Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
monitorowanie, planowanie i zlecanie operacji gotówkowych dla poszczególnych bankomatów, recyclerów i wpłatomatów zlokalizowanych w sieci lokalnej - w Europie
ścisła współpraca z innymi działami Euronet , Bankami, oraz firmami konwojującymi gotówkę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Operations Specialist
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Technical help desk control and improvement (e.g., call quality verification and feedback/coaching to the agents)
2nd line support including escalations handling (i.e., solving issues that were impossible to be solved by the first line ATM support)
Complaints control and oversight (i.e., solving escalated issues)
Training to internal and external service providers (i.e., 1:1s/coaching/group trainings to the agents)
Support in daily operations related to customer and merchant services (e.g., reporting)
Cooperation with other Euronet departments and other tasks assigned
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitorowania Sieci (Dispatcher)
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń typu: bankomat, wpłatomat, recykler przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych
Zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń do dostawców usług serwisowych (telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą dedykowanej aplikacji)
Współpraca z wewnętrznymi działami Euronet oraz partnerami po stronie kontrahentów
Współpraca z dostawcami usług serwisowych
Kontrolowanie terminowości realizacji napraw urządzeń
Development and operational tasks of Euronet's international ATM networks
Technical handling of Service Requests and Incidents investigations for supporting Euronet's international ATM network (main technology areas: IoT routers, SIM providers, IP routing, switching, firewalls, LAN/WAN solutions)
Working with internal Euronet teams across the globe on ATM telecom operational issues and ATM projects
Work with external service providers and vendors on ATM telecom operational issues and projects
Provide on-call (at home standby) support on a periodic basis in addition to standard working hours
monitorowanie, planowanie i zlecanie operacji gotówkowych dla poszczególnych bankomatów, recyclerów i wpłatomatów zlokalizowanych w sieci lokalnej - w Europie
ścisła współpraca z innymi działami Euronet , Bankami, oraz firmami konwojującymi gotówkę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
KYC/KYB Analyst
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
New and existing customer/agents/payment services users and any other legal person KYB/KYC verification on-boarded for EFT Divisional services/products in indicated region
Compiling accurate and up-to-date data on customers for compliance reasons; ensure all the required information and checks are capture and performed within the required time in accordance with the applicable regulations, policies and procedures
Perform complex data analysis and evaluating high risk customers based on risk-based approach, verification customer data along with publicly available information, own reaserch and knowledge of the market
Cooperation with internal stakeholders to assist and provide guidance with customer’s document preparation and refreshment
Risk assessment related to establishing relations with the client based on the collected information, procedures and regulations
Keeping repositories and archives in order with updated information about EFT Division’s customers
Development and operational tasks of Euronet's international ATM networks
Technical handling of Service Requests and Incidents investigations for supporting Euronet's international ATM network (main technology areas: IoT routers, SIM providers, IP routing, switching, firewalls, LAN/WAN solutions)
Working with internal Euronet teams across the globe on ATM telecom operational issues and ATM projects
Work with external service providers and vendors on ATM telecom operational issues and projects
Provide on-call (at home standby) support on a periodic basis in addition to standard working hours
Participate in the company’s controlling process, support financial team in achieving company’s business goals and objectives
Support for Business Controller in managing finance activities and ad-hoc finance projects
Active participation in preparation of business analysis, business modeling, preparing dashboards and profitability reports analysis
Business partnership and collaboration with several departments (Finance Controllers, Vendor Management, Operations, Country & Regional Management etc.)
