Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
plac Teatralny 12, Opole
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obowiązki pracownika ds. administracyjnych
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wynajmem lokali mieszkalnych należących do Teatru, a także tych wynajętych od innych podmiotów lub osób prywatnych, w szczególności:
sporządzanie umów najmu lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami
bieżące kontrolowanie prawidłowej realizacji umów w tym zakresie
analiza umów, sporządzanie aneksów oraz pism do lokatorów dotyczących rozliczeń za media itd
aktualizowanie oraz analizowanie wszelkich opłat związanych ze stosunkiem najmu, w szczególności w zakresie opłaty czynszowej, zaliczek na media, opłat za wywóz nieczystości itd
rozliczanie zaliczek za media oraz innych opłat, a także opisywanie faktur
pozostawanie we współpracy z współwłaścicielami budynku mieszkalnych w zakresie aktualizacji porozumienia
sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych
prowadzenie spraw związanych z wyborem podmiotu prowadzącego działalność w zakresie usług sprzątania, a także bieżąca współpraca z wybranym podmiotem odpowiedzialnym za utrzymywanie porządku na klatkach schodowych oraz posesji wokół budynku mieszkalnego
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wynajmem lub przydziałem pokoi gościnnych, w szczególności:
zarządzanie pokojami gościnnymi, w tym przydzielanie pokoi twórcom, aktorom, a także innym osobom, informowanie o zarządzeniu dotyczącym użytkowania pokoi gościnnych, prowadzenie wykazu opłat za pokoje gościnne
stały kontakt telefoniczny, sms, mailowy z twórcami, aktorami i innymi osobami w celu sprawnego przydzielania pokoi gościnnym i informowania o opłatach, adresach itd
bieżąca współpraca z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie usług sprzątania pokoi gościnnych, w tym koordynowanie pracy poprzez wskazywanie dostępności pokoi
kontrolowanie pokoi gościnnych w zakresie utrzymywania porządku, stanu technicznego, a także wyposażenia
aktualizowanie wyliczeń za stawkę dobową dotyczącą opłat za pokoje gościnne w zestawieniu z ponoszonymi przez Teatr kosztami
rezerwowanie pokoi w hotelach, instytucjach celem wynajęcia pokoi gościnnych, w tym wszelkich innych czynności z tym związanych
wykonywanie montażu i demontażu dekoracji teatralnych w siedzibie i poza Teatrem
uczestniczenie w próbach oraz pozostałych wydarzeniach artystycznych wymagających obsługi technicznej
zapewnienie obsługi eksploatacyjnej podczas grania przedstawień teatralnych oraz imprez towarzyszących, w tym prace przygotowawcze przed tymi zdarzeniami
obsługa urządzeń technicznych wykorzystywanych przy realizacji wszelkich wydarzeń na scenach
odpowiedzialność za powierzony sprzęt, stan techniczny i gotowość eksploatacyjną sprzętu, zabezpieczenie przed uszkodzeniem dekoracji
porządkowanie i magazynowanie elementów scenografii i wyposażenia Teatru etc
transport ręczny i mechaniczny, załadunek i rozładunek dekoracji, rekwizytów, kostiumów, sprzętu scenicznego
wykonywanie, we współpracy z innymi pracowniami rekwizytów i elementów scenografii z wykorzystaniem efektów świetlnych zarówno do przedstawień jak i promocji oraz reklamy Teatru
drobne prace z zakresu konserwacji instalacji i urządzeń wyposażenia Teatru
dbanie o powierzone narzędzia pracy, ich stan techniczny i gotowość eksploatacyjną sprzętu elektryczno-oświetleniowego
wykonywanie, we współpracy z innymi pracowniami rekwizytów i elementów scenografii także z wykorzystaniem efektów świetlnych zarówno do przedstawień jak i promocji oraz reklamy Teatru
drobne prace z zakresu konserwacji instalacji i urządzeń wyposażenia Teatru
dbanie o powierzone narzędzia pracy ich stan techniczny i gotowość eksploatacyjną sprzętu elektryczno-oświetleniowego
Jako koordynator ds technicznych ( eksploatacji wydarzeń artystycznych ) będziesz odpowiedzialny za:
Prowadzenie blisko 20-osobowego zespołu
Wyznaczanie zadań, koordynowanie pracy i tworzenie harmonogramów dla zespołu zaangażowanego w eksploatację przedstawień (Montażyści, Garderobiane, Rekwizytorzy, Fryzjerki, Akustycy, Oświetleniowcy, Elektrycy)
Monitorowanie i dbanie o odpowiednią realizację zadań, a także ich terminowość
Nadzór nad bieżącym i przyszłym repertuarem pod kątem planowania działań zespołu realizującego spektakle i wydarzenia na naszych scenach
Uczestniczenie w odbiorach maszyn oraz urządzeń pracujących na scenie
Nadzór nad rozliczaniem czasu pracy podległych pracowników oraz nad zużyciem materiałów niezbędnych podczas eksploatacji spektakli
Ścisłą współpracę z Dyrekcją oraz innymi działami TK
Pielęgnowanie wszelkiej zieleni wokół budynku Teatru: podlewanie, plewienie, koszenie trawników, nawożenie roślin, przycinanie, rozpoznawanie drzew i gałęzi stwarzających potencjalne zagrożenie, zabezpieczanie roślin przed mrozami etc
Obsługa systemów nawadniających zieleń
Sprzątanie terenu wokół budynku Teatru: zamiatanie nieczystości, liści z tarasów, schodów, chodników, mycie tych powierzchni w razie potrzeby. W okresie zimowym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, posypywanie solą i piaskiem
Dokonywanie ogólnych, prostych napraw konserwatorskich w budynkach Teatru: naprawa lub wymiana zamków w drzwiach i meblach, wykonywanie drobnych prac remontowo- malarskich, wieszanie tablic reklamowych bądź informacyjnych, dozowników, obrazów etc., przenoszenie, montaż zakupionych mebli itp
Wymiana plakatów nośnikach reklamowych na terenie Opola, wymiana butli z woda w dystrybutorach na terenie budynku Teatru, pomoc w zadania i pracach zaplanowanych przy organizowanych bankietach, wynajmach, festiwalach teatralnych etc
uczestniczenie w próbach świateł, pozostałych wydarzeniach artystycznych ze światłami,
realizacja świateł w przedstawieniach teatralnych, w tym prace przygotowawcze przed przedstawieniem (ustawianie świateł, realizacja – prowadzenie przedstawienia w teatrze i poza jego siedzibą),
obsługa urządzeń oraz przygotowanie prezentacji multimedialnych,
odpowiedzialność za powierzony sprzęt, stan techniczny i gotowość eksploatacyjną sprzętu elektryczno-oświetleniowego,
wykonywanie, we współpracy z pracowniami, rekwizytów, elementów scenografii - efektów świetlnych zarówno do przedstawień jak promocji i reklamy Teatru
koordynowanie i nadzór działań promocyjnych, sprzedażowych i wizerunkowych
zlecanie i delegowanie zadań pracownikom Pionu Promocji i Komunikacji
pomoc przy tworzeniu i nadzór nad realizacją kampanii PR oraz działań kontekstowych dot. różnorodnych wydarzeń teatralnych zgodnie z przyjętą strategią teatru
tworzenie harmonogramu działań i planu promocji oraz nadzór nad ich realizacją
planowanie czasu pracy podległego zespołu
bieżące śledzenie prasy, mediów społecznościowych i odpowiednie reagowanie na wydarzenia/wpisy/działania powiązane z teatrem (także treści opiniujące)
dbanie o dobrą komunikację między podległymi działami
ścisła współpraca z Centrum Edukacji
iwspółpraca z mediami i agencjami reklamowymi
koordynacja prowadzenia profilu teatru w mediach społecznościowych
budowanie pozytywnego wizerunku teatru i dbanie o niego (wew. i na zewnątrz)
uczestniczenie w próbach świateł, pozostałych wydarzeniach artystycznych ze światłami,
realizacja świateł w przedstawieniach teatralnych, w tym prace przygotowawcze przed przedstawieniem (ustawianie świateł, realizacja – prowadzenie przedstawienia w teatrze i poza jego siedzibą),
obsługa urządzeń oraz przygotowanie prezentacji multimedialnych,
odpowiedzialność za powierzony sprzęt, stan techniczny i gotowość eksploatacyjną sprzętu elektryczno-oświetleniowego,
wykonywanie, we współpracy z pracowniami, rekwizytów, elementów scenografii - efektów świetlnych zarówno do przedstawień jak promocji i reklamy Teatru