Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
aleja Tadeusza Kościuszki 80/82, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, inne dokumenty)
Nadzorowanie obsługi administracyjnej firmy, odpowiedzialność za terminowość i poprawność prowadzonej dokumentacji, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura, koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz przepływu informacji
Wystawianie faktur sprzedażowych, ewidencja faktur kosztowych i dokumentów księgowych
Współpraca z kancelarią prawną oraz biurem księgowym
Nadzór nad umowami z kontrahentami i partnerami firmy, przygotowanie dokumentów, umów, ofert, dokumentacji przetargowej
Nadzorowanie spraw urzędowych, przygotowywanie i opracowywanie formalnych pism, komunikacja z zewnętrznymi podmiotami oraz urzędami
Specjalista/Specjalistka ds. projektów UE i administracji
Sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, wniosków o zmiany projektowe, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność
Monitorowanie i sprawozdawczość projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym
Przygotowywanie całej dokumentacji związanej z postępowaniami ofertowymi w tym: zapytania ofertowe, protokoły z wyboru ofert, umowy z kontrahentami itp
Kontakt z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi
Analiza wskaźników projektowych
Weryfikacja opisów oraz ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi oraz zasadami obowiązującymi w przedsiębiorstwie
Kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonego projektu unijnego pod kątem zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej)
Weryfikacja dokumentów: finansowych, odbiorowych, umów oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozliczenia dotacji unijnej
Odpowiednie katalogowanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej
Opracowywanie procedur, regulacji oraz wzorów dokumentów usprawniających proces sprawozdawczości projektów współfinansowanych
Obowiązki administracyjne: bieżąca obsługa biura, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, rachunki), kontakt z urzędami, odbieranie/wysyłanie korespondencji firmowej, zakupy firmowe