Participate on assessing/implementing efficiency opportunities
Preparing business materials with the supervision of Business Controllers and participating in regular business reviews
This role will have the overall responsibility of developing, retaining, and managing a portfolio of businesses agents to provide Ria Money Transfer services in a determined area and /or corridor (i.e., service directed to East Europe, African, Central or Southeast Asia, etc. communities)
You will be expected to spend a major part of your time (around 90%) out of the office recruiting new agents and developing existing ones:
• Responsible for presenting Ria Money Transfer to potential clients (agents) and managing the entire sales process from identifying prospects, cold calling, face to face meetings, conducting presentations and user demonstrations
• Register in the AOB (“Agent On Boarding”) application each potential client who has the firm intention to work with Ria
• Responsible to actively and successfully manage the sign-up of the agent contract, collect all the mandatory documents to declare the Agent to the European Financial Regulator and complete the file in the AOB application
• Carry out the indispensable training to the Agent within the shortest time, usually 1 week after obtaining the license of Regulator: to be able to process the transactions, the Agent must be familiar with the application, be aware of the network of correspondents with whom Ria processes the transactions and know the internal procedures
• Make sure the Agent's POS is correctly branded with the “Basic Dress” provided by the local Sales or Marketing department. If needed, Account • • Manager will have to negotiate with the agent to implement all the basic items given by Marketing in order to make visible the POS and increase the business potential of the client. After that, Account Manager will send a picture of the dressed agent to Marketing
• Represent Ria at events, you will act in a professional manner regarding the Company’s compliance demands with the aim to gain new business leads and contacts being respectful with AML laws
In addition, in the day-to-day job, Account Manager will have to:
• Guarantee service to Agents on day to day basis and act with the aim of growing the volume of transactions by being a visible presence “on the field"
• Be responsible to respond to requested information from the company and Agents in a timely manner
• Report to the Sales Manager on a regular and timely basis to ensure that he/she is fully and correctly briefed in all aspects of your work
• Draft a ‘Weekly Report’ plan and how it compares against agreed targets
This role will have the overall responsibility of developing, retaining, and managing a portfolio of businesses agents to provide Ria Money Transfer services in a determined area and /or corridor (i.e., service directed to East Europe, African, Central or Southeast Asia, etc. communities)
You will be expected to spend a major part of your time (around 90%) out of the office recruiting new agents and developing existing ones:
• Responsible for presenting Ria Money Transfer to potential clients (agents) and managing the entire sales process from identifying prospects, cold calling, face to face meetings, conducting presentations and user demonstrations
• Register in the AOB (“Agent On Boarding”) application each potential client who has the firm intention to work with Ria
• Responsible to actively and successfully manage the sign-up of the agent contract, collect all the mandatory documents to declare the Agent to the European Financial Regulator and complete the file in the AOB application
• Carry out the indispensable training to the Agent within the shortest time, usually 1 week after obtaining the license of Regulator: to be able to process the transactions, the Agent must be familiar with the application, be aware of the network of correspondents with whom Ria processes the transactions and know the internal procedures
• Make sure the Agent's POS is correctly branded with the “Basic Dress” provided by the local Sales or Marketing department. If needed, Account • • Manager will have to negotiate with the agent to implement all the basic items given by Marketing in order to make visible the POS and increase the business potential of the client. After that, Account Manager will send a picture of the dressed agent to Marketing
• Represent Ria at events, you will act in a professional manner regarding the Company’s compliance demands with the aim to gain new business leads and contacts being respectful with AML laws
In addition, in the day-to-day job, Account Manager will have to:
• Guarantee service to Agents on day to day basis and act with the aim of growing the volume of transactions by being a visible presence “on the field"
• Be responsible to respond to requested information from the company and Agents in a timely manner
• Report to the Sales Manager on a regular and timely basis to ensure that he/she is fully and correctly briefed in all aspects of your work
• Draft a ‘Weekly Report’ plan and how it compares against agreed targets
