Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Centrum Handlowego (bieżące techniczne utrzymanie nieruchomości, serwisy i przeglądy techniczne urządzeń i instalacji, sprzątanie, ochrona)
koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie Centrum Handlowego
Collaborate with clients and internal stakeholders to deliver market, client, and operational intelligence
Serve as the client's advocate, translating their needs and feedback into actionable insights
Simplify and present complex data clearly to diverse audiences, ensuring understanding across all client types and levels of leadership
Convert strategic business inquiries into actionable insights by actively seeking out and defining necessary analytics resources and requirements
Create prototype solutions such as reports and dashboards to visually represent complex data sets and support insight generation
Partner closely with wider EMEA Analytics Team to ensure the maximum value and best outcome is achieved
Deliver on the KPIs assigned to you that align with business goals, supported by a solid analytical framework
Facilitate communication between business units and Analytics teams to clearly define project objectives, business needs, and timelines, enhancing data organization, innovation, and optimization
Collaborate with clients and internal stakeholders to deliver market, client, and operational intelligence
Serve as the client's advocate, translating their needs and feedback into actionable insights
Simplify and present complex data clearly to diverse audiences, ensuring understanding across all client types and levels of leadership
Convert strategic business inquiries into actionable insights by actively seeking out and defining necessary analytics resources and requirements
Create prototype solutions such as reports and dashboards to visually represent complex data sets and support insight generation
Partner closely with wider EMEA Analytics Team to ensure the maximum value and best outcome is achieved
Deliver on the KPIs assigned to you that align with business goals, supported by a solid analytical framework
Facilitate communication between business units and Analytics teams to clearly define project objectives, business needs, and timelines, enhancing data organization, innovation, and optimization
Perform daily, weekly, and monthly testing related to business process controls, information technology controls, and other controls and processes as necessary to evaluate compliance with SOC1 controls
Manage simultaneous audits as assigned and complete required audits within the scheduled time frame
Maintain documentation of audit and review activities
Identify potential exceptions and report, escalate, and remediate as required
Provide regular updates to compliance management regarding results of audits
Use established Compliance policies & procedures to work under limited supervision and to provide assistance to department processes
Perform special projects and assignments as required
Collaborate with clients and internal stakeholders to deliver market, client, and operational intelligence
Serve as the client's advocate, translating their needs and feedback into actionable insights
Simplify and present complex data clearly to diverse audiences, ensuring understanding across all client types and levels of leadership
Convert strategic business inquiries into actionable insights by actively seeking out and defining necessary analytics resources and requirements
Create prototype solutions such as reports and dashboards to visually represent complex data sets and support insight generation
Partner closely with wider EMEA Analytics Team to ensure the maximum value and best outcome is achieved
Deliver on the KPIs assigned to you that align with business goals, supported by a solid analytical framework
Facilitate communication between business units and Analytics teams to clearly define project objectives, business needs, and timelines, enhancing data organization, innovation, and optimization
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych dla centrum handlowego w zakresie opracowania i realizacji planu marketingowego, w tym realizacji kampanii promocyjnych, działań custom publishing, eventów, zakupu i planowania mediów, współpracy z najemcami i agencjami, uzupełniania zestawień budżetowych, raportowania kosztów, koordynowania przepływu dokumentów, opracowania raportów, monitorowania trendów i działań konkurencji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. marketingu
Sosnowiec
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych dla centrum handlowego w zakresie opracowania i realizacji planu marketingowego, w tym realizacji kampanii promocyjnych, działań custom publishing, eventów, zakupu i planowania mediów, współpracy z najemcami i agencjami, uzupełniania zestawień budżetowych, raportowania kosztów, koordynowania przepływu dokumentów, opracowania raportów, monitorowania trendów i działań konkurencji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Salesforce and Advisory Product Data Architect / Engineer
Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Provide Data Architecture, Design and Engineering support for our suite of applications and products on multiple digital platforms and products
Develop and conceptualize comprehensive data architecture and design elements for key products
Partner with Advisory Data Governance Director to develop and implement a data governance framework, taking responsibility for all Architecture, Design and Technical components
Support development of an Integration Strategy to integrate Salesforce data with other data platforms, such as Microsoft Azure Data Lakehouse, using APIs, ETL tools, connectors
