Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (97)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 97 )
Technolog
Ozorków
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Merytoryczne wsparcie poszczególnych ogniw procesu produkcji na etapie wdrażania nowych produktów i / lub optymalizacji istniejących
Aktywna współpraca na płaszczyźnie: dostawcy - IP - klienci, w celu rozwiązywania bieżących problemów technologicznych oraz rozwoju produktów, a także zagwarantowania wsparcia technicznego odbiorcom produktu gotowego
Koordynowanie i nadzór technologiczny testów surowców do produkcji (lakiery, papiery bazowe, farby,etc.) przeprowadzanych w warunkach produkcyjnych
Tworzenie i weryfikacja wewnętrznej dokumentacji technologicznej na potrzeby procesów produkcyjnych:
instrukcji technologicznych,
receptur przygotowania lakierów do produkcji (SOP),
Współpraca z Działem Jakości w zakresie:
analizy przyczyn techniczno-technologicznych wad produktów oraz opracowanie metod ich eliminacji,
oceny i interpretacji wyników badań / testów nowo wdrożonych produktów i / lub istotnej zmianie wymogów klientów (standardów odporności)
Realizacja zadań wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie BHP; w tym m.in.:
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP i OŚ, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w obszarze BHP i OŚ,
Opracowywanie procedur wewnętrznych, regulaminów i instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, w tym sporządzanie oceny ryzyka zawodowego
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy (czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe), oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
Podejmowanie aktywnych działań na rzecz podnoszenia świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej wśród pracowników oraz wdrażanie procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP i OŚ, raportowanie oraz nadzorowanie działań korygujących,
Prowadzenie postępowań powypadkowych
Nadzorowanie i usprawnianie procesu gospodarowania odpadami na terenie firmy. Obsługa platformy BDO
Zarządzania chemią w zakładzie (lista substancji, karty charakterystyki, magazynowanie, oznakowywanie, manipulacja, pierwsza pomoc, plan awaryjny, zarządzanie odpadem niebezpiecznym);
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP, WIOŚ)
sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w Interprint Polska;
· Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w tym w zakresie użytkowania i eksploatacji maszyn;
· bieżące informowanie pracodawcy/przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, rekomendowanie rozwiązań;
branie aktywnego udziału w tworzeniu oraz przeglądzie systemu zarządzania; bezpieczeństwem w fabryce, w szczególności polityki bezpieczeństwa, procedur generalnych oraz systemów bezpiecznej pracy;
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w obszarze BHP;
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy (czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe), oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
podejmowanie aktywnych działań na rzecz podnoszenia świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy wśród pracowników oraz wdrażanie procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy;
przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP, raportowanie oraz nadzorowanie działań korygujących;
współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP, WIOŚ);
Realizacja zadań wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie BHP; w tym m.in.:
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w tym w zakresie użytkowania i eksploatacji maszyn,
Sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w obszarze BHP,
Opracowywanie procedur wewnętrznych, regulaminów i instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy (czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe), oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
Podejmowanie aktywnych działań na rzecz podnoszenia świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej wśród pracowników oraz wdrażanie procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP, raportowanie oraz nadzorowanie działań korygujących,
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP, WIOŚ)
Przeglądy i konserwacje urządzeń, instalacji i systemów obiektu produkcyjnego zgodnie z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami, wpisy do dokumentacji;
Utrzymanie odpowiedniego stanu terenu zewnętrznego;
Nadzorowanie i bieżące monitorowanie stanu technicznego urządzeń i elementów wyposażenia obiektu: wentylacji i klimatyzacji, SSP, stacji transformatorowej z rozdzielnią kotłowni instalacji CWU, CO, kanalizacyjnej, systemu ogrzewania gazowego hali;
Nadzorowanie i bieżące monitorowanie stanu technicznego urządzeń TB