Gather, verify and document business requirements from clients (internal and external), as well as running and documenting gap analysis sessions when needed
Compile the technical analysis and solution design of each project, with the goal to satisfy the business requirements
Work very closely with all project stakeholders assuring technical and operational feasibility of proposed solutions
Document scope of work in English, with precision and structure
Manage any scope change raised by the clients
Keeps close relationship with clients, and EFT industry vendors
Remains up to date on EN products and solutions, as well as payments trends, and schemes/vendors products
Development and operational tasks of Euronet's international ATM networks
Technical handling of Service Requests and Incidents investigations for supporting Euronet's international ATM network (main technology areas: IoT routers, SIM providers, IP routing, switching, firewalls, LAN/WAN solutions)
Working with internal Euronet teams across the globe on ATM telecom operational issues and ATM projects
Work with external service providers and vendors on ATM telecom operational issues and projects
Provide on-call (at home standby) support on a periodic basis in addition to standard working hours
Nadzór i kontrola stanu magazynu bankomatów Euronet, kaset oraz kluczy bankomatowych
Proces instalacji aplikacji na urządzeniach
Transport lub wysyłka uszkodzonych elementów do naprawy
Wsparcie innych działów w wiedzę techniczną oraz wiedzę na temat urządzeń
Koordynacja procesu zamawiania osprzętu oraz podzespołów do bankomatów
Bieżące monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zewnętrznymi uszkodzeniami urządzeń Euronet
Bieżące monitorowanie pojawiających się problemów oraz podejmowanie działań mających na celu ich jak najszybsze i trwałe rozwiązanie poprzez np. naprawę urządzeń
Współpraca z firmami serwisowymi, konwojami oraz podwykonawcami Euronet
Udział w audytach firm podwykonawczych na terenie całego kraju (raz w miesiącu)
Optymalizacja procesów usuwania uszkodzeń w sieci
Przygotowywanie zestawień dla Euronet Polska, banków, klientów zewnętrznych, podwykonawców
Samodzielny i kreatywny udział w projektach operacyjnych i marketingowych rozszerzających i unowocześniających sieć Euronet
Gather, verify and document business requirements from clients (internal and external), as well as running and documenting gap analysis sessions when needed
Compile the technical analysis and solution design of each project, with the goal to satisfy the business requirements
Work very closely with all project stakeholders assuring technical and operational feasibility of proposed solutions
Document scope of work in English, with precision and structure
Manage any scope change raised by the clients
Keeps close relationship with clients, and EFT industry vendors
Remains up to date on EN products and solutions, as well as payments trends, and schemes/vendors products
Gather, verify and document business requirements from clients (internal and external), as well as running and documenting gap analysis sessions when needed
Compile the technical analysis and solution design of each project, with the goal to satisfy the business requirements
Work very closely with all project stakeholders assuring technical and operational feasibility of proposed solutions
Document scope of work in English, with precision and structure
Manage any scope change raised by the clients
Keeps close relationship with clients, and EFT industry vendors
Remains up to date on EN products and solutions, as well as payments trends, and schemes/vendors products
monitorowanie, planowanie i zlecanie operacji gotówkowych dla poszczególnych bankomatów, recyclerów i wpłatomatów zlokalizowanych w sieci lokalnej - w Europie
ścisła współpraca z innymi działami Euronet , Bankami, oraz firmami konwojującymi gotówkę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Head of Sales / Kierownik Zespołu Sprzedaży
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Working closely with Sales Managers to support their ongoing pipeline execution
Developing sales actions aiming reaching new prospects
Creating long lasting relationships with key clients
Defining sales targets and ongoing performance monitoring
Preparing training program for Sales Managers
Attending the meetings with key prospects
Daily contact with other units to ensure proper communication related to sales process
Assessing pricing policy and providing required adjustments
monitorowanie, planowanie i zlecanie operacji gotówkowych dla poszczególnych bankomatów, recyclerów i wpłatomatów zlokalizowanych w sieci lokalnej - w Europie,
ścisła współpraca z innymi działami Euronet , Bankami, oraz firmami konwojującymi gotówkę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
KYC/KYB Analyst - EEA Region
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.06.2023
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Perform day-to-day KYC/KYB processes across the EFT Division’s portfolio of customers, agents, payment service users and other relevant external parties (“Third Parties”)
Undertake screening of individuals/legal entities on an ongoing basis and working hits or discounting false positives