Ensure data architecture, data models, data dictionaries and data flows for our Salesforce CRM and Advisory Products are optimized and support Data Governance and Data Quality requirements
Take responsibility for all data migration, integration, testing and validation planning and activities for Advisory products. • Produce high-quality responsive design solutions through wireframes, visual and graphic designs, flow diagrams, storyboards, site maps, and prototypes and other proof-of-concepts
Designs a data model and architecture that supports development and scaling of new Data and AI products for Advisory
Responsible for partnering and delivering data governance, data integration, data warehousing and data analytics best practices for Advisory
Hands-on design, development, deployment, and management of data architecture solutions as applicable
Ensure best practices are followed for data quality, security, scalability and performance of the data systems and products
Collaborate effectively with product managers, developers, analysts, and stakeholders to understand the business requirements and translate them into data models and architectures
Ensure data quality, accuracy, completeness and consistency across our Salesforce CRM and Advisory products
Monitor and troubleshoot data issues and provide root cause analysis and resolution
Support Enterprise data governance initiatives and collaborate with the Salesforce Data Governance Lead and Enterprise Data Architects to establish and enforce data standards, policies, and best practices
Provide data expertise and guidance to Advisory business stakeholders, product owners, developers, and analysts
Support our Sales & Client data clean-up initiative for EMEA
Help implement data governance frameworks and controls across the region
Use analytics tools to support the monitoring of data quality and process adoption
Work hand in hand with the central Technology Team [TDS] & their CRM specialists for aligned data management approach
Support key strategic Client & Sales focused projects with data cleanup, migration planning, and process uniformity
Collaborate with our different service lines for strategy alignment and innovation consistency
Partner closely with our Sales Enablement Team looking ensuring our approach to data management is aligned with their objectives and the end-to-end sales process
Drive change implementation and adoption in local countries for new processes
Work with our EMEA analytics team to support Sales & Client related projects and initiatives
Starszy Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego i Projektowania Graficznego
Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ścisła współpraca z zespołami marketingu i wsparcia sprzedaży, PR, badań i analiz oraz zespołami sprzedażowymi w celu realizacji strategii marketingowej i digital marketingowej
Tworzenie angażujących, kreatywnych i innowacyjnych grafik i treści na różnorodne platformy/kanały, w tym kanały cyfrowe tj. media społecznościowe, e-mail i stronę internetową, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji pod względem zaangażowania i konwersji
Proponowanie innowacyjnych rozwiązań, umiejętność opowiadania historii za pomocą obrazu i grafiki, wprowadzanie nowych pomysłów. Proaktywne podejście do tworzenia treści cyfrowych, które wspierają kampanie w różnych kanałach dotarcia
Zarządzanie wieloma projektami graficznymi od koncepcji po realizację. Zapewnianie terminowej realizacji projektów i wysokiej jakości projektów
Wsparcie graficzne zespołów sprzedażowych w zakresie projektowania materiałów marketingowych (broszur, prezentacji itp.)
Bieżące śledzenie trendów w projektowaniu graficznym i marketingu cyfrowym, oraz wdrażanie nowych technologii i metod w celu poprawy efektywności kampanii
Lead the team to ensure work ethics, trust, clear goals and performance reviews
Responsible for hiring, training and developing team members
Ensure the team is structured and performs to deliver the appropriate level of implementation, execution and control of Client’s financial process (AP/AR, finance reporting, credit control)
Prepare and deliver in timely manner month/quarter/year end reports and budgets/forecasts according to Client’s financial requirements and provide an analysis of variances
Provide standard reporting and ad hoc analysis
Drive innovation agenda and apply LEAN principles within the team
Strong cooperation with Property Managers Team and other internal Cushman&Wakefield Teams, Accounting Provider and Client Finance Representatives
Be accountable for the quality of the service delivered to internal and external clients
Ensure data integrity of the systems and integrity of the reported transactions
Create policies, documents, and workflows for assigned areas of responsibility
Challenge processes, identify weaknesses and provide recommendations to support the development of more robust processes and controls
Work with local business leaders, researchers and teams to understand the business needs and propose solutions in line with EMEA Data Analytics strategy
Ensure client reporting is prepared in a timely manner to meet internal and client reporting deadlines
Lead data cleansing and enhancing the dataset to drive analysis requirements and enhanced analytics
Ensuring our data is complete and up to date. Ensure that all data is validated before being published for use by other departments
Track and report on completeness of data by submarket within your country
(Depending on the needs of your country) manage country dedicated Data Operatives team, including hiring, training, and performance management
Ensure that all data is collected, processed, and analyzed accurately and efficiently
Ensure that all data is secure and compliant with relevant regulations
