Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzaniem portfolio projektów fotowoltaicznych od strony Inwestora ((nadzór nad wykonawstwem/budową i zakupami, budżetami, odbiorami)
Zarządzanie umowami EPC, harmonogramem, bezpieczeństwem placu budowy itp
Ścisła współpraca z kontrahentami w celu zapewnienia płynnego postępu budowy, rozruchu i rozruchu eksploatacyjnego/konserwacyjnego farm fotowoltaicznych
Nadzór nad budżet i kontrolą kosztów projektów
Dostarczenie obiektu zgodnie z harmonogramem
Zarządzanie umowami dotyczącymi inwestycji
Uczestnictwo w różnych działaniach rozwojowych firmy wraz z zespołem
Współudział w przygotowaniu dokumentacji BHP dla budowy (m.in. Plan BIOZ, Plan HSE, Rejestr zagrożeń)
Tworzenie i aktualizacja dokumentów dla prac wykonywanych przez GW
Współpraca z kierownikiem robót elektrycznych w zakresie tworzenia i opiniowania innych dokumentów wymaganych w procesie budowy i modernizacji stacji
Przeprowadzanie szkoleń wprowadzających dla wszystkich osób przebywających na terenie budowy
Kontrola, opiniowanie, zatwierdzanie oraz zarządzanie dokumentami wymaganymi na terenie budowy (m.in. IBWR, dokumenty pracowników, w tym oceny ryzyka zawodowego, Instrukcje BHP, dokumenty maszyn i urządzeń)
Organizowanie i przeprowadzanie okresowych spotkań BHP na terenie budowy
Codzienne przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ich dokumentowanie/ raportowanie
Przygotowywanie okresowych raportów BHP
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej na budowie
Bieżące informowanie osób odpowiedzialnych o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Opracowywanie i utrzymywanie wydajnych i kosztowo efektywnych procesów testowych dla urządzeń elektronicznych, zgodnie ze standardami bezpieczeństwa
Promowanie kultury ciągłego doskonalenia, znajomość technik lean manufacturing w celu eliminacji marnotrawstwa i spełniania oczekiwań klientów
Zrozumienie procesów testowania, weryfikacja jakości produktu, zapewnienie możliwości testowania (narzędzia i instrukcje produkcyjne) dla urządzeń elektronicznych przez cały okres życia produktu
Aktywny udział w inżynierii współbieżnej, krytycznych przeglądach projektów, projektowaniu dla produkcji i inicjatywach inżynierii wartości
Wpływanie na projekty rozwoju nowych produktów, z użyciem narzędzia do komunikacji celów i terminów, oraz poprawy możliwości produkcyjnych
Opracowywanie i walidacja procesów testowych oraz narzędzi do osiągnięcia celów projektu pod względem jakości/kosztów/czasu
Zapewnienie transferu sprzętu testowego/produktu do miejsc produkcji (instalacja, walidacja, konserwacja i szkolenie operatorów), oraz ich duplikacja w razie potrzeby
Wspomaganie tworzenia wniosków o przydział kapitału na zakup sprzętu wspierającego nowe i istniejące technologie
Proponowanie nowych technologii procesów testowych dla urządzeń elektronicznych, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
Gathering the documentation required for each KYC file with business departments and through in-house research (client websites, regulatory authorities, etc.)
Analysing documents and information to provide recommendations and conclusions regarding the client and its activities
Performing additional reputation checks and due diligence if necessary
Performing ESG and CSR checks
Recording, maintaining and updating KYC & ESG client data in information systems
Monitoring and performing the recertification process in cooperation with other departments
Controlling and validating KYC analysis
SUN screening alerts management process handling
Preparing reports to senior management and various stakeholder as part of due diligence and financial security processes
Gathering the documentation required for each KYC file with business departments and through in-house research (client websites, regulatory authorities, etc.)
