Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista ds. technicznych HoReCa & OCS
Jutrzenki 99/101, Włochy, Warszawa
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na powyższym stanowisku będzie zajmować się szeroko pojętym wsparciem technicznym dla klientów biznesowych na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która poprzez wykonywanie swoich obowiązków będzie zdobywać wiedzę i doświadczenie po to by w niedługim czasie stać się wybitnym specjalistą w swojej branży
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć m.in.:
• Doradztwo oraz wsparcie techniczne i serwisowe dla klientów;
• Rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów - zdalnie telefonicznie, mailowo lub personalnie, w zależności od złożoności problemu;
• Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów z zakresu budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń;
• Informowanie klientów o aspektach technicznych oraz specyfikacji nowych produktów/maszyn;
• Modyfikacja urządzeń zgodnie z wymaganiami klienta (np. przygotowanie i instalacja systemów płatniczych)
Osoba na powyższym stanowisku będzie zajmować się szeroko pojętym wsparciem technicznym dla klientów biznesowych na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która poprzez wykonywanie swoich obowiązków będzie zdobywać wiedzę i doświadczenie po to by w niedługim czasie stać się wybitnym specjalistą w swojej branży
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć m.in.:
• Doradztwo oraz wsparcie techniczne i serwisowe dla klientów;
• Rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów - zdalnie telefonicznie, mailowo lub personalnie, w zależności od złożoności problemu;
• Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów z zakresu budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń;
• Informowanie klientów o aspektach technicznych oraz specyfikacji nowych produktów/maszyn;
• Modyfikacja urządzeń zgodnie z wymaganiami klienta (np. przygotowanie i instalacja systemów płatniczych)
Osoba na powyższym stanowisku będzie zajmować się szeroko pojętym wsparciem technicznym dla klientów biznesowych na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która poprzez wykonywanie swoich obowiązków będzie zdobywać wiedzę i doświadczenie po to by w niedługim czasie stać się wybitnym specjalistą w swojej branży
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć m.in.:
• Doradztwo oraz wsparcie techniczne i serwisowe dla klientów;
• Rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów - zdalnie telefonicznie, mailowo lub personalnie, w zależności od złożoności problemu;
• Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów z zakresu budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń;
• Informowanie klientów o aspektach technicznych oraz specyfikacji nowych produktów/maszyn;
• Modyfikacja urządzeń zgodnie z wymaganiami klienta (np. przygotowanie i instalacja systemów płatniczych)
Osoba na powyższym stanowisku będzie zajmować się szeroko pojętym wsparciem technicznym dla klientów biznesowych na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która poprzez wykonywanie swoich obowiązków będzie zdobywać wiedzę i doświadczenie po to by w niedługim czasie stać się wybitnym specjalistą w swojej branży
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć m.in.:
• Doradztwo oraz wsparcie techniczne i serwisowe dla klientów;
• Rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów - zdalnie telefonicznie, mailowo lub personalnie, w zależności od złożoności problemu;
• Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów z zakresu budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń;
• Informowanie klientów o aspektach technicznych oraz specyfikacji nowych produktów/maszyn;
• Modyfikacja urządzeń zgodnie z wymaganiami klienta (np. przygotowanie i instalacja systemów płatniczych)
Osoba na powyższym stanowisku będzie zajmować się szeroko pojętym wsparciem technicznym dla klientów biznesowych na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która poprzez wykonywanie swoich obowiązków będzie zdobywać wiedzę i doświadczenie po to by w niedługim czasie stać się wybitnym specjalistą w swojej branży
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć m.in.:
• Doradztwo oraz wsparcie techniczne i serwisowe dla klientów;
• Rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów - zdalnie telefonicznie, mailowo lub personalnie, w zależności od złożoności problemu;
• Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów z zakresu budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń;
• Informowanie klientów o aspektach technicznych oraz specyfikacji nowych produktów/maszyn;
• Modyfikacja urządzeń zgodnie z wymaganiami klienta (np. przygotowanie i instalacja systemów płatniczych)