Collaborate with other teams to ensure that data is integrated into business processes and systems
Monitor data quality and identify areas for improvement. Hold data operatives to defined SLAs Provide training on new data management tools and technologies to users within the organization
Communicate with management regularly to share updates on projects and ensure they are on track
Stay up-to-date with industry trends and best practices in data management
Umowy najmu: Odpowiedzialność za realizację zapisów Umowy Najmu w zakresie finansowym, przeprowadzanie audytu umów najmu, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, rozliczenie czynszu od obrotu
Fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) z tytułu czynszu, refakturowanie kosztów mediów oraz fakturowanie innych obciążeń najemców wynikających z rozliczeń okresowych
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych oraz pozostałe raporty
Windykacja: windykacja należności powstałych z tytułu najmu lokali; monitorowanie zabezpieczeń finansowych w formie kaucji, gwarancji bankowych oraz aktów notarialnych; sporządzanie raportów na potrzeby klienta oraz raportów wewnętrznych; sporządzanie wezwań do zapłaty oraz wezwań do uzupełnienia zabezpieczeń; alokacja płatności otrzymywanych od najemców oraz sprawdzanie i uzgadnianie sald należności z kontrahentami oraz z systemem księgowym
Analiza wymagań biznesowych, ocena potrzeb zespołów i procesów biznesowych pod kątem możliwości automatyzacji
Projektowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi automatyzujących procesy biznesowe z wykorzystaniem technologii RPA oraz RDA (MS Power Automate, MS Power Apps, Power Automate/Automade/UI Path)
Zbieranie i dokumentowanie wymagań biznesowych dla projektów oraz działań związanych z usprawnianiem/automatyzacją procesów
Współpraca z liderami zespołów biznesowych, a także zespołami Business Intelligence oraz Data Science w celu tworzenia projektów dla nowych procesów
Identyfikowanie wewnętrznych i zewnętrznych zależności między procesami
Nadzorowanie analizy efektywności pracy stworzonych narzędzi oraz zautomatyzowanych przepływów pracy w celu zapewnienia optymalnej wydajności procesów biznesowych, udoskonalenie tychże narzędzi i naprawianie występujących błędów
Rozwiązywanie problemów pojawiających się w codziennej automatyzacji, odpowiednie ich przeprojektowanie, a także opracowywanie alternatywnych lub lepszych praktyk dla przyszłego rozwoju
Tworzenie map procesów biznesowych z podziałem na poszczególne etapy
Dokumentowanie działań związanych z modelowaniem procesów biznesowych w celu wykorzystania ich w przyszłości przez inne zespoły oraz kraje
Przygotowywanie dokumentacji projektowej i procesowej
Wprowadzanie automatyzacji zarówno nowych, jak i istniejących narzędzi
Prowadzenie szkoleń i udział w testach
Wsparcie narzędziowe działów operacyjnych
Oraz wszelkie inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego
Collaborate with clients and internal stakeholders to deliver market, client, and operational intelligence
Serve as the client's advocate, translating their needs and feedback into actionable insights
Simplify and present complex data clearly to diverse audiences, ensuring understanding across all client types and levels of leadership
Convert strategic business inquiries into actionable insights by actively seeking out and defining necessary analytics resources and requirements
Create prototype solutions such as reports and dashboards to visually represent complex data sets and support insight generation
Partner closely with wider EMEA Analytics Team to ensure the maximum value and best outcome is achieved
Deliver on the KPIs assigned to you that align with business goals, supported by a solid analytical framework
Facilitate communication between business units and Analytics teams to clearly define project objectives, business needs, and timelines, enhancing data organization, innovation, and optimization
Collaborate with clients and internal stakeholders to deliver market, client, and operational intelligence
Serve as the client's advocate, translating their needs and feedback into actionable insights
Simplify and present complex data clearly to diverse audiences, ensuring understanding across all client types and levels of leadership
Convert strategic business inquiries into actionable insights by actively seeking out and defining necessary analytics resources and requirements
Create prototype solutions such as reports and dashboards to visually represent complex data sets and support insight generation
Partner closely with wider EMEA Analytics Team to ensure the maximum value and best outcome is achieved
Deliver on the KPIs assigned to you that align with business goals, supported by a solid analytical framework
Facilitate communication between business units and Analytics teams to clearly define project objectives, business needs, and timelines, enhancing data organization, innovation, and optimization
Communicating with the external accounting provider and answering queries
Providing accounting/financial information to the external accounting provider (customer and supplier invoices, bank statements, loan schedules and other)
Communicating with other departments to obtain required information/documentation
Communicating with our Center of Excellence in India and assisting with their queries
Supporting finance team and business in month-end-close activities
Assisting in annual audits of Polish entities
Creating Purchase Orders and processing AP supplier invoices for Controllership/Finance expenses, and other, if needed
Processing AR customer invoices (mostly IC), creating IC agreements in the system
Creating monthly payments for VAT, Income Tax, and other taxes in needed
Preparing monthly payments for managerial contracts