Analysing documents and information to provide recommendations and conclusions regarding the client and its activities
Performing additional reputation checks and due diligence if necessary
Performing ESG and CSR checks
Recording, maintaining and updating KYC & ESG client data in information systems
Monitoring and performing the recertification process in cooperation with other departments
Controlling and validating KYC analysis
SUN screening alerts management process handling
Preparing reports to senior management and various stakeholder as part of due diligence and financial security processes
Współudział w przygotowaniu dokumentacji BHP dla budowy (m.in. Plan BIOZ, Plan HSE, Rejestr zagrożeń)
Tworzenie i aktualizacja dokumentów dla prac wykonywanych przez GW
Współpraca z kierownikiem robót elektrycznych w zakresie tworzenia i opiniowania innych dokumentów wymaganych w procesie budowy i modernizacji stacji
Przeprowadzanie szkoleń wprowadzających dla wszystkich osób przebywających na terenie budowy
Kontrola, opiniowanie, zatwierdzanie oraz zarządzanie dokumentami wymaganymi na terenie budowy (m.in. IBWR, dokumenty pracowników, w tym oceny ryzyka zawodowego, Instrukcje BHP, dokumenty maszyn i urządzeń)
Organizowanie i przeprowadzanie okresowych spotkań BHP na terenie budowy
Codzienne przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ich dokumentowanie/ raportowanie
Przygotowywanie okresowych raportów BHP
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej na budowie
Bieżące informowanie osób odpowiedzialnych o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Opracowywanie i utrzymywanie wydajnych i kosztowo efektywnych procesów testowych dla urządzeń elektronicznych, zgodnie ze standardami bezpieczeństwa
Promowanie kultury ciągłego doskonalenia, znajomość technik lean manufacturing w celu eliminacji marnotrawstwa i spełniania oczekiwań klientów
Zrozumienie procesów testowania, weryfikacja jakości produktu, zapewnienie możliwości testowania (narzędzia i instrukcje produkcyjne) dla urządzeń elektronicznych przez cały okres życia produktu
Aktywny udział w inżynierii współbieżnej, krytycznych przeglądach projektów, projektowaniu dla produkcji i inicjatywach inżynierii wartości
Wpływanie na projekty rozwoju nowych produktów, z użyciem narzędzia do komunikacji celów i terminów, oraz poprawy możliwości produkcyjnych
Opracowywanie i walidacja procesów testowych oraz narzędzi do osiągnięcia celów projektu pod względem jakości/kosztów/czasu
Zapewnienie transferu sprzętu testowego/produktu do miejsc produkcji (instalacja, walidacja, konserwacja i szkolenie operatorów), oraz ich duplikacja w razie potrzeby
Wspomaganie tworzenia wniosków o przydział kapitału na zakup sprzętu wspierającego nowe i istniejące technologie
Proponowanie nowych technologii procesów testowych dla urządzeń elektronicznych, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
Identify opportunities for service improvement across various functions such as Finance, FP&A, HR, Procurement, IT, QA, R&D Operations etc., and deploy continuous improvement practices to improve efficiency & effectiveness of processes
Assist Global CI Practice Lead in the development of a 'best-in-class' continuous improvement strategy and in establishing a continuous improvement culture
Work on improving the Lean Six Sigma competency by delivering training on Lean Six Sigma certification levels and tools & techniques
Design and facilitate process improvement workshops to (Kaizen) workshops to identify improvement opportunities and assist in implementation
Deliver Lean Six Sigma projects as well as provide coaching & mentoring support for process improvement projects taken up by our associates
Establish governance, meeting cadence and metrics required to keep improvement projects on track
Work with cross-functional teams to put in place CI toolkits for sustaining the improved processes
Ensure standardization and simplification of processes in line with functional guidelines using Continuous Improvement methodologies and Automation (Low-Cost Automation / RPA / Digital solutions)
Analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji, mająca na celu minimalizację ryzyka i zabezpieczenie dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych
Prowadzenie korespondencji i gromadzenie dokumentacji dotyczącej zmian, robót dodatkowych i roszczeń
Ścisła współpraca z kierownictwem kontraktu w zakresie realizacji polityki roszczeniowej w trakcie trwania inwestycji
Udział w negocjacjach z Zamawiającym dotyczących roszczeń
Wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania warunków kontraktowych - uczestnictwo w harmonogramowaniu, przygotowywaniu kluczowych dokumentów formalnych, itp
Obsługa ręcznego i automatycznego sprzętu do wytwarzania i montażu produktów, aby zapewnić prawidłowe właściwości i wymiary niezbędne do spełnienia oczekiwań klientów
Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy, w tym wykonuje rutynowe sprzątanie oraz konserwację maszyn, a także planowane działania konserwacyjne operatora
Zachowanie elastyczności i wykonywanie różnych innych obowiązków zgodnie z potrzebą, aby realizować cele produkcyjne
Zapewnienie zgodność ze standardami, politykami, procedurami i regulacjami w zakresie BHPiO
Identyfikacja i kontrola materiałów niespełniających wymogów
Gathering the documentation required for each KYC file with business departments and through in-house research (client websites, regulatory authorities, etc.)