Compile accurate and up-to-date data on Third Parties for compliance reasons and ensure all the required information and checks are captured and performed within the required timeframes set out by applicable regulations, policies, and procedures
Perform complex data analysis and evaluate high risk Third Parties based on a risk-based approach, verification of Third Parties data along with publicly available information, own research, and knowledge of the market
Ensure repositories and archives are maintained with updated information about EFT Division’s Third Parties
Cooperate with internal stakeholders to assist and provide guidance with Third Party document preparation and refreshment
Młodszy Specjalista ds. Monitorowania Sieci (Dispatcher)
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń typu: bankomat, wpłatomat, recykler przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych
zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń (telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą dedykowanej aplikacji)
współpraca z wewnętrznymi działami Euronet oraz odpowiednikami po stronie kontrahentów
współpraca z dostawcami usług serwisowych
kontrolowanie terminowości realizacji napraw urządzeń
Analiza sieci oraz przedstawianie rekomendacji w zakresie nowych instalacji
Budowa raportów przedstawiających bieżące wyniki produktowe
Analiza i bieżące monitorowanie wyników sprzedaży, proponowanie działań prosprzedażowych
Projektowanie i budowa narzędzi w obszarze sprzedaży oraz automatyzujących procesy operacyjne i wdrażanie rozwiązań Business Intelligence
Bieżąca współpraca z klientami zewnętrznymi: obsługa kluczowych klientów korporacyjnych oraz partnerów biznesowych (zarówno dostawców jak i kupujących)
Współpraca z wewnętrznymi działami - z działem Sprzedaży (wsparcie klientów, obsługa zapytań), Rozliczeń i Finansów (faktury, rozliczenia), IT (monitoring i rozwój oprogramowania)
Przygotowywanie zestawień i prezentacji dla kierownictwa i Zarządu firmy, także na potrzeby grupy Euronet w Europie i na świecie
The Legal Counsel’s responsibilities will include for designated territories within Europe (mainly for Poland but may include other EU territories):
Drafting, reviewing, revising and negotiating general and sophisticated corporate and commercial agreements, including, major account agreements, product supply and retail distribution agreements, IT agreements, services agreements, non-disclosure agreements, as well as addenda/amendments and statements of work;
Driving contract lifecycle from drafting through completion of the negotiation process and/or contract execution utilizing contract ticketing technology;
Managing contract storage utilizing a contract storage database;
Partnering with business colleagues globally to achieve balance between epay’s commercial objectives and risk appetite;
Maintaining a deep understanding of epay contract templates, contracts policy, legal risk and liability, and company position on various matters;
Preparing contracts for internal review and approval and ensuring compliance with company policies as well as applicable laws and regulations;
Interpreting contracts and advising business teams on contractual responsibilities;
Researching areas of legislation that affect the business;
Advising on the regulatory implications of various business endeavors; and
Supporting efforts to effectively manage the delivery of legal services to the company
Managing and coordinating activities related to debt collection against debtors (including and not only, insolvency, bankruptcy proceedings), good understanding of the functions of the Court, ability to interpret complex legal concepts
Working with external legal counsel on various matters of Euronet Polska, ability to learn complex areas of law quickly and precisely
Assisting with the maintenance and registration of epay’s portfolio of IP rights
Working with business colleagues and external counsel to prepare and file corporate documents as and when necessary
Being the focal point of contact and advising and assisting on the resolution of disputes of any kind (including those concerning commercial issues, competition law, human resources, intellectual property, regulatory issues)
Providing, in cooperation with other team members, quick information for the board and management at a corporate level. This will be the basis for assessing the business functions as well as for making appropriate strategic and operational decisions
Participate in the company’s reporting and controlling process, support financial team in achieving company’s business goals and objectives
Support for Financial Controller in managing finance activities and ad-hoc finance projects
Active participation in preparation of reporting packages, month-end activities, budgeting and forecasting activities
Provide accurate and timely insight into business performance by analysing any variance of actual results from budget and/or forecast
Business partnership with country management team
Support in the development and execution of appropriate analytical tools and forecasting models
Młodszy Specjalista ds. Monitorowania Sieci (Dispatcher)
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń typu: bankomat, wpłatomat, recykler przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych
zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń (telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą dedykowanej aplikacji)
współpraca z wewnętrznymi działami Euronet oraz odpowiednikami po stronie kontrahentów
współpraca z dostawcami usług serwisowych
kontrolowanie terminowości realizacji napraw urządzeń
Do dywizji EFT (Electronic Funds Transfer) i obszaru Merchant NPA (Network Participation Agreement) szukamy Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży (Sales Support Specialist). W ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/a za realizację procesu wdrażania nowych klientów i dedykowanych im produktów w branży płatniczej, poprzez bliską współpracę z zespołami sprzedaży i realizacji projektów
Zapraszamy osoby zainteresowane rozwojem w obszarze wdrażania nowych produktów w branży płatniczej, chcących rozwijać swoje kompetencje w zakresie rozwoju i koordynacji wdrożeń produktów
Twoje zadania to:
• Koordynowanie i administracja procesu wdrożenia nowych klientów i dedykowanym im produktów (m.in. wpłaty, wypłaty)
• Bieżąca współpraca z wewnętrznymi działami w celu zapewnienia właściwej realizacji powierzonych zadań
• Bieżąca współpraca z działem prawnym i compliance w celu spełnienia wymogów prawnych dla każdego z klientów
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu realizacji zadań związanych z obsługą produktów – m.in. kontrola wydawnictwa kart, dostarczenia PINów, monitoring realizacji kodów
• Wprowadzanie i rozliczanie zamówień w bazie Procurement System
• Bieżące wsparcie klientów
• Współodpowiedzialność za realizację celów, szczególnie w zakresie jakości usług dostarczanych klientom zewnętrznym
• Wsparcie klientów w obsłudze produktów i gotowość do pomocy w przypadku problemów
We are looking for Product Manager who will join the Innovative Products Development Team and will work for Euronet Worldwide EFT (Electronic Funds Transfer) division. The successful candidate will be based in Warsaw and throughout close cooperation with Sales and Project Delivery Teams will be responsible for creation and development EFT products for Polish market
Our Team’s goal is development and maintenance of existing products, discovering digital solutions answering financial institutions needs and business partners, as well as being a strategic partner for technology, internal and external stakeholders
Key Responsibilities:
• Creation of new products and development existing products (quality standards, functional requirements, regulatory changes)
• Demonstrates knowledge of the clients’ business and competitive landscape and proposes solutions translating their needs into business opportunities. Is able to speak with authority on industry trends, best practices, competitive practices, regulatory issues, etc
• Cooperates and manages relations with business partners (identifying requirements concerning the service development consulting and proposing solutions, responsibility for implementation)
• Resolves and/or escalates key issues and risks
• Supports and participates in corporate initiatives – implementing optimization of existing products and processes
• Closely monitors competition trends/moves and utilizes this information to produce effective sales plans and forecasts
Participate in the company’s reporting and controlling process, support financial team in achieving company’s business goals and objectives
Support for Financial Controller in managing finance activities and ad-hoc finance projects
Active participation in preparation of reporting packages, month-end activities, budgeting and forecasting activities
Provide accurate and timely insight into business performance by analysing any variance of actual results from budget and/or forecast
Business partnership with country management team
Support in the development and execution of appropriate analytical tools and forecasting models
Initiate efficiency opportunities
Contribute to financial and internal audit
Scope of Position: Providing, in cooperation with other team members, quick information for the board and management at a corporate level. This will be the basis for assessing the business functions as well as for making appropriate strategic and operational decisions
Identyfikacja problemów technicznych występujących na terminalach POS i zlecanie wizyt serwisowych podwykonawcom,
Nadzór nad zleceniami serwisowymi realizowanymi przez zewnętrznych podwykonawców,
Zdalna współpraca z dostawcami zewnętrznymi: serwisami technicznymi, magazynem, przedstawicielami handlowymi,
Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych na terminalach POS (udzielanie podstawowych informacji z zakresu technicznej obsługi terminala POS),
Uczestniczenie w bieżących projektach operacyjnych działu,
Monitorowanie stanu podzespołów i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy terminali POS
Koordynowanie zamówień terminali i podzespołów oraz związanym z nimi obiegiem dokumentów
Pozyskiwanie klientów z segmentu SME i korporacyjnego oraz utrzymanie z nimi długoterminowych relacji biznesowych w zakresie innowacyjnego produktu Euronet jakim jest „Wpłata dla firm”
Aktywna sprzedaż usługi „Wpłaty dla firm”