Reviewing weekly supplier/expenses payments
Assigning GTU codes to revenue invoices
Coding supplier invoices
Assisting in new supplier creation by verification of supplier’s data
Participation in various, ad-hoc tasks of the Department, as requested
Delivering a consistent co-ordination recruitment service to both the business and candidates
Supporting the talent acquisition advisors with pro-active recruitment activities through candidate mapping and market intelligence
Partnering and supporting the talent acquisition advisor to deliver an end-to-end recruitment service
Ensuring a positive approach to the overall process– requesting constant feedback to help the team deliver a market leading recruitment service
Working as part of a team to develop an appropriate recruitment strategy and optimum recruitment processes
Promoting the Cushman & Wakefield brand to the market as an employer of choice and engage initiatives to improve the internal brand awareness to attract and engage passive talent
Ensure accuracy when managing data across all CRM and ATS systems. Using the technology effectively to process all information either internally or externally
Managing candidates through the recruitment life cycle, including candidate attraction, sourcing, screening, assessment, and presentation to the talent acquisition team
Assist in the management of internal communications, including HR newsletters
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
Doradztwo i prowadzenie procesów najmu dla nieruchomości naszych klientów,
Poszukiwanie najemców zainteresowanych wynajmem powierzchni handlowych,
Pełna obsługa procesu najmu: w zakresie nowego najmu jak i renegocjacji istniejących umów najmu (ofertowanie, negocjacje treści umów najmu, przygotowanie umów do podpisu),
Współpraca i budowanie relacji biznesowych z właścicielami nieruchomości komercyjnych oraz z najemcami,
Aktywne poszukiwanie nowych najemców,
Samodzielne i kompleksowe prowadzenie projektu od strony leasingowej,
Zarządzanie umowami najmu, bieżące negocjacje z obecnymi najemcami,
Tworzenie długofalowej strategii najmu pod kątem atrakcyjności mixu najemców oraz optymalizacji przychodów dla inwestorów,
Realizacja strategii leasingowych oraz wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań,
Realizacja targetów czynszowych, sporządzanie raportów i analiz, budżetowania i raportowanie bieżących działań,
Reprezentowanie właścicieli / zarządzających nieruchomościami komercyjnymi w rozmowach z najemcami zgodnie z uzgodnioną strategią najmu,
Przygotowywanie materiałów promocyjnych wynajmowanych nieruchomości,
Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
Współpraca z resztą zespołu wynajmu oraz dyrekcją obsługiwanych nieruchomości
Wdrażanie strategii optymalizacji energetycznej nieruchomości z uwzględnieniem aspektów ESG (środowiskowych, społecznych i zarządzania), mających na celu redukcję śladu węglowego, poprawę efektywności energetycznej i wspieranie zrównoważonego rozwoju
Analiza i implementacja rozwiązań technologicznych z obszaru PropTech wspierających zarządzanie energią i zrównoważony rozwój, w tym systemów BMS (Building Management Systems), rozwiązań HVAC optymalizujących zużycie energii oraz innowacyjnych technologii materiałowych
Przygotowywanie i realizacja projektów z zakresu OZE (Odnawialne Źródła Energii) oraz innych inicjatyw proekologicznych
Monitorowanie, analiza i raportowanie danych dotyczących zużycia energii oraz emisji CO2, wdrażanie działań korygujących w celu osiągnięcia celów ESG
Zarządzanie projektami związanymi z certyfikacją budynków w zakresie zrównoważonego rozwoju (np. LEED, BREEAM)
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Wdrażanie strategii optymalizacji energetycznej nieruchomości z uwzględnieniem aspektów ESG (środowiskowych, społecznych i zarządzania), mających na celu redukcję śladu węglowego, poprawę efektywności energetycznej i wspieranie zrównoważonego rozwoju
Analiza i implementacja rozwiązań technologicznych z obszaru PropTech wspierających zarządzanie energią i zrównoważony rozwój, w tym systemów BMS (Building Management Systems), rozwiązań HVAC optymalizujących zużycie energii oraz innowacyjnych technologii materiałowych
Przygotowywanie i realizacja projektów z zakresu OZE (Odnawialne Źródła Energii) oraz innych inicjatyw proekologicznych
Monitorowanie, analiza i raportowanie danych dotyczących zużycia energii oraz emisji CO2, wdrażanie działań korygujących w celu osiągnięcia celów ESG
Zarządzanie projektami związanymi z certyfikacją budynków w zakresie zrównoważonego rozwoju (np. LEED, BREEAM)
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Umowy najmu: Odpowiedzialność za realizację zapisów Umowy Najmu w zakresie finansowym, przeprowadzanie audytu umów najmu, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, rozliczenie czynszu od obrotu
Fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) z tytułu czynszu, refakturowanie kosztów mediów oraz fakturowanie innych obciążeń najemców wynikających z rozliczeń okresowych
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych oraz pozostałe raporty
Windykacja: windykacja należności powstałych z tytułu najmu lokali; monitorowanie zabezpieczeń finansowych w formie kaucji, gwarancji bankowych oraz aktów notarialnych; sporządzanie raportów na potrzeby klienta oraz raportów wewnętrznych; sporządzanie wezwań do zapłaty oraz wezwań do uzupełnienia zabezpieczeń; alokacja płatności otrzymywanych od najemców oraz sprawdzanie i uzgadnianie sald należności z kontrahentami oraz z systemem księgowym
Raportowanie wyników działań, wyciąganie wniosków i rekomendowanie dalszych kroków
Współpraca z zespołem projektowym i innymi osobami przy tworzeniu materiałów (grafiki, animacje, stories, rolki itp.)
