Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie prac badawczych dotyczących: osadzania cienkich warstw i struktur cienkowarstwowych; inżynierii powierzchni materiałów; wytwarzania przyrządów fotonicznych; wytwarzania przyrządów nanoelektronicznych; czujników
Obsługa urządzeń laboratoryjnych i technologicznych (urządzenia do osadzania metodą PECVD, urządzenia do osadzania metodą ALD, urządzenia do osadzania metodą sputteringu, komory laminarnej, SEMu, mikroskopu optycznego, elipsometru, układu badań transmisji promieniowania) oraz pomocniczych (eksykator, pompa próżniowa, piec do wygrzewania materiałów, płuczka ultradźwiękowa)
Praca w laboratorium chemicznym, praca w laboratorium o wysokiej czystości (cleanroom)
Praca z odczynnikami chemicznymi, z rozpuszczalnikami organicznymi i in
Przygotowywanie próbek oraz preparatyka powierzchni materiałów
Prowadzenie prac badawczych dotyczących: funkcjonalizacji/biofunkcjonalizacji powierzchni; elektrochemii i pomiarów elektrochemicznych; czujników/bioczujników elektrochemicznych, optycznych i innych; sposobów modyfikacji powierzchni materiałów / inżynierii powierzchni
Obsługa urządzeń laboratoryjnych i technologicznych (m. in. komory laminarnej i rękawicowej, potencjostatu z zestawem elektrod, SEMu, mikroskopu optycznego, elipsometru, spektrofotometru płytkowego) oraz pomocniczych (eksykator, pompa próżniowa, piec do wygrzewania materiałów, płuczka ultradźwiękowa)
Praca w laboratorium chemicznym, praca w laboratorium o wysokiej czystości (cleanroom)
Praca z odczynnikami chemicznymi, z rozpuszczalnikami organicznymi i in
Przygotowywanie próbek oraz preparatyka powierzchni materiałów
Definiowanie i wdrażanie strategii HR odpowiadającej na potrzeby budowania nowoczesnej organizacji badawczo – rozwojowej umożliwiającej przyciąganie i zatrzymanie wysokiej klasy naukowców
Tworzenie i realizacja polityki personalnej zapewniającej efektywną realizację zadań w zespole HR i wspierającej pracę liderów i pracowników
Zapewnienie zgodności działań w obszarze HR z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
Wspieranie i nadzorowanie procesów tj. rekrutacja, onboarding, szkolenia i rozwój, zarządzanie talentami, planowanie zatrudnienia itp
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze działania HR
Tworzenie i nadzór nad realizacją planu szkoleń i innych działań rozwojowych
Współpraca ze związkami zawodowymi
Nadzór i dostarczanie analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby Dyrekcji oraz Centrum Łukasiewicz
Opracowywanie i realizacja budżetu wynagrodzeń oraz budżetu HR
Wdrażanie strategii i polityki wynagradzania
Nadzór nad obszarem bezpieczeństwa i higieny pracy w Instytucie
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami
Prowadzenie działań z zakresu EB oraz komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
Udział w targach pracy i nawiązywanie współpracy z uczelniami wyższymi
Prowadzenie procesów onboardingu i offboardingu pracowników
Udział lub prowadzenie projektów z zakresu HR (np. szkolenia, ocena i rozwój kompetencji, zarządzanie wiedzą, społeczna odpowiedzialność nauki, DEI itp.)
