Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (26)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 26 )
Asystent / Asystentka w praktyce prawa (biuro w Krakowie)
Ludwinowska 7, Dębniki, Kraków
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym w firmie usług profesjonalnych (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej);
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej B2)
doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (z naciskiem na Word)
bardzo dobra organizacja pracy (planowanie i priorytetyzacja)
umiejętność komunikowanie się w zespole i w całej organizacji oraz zarządzanie przepływem informacji
umiejętność adaptacji do szybko zmieniających się okoliczności (praca pod presją czasu)
kontakty z instytucjami publicznymi (sądy, prokuratura, policja)
praca z dokumentami (edycja, porównywanie wersji, drukowanie, obsługa virtual data rooms)
działania wspierające tzw. business development (przede wszystkim wyszukiwanie informacji zlecane przez wspólnika kierującego zespołem)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań
organizacja podróży służbowych
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
prowadzenie kontroli nad zapasami biurowymi i zamawianie materiałów biurowych
rozliczanie dokumentów zakupowych z działem księgowości
koordynowanie i nadzorowanie prac konserwacyjnych i remontowych w biurze
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
wspomaganie pracy merytorycznej prawników
czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań,
organizacja podróży służbowych;
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
weryfikacja formalno-rachunkowa faktur zakupowych (w tym faktur korygujących, pozostałych dokumentów) otrzymanych od dostawców krajowych i zagranicznych płatnych przelewem lub kartami płatniczymi,
prowadzenie uzgodnień reklamacyjnych z dostawcami,
kierowanie dokumentów zakupowych do weryfikacji merytorycznej, wprowadzanie obciążeń w systemie wewnętrznym oraz terminowe płatności,
wystawianie not korygujących do faktur zakupowych płatnych przelewem lub kartami płatniczymi,
weryfikacja poprawności i zgodności danych adresowych dostawców z dokumentami rejestrowymi i Białą Listą do zestawienia JPK VAT,
aktualizacja kartotek dostawców w systemie księgowym SunSystems,
prowadzenie rejestru umów zawartych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
terminowe kierowanie do zapłaty oraz prowadzenie rejestru faktur procedurowych,
księgowanie dokumentów na podstawie dokumentów wewnętrznych typu polecenie księgowania,
archiwizacja dokumentacji księgowej w zakresie prowadzonych rejestrów księgowych,
prowadzenie ewidencji wewnętrznych w zespole oraz zamówień artykułów biurowych na bieżące potrzeby zespołu,
zastępstwo w zakresie księgowania i weryfikacji formalno-rachunkowej faktur osób współpracujących
prowadzenie kontroli nad zapasami biurowymi i zamawianie materiałów biurowych
rozliczanie dokumentów zakupowych z działem księgowości
koordynowanie i nadzorowanie prac konserwacyjnych i remontowych w biurze
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
wspomaganie pracy merytorycznej prawników
czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań,
organizacja podróży służbowych;
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań
organizacja podróży służbowych
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
weryfikacja formalno-rachunkowa otrzymanych projektów rachunków oraz dokumentów wewnętrznych w zakresie sprzedaży,
prawidłowe oraz terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży krajowej i zagranicznej (faktury, korekty, duplikaty) zgodnie z obwiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi,
weryfikacja otrzymanych danych do fakturowania,
obsługa kasy rejestrującej oraz prowadzenie ewidencji tej sprzedaży,
monitorowanie zwrotów wysłanych kopii faktur korygujących sprzedaż oraz duplikatów,
dekretowanie faktur sprzedaży oraz faktur korygujących sprzedaż,
opisywanie wyciągów bankowych oraz dokumentów sprzedaży, wyjaśnianie rozbieżności w zapłatach oraz zwroty otrzymanych nadpłat,
kontrola terminów płatności, wskazywanie płatności zaległych, przygotowywanie ponagleń, monitów i wezwań do zapłaty,
prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie potwierdzeń sald należności oraz weryfikacja danych adresowych do wysłania potwierdzeń,
przygotowywanie zestawień, raportów oraz wzorów dokumentów finansowych,
kontakty i korespondencja z bankiem w zakresie płatności i zaświadczeń o rachunkach bankowych,
archiwizacja dokumentacji księgowej w zakresie prowadzonych rejestrów księgowych,
bieżąca współpraca z innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji i dokumentów,
inne zadania w zakresie zajmowanego stanowiska wynikające z poleceń pracodawcy
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
rejestrowanie i wysyłka dokumentów
obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych i prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych i prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
wsparcie w zakresie prowadzenia administracji personalnej ( m.in. przygotowywanie umów, administrowanie danymi i wprowadzanie ich do programu kadrowego)
wsparcie przy tworzeniu i aktualizacji procedur HR
przygotowywanie i aktualizowanie wewnętrznych raportów/ ewidencji
wsparcie procesów HR związanych z rekrutacją i wprowadzaniem nowych osób do firmy
udział w innych projektach prowadzonych przez zespół HR
obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych i prowadzonych dla klientów kancelarii
koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Prowadzenie kalendarzy terminów sądowych oraz monitorowanie terminowości prowadzonych działań
Tworzenie, aktualizacja i zarządzanie danymi w systemie
Współpraca z prawnikami i asystentkami w zakresie przyjmowania zleceń (dostarczanie, odbieranie dokumentów z instytucji prawniczych, urzędów, notariuszy, siedziby klientów)
Przeglądanie akt w sądach
Wykonywanie zadań o charakterze administracyjno-organizacyjnym