Tworzenie, edytowanie i publikowanie codziennych treści (oryginalny tekst, obrazy, filmy), które budują kluczowe KPI i zachęcają członków społeczności do podejmowania działań
Praca z kalendarzami redakcyjnymi i harmonogramami dystrybucji treści
Organizacja wszelkich procesów utrzymania technicznego Centrum Handlowego i nadzór nad nimi w zakresie:
Planowej konserwacji, napraw bieżących i remontów
Obsługi awarii i usterek
kontroli i koordynacji pracy firm zewnętrznych, świadczących usługi na rzecz Centrum Handlowego (bieżące techniczne utrzymanie nieruchomości, serwisy techniczne urządzeń i instalacji, sprzątanie, ochrona)
opracowanie krótko i długoterminowych planów utrzymania nieruchomości w tym tworzenie i realizacja budżetu utrzymania technicznego oraz modernizacji obiektu
zarządzenie projektami wszelkich prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie Obiektu
podejmowanie inicjatyw oraz prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości
prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu
sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
współpraca z najemcami Centrum Handlowego
realizacja wszelkich innych obowiązków dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości
Umowy najmu: Odpowiedzialność za realizację zapisów Umowy Najmu w zakresie finansowym, przeprowadzanie audytu umów najmu, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, rozliczenie czynszu od obrotu
Fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) z tytułu czynszu, refakturowanie kosztów mediów oraz fakturowanie innych obciążeń najemców wynikających z rozliczeń okresowych
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych oraz pozostałe raporty
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
Delivering a consistent co-ordination recruitment service to both the business and candidates
Supporting the talent acquisition advisors with pro-active recruitment activities through candidate mapping and market intelligence
Partnering and supporting the talent acquisition advisor to deliver an end-to-end recruitment service
Ensuring a positive approach to the overall process– requesting constant feedback to help the team deliver a market leading recruitment service
Working as part of a team to develop an appropriate recruitment strategy and optimum recruitment processes
Promoting the Cushman & Wakefield brand to the market as an employer of choice and engage initiatives to improve the internal brand awareness to attract and engage passive talent
Ensure accuracy when managing data across all CRM and ATS systems. Using the technology effectively to process all information either internally or externally
Managing candidates through the recruitment life cycle, including candidate attraction, sourcing, screening, assessment, and presentation to the talent acquisition team
Assist in the management of internal communications, including HR newsletters
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
Delivering a consistent co-ordination recruitment service to both the business and candidates
Supporting the talent acquisition advisors with pro-active recruitment activities through candidate mapping and market intelligence
Partnering and supporting the talent acquisition advisor to deliver an end-to-end recruitment service
Ensuring a positive approach to the overall process– requesting constant feedback to help the team deliver a market leading recruitment service
Working as part of a team to develop an appropriate recruitment strategy and optimum recruitment processes
Promoting the Cushman & Wakefield brand to the market as an employer of choice and engage initiatives to improve the internal brand awareness to attract and engage passive talent
Ensure accuracy when managing data across all CRM and ATS systems. Using the technology effectively to process all information either internally or externally
Managing candidates through the recruitment life cycle, including candidate attraction, sourcing, screening, assessment, and presentation to the talent acquisition team
Assist in the management of internal communications, including HR newsletters
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
Issue all monthly invoices to Client to agreed timetable, working with Help Desk to ensure timely invoice creation
Monitor reactive costs to ensure local FM team have requested invoice generation of Corporate Finance Function to recover all ad-hoc and reactive costs incurred under the terms of the Contract and issue invoices to the Client
Receipt payments from the Client, maintain an up-to-date accounts receivable report
Process promptly vendor payments in Yardi, upload to banking portal and request approvals
Provide support to Client Finance Manager during any mobilisation or de-mobilisation of portfolio
Perform regular reconciliation of all supplier statements
Liaise with Client Finance Manager and Operations to resolve any operational/reporting issues
Delivering a consistent co-ordination recruitment service to both the business and candidates
Supporting the talent acquisition advisors with pro-active recruitment activities through candidate mapping and market intelligence
Partnering and supporting the talent acquisition advisor to deliver an end-to-end recruitment service
Ensuring a positive approach to the overall process– requesting constant feedback to help the team deliver a market leading recruitment service
Working as part of a team to develop an appropriate recruitment strategy and optimum recruitment processes
Promoting the Cushman & Wakefield brand to the market as an employer of choice and engage initiatives to improve the internal brand awareness to attract and engage passive talent
Ensure accuracy when managing data across all CRM and ATS systems. Using the technology effectively to process all information either internally or externally
Managing candidates through the recruitment life cycle, including candidate attraction, sourcing, screening, assessment, and presentation to the talent acquisition team
Assist in the management of internal communications, including HR newsletters
