Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Product Marketing Specialist
mazowieckie
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i opracowywanie strategii produktu oraz monitorowanie jego rentowności,
Odpowiedzialność za produkt na wszystkich etapach cyklu życia – wdrożenie, sprzedaż, utrzymanie i zamknięcie,
Stała weryfikacja i optymalizacja produktów pod kątem funkcjonalności i potrzeb biznesowych. W tym m.in.: zarządzanie backlogiem produktu, komunikacja zmian w produkcie, wsparcie sprzedaży,
Rekomendowanie rozwoju istniejących i nowych produktów oraz ich funkcjonalności do wdrożenia,
Tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych dla działu IT, współpraca z zespołem programistów,
Analiza mierników produktowych i SaaSowych,
Analiza rynku, konkurencji i potrzeb klientów w celu identyfikacji szans i zagrożeń w obszarze strategii produktowej,
Współpraca z zespołem programistów, zespołem sprzedaży, działem prawnym w zakresie produktów spółki
Budowa, zarządzanie i rozwój zespołu sprzedaży oraz wspieranie rozwoju biznesu,
Współtworzenie strategii sprzedaży oraz analizowanie potrzeb klientów,
Wsparcie klientów we wprowadzaniu innowacyjnych, cyfrowych rozwiązań do automatyzacji obsługi klienta i sprzedaży na stronach www i e-sklepach, poprzez sprzedaż usług live chat,
Monitoring rynku oraz analiza konkurencji w celu identyfikacji potencjalnych klientów,
Obsługa leadów. Prowadzenie aktywnego prospectingu i docieranie do nowych klientów z segmentu SME oraz Enterprise na terenie Polski. Prowadzenie działań w obszarze up-sellingu i cross-sellingu
Przygotowywanie wycen i ofert oraz ostateczne negocjacje warunków
Budowanie relacji z pozyskanymi klientami oraz dbanie o satysfakcję ze współpracy z istniejącymi kluczowymi klientami
Aktywne raportowanie działań i sprzedaży
Dbanie o rozwój podległych członków zespołu (podnoszenie ich kompetencji w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, budowania relacji, negocjacji itp.)
Przygotowywanie rekomendacji rozwoju usług, odpowiadających na potrzeby klientów
Rozwój relacji i współpracy z obecnymi klientami, w celu identyfikacji i rozwoju nowych usług i funkcjonalności,
Rozwój sprzedaży rozwiązań biznesowych, opartych o platformę live chat dla instytucji i przedsiębiorstw,
Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
Pozyskiwanie nowych Kluczowych Klientów (B2B), poprzez aktywne działania sprzedażowe i poszukiwanie nowych możliwości biznesowych (w tym sprzedaży krzyżowej nowych produktów i upsell),
Zarządzanie procesem sprzedaży w zakresie analizy potrzeb klienta, projektowania i prezentowania rozwiązań, przygotowania propozycji handlowych, negocjacji handlowych i finalizacji umów handlowych,
Współpraca z działem marketingu i IT, w celu w celu opracowania dedykowanych rozwiązań i zapewnienie Kluczowym Klientom wyjątkowej obsługi,
Realizacja planów w oparciu o strategię sprzedażową firmy i tendencje rynkowe
Poszukujemy ambitną osobę, z chęcią rozwoju, z doświadczeniem w sprzedaży w branży budowlanej, odpowiedzialną za sprzedaż własną oraz za wynik całego zespołu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technolog Produkcji Odzieży
łódzkie
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie pomiarów chronometrażu,
Analiza i raportowanie działań i wyników,
Ścisła współpraca z kierownikiem planowania i produkcji
Zarządzanie kanałami komunikacji z klientami ze strony internetowej, takimi jak: Live chat, VideoChat, callback (telefon na stronę), Wirtualny Asystent, ChatBot i inne,
Wsparcie użytkowników i Klientów w kwestiach związanych ze zrozumieniem narzędzi oferowanych w ramach serwisu live chat,
Rozwiązywanie i monitorowanie problemów Klientów dotyczących wsparcia technicznego,
Zapewnienie Klientowi szybkich i dokładnych informacji o ofercie usług,
Współudział w definiowaniu obszarów rozwoju narzędzi Digital Customer Services o nowe funkcjonalności i operacyjne wdrażanie (np. wirtualny asystent, kalendarz online, bot),
Wspólnie z grafikiem tworzenie niezbędnych materiałów marketingowych dla usług (digital & print),
Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi i przyszłymi Klientami oraz Partnerami Biznesowymi,
Analiza rynku pod kątem śledzenia nowych trendów i rozwiązań,
Wykonywanie dodatkowych zadań / projektów w razie potrzeby
Rozwój relacji i współpracy z obecną bazą klientów, w celu identyfikacji i rozwoju nowych usług i funkcjonalności,
Rozwój sprzedaży rozwiązań biznesowych, opartych o platformę live chat dla instytucji i przedsiębiorstw,
Pozyskiwanie nowych Kluczowych Klientów (B2B), poprzez aktywne działania sprzedażowe i poszukiwanie nowych możliwości biznesowych (w tym sprzedaży krzyżowej nowych produktów i upsell),
Zarządzanie procesem sprzedaży w zakresie analizy potrzeb klienta, projektowania i prezentowania rozwiązań, przygotowania propozycji handlowych, negocjacji handlowych i finalizacji umów handlowych,
Współpraca z działem marketingu i IT, w celu w celu opracowania dedykowanych rozwiązań i zapewnienie Kluczowym Klientom wyjątkowej obsługi,
Realizacja planów w oparciu o strategię sprzedażową firmy i tendencje rynkowe,