Analysing documents and information to provide recommendations and conclusions regarding the client and its activities
Performing additional reputation checks and due diligence if necessary
Performing ESG and CSR checks
Recording, maintaining and updating KYC & ESG client data in information systems
Monitoring and performing the recertification process in cooperation with other departments
Controlling and validating KYC analysis
SUN screening alerts management process handling
Preparing reports to senior management and various stakeholder as part of due diligence and financial security processes
Quality of services - define and follow up the quality plans
Business processes & Robotic Process Automation & Digitalization - TOM implementation, support process design, procedures in cooperation with business
Data office & Reporting - assess the business on data protection and implement the requirement of the local GDPR in coordination with the business, Corporate CDO and Corporate DPO, DAQIP
Operational Permanent Control - be responsible for the 1st Line of Defense for operational risk control management, define & implement a program covering: identification of operational risks, implementation of the Control Plans, and closure of the IG recommendations
Projects, Roadmap & Strategy - support implementation of IOC strategy in IOC projects and monitor them with the business. Ad-Hoc requests from the IOC General Manager
Requirements:
At least 3 years of experience in the area related to Business Transformation Manager
Higher education
Strategic thinking & decision making
Taking initiative, initiate and drive changes, anticipate
Leadership and ability to influence stakeholders
Understanding IT and working with IT as a partner
Experienced in working with a framework of a corporate center and international environment
Wykonywanie napraw, przeglądów oraz remontów głównych silników spalinowych oraz zespołów prądotwórczych w terenie
Przeprowadzanie diagnostyki, analiza i usuwanie usterek, wykonywanie testów i napraw zgodnie ze ściśle określonymi procedurami technologicznymi i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa
Przeprowadzanie uruchomień silników oraz zespołów prądotwórczych na obiektach klienta zgodnie z określonymi procedurami
Wykonywanie kontrolnych pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji, mająca na celu minimalizację ryzyka i zabezpieczenie dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych
Prowadzenie korespondencji i gromadzenie dokumentacji dotyczącej zmian, robót dodatkowych i roszczeń
Ścisła współpraca z kierownictwem kontraktu w zakresie realizacji polityki roszczeniowej w trakcie trwania inwestycji
Udział w negocjacjach z Zamawiającym dotyczących roszczeń
Wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania warunków kontraktowych - uczestnictwo w harmonogramowaniu, przygotowywaniu kluczowych dokumentów formalnych, itp
Analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji, mająca na celu minimalizację ryzyka i zabezpieczenie dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych
Prowadzenie korespondencji i gromadzenie dokumentacji dotyczącej zmian, robót dodatkowych i roszczeń
Ścisła współpraca z kierownictwem kontraktu w zakresie realizacji polityki roszczeniowej w trakcie trwania inwestycji
Udział w negocjacjach z Zamawiającym dotyczących roszczeń
Wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania warunków kontraktowych - uczestnictwo w harmonogramowaniu, przygotowywaniu kluczowych dokumentów formalnych, itp
Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby sprawozdawczości finansowej oraz zarządczej,
Ścisła współpracę z innymi działami a w szczególności z działem produkcji w zakresie kontroli bieżącej kosztów oraz pozyskiwania i dostarczania danych na potrzeby tworzonych raportów, zestawień, analiz,
Analiza finansowa projektów, centrów kosztów,
Sporządzanie raportów cyklicznych oraz opracowywanie i weryfikację KPI operacyjnych,
Budżetowanie i prognozy finansowe (na poziomie poszczególnych projektów oraz spółki),
Automatyzacja i optymalizacja narzędzi kontrolingowych/raportowych oraz standaryzacja istniejących procesów raportowania,
Optymalizacja i tworzenie procedur /standardów obowiązujących w spółce oraz kontrolę ich wdrażania,
Wsparcie przy procesie zamknięcia miesiąca oraz w tworzeniu rocznego sprawozdania finansowego
Gathering the documentation required for each KYC file with business departments and through in-house research (client websites, regulatory authorities, etc.)
