Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa administracyjna biura, w tym m.in. zaopatrywanie w artykuły biurowe, spożywcze, etc. oraz realizacja zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Spółki,
utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi dostawcami usług,
obsługa floty samochodowej, leasingów i ubezpieczeń,
prowadzenie ewidencji zadań, tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
wsparcie pracowników firmy w zakresie zadań administracyjnych,
prowadzenie ewidencji i archiwizacji dokumentacji administracyjnej, nadzór nad umowami z kontrahentami oraz prowadzenie ewidencji i archiwizacji umów i innych dokumentów;
okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji,
terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych oraz współpracowników
Realizacja zadań związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami z grupy kapitałowej;
Monitorowanie działalności spółek grupy kapitałowej pod kątem bieżącej kondycji ekonomiczno-finansowej i prognozowania przyszłych wyników;
Przygotowywanie analiz i informacji dotyczących kondycji ekonomicznej poszczególnych spółek grupy kapitałowej dla potrzeb wewnętrznych;
Weryfikowanie spełniania wymagań formalno-prawnych osób przewidzianych do obsady zarządów i rad nadzorczych spółek;
Opiniowanie spraw związanych z nabywaniem przez Spółkę akcji/udziałów w spółkach prawa handlowego, podwyższaniem lub obniżaniem kapitału zakładowego oraz dopłatami w spółkach z grupy kapitałowej;
Współudział w procesie tworzenia, restrukturyzacji, przekształcenia lub likwidacji spółek z grupy kapitałowej;
Nadzór nad dokumentacją spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej;
Przygotowywanie od strony formalno-prawnej zwyczajnych i nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników/walnych zgromadzeń akcjonariuszy spółek z grupy kapitałowej;
Analizowanie i opiniowanie pod względem merytorycznym projektów uchwał dotyczących zmiany statutów spółek, umów oraz uchwał w zakresie połączenia, przekształcenia spółek, wnoszenia mienia itp
Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji spółek z grupy kapitałowej;
Opracowywanie procedur wewnętrznych w obszarze nadzoru właścicielskiego
Starszy specjalista - Główny specjalista ds. nieruchomości
Aleje Jerozolimskie 181 A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
aktywne wyszukiwanie nieruchomości pod budowę obiektów mieszkaniowych, usługowych, użyteczności publicznej, monitoring przetargów w zakresie ofert sprzedaży nieruchomości gruntowych;
prowadzenie analiz i opiniowanie oferowanych nieruchomości, udział w negocjacjach warunków zakupu oferowanych nieruchomości;
współpraca w szerokim zakresie z podmiotami zewnętrznymi, urzędami i instytucjami samorządowymi oraz państwowymi w zakresie pozyskania prawa do nieruchomości;
prowadzenie działań formalno-prawnych związanych z zakupem/pozyskaniem prawa do nieruchomości gruntowych, w tym współpraca z geodetami, rzeczoznawcami majątkowymi, notariuszami, kancelariami prawnymi;
przygotowywanie dokumentów dot. opłat publiczno-prawnych od nieruchomości
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za monitorowanie budżetu, monitorowanie realizacji budżetów inwestycyjnych, raportowanie oraz budowę prognozy dotyczącej przepływów finansowych w firmie. Ponadto do zadań osoby na tym stanowisku będzie należała współpraca z działem zakupów nieruchomości i zarządem w zakresie analizowania opłacalności inwestycji i poszczególnych projektów inwestycyjnych
Opis stanowiska:
• wykonywanie modeli i raportów finansowych wraz z analizami – w cyklach miesięcznych, kwartalnych i rocznych;
• tworzenie modeli finansowych i analiz;
• analiza opłacalności projektów;
• sporządzanie budżetów inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją;
• analiza przepływów pieniężnych projektów;
• ocena opłacalności inwestycji;
• realizacja i rozwój procesu budżetowego;
• analiza opłacalności projektów inwestycyjnych, rentowności produktów oraz linii biznesowych;
• wykonywanie raportów sprzedażowych wraz z analizami przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych w procesie integrowania, przetwarzania, analizy i raportowania danych biznesowych dla celu wspomagania procesów decyzyjnych w organizacji;
• projektowanie i wdrażanie procesów analizy danych biznesowych w oparciu o wybrane metodyki;