Nawiązywanie długoterminowych relacji biznesowych z potencjalnymi klientami,
Obserwacja i analiza trendów oraz zmian rynkowych,
Wdrażanie strategii sprzedażowej Euronet,
Otwartość na tworzenie i wdrażanie nieszablonowych pomysłów (pozyskiwanie klientów i obszarów współpracy),
Budowanie sieci klientów (identyfikacja potencjalnych obszarów wzrostu w zakresie rozwiązań dla SME oraz klientów korporacyjnych)
Realizacja celów sprzedażowych i okołosprzedażowych,
Tworzenie prognoz oraz raportów wyników i efektywności pracy,
Stałe podnoszenie standardu obsługi klienta i jakości procesów,
Cierpliwość i wytrwałość w prowadzeniu długoterminowych (trwających 6-9 miesięcy) procesów sprzedażowych
Perform day-to-day KYC/KYB processes across the EFT Division’s portfolio of customers, agents, payment service users and other relevant external parties (“Third Parties”)
Undertake screening of individuals/legal entities on an ongoing basis and working hits or discounting false positives
Compile accurate and up-to-date data on Third Parties for compliance reasons and ensure all the required information and checks are captured and performed within the required timeframes set out by applicable regulations, policies, and procedures
Perform complex data analysis and evaluate high risk Third Parties based on a risk-based approach, verification of Third Parties data along with publicly available information, own research, and knowledge of the market
Ensure repositories and archives are maintained with updated information about EFT Division’s Third Parties
Cooperate with internal stakeholders to assist and provide guidance with Third Party document preparation and refreshment
Perform day-to-day KYC/KYB processes across the EFT Division’s portfolio of customers, agents, payment service users and other relevant external parties (“Third Parties”)
Undertake screening of individuals/legal entities on an ongoing basis and working hits or discounting false positives
Compile accurate and up-to-date data on Third Parties for compliance reasons and ensure all the required information and checks are captured and performed within the required timeframes set out by applicable regulations, policies, and procedures
Perform complex data analysis and evaluate high risk Third Parties based on a risk-based approach, verification of Third Parties data along with publicly available information, own research, and knowledge of the market
Ensure repositories and archives are maintained with updated information about EFT Division’s Third Parties
Cooperate with internal stakeholders to assist and provide guidance with Third Party document preparation and refreshment
Perform day-to-day KYC/KYB processes across the EFT Division’s portfolio of customers, agents, payment service users and other relevant external parties (“Third Parties”)
Undertake screening of individuals/legal entities on an ongoing basis and working hits or discounting false positives
Compile accurate and up-to-date data on Third Parties for compliance reasons and ensure all the required information and checks are captured and performed within the required timeframes set out by applicable regulations, policies, and procedures
Perform complex data analysis and evaluate high risk Third Parties based on a risk-based approach, verification of Third Parties data along with publicly available information, own research, and knowledge of the market
Ensure repositories and archives are maintained with updated information about EFT Division’s Third Parties
Cooperate with internal stakeholders to assist and provide guidance with Third Party document preparation and refreshment
Młodszy Specjalista ds. Monitorowania Sieci (Dispatcher)
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń typu: bankomat, wpłatomat, recykler przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych
zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń (telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą dedykowanej aplikacji)
współpraca z wewnętrznymi działami Euronet oraz odpowiednikami po stronie kontrahentów
współpraca z dostawcami usług serwisowych
kontrolowanie terminowości realizacji napraw urządzeń
Cel stanowiska: Pozyskiwanie klientów z segmentu SME i korporacyjnego oraz utrzymanie z nimi długoterminowych relacji biznesowych w zakresie innowacyjnego produktu Euronet jakim jest „Wpłata dla firm”
Aktywna sprzedaż usługi „Wpłaty dla firm”
Nawiązywanie długoterminowych relacji biznesowych z potencjalnymi klientami,
Obserwacja i analiza trendów oraz zmian rynkowych,
Wdrażanie strategii sprzedażowej Euronet,
Otwartość na tworzenie i wdrażanie nieszablonowych pomysłów (pozyskiwanie klientów i obszarów współpracy),
Budowanie sieci klientów (identyfikacja potencjalnych obszarów wzrostu w zakresie rozwiązań dla SME oraz klientów korporacyjnych)
Realizacja celów sprzedażowych i okołosprzedażowych,
Tworzenie prognoz oraz raportów wyników i efektywności pracy,
Stałe podnoszenie standardu obsługi klienta i jakości procesów,
Cierpliwość i wytrwałość w prowadzeniu długoterminowych (trwających 6-9 miesięcy) procesów sprzedażowych,
Interact with customers face to face to receive and process all of Ria’s products such as money transfers, money orders, selling and buying foreign currency