Analysing documents and information to provide recommendations and conclusions regarding the client and its activities
Performing additional reputation checks and due diligence if necessary
Performing ESG and CSR checks
Recording, maintaining and updating KYC & ESG client data in information systems
Monitoring and performing the recertification process in cooperation with other departments
Controlling and validating KYC analysis
SUN screening alerts management process handling
Preparing reports to senior management and various stakeholder as part of due diligence and financial security processes
Obsługa ręcznego i automatycznego sprzętu do wytwarzania i montażu produktów, aby zapewnić prawidłowe właściwości i wymiary niezbędne do spełnienia oczekiwań klientów
Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy, w tym wykonuje rutynowe sprzątanie oraz konserwację maszyn, a także planowane działania konserwacyjne operatora
Zachowanie elastyczności i wykonywanie różnych innych obowiązków zgodnie z potrzebą, aby realizować cele produkcyjne
Zapewnienie zgodność ze standardami, politykami, procedurami i regulacjami w zakresie BHPiO
Identyfikacja i kontrola materiałów niespełniających wymogów
Wykonywanie regularnych przeglądów i napraw serwisowych silników wysokoprężnych,
Przeprowadzanie analizy usterek i ich usuwanie, wykonywanie testów i napraw zgodnie ze ściśle określonymi procedurami technologicznymi i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa,
Praca w podziemnych kopalniach rud metali nieżelaznych oraz na powierzchni
Participate in the implementation of intercompany systems and new processes
Maintain intercompany accounts current, ensuring regular reconciliations and settlements
Reconcile manual Intercompany accounts as well as subledger accounts
Ensure all intercompany transactions are supported with valid documentation and agreements
Make sure all intercompany invoices and transactions (recharges, true-ups, loans etc.) are posted in the system per US GAAP and country accounting and tax regulations
Perform intercompany reconciliations, investigate differences, prepare adjustment entries and post manual journal entries in SAP ledgers
Prepare and review Transfer Pricing entries, aligned with the transfer pricing tax team
Perform various control activities incl. SOX to ensure that transactions and journal entries meet required standards
Collaborates with various internal stakeholders to identify all intercompany business transactions and ensure all of those are appropriately recorded in accounting records per US GAAP and local accounting standards
Prepares various analysis for stakeholders such as business teams or function operations (e.g. intercompany out of balances)
Manage the analysis and reporting of direct purchase item spend in EMEA on materials and FX, inbound freight, and duty. Work with commercial and FP&A teams to ensure accuracy and transparency
Manage quarterly forecasts, budgets, and long-term planning within the region
Provide key insight EMEA procurement budget, including decisions on costs related to raw materials, packaging, co-packing, freight and duty, FX, and rebates
Track, report and validate EMEA direct and indirect CCI projects. Provide consistency to projects presented by the EMEA buyers, the CCI team, R&D and ensuring that the projects are correctly integrated into the respective forecasts
Lead business partner to the Consumer Solutions commercial and commercial finance teams in supporting the delivery of profit targets and commercial strategy
Manage information process for pricing negotiations with key customers, with direct effect on pricing/NSV
Provide informal support to analysts across our European countries
Support indirect procurement projects
Work with Center of Excellence on enhancements to reporting systems
Provide analytical & decision support to enable efficiencies in work capital (AP & Inventory)
Ensure that SOX controls are completed on time and ensuring timely and accurate preparation of balance sheet reconciliations
Manage and develop a Procurement finance Analyst based in Poland and support a Supply Chain Finance Controller based in D&A
Maintain contact with Global procurement finance to ensure standardisation of process and policies
Playing a pivotal role in the monthly and quarterly financial close and reporting process for the relevant legal entities
Preparing monthly journal entries, account reconciliations, and variance analysis while ensuring accuracy and adherence to US GAAP and local statutory requirements
Supporting the external financial audits and the SOX 404 audits
Ensuring close controls are properly performed and adequately supported with work paper documentation as required under SOX
Maintaining business relationships with key stakeholders across US and non-US Finance Teams