Analiza przyczyn awarii i wprowadzanie działań prewencyjnych;
Zabezpieczenie ciągłości dostaw usług/mediów;
Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac serwisowych, naprawczych i remontowych i nadzorowanie ich pracy;
Udział w kontrolach obiektu;
Udział w przygotowaniu budżetu obiektu;
Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych oraz napraw;
Ścisła współpraca i podejmowanie bieżących decyzji w trakcie prowadzenia nowych inwestycji
Przeglądy i konserwacje urządzeń, instalacji i systemów obiektu produkcyjnego zgodnie z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami;
Nadzorowanie i bieżące monitorowanie stanu technicznego urządzeń i elementów wyposażenia obiektu: wentylacji i klimatyzacji, systemu chłodzenia maszyn, stacji transformatorowej z rozdzielnią kotłowni instalacji CWU, CO, kanalizacyjnej, systemu ogrzewania gazowego hali;
Analiza przyczyn awarii i wprowadzanie działań prewencyjnych
Zabezpieczenie ciągłości dostaw usług/mediów;
Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac serwisowych, naprawczych i remontowych i nadzorowanie ich pracy;
Udział w kontrolach obiektu
Udział w przygotowaniu budżetu obiektu;
Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych oraz napraw
Ścisła współpraca i podejmowanie bieżących decyzji w trakcie prowadzenia nowych inwestycji
Udział w przeglądach i konserwacjach urządzeń, instalacji i systemów obiektu produkcyjnego zgodnie z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami;
Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac serwisowych, naprawczych i remontowych i nadzorowanie ich pracy;
Nadzorowanie dokumentacji powykonawczej, atestów, badań, decyzji UDT itp.;
Udział w kontrolach obiektu i odpowiedzialność za należytą realizację zaleceń pokontrolnych
Wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie obiektu; w tym zgłaszanie potrzeb prac remontowych oraz modernizacyjnych wykraczających poza bieżące utrzymanie obiektu
Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych;
Gospodarka odpadami: organizacja oraz nadzór nad wywozami odpadów, prowadzenie rejestru BDO;
Organizacja oraz nadzór nad przeglądami urządzeń podlegających UDT wraz z zachowaniem ich terminowości;
Administrowanie i zarządzanie środowiskiem Windows Server 2012/2019
Instalowanie, konfigurowanie, utrzymywanie w sprawności powierzone systemy i infrastrukturę informatyczną
Administracja i rozbudowa infrastruktury opartej na środowisku wirtualnym
Nadzorowanie nad prawidłową pracą sieci LAN/WAN
Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci i systemów informatycznych
Tworzenie analiz i raportów dotyczących funkcjonowania infrastruktury informatycznej oraz wdrażanie nowych procedur architektury IT
Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej
Wsparcie merytoryczne w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
Aktywne śledzenie trendów w bezpieczeństwie IT, nowych narzędzi i zagrożeń
Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
Samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów IT
Kierowanie komputerów oraz urządzeń mobilnych do serwisu w razie poważniejszych usterek
Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego, m.in. re-instalacja systemu oraz konfiguracja sterowników, instalacja oprogramowania w ramach posiadanych licencji
Optymalizowanie oprogramowania i konfigurowanie sprzętu komputerowego pod kątem zastosowań specjalnych
Spędzisz 3 do 6 miesięcy pod okiem doświadczonych kolegów, którzy pomogą Ci poznać świat funkcjonowania Działu DUR od wewnątrz. Nabędziesz doświadczenie w zakresie utrzymania nowoczesnych maszyn opartych na sterownikach Siemens, a także będziesz mieć możliwość brać udział w :
usuwaniu awarii i usprawnianiu maszyn
Weryfikacji, określeniu stanu technicznego maszyn,
Modernizacji urządzeń,
Prowadzeniu wymaganej dokumentacji technicznej
Optymalizacji istniejących procesów produkcyjnych
Dokonywaniu analizy występowania awarii i wprowadzaniu działań prewencyjnych
Spędzisz 3 do 6 miesięcy pod okiem doświadczonych koleżanek i kolegów, którzy pomogą Ci poznać projekty IT od wewnątrz. Nabędziesz doświadczenie technologiczne, a także umocnisz swoje kompetencje miękkie. W zależności od tego którą ścieżkę rozwoju wybierzesz (konsultant lub programista):
Zyskasz możliwość rozwoju umiejętności programistycznych oraz technologicznych w środowisku SAP
Będziesz implementować oraz wdrażać rozwiązania o różnym stopniu skomplikowania
Poznasz techniczną i funkcjonalną architekturę rozwiązań
Zapoznasz się z metodyką prowadzenia projektów informatycznych
Zapoznasz się z narzędziami wspierającymi prowadzenie projektów
Będziesz współuczestniczyć w rozwiązywaniu zgłoszeń związanych z problemami w systemie SAP
Będziesz tworzyć rozwiązania w systemie w oparciu o wykonaną analizę na podstawie zebranych wymagań