Badania elektrycznych wyrobów powszechnego użytku w zakresie wymagań elektrycznych, mechanicznych, temperaturowych i/ lub w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej
Obsługa aparatury kontrolno-pomiarowej i stanowisk badawczych
Działania związane z wdrożonym systemem zarządzania jakością (norma PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02)
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
Definiowanie i wdrażanie strategii HR odpowiadającej na potrzeby budowania nowoczesnej organizacji badawczo – rozwojowej umożliwiającej przyciąganie i zatrzymanie wysokiej klasy naukowców
Tworzenie i realizacja polityki personalnej zapewniającej efektywną realizację zadań w zespole HR i wspierającej pracę liderów i pracowników
Zapewnienie zgodności działań w obszarze HR z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
Wspieranie i nadzorowanie procesów tj. rekrutacja, onboarding, szkolenia i rozwój, zarządzanie talentami, planowanie zatrudnienia itp
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze działania HR
Tworzenie i nadzór nad realizacją planu szkoleń i innych działań rozwojowych
Współpraca ze związkami zawodowymi
Nadzór i dostarczanie analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby Dyrekcji oraz Centrum Łukasiewicz
Opracowywanie i realizacja budżetu wynagrodzeń oraz budżetu HR
Wdrażanie strategii i polityki wynagradzania
Nadzór nad obszarem bezpieczeństwa i higieny pracy w Instytucie
Konserwacja, wykonanie napraw i modernizacji instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynkach Oddziału;
Współpraca przy wykonywaniu drobnych napraw instalacji: monitoringu, kontroli dostępu, a także wod-kan, CO, wyciągowej, sprężonego powietrza i próżni w budynkach Oddziału;
Współpraca przy wykonywaniu drobnych napraw infrastruktury budynków Oddziału;
Pełnienie dyżurów domowych w godzinach popołudniowych i nocnych w wymiarze ok. 1 tyg./miesiąc
Młodszy Specjalista ds. wytwarzania materiałów funkcjonalnych
Wólczyńska 133, Bielany, Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prace naukowo-badawcze w projekcie międzynarodowym lumai w ramach konkursu M-Era.Net Call 2022, a w szczególności:
Udział w opracowywaniu i wytwarzaniu materiałów luminescencyjnych, badania materiałowe, opracowywanie nowych oraz rozwijanie istniejących technologii materiałowych oraz metod pomiarowych
Analiza wyników prowadzonych badań, przygotowywanie raportów, sprawozdań i publikacji
Przygotowanie specyfikacji do zamówień materiałów i aparatury laboratoryjnej; pozyskiwanie ofert i składanie zamówień
Specjalista ds. charakteryzacji mikrostruktury materiałów i przyrządów
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Badania mikrostruktury materiałów oraz przyrządów półprzewodnikowych z wykorzystaniem transmisyjnej mikroskopii elektronowej (TEM), oraz technik pokrewnych (dyfrakcja elektronowa, spektrometria charakterystycznego promieniowania rentgenowskiego z dyspersją energii - EDS)
Przygotowania próbek przy użyciu techniki FIB (ang. Focused Ion Beam) w tym wykonywanie preparatów dla transmisyjnej mikroskopii elektronowej
Specjalista ds. Technologii Wzrostu Heterostruktur Półprzewodnikowych
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wzrost heterostruktur półprzewodnikowych z rodziny III-V przy użyciu technologii epitaksji z wiązek molekularnych (MBE), w szczególności struktur kwantowych laserów kaskadowych opartych o układ materiałowy InGaAs/InAlAs/InP
Opracowanie nowych metod prowadzenia procesu osadzania, optymalizacja warunków wzrostu, projektowanie procesów i pisanie procedur technologicznych
Charakteryzacja parametrów warstw i struktur półprzewodnikowych, analiza uzyskanych wyników oraz wprowadzanie korekt do technologii osadzania
Serwis urządzeń technologicznych – Reaktora MBE oraz aparatury wspierającej, w tym aparatury próżniowej i systemów pompowych
Realizację badań naukowych lub prac rozwojowych, w tym w ramach współpracy krajowej i międzynarodowej, na wysokim poziomie naukowym, potwierdzonym publikacjami w renomowanych czasopismach naukowych i/lub patentami
Odpowiedzialność za prowadzenie archiwum Instytutu
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum lub archiwum zewnętrznego
Przejmowanie uporządkowanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, oraz jej przechowywanie, zabezpieczanie i ewidencjonowanie
Udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym
Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu
Współpraca z Archiwami Państwowymi w zakresie wdrażania właściwych procedur/regulacji wewnętrznych dla prawidłowego prowadzenia archiwum
Archiwizacja dokumentacji Działu Organizacja
Zapewnienie wsparcia w zakresie prawidłowego prowadzenia i obiegu dokumentów oraz informacji w Instytucie - zgodnie z obowiązującymi procedurami i procesami oraz wewnętrznymi aktami normatywnymi
Realizacja pieczęci służbowych i prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
Stypendysta do realizacji projektu: Mikrowłókna i rusztowania z nowych szkieł bioaktywnych do nadzorowanej regeneracji kości
Wólczyńska 133, Bielany, Warszawa
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca badawcza będzie wykonywana w Ł–IMIF, w ramach projektu POLONEZ BIS 1 (2021/43/P/ST7/02418), pt. ”Mikrowłókna i rusztowania z nowych szkieł bioaktywnych do nadzorowanej regeneracji kości”
Prowadzenie badań w dziedzinie syntezy i charakteryzacji szkieł bioaktywnych
Badanie właściwości termicznych wytworzonych szkieł
Prowadzenie prac związanych z formowaniem szkieł w struktury do zastosowań w regeneracji kości
Upowszechnianie wyników badań w formie publikacji
Przygotowywanie raportów technicznych z realizowanych prac
Stypendysta do realizacji projektu: Mikrowłókna i rusztowania z nowych szkieł bioaktywnych do nadzorowanej regeneracji kości
Wólczyńska 133, Bielany, Warszawa
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca badawcza będzie wykonywana w Ł–IMIF, w ramach projektu POLONEZ BIS 1 (2021/43/P/ST7/02418), pt. ”Mikrowłókna i rusztowania z nowych szkieł bioaktywnych do nadzorowanej regeneracji kości”
Prowadzenie badań w dziedzinie charakteryzacji właściwości biologicznych szkieł bioaktywnych
Pomoc w organizacji zaplecza badawczego do testów biologicznych
Przygotowanie materiałów do hodowli komórkowych
Prowadzenie hodowli komórkowych na materiałach wytworzonych w ramach projektu
Przygotowywanie raportów technicznych z realizowanych prac oraz artykułów naukowych
Młodszy specjalista ds. epitaksji (obsługi urządzeń pomiarowych)
Wólczyńska 133, Bielany, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa reaktora do epitaksji metodą CVD (MOCVD);
Projektowanie struktur epitaksjalnych;
Obsługa urządzeń do charakteryzacji strukturalnej i elektrycznej związków półprzewodnikowych;
Prowadzenie prac związanych z obróbką chemiczną materiałów;
Prowadzenie prac związanych z technologią przyrządową;
Prowadzenie badań naukowych, tworzenie i współtworzenie publikacji naukowych i raportów projektowych, tworzenie i współtworzenie wniosków patentowych, udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych i branżowych;
Realizacja prac i projektów B+R z zakresu opracowywania nowych materiałów do zastosowań w elektronice (materiały na komponenty wodorowych ogniw paliwowych);
Udział w składaniu wniosków projektowych;
Praca laboratoryjna (proces technologiczny LTCC);
Redagowanie prac naukowych i publikacji w czasopismach o zasięgu krajowym i międzynarodowym;
Starszy specjalista - Koordynator ds. infrastruktury
Okulickiego 5E, Piaseczno
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji i realizacja zadań związanych z obsługą infrastruktury pomieszczeń i budynków Instytutu w Piasecznie oraz współpraca z jednostkami zewnętrznymi w tym zakresie, w tym również w ramach prowadzonych inwestycji budowlanych , remontów, oraz napraw i przeglądów instalacji i urządzeń,
Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań i planów,
Prowadzenie rozliczania czynników energetycznych (min. zużycia energii, wody, ścieków, gazów, c.o. itp.), oraz rozliczania innych kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury (min. koszty ochrony, sprzątania, telefonów itp.) i współpraca z dostawcami mediów energetycznych,
Prowadzenie zapisów związanych z książkami obiektów budowlanych oraz nadzór nad dokumentacją z tym związaną,
Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie działalności Działu w tym min. rozliczanie czasu pracy, wystawianie wniosków zakupowych i usługowych itp.,
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego,
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie działalności Działu,