Recruitment Coordinator for Early Careers with French
Warszawa
Wygasła: 30.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Coordinate early careers recruitment activity and visibility across Careers Fairs across EMEA alongside the Early Careers team
Schedule the whole lifecycle from interviews and assessments between Hiring Managers, Assessors and Candidates for various sites in a timely and professional manner
Generate a diverse candidate population using various methods including job boards, membership organizations, and personal networking
Liaise with external providers to ensure data and communication is up to date
Maintain reports and deliver these back to the business on a regular basis
Support with onboarding activities
Finance activities such as raising purchase orders and tracking spend in conjunction with Early Careers Manager
Partner with the business to create efficient and effective recruitment strategies for sourcing, pipelining and urgent requisitions
Conduct interviews with applicants to ensure candidates meet minimum qualifications and are an organizational fit for C&W
Develop candidate talent pipelines through sourcing channels, recruitment campaigns, internet searches, networking groups, social media, database search, referrals, and advertising
Source for multiple searches and supporting several hiring managers simultaneously
Provide complete, accurate, and inspiring information to candidates about the company and position, reinforcing the values and culture of Cushman & Wakefield
Be a C&W ambassador to attract top talent to the Company
Success will be measured by your contribution and collaboration within the Experience Design group and your areas of focus will be:
Participate in discovery activities to define high-level user journeys identifying key features and capabilities needed
Produce user flows, wireframes, prototypes, and design specs to communicate detailed designs and solutions to guide development sprints
Use documentation, reviews, and presentations to communicate clear and compelling ideas to a wide range of key stakeholders
Champion the user throughout the build by continually promoting human-centered design methods, including research, validation, and the inclusion of user feedback
Work with multi-disciplinary teams and consistently promote active collaboration, co-creation and continual alignment while building close relationships with customers and key stakeholders
Create designs that adhere to and extend the existing guidelines
Conduct and/or participate in design validation and/or user testing with end-users
Generate detailed final design specs that inspire accurate developer builds
Respond positively and calmly to shifting priorities, demands, and timelines
Work with technical teams and quality experts to deliver a polished final product
Promote and educate others on new interface guidelines and design patterns
Create inclusive designs for all users; advocate for accessibility, encouraging product and engineering management to prioritize accessible features and bug fixes
Continually strive to raise the bar for the overall quality of design and design artifacts
Digital Marketing Specialist (Salesforce Marketing Cloud)
Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Onboard current & new team members across EMEA, providing training and support on Salesforce and Marketing Cloud fully leveraging functionality
Coordinate regular training sessions for team members to enhance their technical skills in Salesforce and Salesforce Marketing Cloud. Stay updated with the latest features, updates, and best practices, sharing this knowledge with the wider team
Provide support for paid digital campaigns, Marketing Cloud activations and related web based content to the EMEA marketing teams, helping them to manage the end-to-end process of digital marketing campaigns, including campaign build, audience segmentation, automation workflows, and analytics. Ensure the campaigns deployed focus on driving lead generation, customer engagement, and conversion optimization
Maintain accurate and clean contact data within Salesforce to support targeted campaign strategies and personalization efforts
Troubleshoot technical issues related to Salesforce and Marketing Cloud, liaising with the appropriate teams to resolve them promptly
Take responsibility for campaign performance, providing detailed analytics and reporting for all campaigns across EMEA and provide insights and recommendations for local marcomms teams for optimization
Collaborate with global team for always-on digital campaign (SEM) for growth segments
Support the Digital Lead in driving innovation and continuous improvement in digital marketing strategies, fully leveraging the capabilities of Salesforce and Marketing Cloud
Umowy najmu: Odpowiedzialność za realizację zapisów Umowy Najmu w zakresie finansowym, przeprowadzanie audytu umów najmu, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, rozliczenie czynszu od obrotu
Fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) z tytułu czynszu, refakturowanie kosztów mediów oraz fakturowanie innych obciążeń najemców wynikających z rozliczeń okresowych
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych oraz pozostałe raporty
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
Issue all monthly invoices to Client to agreed timetable, working with Help Desk to ensure timely invoice creation
Monitor reactive costs to ensure local FM team have requested invoice generation of Corporate Finance Function to recover all ad-hoc and reactive costs incurred under the terms of the Contract and issue invoices to the Client
Receipt payments from the Client, maintain an up-to-date accounts receivable report
Process promptly vendor payments in Yardi, upload to banking portal and request approvals
Provide support to Client Finance Manager during any mobilisation or de-mobilisation of portfolio
Perform regular reconciliation of all supplier statements
Liaise with Client Finance Manager and Operations to resolve any operational/reporting issues
