Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pełnienie funkcji pracownika, o którym mowa w art. 8 Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, w tym:
Zapewnienie zgodności działalności instytucji obowiązanej z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Udział we wdrażaniu projektów informatycznych związanych z procesem przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Raportowanie do kierownictwa wyższego szczebla oraz wymagane przepisami prawa w zakresie obszaru AML/CFT (w tym przekazywanie w imieniu Spółki zawiadomień, o których mowa w art. 74 ust. 1, art. 86 ust. 1, art. 89 ust. 1 i art. 90 UAML)
Udział w stosowaniu przez Spółkę środków bezpieczeństwa finansowego, w tym dokonywanie identyfikacji i weryfikacji Klientów, bieżące monitorowanie stosunków gospodarczych z Klientami, dokonanie pogłębionej analizy AML Klienta
Przygotowywanie oceny ryzyka AML instytucji płatniczej
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Prowadzenie profesjonalnych negocjacji warunków spłaty zadłużenia z wykorzystaniem technik windykacyjnych w zakresie zgodnym z zasadami Etyki Branży Windykacyjnej
Edukacja klienta z obszaru dostępnego portfolio produktu
Udzielanie informacji oraz edukacja za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji w zakresie stanu zaległości i terminu płatności zgodnie z danymi zawartymi w systemie
Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi w celu zapewnienia pozytywnych relacji z klientami spółki (brak reklamacji na jakość obsługi)
Obsługa korespondencji i reklamacji za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji zgodnie z obowiązującymi zasadami
Obsługa dodatkowych akcji windykacyjnych
Aktywny udział w zmianach procesu windykacyjnego
Wdrażanie nowych pracowników z zakresu obsługi systemu
Współpraca z innymi działami w obszarze wyjaśniania spraw windykacyjnych
Realizacja miesięcznych wskaźników oraz celów indywidualnych i zespołowych
Koordynowanie procesów związanych z BHP w tym obieg dokumentacji i organizacja szkoleń
Administrowanie i obsługa wykorzystywanych systemów i narzędzi HR (m.in. Sage HR, Workplace)
Przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji z obszaru HR
Administrowanie profilem pracodawcy na portalu GoWork, w tym moderowanie komentarzy i przygotowywanie odpowiedzi
Przygotowanie oraz redagowanie materiałów komunikacyjnych (tekst+grafika) na potrzeby procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz tworzenie zasad, reguł dla programów wewnętrznych
Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, poprzez współtworzenie strategii, opracowanie koncepcji oraz realizację wydarzeń, konkursów, imprez, aktywności, projektów oraz innych działań
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu zaangażowania Pracowników i pozytywnej atmosfery w firmie
Tworzenie i realizacja strategii i wizji produktu, w tym podejmowanie działań w ramach rozwoju obecnych produktów oraz opracowywanie i realizacja strategii wprowadzenia nowych produktów na rynek
Bieżące monitorowanie rynku (w szczególności w zakresie potrzeb klientów, trendów i działań konkurencji), wyciąganie wniosków i podejmowanie działań mających na celu zapewnienie wysokiej konkurencyjności oferowanych produktów
Monitorowanie parametrów wpływających na dochodowość produktów, wyciąganie na tej podstawie wniosków oraz wprowadzanie adekwatnych usprawnień
Opracowywanie założeń biznesowych dla podejmowanych inicjatyw sprzedażowych
Określanie potrzeb budżetowych i zarządzanie budżetem niezbędnym do osiągania celów przychodowych dla produktu
Dobór stosownych kanałów sprzedaży dla oferowanego produktu, zarządzanie relacjami z Partnerami
Pełnienie roli ambasadora produktu (wewnętrznie i zewnętrznie) oraz jako główna osoba kontaktowa w przypadku zapytań związanych z produktem
Tworzenie wymagań biznesowych w obrębie konstrukcji produktu, współpraca z IT w celu wdrożenia zgodnego z założeniami i przyjętym harmonogramem
Odpowiedzialność za ścieżkę i cykl życia klienta
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji produktowej
Raportowanie statusu projektów w ramach projektów produktowych
Bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie zgodnie ze strategią projektów produktowych, w szczególności z Działem Sprzedaży i Marketingu, Obsługi Klienta i IT
Analyze existing security systems and make recommendations for changes or improvements
Prepare reports and action plans in the event that a security breech does occur
Organize and conduct tests and „ethical hacks” of the existing security architecture
Monitor the network and provide early warning of abnormalities or problems
Upgrade systems regularly to remain competitive in the field of security
Communicate the system status and keep users informed of downtime or changes to the system
Keep technical knowledge current through continuing education
Provide system updates and write code fixes
Conduct and lead incident response activities as appropriate including triage, root cause analysis, kill chain analysis, escalations, notifications, communication, and Information Security Incident Response Plan
Designs, manages and maintains IPS systems throughout the network environment