Obsługa platformy „help desk” w zakresie wprowadzania wpisów o awariach i serwisach oraz monitorowanie postępu wykonywania prac i ich rozliczania,
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami,
Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury,
Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z prowadzonymi inwestycjami,
Udział w Komisjach Instytutu w zakresie działalności Działu,
współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia nadzoru nad instalacjami i urządzeniami (min. UDT, CRO, PSP, PINB, itp.),
Nadzór nad pracownikami Działu Infrastruktury zatrudnionymi w Instytucie przy ul. Okulickiego 5E w Piasecznie, w zakresie min. przydzielania prac, rozliczania, planowania,
Opracowywanie planów przeglądów infrastruktury i koordynacja nad ich wykonywaniem
Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury,
Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z infrastrukturą budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów , konserwacji i przeglądów,
Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz wymaganej w tym zakresie dokumentacji,
Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,
Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii,
Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu,
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej,
Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji,
Nadzór nad wykonywaniem napraw i konserwacji instalacji i urządzeń technologicznych,
Prowadzenie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków,
Koordynacja, prowadzenie inwestycji budowlanych w zakresie administracyjnym,
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie działalności Działu,
Prowadzenie Książek Obiektów budowlanych ( KOB) wraz z dokonywaniem wpisów,
Prowadzenie dokumentacji w zakresie podatków od nieruchomości oraz sporządzanie rozliczeń,
Prowadzenie dokumentacji i dokonywanie wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO),
Prowadzenie archiwizacji dokumentacji umów z najemcami,
Współprowadzenie spraw obsługi sekretariatu Dyrekcji Instytutu (w Dziale Organizacja), w tym w szczególności: prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa asystencka spotkań wewnętrznych i zewnętrznych organizowanych z inicjatywy Dyrekcji Instytutu, obsługa w języku polskim i angielskim: połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, skrzynki e-PUAP, sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim, organizowanie podróży służbowych Dyrekcji Łukasiewicz-IMIF, obsługa baz danych i systemów informatycznych;
Prowadzenie obsługi i dystrybucji dokumentów/korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także przesyłek pocztowych i kurierskich;
Prowadzenie ewidencji/rejestracja korespondencji w systemie oraz gromadzenie, przechowywanie i należyte zabezpieczenie dokumentów, w tym dbanie o ich odpowiednią klasyfikację i opis;
Organizowanie usług i zakupów na potrzeby Działu Organizacja;
Wykonywanie innych bieżących prac dla potrzeb Działu Organizacja i jego Kierownika, w tym wzajemna współpraca i zastępowanie się w obowiązkach służbowych w przypadkach nieobecności pracowników Działu Organizacji
Młodszy Specjalista ds. epitaksji w pionie badawczym
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wzrost heterostruktur półprzewodnikowych z rodziny III-V przy użyciu technologii epitakcji z wiązek molekularnych (MBE), w szczególności struktur kwantowych laserów kaskadowych opartych o układ materiałowy InGaAs/InAlAs/InP;
Opracowanie nowych metod prowadzenia procesu osadzania, optymalizacja warunków wzrostu, projektowanie procesów i tworzenie procedur technologicznych;
Charakteryzacja parametrów warstw i struktur półprzewodnikowych, analiza uzyskanych wyników oraz wprowadzenie korekt do technologii osadzania;
Serwis urządzeń technologicznych – reaktora MBE, aparatury wspierającej, w tym aparatury próżniowej i systemów pompowych;
Młodszy specjalista ds. marketingu i organizacji eventów
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja i obsługa wydarzeń marketingowych/PR tj. konferencje, spotkania, webinary, targi i wydarzenia branżowe (w różnych formatach: spotkania stacjonarne, online i hybrydowe – krajowe i międzynarodowe)
Wsparcie przy organizacji wydarzeń wewnętrznych – dla pracowników – współpraca m.in. z działem HR, działem Komercjalizacji
