,
zarządzanie i koordynacja pracy podległych zespołów pracowniczych oraz serwisów zewnętrznych,
realizacja budżetu w podległych obszarach, planowanie i rozliczanie kosztów materiałów, serwisów oraz zużycia mediów
poszukiwanie nowych rozwiązań, wdrażanie usprawnień w obszarze infrastruktury, instalacji, maszyn i urządzeń,
nadzór nad stanem dokumentacji technicznej wszystkich maszyn i urządzeń
Koordynacja prac w trakcie budowy, prowadzenie odbiorów prac, przekazywanie obiektu do użytkowania, nadzór nad dokumentacją projektu, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego,
Prowadzenie i nadzór nad realizacją usterek odbiorowych i gwarancyjnych,
Utrzymywanie terminowości oddawanych etapów budowy oraz właściwej jakości wykonania, rozliczanie inwestycji,
Raportowanie i aktualizowanie informacji dotyczących statusu projektów
realizacja strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizacja strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży HoReCa (kat. nabiał, soki)
mazowieckie
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa i utrzymanie relacji z klientami
realizowanie celów sprzedażowych
wspieranie i organizowanie działań, procesów w Dziale Sprzedaży
przygotowywanie ofert handlowych po konsultacji z przełożonym lub handlowcem
składanie zatwierdzonej oferty do przetargów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz wszystkie pozostałe dokumenty pozwalające na realizację działań Spółki i Klienta
utrzymywanie kontaktu z klientem podczas całego procesu sprzedażowego, realizacyjnego i opieki posprzedażnej
identyfikowanie rynkowy potencjałów klientów i jego rozwój
aktualizowanie listy obecnych kontrahentów oraz pozyskiwanie nowych odbiorców
współpracowanie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w spółce
projektowanie nowych narzędzi raportowania/rozliczania mające na celu poprawę efektywności działań
Koordynacja prac w trakcie budowy, prowadzenie odbiorów prac, przekazywanie obiektu do użytkowania, nadzór nad dokumentacją projektu, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego,
Prowadzenie i nadzór nad realizacją usterek odbiorowych i gwarancyjnych,
Utrzymywanie terminowości oddawanych etapów budowy oraz właściwej jakości wykonania, rozliczanie inwestycji,
Raportowanie i aktualizowanie informacji dotyczących statusu projektów
Realizację celów odsprzedażowych i dystrybucyjnych, zadań jakościowych oraz promocyjnych na powierzonym terenie w kanale Dystrybutorów
Dbanie o odpowiednią dystrybucję, udziały półkowe i szerokość asortymentu poszczególnych linii produktowych
Skuteczne zarządzanie podległym zespołem z nastawieniem na budowanie zespołu, cyrkulację wiedzy i wdrażanie dobrych praktyk
Optymalizowanie terytoriów PH i ich trasówek w celu dotarcia do najlepszych sklepów w regionie
Regularne analizowanie wyników odsprzedaży i dystrybucji oraz zadań podległego zespołu do poziomu PH, sieci lokalnej oraz konkretnych sklepów oraz budowanie i wdrażanie planów poprawiających ich poziom
Rozwój kompetencji podległego zespołu PH poprzez efektywną komunikację, spotkania zespołu, spotkania indywidualne oraz coaching
Współpraca z regionalnym Key Account Manager’ami w zakresie planowania polityki promocyjnej w regionie mającej na celu wdrażanie centralnej i regionalnej strategii rozwoju dystrybucji i sprzedaży
Współpraca z działem Trade Marketingu mająca na celu budowanie i wdrażanie efektywnych promocji i programów tradowych
Odpowiedzialność za budżet wsparcia sprzedaży i jego optymalne inwestowanie oraz kompletne i na czas jego rozliczenie
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji
realizację strategii i planów sprzedażowych zgodnie ze strategią marketingową, w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
zarządzanie realizacją planów w zakresie poziomu, dystrybucji, cen a także wdrożeń nowości i aktywności promocyjnych,
podnoszenie skuteczności podległego zespołu sił sprzedaży (kierownicy regionów) i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
rekrutowanie i motywowanie podległego zespół,
negocjowanie warunków umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dystrybutorami na podległym obszarze,
polepszanie wyniku finansowego, optymalizowanie kosztów oraz zapewnienie skutecznej realizacji budżetu,
zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach działu sprzedaży i innych współpracujących działów organizacji