Participates as a technical advisor for a variety of ad-hoc information security projects that will be dictated by current business and technological developments
Identification of tool / solution needs and requirements working with technology support teams to coordinate setup and deployment
Monitors SLAs for responsiveness and coverage
Updates the assessment as required
Define access privileges, control structures, resources
Work closely with project manager, UI/UX designers and back-end developers to create front-end applications for various products from concept to implementation
Drive and improve front-end strategy by leveraging modern web development trends
Build and maintain company’s website and/or web applications, improve their usability and ensure high-quality graphic standards and brand consistency
Develop web infrastructure without overcomplication and effective interfaces
Troubleshoot and test code changes using e2e testing approach
Deploy code changes using CI/CD and monorepo approach
Standardize and document web components and processes
Work with diverse and international teams within Group
Contribute to R&D projects to solve business and marketing issues and seek new ways how to do things better
Develop and maintain ELT pipelines from production databases to data lake
Develop and optimize SQL / dbt scripts, implementing a headless BI solution
Take active part in and consulting colleagues on implementing production APIs responsible for data driven decisions
Design, build and launch efficient and reliable data pipelines and decision automation for new lending products
Deploy inclusive data quality checks to ensure high quality of data
Ownership of the end-to-end data engineering component of the solution
Design and develop new systems in collaboration with software engineers to enable quick and easy consumption of data
Play role of mediator between Data Science and Risk Management, Infrastructure and Product Development teams to ensure smooth data flows between systems to ensure analysis and reporting as well as real-time decision making
Opracowywanie regularnych raportów, prognoz i analiz danych biznesowych oraz dostarczanie rekomendacji biznesowych w celu zwiększenia efektywności operacyjnej
Wsparcie w procesach zarządzania jakością danych
Automatyzacja raportów o charakterze cyklicznym
Tworzenie wszelkich celów/miar efektywności oraz wskazywanie obszarów wymagających uwagi
Pozyskiwanie i łączenie danych pochodzących z różnych źródeł
Przygotowywanie baz danych w celu przeprowadzenia działań operacyjnych, w tym w zakresie wsparcia kampanii marketingowych
Jako Analityk Ryzyka będziesz odpowiedzialny za projektowanie i ciągłe doskonalenie procesów kontroli ryzyka w Instytucji Płatniczej. Będąc częścią zespołu, przyczynisz się do ulepszania standardów i rozwiązań w ramach zarządzania ryzykiem
Definiowanie i wdrażanie nowych oraz utrzymywanie istniejących zasad udzielania finansowania w ramach oferowanych produktów
Bieżące monitorowanie jakości portfela kredytowego
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych biznesowych związanych z zarządzaniem ryzykiem kredytowym
Przygotowywanie regularnych raportów, prognoz i doraźnych analiz danych biznesowych związanych z obszarem ryzyka kredytowego
Komunikowanie się z partnerami zewnętrznymi, w tym biurami kredytowymi, w zakresie zewnętrznej wymiany danych
Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań wspierających proces zarządzania ryzykiem kredytowym
Opracowywanie i utrzymywanie raportów z monitorowanych obszarów biznesowych
Analiza danych do zarządzania ryzykiem oraz określanie profilu ryzyka
Współpraca przy wdrażaniu, wykorzystaniu, walidacji i dokumentowaniu modelu wewnętrznego zarządzania ryzykiem
Wsparcie w procesach zarządzania jakością danych
Opracowywanie regularnych raportów, prognoz i analiz danych biznesowych, dostarczanie rekomendacji biznesowych w celu zwiększenia efektywności operacyjnej
Tworzenie wszelkich celów/miar efektywności oraz wskazywanie obszarów wymagających uwagi
Zarządzanie 10-osobowym Zespołem Windykacji Telefonicznej: ustalanie celów i zadań oraz priorytetów pracy, motywowanie podległych pracowników, kontrolowanie statusu oraz terminowości realizacji wyznaczanych zadań
Nadzór nad wewnętrznymi procesami windykacyjnymi pod kątem postępów i jakości w realizacji wyznaczonych celów
Bieżące monitorowanie oraz analiza kluczowych wskaźników efektywności pracy zespołu
Współpraca z Menedżerem Zespołu Windykacji w celu usprawnienia bieżących procesów
Przygotowywanie raportów na potrzeby zespołu
Bezpośrednie wspieranie zespołu w prowadzeniu windykacyjnych rozmów telefonicznych na najwyższym poziomie, zgodnie z zasadami Etyki Windykacyjnej
Współpraca z innymi zespołami w zakresie wyjaśniania spraw windykacyjnych
Prowadzenie grupowych i indywidualnych szkoleń pracowników
Dbałość o komunikację w zespole
Dbanie o dobry wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Jako Analityk Ryzyka będziesz odpowiedzialny za projektowanie i ciągłe doskonalenie procesów kontroli ryzyka w Instytucji Płatniczej. Będąc częścią zespołu, przyczynisz się do ulepszania standardów i rozwiązań w ramach zarządzania ryzykiem
Definiowanie i wdrażanie nowych oraz utrzymywanie istniejących zasad udzielania finansowania w ramach oferowanych produktów
