Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywna sprzedaż platformy Zeme 360: wyszukiwanie Klientów do współpracy, bezpośredni kontakt z nimi, organizowanie i przeprowadzanie onboardingu nowych Klientów oraz wnioski i rekomendacje z onboardingu,
Kompleksowa obsługa Klientów w planach subskrypcyjnych: aktywna sprzedaż usługi cyfrowej na zasadzie subskrypcji, bieżąca obsługa planów subskrypcyjnych, ofertowanie Klientów i przygotowywanie statystyk,
Bieżące wsparcie pozyskanych Klientów: cyklicznie zbieranie feedbacku, aktywny udział w zarządzaniu roadmapą zmian funkcjonalnych dla Klientów, komunikowanie i onboarding istotnych zmian Klientom
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi odbiorcami / kontrahentami z sektora usług zagospodarowania odpadów pochodzenia przemysłowego Utrzymywanie relokacji handlowych biznesowych z obecnymi partnerami firmy
Zapewnienie najlepszych cen zbytu odpadów
Udział w planowaniu regionalnej polityki handlowej w zakresie obrotu surowcami wtórnymi i odpadami, ustalaniu koncepcji marketingowej i formułowaniu strategii
Przygotowanie raportów z zakresu
Koordynowanie działań podległego zespołu, wsparcie zespołu w zakresie wycen
Wyznaczanie kierunków działania
Prowadzenie projektów w ścisłej współpracy Head of Recycling
kontakt z klientami, przewoźnikami oraz innymi partnerami handlowymi w celu zrealizowania usługi
przyjmowanie zleceń odbioru odpadów przemysłowych i nadzorowanie ich bieżącej realizacji,
stała współpraca z firmami transportowymi,
sporządzanie i przesyłanie dokumentów przewozowych,
prowadzenie dokumentacji i ewidencji odpadowej w systemie BDO,
szukanie nowych kontrahentów do stałej współpracy w zakresie transportu odpadów w szczególności firmy transportowe dysponujące flotą: busy, solówki, haki, TIRy, ruchome podłogi, cysterny etc
aktywny udział na każdym etapie nawiązywania współpracy (kontrola zapisów w umowach, negocjacje stawek),
prowadzenie projektów oszczędnościowych,
dbanie o najwyższą jakość usług,
praca z GSuite (Sheets, Docs), Asana i wewnętrznymi systemami ZEME
szukanie transportów dopasowanych do zawartych kontraktów
identyfikacja tras z potencjałem optymalizacji i wdrażanie zmian
szukanie kontrahentów do stałej współpracy w zakresie transportu odpadów - budowa bazy transportujących - firmy transportowe dysponujące flotą: busy, solówki, haki, TIRy, ruchome podłogi, cysterny etc
nawiązywanie kontaktów z firmami logistycznymi, zbieranie ofert, negocjowanie i nawiązywanie współpracy
nadzór nad przebiegiem i wykonaniem usługi transportowej
telefoniczny i mailowy kontakt z klientami i partnerami w Niemczech, a w szczególności: cold calling, organizacja i kontrola procesu odbioru odpadów, kontakt posprzedażowy, rozliczenie usługi
uzupełnianie danych w systemie CRM,
koordynacja obiegu dokumentów,
research w internecie (wyszukiwanie i analizowanie informacji)
tworzenie i wdrażanie operacyjnych procedur i procesów,
dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy biurem niemieckim, a polskim
nadzór nad realizacją budżetu, analiza odchyleń, odpowiedzialność za KPI
proponowanie optymalizacji wydatków/kosztów
nadzór nad dokładnością, terminowością oraz efektywnością procesu rozliczeń okresowych (współpraca z działem Rozliczeń oraz Księgowością) z uwzględnieniem fakturowania, płatności i windykacji
nadzór nad zewnętrznym finansowaniem (leasing, faktoring, kredyt obrotowy etc)
nadzór nad płynnością spółki - cykle rotacji należności i zobowiązań, analiza cash flow spółki
udział w procesie fundraisingu - odpowiedzialność za przedstawienie modelu finansowego spółki
Budowa i wdrożenie strategii marketingowej w sektorze B2B odpadów przemysłowych, w szczególności duże firmy przemysłowe (zakłady produkcyjne etc) oraz branża FMCG - korporacje o ogólnopolskim zasięgu
Wdrożenie marketing automation
Wdrożenie i zarządzanie analityką marketingową
Planowanie, budowa i optymalizacja lejków marketingowych
Opracowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych
Budowanie zespołu marketingowego i koordynacja pracy firm zewnętrznych (kampanie płatne, SEO)
Zarządzanie zespołem oraz efektywna współpraca z innymi działami organizacji
administracyjne wsparcie biura (kontakt z administratorem budynku i konserwatorem, zgłaszanie usterek, braków, zamawianie i wydawanie kart dostępu do biura, egzekwowanie zapisów umowy dot. sprzątania, itp.),
przygotowywanie, sortowanie i ewidencjonowanie korespondencji firmowej przychodzącej i wychodzącej,
zarządzanie (małą) flotą samochodów służbowych,
praca z dokumentami: umowy, faktury, zaświadczenia, protokoły dot. sprzętu i inne,
nadzór nad zużyciem i zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
dbanie o sprzęt oraz o estetyczny wygląd biura,
współpraca z innymi działami w firmie (bieżące wsparcie i pomoc, proste tłumaczenia i pisanie maili w języku angielskim, przygotowywanie/ poprawianie prezentacji, wyszukiwanie informacji, rezerwacja pobytu w hotelach, itp.),
dodatkowe zadania zlecane na bieżąco przez przełożonego
Dołączając do naszego zespołu będziesz aktywnie uczestniczył/a w tworzeniu i rozwijaniu działu marketingu. Twoje działania przyczynią się do otwarcia nowych kanałów generowania inbound leadów oraz wsparcia procesu sprzedażowego. Dodatkowo zyskasz realny wpływ na postrzeganie naszego produktu cyfrowego na rynku odpadów przemysłowych
Twoja rola w ZEME:
* współpraca z dostawcami usług marketingowych (agencja kreatywna, agencja SEO, SEM),
opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie krótko- i długoterminowych planów marketingowych Spółki,
* rozwój kolejnych kanałów komunikacji z Klientem (np. newsletter),
* analiza zachowań Klientów na stronie i rekomendacje usprawnień do działu IT,
* przygotowanie strategii pozycjonowania stron internetowych,
* monitorowanie rynku i analizowanie działań konkurencji,
* tworzenie wytycznych i specyfikacji dotyczących optymalizacji treści,
* tworzenie kampanii sprzedażowych dla produktów cyfrowych,
* opracowanie zestawu KPI i bieżące przygotowanie raportów marketingowych,
* tworzenie i aktualizacja budżetów,
* ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedażą i product management
Dołączając do naszego zespołu będziesz aktywnie uczestniczył/a w kompletnym cyklu wytwarzania oprogramowania. Zyskasz realny wpływ na budowę naszych produktów a tym samym - bardziej lub mniej pośrednio - na sam rynek, w opowieści o jego cyfryzacji jest wciąż wiele rozdziałów do napisania
Czym będziesz się zajmować?
● pozyskiwaniem i rafinowaniem wymagań interesariuszy projektu (Klienci wewnętrzni i zewnętrzni)
● tworzenie kompleksowej specyfikacji funkcjonalnej (od definicji celów przez profil odbiorcy, kwalifikowane wymagania, mapę procesu aż po Figmę)
● bliską, bieżącą współpracą z product ownerem i innymi zespołami zaangażowanymi w projekt w tym zespołem deweloperskim
● współtworzeniem i opieką nad rozwojem cyfrowych produktów - aplikacji dla Klientów (od idei do analizy zachowań użytkowników)
● przygotowywaniem makiet/klikalnych prototypów efektywnie prezentujących koncepcję nowych rozwiązań
● rozwijaniem dedykowanego design systemu
● projektowaniem interakcji poprawiających flow korzystania z naszych produktów
● interpretowaniem danych z badań i raportów i przekładaniem ich na konkretne rozwiązania
● aktywnym poszukiwaniem i proponowaniem dobrze uargumentowych rozwiązań (własna inicjacja projektowa)
● researchem czyli wywiadem branżowym oraz formułowaniem rekomendacji w oparciu o jego wyniki
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (z jęz. niemieckim)
Stępińska 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoja rola w ZEME:
Proponujemy Ci szczególną rolę - szukamy drugiej osoby działającej dla nas na rynku niemieckim. Będziesz wspierał/a Country Managera i koordynował/a przepływ wiedzy między siedzibą spółki w Warszawie, a jej oddziałem w Dusseldorf. Praca w tej roli będzie doskonałą “trampoliną” do rozwoju, ponieważ będziesz codziennie zderzał/a się z wieloma wyzwaniami i współtworzył/a pierwszy rynek zagraniczny ZEME. Jeśli jesteś pracowity/a, masz dużo zapału i doświadczenie we wsparciu sprzedaży - zapraszamy! :)
