Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista ds. techniczno-remontowych
Łódź
Wygasła: 18.10.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1.udział w planowaniu zadań remontowych
opracowywaniu założeń techniczno ekonomicznych
zakresów rzeczowo finansowych
uproszczonych programów rzeczowo - finansowych
zestawień kosztów dla zadań ujętych w planach itp.;
2.podejmowanie działań w celu pozyskania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich koniecznych do realizacji zadań remontowych;
3.przygotowywanie danych do umów na prace remontowe
dostawy
usługi oraz na wszystkie czynności konserwacji instalacji obiektu;
4.przygotowywanie zleceń na roboty budowlane
usługi i dostawy w zakresie remontów
napraw
eksploatacji obiektu
instalacji i urządzeń;
5.sprawowanie nadzoru nad realizacją wykonywanych zadań
dostaw
usług itp.;
6.udział w komisjach odbiorowych wykonanych zleconych zadań remontowych
dostaw oraz usług;
Szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie internetowej https://bip.filharmonia.lodz.pl/menu-podmiotowe/ogloszenia-o-naborze/Ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-Specjalista-ds.-techniczno-remontowych/idn:49 CV proszę wysyłać na adres sekretariat@filharmonia.lodz.pl
zadania wykonywane na tym stanowisku pracy m.in.:
- codzienne sprzątanie wyznaczonego przez Kierownika rejonu sprzątania
- czyszczenie
odkurzanie
konserwowanie foteli widowni
foyer
- utrzymanie w czystości toalet
uzupełnianie braków środków toaletowych / papier
ręczniki jednorazowe
mydło
zalewanie kratek ściekowych
- mycie okien i drzwi
- mycie ekranów nad estradą
luster
balustrad i powierzchni szklanych
- przygotowanie pokoi hotelowych dla gości – zmiana ręczników
pościeli
oraz przygotowanie brudnej pościeli do oddania do pralni.
Szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie BIP Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina w zakładce nabory
- wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji koncertów
- negocjowanie z artystami
agencjami artystycznymi
wydawcami materiałów nutowych
podwykonawcami/usługodawcami
- prowadzenie korespondencji z partnerami oraz dokumentacji koncertów
- współpraca z pozostałymi działami FŁ
- przygotowanie budżetu wydarzenia
jego monitorowanie i rozliczenie
- nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów realizacji wydarzenia
- Referent ds. administracyjnych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym będzie wykonywał zadania m.in.: prowadzenie i kontrola dokładnego oznakowania przedmiotów podległych ewidencji
prowadzenie ścisłej ewidencji składników majątkowych w Książkach inwentarzowych
uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych
systematyczne prowadzenie kartoteki materiałowej na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych
terminowe przekazywanie dowodów obrotu materiałowego do Działu Księgowości
przygotowywanie zapasów magazynowych do inwentaryzacji
uczestniczenie w niej
podpisywanie arkuszy spisowych oraz wyjaśnienie różnic
przestrzeganie norm technicznych eksploatacji pojazdów kart drogowych