Courteously assist customers with various inquiries such as questions about our services, service cancellations or other Ria locations
Recognize problems, issues or complaints during queries and propose solutions or escalate to the management team
Keep up to date with Ria’s products, services and policies
Prepare your daily transactions record, and balance your cash register, preparing cash for bank deposit
Motivate and train the team
Perform other duties as assigned or requested by your colleagues and superiors
We are currently looking for a Full Time Cashier Expert to join our team in Warsaw. As part of the Ria family, you will be the image of the Company in the stores and your mission will be to provide all the information, support, and satisfaction to our customers, encourage them to use our services and negotiate the exchange rates is a key part of this role
Process money transfer orders and foreign exchange
Provide information about Ria Services to customers
Resolve orders incidences managing internally
With accuracy, organizes the level of stocks and balance
Accurately verify or enter the customer’s information on our systems
Keep the cash register ordered at all the times
Check daily reports
Maximize daily foreign exchange revenues
Maximize cross-selling opportunities by promoting and selling pro-actively all products offered by Ria
HR Business Partner/Specjalista HR ds. rekrutacji i rozwoju
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Specjalista HR ds. rekrutacji i rozwoju będzie pracował przy tworzeniu i realizacji planu zatrudnienia, poszukując kandydatów właściwie dopasowanych do profili. Wybrany kandydat\-ka będzie wspierał i rozwijał strategię i narzędzia pozyskiwania najlepszych kandydatów dla Euronet, rozwoju wewnątrz organizacji i budowania relacji
Poznawanie i rozumienie zasad dotyczących: biznesowego funkcjonowania organizacji, w tym planowania zatrudnienia z uwzględnieniem celów strategicznych
Wprowadzanie aktywnych strategii pozyskiwania kandydatów na różne stanowiska celem rozwijania puli talentów celem zapewnienia na bieżąco kandydatów zgodnych z oczekiwaniami
Zapewnienie dostępu do nowatorskich rozwiązań na rynku wspierających konkurencyjne poszukiwanie kandydatów, przeprowadzanie badań i analiz rynkowych czy mapowania talentów itp
Pełne uczestnictwo w rekrutacjach dotyczących różnych funkcji od pozyskiwania i oceny kandydatów aż po ich zatrudnienie
Dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat procesu rekrutacji, narzędzi pozyskiwania kandydatów oraz opracowywanie strategii rekrutacyjnych
Przygotowywanie raportów z wyników procesu rekrutacyjnego i z porównania kluczowych kandydatów
Onboarding of new (and reassessing existing) contracted Third Parties for the EFT Division’s services/products in the indicated regions, whether legal entities or natural persons including all KYC/KYB verifications for the entity, legal representatives, shareholders and/or ultimate beneficial owners as well as determining the appropriate risk rating of such Third Parties
Ongoing monitoring of relationships and ensuring the appropriate KYC/KYB refreshes and follow up action is conducted on each Third Party
Undertaking screening of individuals/legal entities on an ongoing basis and working hits or discounting false positives
Compiling accurate and up-to-date data on Third Parties for compliance reasons and ensuring all the required information and checks are captured and performed within the required timeframes set out by applicable regulations, policies and procedures
Perform complex data analysis and evaluate high risk Third Parties based on a risk-based approach, verification of Third Party data along with publicly available information, own research and knowledge of the market
Ensuring repositories and archives are maintained with updated information about EFT Division’s Third Parties
Cooperation with internal stakeholders (including Sales and Customer Service) to assist and provide guidance with Third Party document preparation and refreshment
Drive significant growth in this product line and establish product direction and tactical roadmaps for the products, including product line extensions and target markets supported
Collaborate across the organization to identify opportunities for integration, new products and revenue growth
Work closely with Product Delivery and Development to ensure requirements are interpreted correctly in detailed design specifications and in the construction of the product assigned
Demonstrated strong leadership skills, high energy, initiative and creativity - with a proven ability to manage significant initiatives across organizations and across geographies, as well as develop and motivate staff
Supervise the Team (<5 FTEs) responsible for Product Development / Sales Support / Data analysis
Active monitoring of payment landscape
Prepare analysis, presentation, reports for C-level management
Close cooperation with different units within organization (including Sales, Operations, Legal\Compliance, IT\Project Delivery) across multiple countries
Business intelligence incl. data gathering, reporting, data analysis