Opracowanie i realizacja planu marketingowego, bieżące raportowanie z działalności marketingowej
Planowanie i realizacja kampanii i projektów marketingowych – kreowanie unikalnych rozwiązań budujących odwiedzalność w galerii handlowej i wpływ na obroty w sklepach
Przygotowanie i realizacja założeń budżetu marketingowego oraz bieżące raportowanie wydatków
Planowanie wielokanałowych kampanii promocyjnych
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi marketingowe oraz badania rynkowe
Odpowiedzialność za realizację polityki PR i CSR Centrum Handlowego
Współpraca z najemcami w zakresie działań marketingowych
Dbałość o estetyczny i spójny z aktualnymi akcjami promocyjnymi wygląd Centrum Handlowego
Monitorowanie działań konkurencji
Dokumentowanie prowadzonej działalności marketingowej
Współpraca z przedstawicielami Klienta oraz agencją kreatywną
Współpraca z zespołem dyrekcji Centrum Handlowego oraz centralą C&W
Wszelkie inne obowiązki powierzane zadaniowo przez przełożonych
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
Produce contract monthly accounts with variance analysis for the client and reporting monthly management accounts with variance analysis for internal reporting
Develop and provide incisive performance management reporting, contributing towards cost control and achieving reduction targets
Prepare annual budget and quarterly forecasts for client related operations in EMEA
Support and work closely with the Account Director, Finance Director and other Global personnel
Manage client accounting team to perform transactional processing activity and control of purchase orders and invoice processing
Ensure payments are made in accordance with suppliers’ terms and conditions and to avoid disruption to client services
Monitor compliance with all client’s, internal and statutory processes, procedures and requirements
Prepare ad hoc analysis and take part in client related or corporate projects
Create collaborative opportunities and communicate with all relevant levels of the organization
Establish good relationships with client and vendors
Przygotowywanie i zarządzanie rocznym budżetem na usługi Facilities dla biura, raportowanie rozliczeń międzyokresowych i ponowne prognozowanie w ujęciu miesięcznym
Zarządzanie dostawcami usług obiektowych (serwis techniczny, ochrona) w zakresie eksploatacji biura oraz bezpośrdeni konatkt z zarzadcą budynku
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym dostarczanie odpowiednich certyfikatów i wprowadzanie ich do wskazanych systemów
Przetwarzanie faktur od dostawców i składanie zamówień zakupu (art. biurowe/spożywcze, sprzątanie, serwis oraz inne)
Wypełnianie miesięcznych raportów z planowania przestrzeni i inspekcji obiektu oraz kwartalnych inspekcji BHP
Wsparcie we wszelkich planach ewakuacji w sytuacjach awaryjnych w charakterze koordynatora
Odpowiadanie na wszelkie zapytania gości w przyjazny i profesjonalny sposób
Nadzorowanie wszystkich zadań recepcji, w tym rezerwacji sal konferencyjnych, terminowych dostaw
Codzienne przeprowadzanie inspekcji sal konferencyjnych i rozwiązywanie/raportowanie wszelkich nieprawidłowości
Nadzorowanie wysyłki/odbioru poczty za pośrednictwem firm kurierskich
Wsparcie zarządców nieruchomości oraz koordynacja pracy i działania Zespołu
Wsparcie przy bieżących czynnościach związanych z zarządzaniem nieruchomościami (Retail)
Pomoc w tworzeniu i analizie umów o zarządzanie, a także koordynacja ich procesowania zgodnie z wewnętrznymi wymogami
Nadzór w zarządzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości w systemach i bazach danych Cushman&Wakefield
Koordynacja przygotowania i realizacji budżetów
Monitorowanie statusu procesowania faktur przychodowych. Pomoc w procesowaniu faktur kosztowych
Przygotowanie sprawozdań porównawczych z portfolio nieruchomości w kontekście budżetów, ich realizacji, kosztów oraz osiąganych przychodów
Wsparcie podczas wdrażania nowych programów bądź systemów wewnętrznych oraz klienckich
Udział w przygotowywaniu wewnętrznych prezentacji
Nadzór i kontrola związana z przestrzeganiem wewnętrznych procedur Cushman&Wakefield. Wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu standardów oraz procedur odpowiadających aktualnym wymogom w branży nieruchomości oraz zarządzanym portfolio
Umowy najmu: Odpowiedzialność za realizację zapisów Umowy Najmu w zakresie finansowym, przeprowadzanie audytu umów najmu, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, rozliczenie czynszu od obrotu
Fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) z tytułu czynszu, refakturowanie kosztów mediów oraz fakturowanie innych obciążeń najemców wynikających z rozliczeń okresowych
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych. Weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych oraz pozostałe raporty
Kontrola szerokiego zakresu zagadnień związanych z eksploatacją nieruchomości, w szczególności: poprawności obsługi technicznej, efektywności operacyjnej, BHP, optymalizacji i ograniczania energochłonności oraz standaryzacji
Odbywanie inspekcji nieruchomościach położonych na terenie całego kraju
Znajomość obwiązujących przepisów i norm dotyczących budownictwa, w szczególności: Ustawa Prawo Budowlane, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Energetyczne, Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zgłaszanych problemów
Koordynacja lub kompleksowe zarządzanie realizacją procesów budowanych
Nadzorowanie i odbiór prowadzonych prac (w tym koordynowanie uzyskiwania decyzji administracyjnych)
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem obiektem
udział w tworzeniu i realizacji budżetów operacyjnych, marketingowych, utrzymania technicznego oraz modernizacji obiektów zarządzanych przez firmę (OPEX, CAPEX)
bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami i właścicielami nieruchomości
nadzór i współpraca z usługodawcami zewnętrznymi, zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych
podejmowanie inicjatyw oraz prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości zarządzanej przez firmę
sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz głównie w języku angielskim