Wspieranie bieżącej komunikacji wewnątrz organizacji oraz komunikacji w zakresie realizowanych wydarzeń
Współtworzenie przekazów marketingowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych
Współpraca z partnerami zewnętrznymi: agencjami, drukarniami, tłumaczami, w tym negocjowanie warunków współpracy
Przygotowywanie raportów i prezentacji podsumowujących (analizy ex-post)
Śledzenie trendów i najnowszych rozwiązań na rynku eventowym i marketingowym
Lider Obszaru Project Manager projektu inwestycyjnego
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
współpraca z zespołem projektowym wraz z koordynacją jego działań,
zarządzanie procesem projektowym,
kontrolowanie całego projektu i podejmowanie działań umożliwiających płynny postęp inwestycji,
utrzymywanie relacji ze sponsorem projektu i interesariuszami,
prowadzenie harmonogramu projektu – bieżące raportowanie zmian w harmonogramie,
zarządzanie ryzykiem wiążącymi się z rozwiązaniami projektowymi, procedurami administracyjnymi i kolejnymi etapami przedsięwzięcia,
koordynowanie technicznej dokumentacji projektowej ze strony podmiotów zaangażowanych w realizację projektu,
ustalenie zakresów i koordynacja dostaw dla poszczególnych zadań inwestycyjnych,
monitorowanie koncepcji projektu architektonicznego,
przygotowanie i przeprowadzenie, w koordynacji z działem zamówień publicznych lub podmiotami zewnętrznymi, przetargów i konkursów ofert,
koordynacja czynności związanych z przygotowaniem terenu budowy i przekazanie go do Generalnego Wykonawcy Inwestycji wraz z kompletem niezbędnej dokumentacji,
przygotowanie budżetu poszczególnych zadań inwestycyjnych związanych z realizacją projektu,
bieżąca kontrola budżetu inwestycji wraz z bieżącym raportowanie zmian,
nadzór nad całością realizacją Projektu,
udział w naradach roboczych jako przedstawiciel Inwestora,
zarządzanie zmianami inwestorskimi w zakresie projektowym, wykonawczym oraz kosztowym,
zatwierdzanie dokumentów księgowych związanych z realizacją Projektu oraz przekazywanie Inwestorowi informacji dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji inwestycji,
dokonanie w imieniu Inwestora czynności odbioru końcowego inwestycji wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej,
występowanie w imieniu inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
rozliczenie końcowe inwestycji,
przestrzeganie priorytetów strategii inwestycyjnej inwestora dotyczącej możliwie najlepszego stosunku funkcjonalności do ceny rozwiązań projektowych,
wdrożenie standardów, narzędzi oraz planu komunikacji,
raportowanie i prezentowanie postępu projektu, przygotowywanie sprawozdań,
nadzór nad dokumentacją projektu,
archiwizacja korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich inwestorowi w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji,
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami,
Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników,
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery),
Zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
Instalowanie oprogramowania używanego w Instytucie na komputerach pracowników,
Instalowanie i re-instalowanie systemów operacyjnych (Windows 8, Windows 10, Windows 11) oraz konfigurowanie sterowników,
Diagnozowanie usterek sprzętu komputerowego, podejmowanie działań korygujących i naprawczych
Podłączanie, instalacja sterowników i konfiguracja urządzeń peryferyjnych i sprzętu komputerowego,
Analizowanie, diagnozowanie problemów w zakresie sieci LAN,
Wspieranie pracowników podczas realizacji organizowanych konferencji i spotkań on-line,
Regularne dbanie o bezpieczeństwo systemów IT,
Dokumentowanie prac i przygotowywanie instrukcji oraz procedur dla użytkowników,
Zapewnienie bezpieczeństwa, dostępności i wydajności sieci,
Prowadzenie spraw administracyjnych działu infrastruktury dla jednej z lokalizacji Instytutu w Warszawie
Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z utrzymaniem infrastruktury technicznej i budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów i przeglądów urządzeń i instalacji
Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów i konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji
Uczestniczenie w Komisjach instytutu (przetargowej, odbiorów technicznych, itp.)
Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,
Prowadzenie Książek obiektów budowlanych
Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii
Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Instytutu
Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej budynków
Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji budowlanych i aparaturowych,
Utrzymywanie bieżących kontaktów w ramach prowadzonych serwisów, przeglądów , napraw i inwestycji z przedstawicielami Grup Badawczych Instytutu
Administrowanie systemami IT w tym Microsoft AD, Microsoft Exchange,
Organizacja i bieżąca administracja systemami informatycznymi firmy (Intranet, systemy wspomagające zarządzanie),
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami,
Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników,
Instalowanie oprogramowania używanego w Instytucie na komputerach pracowników,
Instalowanie i re-instalowanie systemów operacyjnych (Windows 8, Windows 10, Windows 11) oraz konfigurowanie sterowników,
Analizowanie, diagnozowanie problemów w zakresie sieci LAN i WAN,
Wspieranie pracowników podczas realizacji organizowanych konferencji i spotkań on-line,
Regularne dbanie o bezpieczeństwo systemów IT,
Dokumentowanie prac i przygotowywanie instrukcji oraz procedur dla użytkowników,
Zapewnienie bezpieczeństwa, dostępności i wydajności sieci
Koordynacja i nadzór nad realizacją dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania,
Organizacja i obsługa wydarzeń marketingowych/PR tj. konferencje, spotkania, webinary, targi i wydarzenia branżowe (w różnych formatach: spotkania stacjonarne, online i hybrydowe – krajowe i międzynarodowe)
Organizacja wydarzeń wewnętrznych – dla pracowników – współpraca m.in. z działem HR, działem Komercjalizacji
Wspieranie bieżącej komunikacji wewnątrz organizacji oraz komunikacji w zakresie realizowanych wydarzeń
Współtworzenie przekazów marketingowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych
Współpraca z partnerami zewnętrznymi: agencjami, drukarniami, tłumaczami, w tym negocjowanie warunków współpracy
Przygotowywanie raportów i prezentacji podsumowujących (analizy ex-post)
Śledzenie trendów i najnowszych rozwiązań na rynku eventowym i marketingowym
Wzrost heterostruktur półprzewodnikowych z rodziny III-V przy użyciu technologii epitakcji z wiązek molekularnych (MBE), w szczególności struktur kwantowych laserów kaskadowych opartych o układ materiałowy InGaAs/InAlAs/InP;
Opracowanie nowych metod prowadzenia procesu osadzania, optymalizacja warunków wzrostu, projektowanie procesów i tworzenie procedur technologicznych;
Charakteryzacja parametrów warstw i struktur półprzewodnikowych, analiza uzyskanych wyników oraz wprowadzenie korekt do technologii osadzania;
Serwis urządzeń technologicznych – reaktora MBE, aparatury wspierającej, w tym aparatury próżniowej i systemów pompowych;
Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury
Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z infrastrukturą budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów i przeglądów urządzeń technologicznych
Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz wymaganej w tym zakresie dokumentacji
Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury
Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii
Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu Infrastruktury
Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej budynków
Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji budowlanych
Prowadzenie napraw i konserwacji instalacji i urządzeń technologicznych
Prowadzenie przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków
Kierownik Działu Marketingu, Promocji i Komunikacji
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 28.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz planu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Instytutu
Poszukiwanie i wdrażanie narzędzi marketingowych wspierających wizerunek oraz markę Instytutu
Koordynacja prac związanych z digital marketingiem: strona internetowa, Intranet, Social Media – kanały: LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube
Zarządzanie podległym zespołem poprzez wsparcie, organizacje pracy, motywację, rozwój
Tworzenie relacji i współpraca z instytucjami partnerskimi – firmami, uczelniami, organizacjami branżowymi, instytucjami otoczenia biznesu
Inicjowanie działań marketingowych realnie wpływających na wyniki sprzedaży usług i produktów Instytutu
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