We are currently recruiting Cashier experts (Part time/Full time), to join our team in Warsaw. As part of the Ria family, you will be the image of the Company in the stores and your mission will be to provide all the information, support, and satisfaction to our customers, encourage them to use our services and negotiate the exchange rates is a key part of this role
Process money transfer orders and foreign exchange
Provide information about Ria Services to customers
Resolve orders incidences managing internally
With accuracy, organizes the level of stocks and balance
Accurately verify or enter the customer’s information on our systems
Keep the cash register ordered at all the times
Check daily reports
Maximize daily foreign exchange revenues
Maximize cross-selling opportunities by promoting and selling pro-actively all products offered by Ria
Interact with customers face to face to receive and process all of Ria’s products such as money transfers, money orders, selling and buying foreign currency
Courteously assist customers with various inquiries such as questions about our services, service cancellations or other Ria locations
Recognize problems, issues or complaints during queries and propose solutions or escalate to the management team
Keep up to date with Ria’s products, services and policies
Prepare your daily transactions record, and balance your cash register, preparing cash for bank deposit
Motivate and train the team
Perform other duties as assigned or requested by your colleagues and superiors
Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami w zakresie wypłat promocyjnych przez firmy (m.in. w obszarach konkursów i loterii, programów lojalnościowych oraz benefitów pracowniczych)
Realizowanie nieszablonowych pomysłów na poszukiwanie nowych klientów lub obszarów współpracy dotyczących obsługi gotówki bez karty
Aktywne pozyskiwanie klientów w pełnym zakresie tj. od etapu przygotowania bazy wiedzy o kliencie, kontaktu z klientem, negocjacjami, aż do podpisania umowy i jej wdrożenia
Kompleksowa obsługa projektów realizowanych przez klienta
Praca z bazą CRM celem usystematyzowania wiedzy i stworzenia planu działania
Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami w zakresie wypłat promocyjnych przez firmy (m.in. w obszarach konkursów i loterii, programów lojalnościowych oraz benefitów pracowniczych)
Realizowanie nieszablonowych pomysłów na poszukiwanie nowych klientów lub obszarów współpracy dotyczących obsługi gotówki bez karty
Aktywne pozyskiwanie klientów w pełnym zakresie, tj. od etapu przygotowania bazy wiedzy o kliencie, kontaktu z klientem, negocjacjami, aż do podpisania umowy i jej wdrożenia
Kompleksowa obsługa projektów realizowanych przez klienta
Praca z bazą CRM celem usystematyzowania wiedzy i stworzenia planu działania
zarządzanie logistyką terminali płatniczych POS (nadzór nad stanami magazynowymi sprzętu, zamówieniami i dystrybucją pomiędzy partnerami technologicznymi),
przygotowywanie raportów ze stanami magazynowymi, nadzór nad ilościami i kosztami zleconych usług w zakresie magazynowania i serwisu (weryfikacja faktur),
wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych na terminalach POS (udzielanie podstawowych informacji z zakresu technicznej obsługi terminala POS),
identyfikacja problemów technicznych na terminalach POS i delegowanie problemów do odpowiednich partnerów,
zdalna współpraca z dostawcami zewnętrznymi: serwisami technicznymi, magazynem, przedstawicielami handlowymi,
uczestniczenie w bieżących projektach operacyjnych działu
Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami w zakresie wypłat gotówki bez karty przez firmy
Realizowanie nieszablonowych pomysłów na poszukiwanie nowych klientów lub obszarów współpracy dotyczących obsługi gotówki
Aktywne pozyskiwanie klientów metodą „direct search” w pełnym zakresie tj. od etapu przygotowania bazy wiedzy o kliencie, kontaktu z klientem, negocjacjami, aż do podpisania umowy i jej wdrożenia
Kompleksowa obsługa projektów realizowanych przez klienta
Praca z bazą CRM celem usystematyzowania wiedzy i stworzenia planu działania
Praca Młodszy Specjalista ds. weryfikacji i przepływu faktur
Warszawa
Wygasła: 28.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Młodszy Specjalista ds. weryfikacji i przepływu faktur
Warszawa
Wygasła: 27.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Kierownik Sprzedaży Produktów Innowacyjnych - Innovative Products Sales Manager
Warszawa
Wygasła: 26.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. weryfikacji i przepływu faktur
Inflancka 4c, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Bieżąca kontrola i weryfikacja faktur czynszowych i bazy danych o klientach, kontraktach, kosztach lokalizacji oraz ścisła współpraca z Działem Finansowym (w tym przygotowywanie potrzebnych zestawień kosztów)
Ścisłe współdziałanie z Działem Obsługi Klienta (Customer Service) i Działem Finansowym w zakresie monitorowania płynności i terminowości wykonywania płatności za faktury czynszowe
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z właścicielami lokalizacji
Przygotowywanie zestawień dla innych działów Euronet Polska, klientów zewnętrznych,
Wsparcie członków zespołu w zakresie raportowania płatności