udział w kreowaniu polityki marketingowej oraz dbałość o poprawne relacje PR obiektu
wynajem krótkoterminowy i współpraca z działem najmu w zakresie wynajmu długoterminowego
koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych;
współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Centrum Handlowego (bieżące techniczne utrzymanie nieruchomości, serwisy i przeglądy techniczne urządzeń i instalacji, sprzątanie, ochrona)
koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie Centrum Handlowego
Udział w projektach związanych z optymalizacją zużycia energii oraz analizą wpływu inwestycji na środowisko i śladu węglowego,
Udział w projektach związanych ze wsparciem klientów w zakresie zrównoważonego budownictwa oraz analiz czynników ESG, w tym tworzenia planów dekarbonizacji
Współpraca z multidyscyplinarnym zespołem ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i za granicą,
Współpraca merytoryczna przy tworzeniu materiałów marketingowo-sprzedażowych,
Wsparcie w kształtowaniu strategii dotyczącej świadczonych usług i działań w zakresie zrównoważonego rozwoju
koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem obiektem
udział w tworzeniu i realizacji budżetów operacyjnych, marketingowych, utrzymania technicznego oraz modernizacji obiektów zarządzanych przez firmę (OPEX, CAPEX)
bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami i właścicielami nieruchomości
nadzór i współpraca z usługodawcami zewnętrznymi, zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych
podejmowanie inicjatyw oraz prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości zarządzanej przez firmę
sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz głównie w języku angielskim
udział w kreowaniu polityki marketingowej oraz dbałość o poprawne relacje PR obiektu
wynajem krótkoterminowy i współpraca z działem najmu w zakresie wynajmu długoterminowego
koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych;
Adherence to robust Accounts Payable controls environment
Daily post allocation and management central mailboxes and processing of invoices received via post and e-mail
Preparation and raising of the monthly sales invoices
Query management and resolution with client and vendors
Supporting business as usual of the newly mobilized clients as needed
Banking administration support
Acting as first level invoice control
Issuance of all monthly invoices to Client to agreed timetable, working with Help Desk to ensure timely invoice creation
Monitor reactive costs to ensure local FM team have requested invoice generation of Corporate Finance Function to recover all ad-hoc and reactive costs incurred under the terms of the Contract and issuance of invoices to Client
Receipting the payment from Client, maintaining an up-to-date accounts receivable report
Process promptly vendor payments, upload to Banking portal and request approvals
To provide support during any mobilisation or de-mobilisation of portfolio
Regular reconciliation of all supplier statements
Liaise with Client Finance Controls Manager and Operations team to resolve any operational/reporting issues
Supporting Client Finance Controls Manager in other ad-hoc activities
Umowy najmu: Odpowiedzialność za realizację zapisów Umowy Najmu w zakresie finansowym, przeprowadzanie audytu umów najmu, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, monitoring kluczowych terminów najmu i koordynacja następujących procesów finansowych: procesowanie indeksacji umów najmu, rozliczenie czynszu od obrotu
Fakturowanie: Generowanie obciążeń najemców (wystawianie faktur) z tytułu czynszu, refakturowanie kosztów mediów oraz fakturowanie innych obciążeń najemców wynikających z rozliczeń okresowych (indeksacja, rozliczenie czynszu od obrotu, rozliczenie kosztów operacyjnych)
Zakres Monitorująco-Windykcyjny: Windykacja należności powstałych z tytułu najmu lokali, egzekwowanie od najemców zabezpieczeń finansowych w formie kaucji, gwarancji bankowych oraz aktów notarialnych, monitorowanie stanu zadłużenia i zabezpieczeń najemców, sporządzanie wezwań do zapłaty oraz wezwań do uzupełnienia zabezpieczeń, alokacja płatności otrzymanych od najemców, sprawdzanie i uzgadnianie sald należności z kontrahentami oraz z systemem księgowym
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie raportów dla Klientów zewnętrznych, weryfikacja raportów i zestawień dla Klientów generowanych przez zewnętrznych partnerów biznesowych, w tym przygotowywanie komentarzy, analizowanie odchyleń od budżetów i prognoz finansowych, budowanie biznesowych relacji oraz uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach z klientem, ścisła współpraca z dyrekcją oraz z właścicielami zarządzanych nieruchomości, obsługa systemów klienckich, udzielanie Klientowi informacji zwrotnej dotyczących obszarów finansowych i odpowiedzi na bieżące zapytania
Adherence to robust Accounts Payable controls environment
Daily post allocation and management central mailboxes and processing of invoices received via post and e-mail
Preparation and raising of the monthly sales invoices
Query management and resolution with client and vendors
Supporting business as usual of the newly mobilized clients as needed
Banking administration support
Acting as first level invoice control
Issuance of all monthly invoices to Client to agreed timetable, working with Help Desk to ensure timely invoice creation
Monitor reactive costs to ensure local FM team have requested invoice generation of Corporate Finance Function to recover all ad-hoc and reactive costs incurred under the terms of the Contract and issuance of invoices to Client
Receipting the payment from Client, maintaining an up-to-date accounts receivable report
Process promptly vendor payments, upload to Banking portal and request approvals
To provide support during any mobilisation or de-mobilisation of portfolio
Regular reconciliation of all supplier statements
Liaise with Client Finance Controls Manager and Operations team to resolve any operational/reporting issues
Supporting Client Finance Controls Manager in other ad-hoc activities