Bieżące monitorowanie jakości portfela kredytowego
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych biznesowych związanych z zarządzaniem ryzykiem kredytowym
Przygotowywanie regularnych raportów, prognoz i doraźnych analiz danych biznesowych związanych z obszarem ryzyka kredytowego
Komunikowanie się z partnerami zewnętrznymi, w tym biurami kredytowymi, w zakresie zewnętrznej wymiany danych
Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań wspierających proces zarządzania ryzykiem kredytowym
Opracowywanie i utrzymywanie raportów z monitorowanych obszarów biznesowych
Obsługa Klientów drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), elektroniczną za pośrednictwem wiadomości e-mail, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych,
Udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach i ich rozszerzeniach,
Oferowanie produktów Spółki w trakcie kontaktu z Klientami oraz wykorzystywanie możliwości dosprzedaży rozszerzeń produktu,
Realizacja wyznaczanych wskaźników w obszarze związanym z jakością obsługi klienta, efektywnością i produktywnością,
Procesowanie i przetwarzanie wniosków dotyczących produktów oferowanych za pośrednictwem Spółki;
Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie w zgodzie z obowiązującymi standardami Obsługi Klienta oraz procedurami wewnętrznymi,
Zapewnienie podstawowego wsparcia technicznego Klientom w zakresie uzyskania dostępu do konta użytkownika,
Bezzwłoczne raportowanie wszelkich problemów technicznych bezpośredniemu przełożonemu/Działowi IT,
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z powierzonym stanowiskiem
Zarządzanie 10-osobowym Zespołem Windykacji Telefonicznej: ustalanie celów i zadań oraz priorytetów pracy, motywowanie podległych pracowników, kontrolowanie statusu oraz terminowości realizacji wyznaczanych zadań
Nadzór nad wewnętrznymi procesami windykacyjnymi pod kątem postępów i jakości w realizacji wyznaczonych celów
Bieżące monitorowanie oraz analiza kluczowych wskaźników efektywności pracy zespołu
Współpraca z Menedżerem Zespołu Windykacji w celu usprawnienia bieżących procesów
Przygotowywanie raportów na potrzeby zespołu
Bezpośrednie wspieranie zespołu w prowadzeniu windykacyjnych rozmów telefonicznych na najwyższym poziomie, zgodnie z zasadami Etyki Windykacyjnej
Współpraca z innymi zespołami w zakresie wyjaśniania spraw windykacyjnych
Prowadzenie grupowych i indywidualnych szkoleń pracowników
Dbałość o komunikację w zespole
Dbanie o dobry wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Tworzenie strategii i wizji produktu, w tym podejmowanie działań w ramach rozwoju obecnych produktów oraz opracowywanie i realizacja strategii wprowadzenia nowego produktu na rynek
Bieżące monitorowanie rynku (w szczególności w zakresie potrzeb klientów, trendów i działań konkurencji), wyciąganie wniosków i podejmowanie działań mających na celu zapewnienie wysokiej konkurencyjności oferowanych produktów
Monitorowanie parametrów wpływających na dochodowość produktów, wyciąganie na tej podstawie wniosków oraz wprowadzanie adekwatnych usprawnień
Opracowywanie założeń biznesowych dla podejmowanych inicjatyw sprzedażowych
Określanie potrzeb budżetowych i zarządzanie budżetem niezbędnym do wprowadzenia produktu na rynek
Dobór stosownych kanałów sprzedaży dla oferowanego produktu, zarządzanie relacjami z Partnerami
Pełnienie roli ambasadora produktu (wewnętrznie i zewnętrznie) oraz jako główna osoba kontaktowa w przypadku zapytań związanych z produktem
Tworzenie wymagań biznesowych w obrębie konstrukcji produktu i wsparcie IT w celu wdrożenia zgodnego z założeniami
Pełna odpowiedzialność za ścieżkę i cykl życia klienta
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji produktowej
Raportowanie statusu projektów w ramach projektów produktowych
Bliska współpraca z pozostałymi działami w firmie zgodnie ze strategią projektów produktowych, w szczególności z Działem Sprzedaży i Marketingu, Obsługi Klienta i IT
Responsibility for updating and practical implementation of the created risk policy, development and implementation of procedures, instructions and guidelines for risk management
Responsibility for the implementation of the risk management process, including risk identification, risk evaluation, monitoring, and reporting, as well as support for the Management Board in providing recommendations for the identified risk type and its mitigation
Creation and maintenance of a risk register along with their ongoing reporting for internal and external needs
Development of internal risk limits, ownership of ongoing risk measurement, reporting and providing recommendations to the Management Board to achieve acceptable risk levels for organization
Coordinating, implementing and updating the risk control framework and developing new controls
Conducting trainings, building awareness and fulfilling an educational role in the organization in the field of risk management
Ongoing cooperation with the internal control team, financial team, credit risk team, legal and operational team in terms of ensuring compliance with risk management policies and principles
Continuous improvement of the Risk Management Process