Contributing to continuous improvements in financial close and reporting processes and related SOX internal controls, ensuring financial operations are always at their best
Manage a Team of Employees and handling specific to Repair & Warranty task
Create an energetic and positive work environment, support and cooperate with the team in relation to smooth execution of all the tasks
Good and professional relations to the Customers in connection with claim handling
Have Dialog with Customers with every aspects of warranty and repair cases
Be responsible for one Global OEM Customer and secure the complete overview and actions for the Global OEM customer in regards to Repair & warranty cases
Secure a consistent and effective global claim handling with background in Customer contracts and procuration, incl. liability & commercially settlement of cases with Customers
Prioritize and escalate cases depending on severity and customer urgency
Understand and determine mitigation action for customer
Ensure customer return and upfront delivery and follow up on these
Initiate non conformance reports (NCR) - ensure customer feedback, based on cooperation with factory's quality department
Implement people strategy and act in line with global function strategy and Group HR policies and guidelines;
Shaping, improving and supervising all HR processes such as: Recruitment & Employer Branding, Onboarding, Learning & Development,
Oversee implementation of HR processes within the area of responsibility requiring on-site support in Przasnysz Factory, follow up and advise;
Cooperate closely with Managers and Employees in relevant location to achieve better under-standing of current HR issues and introduce the most effective solutions to resolve them;
Being the main point of contact for Managers all People matters, answering questions and addressing concerns,
Support Managers in implementing and following up performance management activities;
Represent HR in the workplace, build partnership between Employees, HR and Managers;
Implement and ensure compliance with global and local standards, rules, tools, policies and processes related to operation or project execution and share functional best practice and lessons learned across the organization;
Developing and driving people strategy supporting the organization to deliver business re-sults. Ensure that the area of responsibility is properly organized, staffed and directed. Helps to build up an effective, capable and high performing team
Provide a wide range of services in support of the Portfolio Management Groups
Get involved in project work on a regular basis as well as other ad-hoc requests that the team is required to complete
Work to maintain and improve monitoring systems
Provide internal and external reporting
Assess current controls and processes with the intent to improve the effectiveness and efficiency
Daily tasks will include - review & research exceptions generated in Charles River by daily compliance cycle, escalating notifications, monitoring outstanding incidents and ensure they are addressed in a timely manner and monitoring central mailbox
Be responsible for keeping on top of regulatory updates and their implementation, for example
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami (IFRS) obowiązującymi w grupie kapitałowej oraz przepisami prawa podatkowego,
Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, udział w przygotowaniu raportów,
Odpowiedzialność za terminowość, prawidłowość i zgodność z obowiązującymi przepisami wszystkich procesów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, kontrola formalno-prawna, księgowa i merytoryczna dokumentów,
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za terminowe przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK, PIT, WHT, TPR) oraz innych wymaganych lokalnie i przez Grupę,
Odpowiedzialność za rozliczenia z obszarów produkcji, sprzedaży oraz SSC,
Uzgadnianie sald księgi głównej z księgami pomocniczymi (produkcja, magazyny, środki trwałe, rozliczenia itp.),
Kontrola zgodności z wewnętrznymi procedurami,
Monitorowanie zmian w prawie podatkowym, celnym i finansowym,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi i bankami, biegłymi rewidentami, konsultantami,
Optymalizacja efektywności procesów księgowych oraz prowadzenie wewnętrznych projektów usprawniających procesy finansowe,
European Sales and Marketing Development Program Associate
Modlniczka (pow. krakowski)
Wygasła: 26.11.2023
full-time
umowa o pracę tymczasową
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
You will complete multiple rotation assignments across different business units and within the Marketing and Sales functions
You will have the opportunity to be involved in Marketing and Sales projects
Your rotation program will be customized and aligned to recognize your strengths and Cummins’ business goals
