Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Handlowiec ds. Pozyskiwania Doradców Finansowych w Obszarze Wyceny Nieruchomości
aleja Jana Pawła II 27, Warszawa
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy doświadczonego handlowca. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym ogniwem w rozwoju współpracy z doradcami finansowymi z sektora bankowego, mającym na celu promowanie i dostarczanie usług w zakresie wyceny nieruchomości. Handlowiec będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie relacjami biznesowymi, rozwijanie strategii pozyskiwania oraz analizę rynku w celu identyfikacji nowych możliwości współpracy
Zakres obowiązków to:
Pozyskiwanie doradców finansowych z sektora bankowego do współpracy
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami bankowymi
Prezentowanie korzyści i wartości dodanej oferowanych usług w zakresie wyceny nieruchomości
Opracowywanie i realizacja strategii pozyskiwania nowych partnerów biznesowych
Analiza Rynku: Monitorowanie i analiza rynku bankowego oraz branży nieruchomości w celu identyfikacji potencjalnych partnerów i szans rozwoju współpracy
Edukacja Partnerów: Zapewnienie partnerom bankowym zrozumienia pełnej gamy usług w zakresie wyceny nieruchomości oferowanych przez firmę oraz udzielanie wsparcia w zakresie technicznych aspektów współpracy
Przygotowywanie Raportów: Systematyczne przygotowywanie raportów dotyczących efektywności działań pozyskiwania, analiza wyników i rekomendacje dla kierownictwa firmy
Negocjacje Kontraktów: Aktywne uczestnictwo w negocjacjach dotyczących warunków współpracy, przygotowywanie i finalizowanie umów partnerskich
Zarządzanie Relacjami: Skuteczne zarządzanie relacjami z istniejącymi partnerami, dbając o utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji z współpracy
Ścisła Współpraca Z Zespołem: Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział wyceny nieruchomości, marketingu i obsługi klienta, w celu zapewnienia spójności działań i osiągnięcia celów firmy
Monitorowanie Trendów Branżowych: Bieżące śledzenie i analiza trendów branżowych oraz dostosowywanie strategii pozyskiwania do zmieniających się warunków rynkowych
prowadzenie i ewidencja dokumentacji, i korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizowanie (rejestracja korespondencji przychodzącej, segregowanie listów, przygotowanie i wysyłka korespondencji, wypełnianie stosownych druków Poczty Polskiej, ewidencja korespondencji w książce nadawczej)
załatwianie spraw urzędowych
opisywanie faktur kosztowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych,
obsługa poczty elektronicznej (odbieranie i rozsyłanie korespondencji drogą elektroniczną)
przyjmowanie gości oraz interesantów firmy, obsługa spotkań
zaopatrywanie biura w materiały biurowe
przygotowanie zleconych przez przełożonego dokumentów, raportów i zestawień
koordynacja prac w zakresie obsługi pakietu świadczeń socjalnych oferowanych w firmie
współpraca ze spółkami powiązanymi w zakresie administracyjnym