Kreowanie : działań informacyjnych, reklamowych, promocyjnych Instytutu; komunikacji wizerunkowej w mediach branżowych, lokalnych i ogólnokrajowych
Monitorowanie i analizowanie efektywności realizowanych działań marketingowych
Wspieranie rozwoju firmy, udział w projektach międzydziałowych, dbanie o relacje i dobrą współpracę
Nadzór współpracy z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzorowanie powstawania wysokiej jakości materiałów
Nadzór nad organizacją wydarzeń m.in. takich jak: seminaria, konferencje i webinary
Inicjowanie i koordynowanie współpracy Działu Marketingu, Promocji i Komunikacji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Instytutu, oraz grupami roboczymi Centrum Łukasiewicz
Analizowanie wyników działań marketingowych, działań konkurencji oraz tworzenie raportów marketingowych
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników,
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
Zarządzanie urządzeniami sieciowymi
Instalowanie oprogramowania używanego w Instytucie na komputerach pracowników
Instalowanie i re-instalowanie systemów operacyjnych (Windows 8, Windows 10, Windows 11) oraz konfigurowanie sterowników
Diagnozowanie usterek sprzętu komputerowego, podejmowanie działań korygujących i naprawczych
Podłączanie, instalacja sterowników i konfiguracja urządzeń peryferyjnych i sprzętu komputerowego
Analizowanie, diagnozowanie problemów w zakresie sieci LAN
Wspieranie pracowników podczas realizacji organizowanych konferencji i spotkań on-line
Regularne dbanie o bezpieczeństwo systemów IT
Dokumentowanie prac i przygotowywanie instrukcji oraz procedur dla użytkowników
Zapewnienie bezpieczeństwa, dostępności i wydajności sieci
Administrowanie systemami IT w tym Microsoft AD, Microsoft Exchange
Organizacja i bieżąca administracja systemami informatycznymi firmy (Intranet, systemy wspomagające zarządzanie)
Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników
Instalowanie oprogramowania używanego w Instytucie na komputerach pracowników
Instalowanie i re-instalowanie systemów operacyjnych (Windows 8, Windows 10, Windows 11) oraz konfigurowanie sterowników
Analizowanie, diagnozowanie problemów w zakresie sieci LAN i WAN
Wspieranie pracowników podczas realizacji organizowanych konferencji i spotkań on-line
Regularne dbanie o bezpieczeństwo systemów IT
Dokumentowanie prac i przygotowywanie instrukcji oraz procedur dla użytkowników
Zapewnienie bezpieczeństwa, dostępności i wydajności sieci
Koordynacja i nadzór nad realizacją dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania
Definiowanie i wdrażanie strategii HR odpowiadającej na potrzeby budowania nowoczesnej organizacji badawczo – rozwojowej umożliwiającej przyciąganie i zatrzymanie wysokiej klasy naukowców
Tworzenie i realizacja polityki personalnej zapewniającej efektywną realizację zadań w zespole HR i wspierającej pracę liderów i pracowników
Zapewnienie zgodności działań w obszarze HR z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
Wspieranie i nadzorowanie procesów tj. rekrutacja, onboarding, szkolenia i rozwój, zarządzanie talentami, planowanie zatrudnienia itp
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze działania HR
Tworzenie i nadzór nad realizacją planu szkoleń i innych działań rozwojowych
Nadzór i dostarczanie analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby Dyrekcji oraz Centrum Łukasiewicz
Opracowywanie i realizacja budżetu wynagrodzeń oraz budżetu HR
Wdrażanie strategii i polityki wynagradzania
Nadzór nad obszarem bezpieczeństwa i higieny pracy w Instytucie
Zapewnianie obsługi kadrowej – przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy
Koordynowanie procesu zawierania umów cywilno – prawnych w Instytucie
Obsługa PPK
Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadrowej
Wprowadzanie danych do programu kadrowo – płacowego Unisoft
Rozpowszechnianie wiedzy dotyczącej prawa pracy i zmian poprzez organizowanie wewnętrznych szkoleń i warsztatów oraz publikowanie zmian dotyczących obszaru kadrowo – płacowego
Specjalista ds. Infrastruktury w Dziale Infrastruktury
Wólczyńska 133, Bielany, Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury w jednej z lokalizacji Instytutu
Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z infrastrukturą budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów i przeglądów urządzeń technologicznych
Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów i konserwacji. Prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji
Uczestniczenie w Komisjach Instytutu (przetargowej, odbiorów technicznych, itp.)
Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,
Prowadzenie książek obiektów budowlanych
Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii
Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu Infrastruktury
Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej budynków
Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji budowlanych
Główny specjalista – Kierownik programu rozwoju produktu (w dziale komercjalizacji i sprzedaży)
aleja Lotników 32/46, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
To specjalista/tka w dziedzinie wdrażania produktów którego/której głównym zadaniem będzie prowadzenie programu rozwoju produktu czyli przeprowadzanie badań rozwojowych produktu we współpracy z grupami badawczymi
Zakres obowiązków:
• Identyfikacja potrzeb klientów za pomocą metod jakościowych i ilościowych
• Tworzenie definicji wymagań produktów oraz planów ich wdrożenia
• Dostarczenie MVP (minimum viable product) w oparciu o wczesną walidację przez klienta
• Bezpośrednia współpraca z klientami mająca na celu jak najlepsze dopasowanie produktu do jego wizji
• Prezentacja prototypów i testy funkcjonalne
• Współpraca z grupami badawczymi i działem komercjalizacji aby zweryfikować i dostarczyć produkt, które spełnia wartość i wymagania klienta
Zapewnienie i utrzymanie w trybie ciągłym dostępności do urządzeń stanowiących infrastrukturę badawczą w laboratoriach Grupy B08 (nie tylko w laboratoriach czystych);
Skuteczne działanie w przypadku awarii urządzeń oraz wypadków;
Ścisła współpraca z pracownikami Grupy, jak również Działem Technicznym Instytutu;
Zapewnienie wdrożenia dobrych standardów i praktyk dla utrzymania wysokiej jakości prac;
Minimalizowanie czasu wdrażania do pracy nowych pracowników;
Utrzymanie codziennego sprawnego funkcjonowania urządzeń w laboratorium;
Nadzór nad stanem zaopatrzenia Grupy w gazy procesowe i techniczne, środki zużywalne, podstawowe odczynniki chemiczne, podstawowe rozpuszczalniki, fotorezysty, wywoływacze, źródła do osadzania, naczynia laboratoryjne, itd. – weryfikacja stanu, daty przydatności i w razie potrzeby dokonywanie ich zamówień/zakupu, prowadzenie ewidencji;
Nadzór nad zapewnieniem czystości w pomieszczeniach laboratoriów technologicznych i przekazywanie informacji nt. konieczności wykonania doraźnego sprzątania danych obszarów; monitorowanie i zapewnienie dostępności środków ochrony osobistej dla użytkowników laboratorium (rękawiczki, maseczki, kombinezony, środki dezynfekujące);
Nadzór nad respektowaniem zasad BHP w laboratoriach technologicznych;
Utrzymywanie biblioteki kart substancji niebezpiecznych używanych w laboratorium;
Dbałość o zachowanie zgodności ze standardami ISO w obszarach najczystszych: wykonywanie pomiarów gęstości cząsteczek oraz kontrolowanie ciśnienia/temperatury/wilgotności w laboratorium (we współpracy z Działem Technicznym);
Opracowanie i utrzymanie regularnych (corocznych) przeglądów laboratorium;
Opracowanie i wprowadzenie programu konserwacji sprzętu oraz ich przeprowadzanie;
Sprawowanie nadzoru nad regularnym/okresowym serwisowaniem urządzeń i infrastruktury laboratoryjnej;
Pełnienie funkcji Osoby kontaktowej pomiędzy użytkownikami laboratorium a Działem Technicznym;
Nadzór i sprawdzanie stanu technicznego urządzeń, doraźna pomoc przy wystąpieniu usterek w działaniu urządzeń i infrastruktury, zgłaszanych przez użytkowników; ocena stanu urządzeń i infrastruktury po wystąpieniu awarii i wykonanie napraw nie wymagających ingerencji Działu Technicznego lub firmy zewnętrznej;
Planowanie razem z Liderami Obszarów przerw i długotrwałych napraw i przeglądów; przekazywanie Liderowi Grupy informacji w sytuacji wymagającej długotrwałej naprawy lub naprawy w oparciu o zasoby spoza Grupy;
Archiwizacja notesów laboratoryjnych do urządzeń oraz prowadzenie ewidencji usterek, napraw i konserwacji sprzętu wraz z kosztami;
Identyfikowanie na podstawie własnej pracy oraz rozmów z użytkownikami potrzeb dokonania niezbędnych zakupów nowego sprzętu, zwłaszcza w zakresie drobnej aparatury, jak również części zamiennych, serwisów i przeglądów oraz zgłaszanie ich wraz z potencjalnymi zakresami kosztów do Liderów Obszarów i Lidera Grupy Badawczej w celu wyznaczenia źródła finansowania;
Pomoc w planowaniu budżetów projektów pod kątem zapotrzebowania na materiały, zużywalne środki techniczne, itp.;
Zapoznawanie nowych Pracowników z zasadami pracy w laboratorium czystym:
przekazywanie zasad pracy z chemią „brudną”;
przeprowadzenie podstawowych szkoleń stanowiskowych, jak również, szkoleń w zakresie środków ochronnych i aparatury ogólnodostępnej;
nauka „pierwszych kroków” w pracy technologicznej, obchodzenia się z odczynnikami;
Sprawowanie nadzoru nad ewidencją procesów technologicznych i rezerwacji urządzeń