Your rotations will provide an unparalleled opportunity for networking, diverse experiences across our product portfolio and business, and opportunities for development
Cummins will invest in your personal development providing relevant training and networking opportunities. In addition, you will be partnered with a sponsor from the European Leadership Team that will guide you during the full 2 years
Independently manage projects of increasing complexity and have a strong understanding of accounting systems and processes
Drive standardization of internal control processes, enhance internal control documentation and testing procedures
Identify problems or opportunities for improvement and regularly propose solutions
Facilitate consistent documentation of the controls over all relevant assertions related to all processes executed by the respective Teams
Coordinate with the stakeholders to obtain knowledge and understanding of control decisions and communicate requirements for control documentation
Identify pain points in control design, execution and assist with transition from the current state of compliance to the 'to be' state and design efficient and effective solutions
Assist with communication within the organization and external auditors regarding the compliance approach
Assist and/or facilitate SOX meetings and testing
Assist in completing SOX Program reporting to Management, Internal Audit, and External Audit
Manage the analysis and reporting of direct purchase item spend in EMEA on materials and FX, inbound freight, and duty. Work with commercial and FP&A teams to ensure accuracy and transparency
Manage quarterly forecasts, budgets, and long-term planning within the region
Provide key insight EMEA procurement budget, including decisions on costs related to raw materials, packaging, co-packing, freight and duty, FX, and rebates
Track, report and validate EMEA direct and indirect CCI projects. Provide consistency to projects presented by the EMEA buyers, the CCI team, R&D and ensuring that the projects are correctly integrated into the respective forecasts
Lead business partner to the Consumer Solutions commercial and commercial finance teams in supporting the delivery of profit targets and commercial strategy
Manage information process for pricing negotiations with key customers, with direct effect on pricing/NSV
Provide informal support to analysts across our European countries
Support indirect procurement projects
Work with Center of Excellence on enhancements to reporting systems
Provide analytical & decision support to enable efficiencies in work capital (AP & Inventory)
Ensure that SOX controls are completed on time and ensuring timely and accurate preparation of balance sheet reconciliations
Manage and develop a Procurement finance Analyst based in Poland and support a Supply Chain Finance Controller based in D&A
Maintain contact with Global procurement finance to ensure standardisation of process and policies
Obsługa ręcznego i automatycznego sprzętu do wytwarzania i montażu produktów, aby zapewnić prawidłowe właściwości i wymiary niezbędne do spełnienia oczekiwań klientów
Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy, w tym wykonuje rutynowe sprzątanie oraz konserwację maszyn, a także planowane działania konserwacyjne operatora
Zachowanie elastyczności i wykonywanie różnych innych obowiązków zgodnie z potrzebą, aby realizować cele produkcyjne
Zapewnienie zgodność ze standardami, politykami, procedurami i regulacjami w zakresie BHPiO
Identyfikacja i kontrola materiałów niespełniających wymogów
prowadzenie księgowości spółki zgodnie ze standardami, ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu zysków i strat, deklaracji podatkowych i raportów dla zarządu, banków, GUS i innych instytucji,
prowadzenie dokumentacji podatkowej, przygotowywanie deklaracji (PIT, CIT i VAT), sprawozdań statystycznych (GUS) oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa (m.in. JPK),·
opracowywanie projektów planu budżetowego i przepisów wewnętrznych,
odpowiedzialność za aktualizowanie planu kont zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami i potrzebami Grupy,
nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
prowadzenie księgowości spółki zgodnie ze standardami, ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu zysków i strat, deklaracji podatkowych i raportów dla zarządu, banków, GUS i innych instytucji,
prowadzenie dokumentacji podatkowej, przygotowywanie deklaracji (PIT, CIT i VAT), sprawozdań statystycznych (GUS) oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa (m.in. JPK),·
opracowywanie projektów planu budżetowego i przepisów wewnętrznych,
odpowiedzialność za aktualizowanie planu kont zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami i potrzebami Grupy,
nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
prowadzenie księgowości spółki zgodnie ze standardami, ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu zysków i strat, deklaracji podatkowych i raportów dla zarządu, banków, GUS i innych instytucji,