Twoje główne zadania:
* telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (cold calling, kontrola nad odbiorem odpadów, kontakt posprzedażowy),
* uzupełnianie danych w systemie CRM na podstawie uzyskanych informacji,
* prace administracyjne (koordynacja obiegu dokumentów, ewidencja korespondencji, kontakt z urzędami),
* research w internecie (wyszukiwanie i analizowanie informacji)
* tworzenie operacyjnych procedur i procesów,
* dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy biurem Niemieckim, a Polskim,
administracyjne wsparcie biura (kontakt z administratorem budynku i konserwatorem, zgłaszanie usterek, braków, zamawianie i wydawanie kart dostępu do biura, egzekwowanie zapisów umowy dot. sprzątania, itp.),
przygotowywanie, sortowanie i ewidencjonowanie korespondencji firmowej przychodzącej i wychodzącej,
praca z dokumentami: umowy, faktury, zaświadczenia, protokoły dot. sprzętu i inne,
nadzór nad zużyciem i zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
dbanie o sprzęt oraz o estetyczny wygląd biura,
współpraca z innymi działami w firmie (bieżące wsparcie i pomoc, proste tłumaczenia i pisanie maili w języku angielskim, przygotowywanie/ poprawianie prezentacji, wyszukiwanie informacji,
rezerwacja pobytu w hotelach, itp.),
dodatkowe zadania zlecane na bieżąco przez przełożonego
udział w tworzeniu strategii działań reklamowych(Google Ads/Google/ Linkedin) oraz we wdrażaniu nowych kampanii
tworzenie i realizacja planu contentowego przy współpracy z copywriterami - wsparcie w zakresie sposobu komunikacji w postach blogowych i na Linkedin
testowanie nowych kanałów marketingu online, monitorowanie ruchu na stronie www
kontrola nad budżetami i celami kampanii reklamowych (Google Ads/Google/ Linkedin/YouTube), wyznaczanie celów tych kampanii, prognoza wyników, raportowanie,
przedstawianie wniosków i propozycje optymalizacji
monitorowanie trendów i działań konkurencji, komunikowanych wartości, języka komunikacji, grupy docelowej, kanałów na których publikują
mierzenie efektywności działań, raportowanie i analiza wyników
udział w tworzeniu strategii działań reklamowych(Google Ads/Google/ Linkedin) oraz we wdrażaniu nowych kampanii
tworzenie i realizacja planu contentowego przy współpracy z copywriterami - wsparcie w zakresie sposobu komunikacji w postach blogowych i na Linkedin
testowanie nowych kanałów marketingu online, monitorowanie ruchu na stronie www
kontrola nad budżetami i celami kampanii reklamowych (Google Ads/Google/ Linkedin/YouTube), wyznaczanie celów tych kampanii, prognoza wyników, raportowanie, przedstawianie wniosków i propozycje optymalizacji
monitorowanie trendów i działań konkurencji, komunikowanych wartości, języka komunikacji, grupy docelowej, kanałów na których publikują
mierzenie efektywności działań, raportowanie i analiza wyników
regularne tworzenie artykułów i generowanie treści dających wartość edukacyjną dla Klienta
ścisła współpraca ze specjalistami z branży odpadowej (wywiady, zbieranie wsadu merytorycznego do artykułów)
tworzenie treści wg. strategii linkbuildingowej - kontakt z portalami, nawiązywanie relacji,
negocjowanie stawek i ustalanie warunków współpracy, przygotowywanie treści i dbanie o prawidłową publikację
tworzenie krótkich “zajawek” do promocji m.in. artykułów blogowych na LinkedIn pod poszczególne kampanie
bieżąca realizacja strategii i planu publikacji opracowanego przez Performance marketera tworzenie i aktualizacja treści do publikacji w wizytówce Google
opracowywanie i przygotowywanie treści do case studies, montaż materiałów przy współpracy z grafikiem
śledzenie zmian prawnych dotyczących odpadów, środowiska oraz wszelkich ciekawostek i aktualności z branży