Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji koncertów
- negocjowanie z artystami
agencjami artystycznymi
wydawcami materiałów nutowych
podwykonawcami/usługodawcami
- prowadzenie korespondencji z partnerami oraz dokumentacji koncertów
- współpraca z pozostałymi działami FŁ
- przygotowanie budżetu wydarzenia
jego monitorowanie i rozliczenie
- nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów realizacji wydarzenia
- Referent ds. administracyjnych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym będzie wykonywał zadania m.in.: prowadzenie i kontrola dokładnego oznakowania przedmiotów podległych ewidencji
prowadzenie ścisłej ewidencji składników majątkowych w Książkach inwentarzowych
uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych
systematyczne prowadzenie kartoteki materiałowej na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych
terminowe przekazywanie dowodów obrotu materiałowego do Działu Księgowości
przygotowywanie zapasów magazynowych do inwentaryzacji
uczestniczenie w niej
podpisywanie arkuszy spisowych oraz wyjaśnienie różnic
przestrzeganie norm technicznych eksploatacji pojazdów kart drogowych