prowadzenie dokumentacji podatkowej, przygotowywanie deklaracji (PIT, CIT i VAT), sprawozdań statystycznych (GUS) oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa (m.in. JPK),·
opracowywanie projektów planu budżetowego i przepisów wewnętrznych,
odpowiedzialność za aktualizowanie planu kont zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami i potrzebami Grupy,
nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
Analiza wymagań i procesów biznesowych we współpracy z analitykami biznesowymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu określenia ich potrzeb biznesowych i opracowania wykonalnych rozwiązań
Prowadzenie warsztatów biznesowych z perspektywy funkcjonalnej
Wspieranie konfiguracji i doskonalenie wszystkich procesów SAP RTR - Financial and Controlling
Zaawansowane rozwiązywanie problemów, w tym umiejętność pisania skryptów i wykonywania zapytań do bazy danych w celu diagnozowania i rozwiązywania problemów
Nadzorowanie i zarządzanie wsparciem i kwestiami operacyjnymi, zapewniając szybkie rozwiązanie i minimalizując zakłócenia
Współpraca z zespołem wsparcia technicznego w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów
Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w cyklu życia produktu, proponowanie możliwych do zastosowania rozwiązań
Zapewnienie, że cała dokumentacja związana z projektem jest konsekwentnie prowadzona i aktualna
Take care of sourcing controlling processes and procedures which define the basic reporting principles for Sourcing activities including cost control, performance, risk and asset management, and approval requirements for the divisions
Lead the sourcing controlling function across all sourcing domains (Direct, Indirect, Front-Line Unit), with a primary focus on cost control, risk management, performance management, and cash flow improvement and optimization
Define, improve and implement policies, processes and compliance activities to ensure that all organizational objectives in relation to costs and innovation as well as internal controls, efficiency and external risk are met in the following areas
Support the creation of personnel and sourcing cost development budgets
Prepare the monthly sourcing reporting pack including analysis to support the results
Identify and support Global Process Owners on process controls within the source-to-pay landscape
Define reporting standards within sourcing and supplier development reporting
Wykonywanie regularnych przeglądów i napraw serwisowych silników wysokoprężnych,
Przeprowadzanie analizy usterek i ich usuwanie, wykonywanie testów i napraw zgodnie ze ściśle określonymi procedurami technologicznymi i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa,
Praca w podziemnych kopalniach rud metali nieżelaznych oraz na powierzchni
Playing a pivotal role in the monthly and quarterly financial close and reporting process for the relevant legal entities
Preparing monthly journal entries, account reconciliations, and variance analysis while ensuring accuracy and adherence to US GAAP and local statutory requirements
Supporting the external financial audits and the SOX 404 audits
Ensuring close controls are properly performed and adequately supported with work paper documentation as required under SOX
Maintaining business relationships with key stakeholders across US and non-US Finance Teams
Contributing to continuous improvements in financial close and reporting processes and related SOX internal controls, ensuring financial operations are always at their best
uczestnictwo w rozwoju biznesu w Polsce poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, wspieranie inicjatyw sprzedażowych
prowadzenie projektów doradczych z obszaru PIT i ZUS dla Klientów (struktury wynagradzania, przeglądy podatkowe, opinie podatkowe, projekty z obszaru compliance)
zarządzanie oraz rozwijanie zespołu Employment Taxes poprzez udział w rekrutacjach, dbanie o rozwój kompetencji podatkowych i miękkich
uczestnictwo w rozwoju biznesu w Polsce poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, wspieranie inicjatyw sprzedażowych
prowadzenie projektów doradczych z obszaru PIT i ZUS dla Klientów (struktury wynagradzania, przeglądy podatkowe, opinie podatkowe, projekty z obszaru compliance)
zarządzanie oraz rozwijanie zespołu Employment Taxes poprzez udział w rekrutacjach, dbanie o rozwój kompetencji podatkowych i miękkich
uczestnictwo w rozwoju biznesu w Polsce poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, wspieranie inicjatyw sprzedażowych
prowadzenie projektów doradczych z obszaru PIT i ZUS dla Klientów (struktury wynagradzania, przeglądy podatkowe, opinie podatkowe, projekty z obszaru compliance)
zarządzanie oraz rozwijanie zespołu Employment Taxes poprzez udział w rekrutacjach, dbanie o rozwój kompetencji podatkowych i miękkich