Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu międzyfunkcyjnym oraz międzydywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu międzyfunkcyjnym oraz międzydywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu międzyfunkcyjnym oraz międzydywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu międzyfunkcyjnym oraz międzydywizyjnym
Location: Applications from all Poland are welcome
•Responsible to develop a medical field operations plan and activities based on insights from patients, HCPs, HCS and policy makers to strategically shape disease area and optimize patient reach
•Leads in close collaboration with T/A Medical Leads and develops the medical field strategies to maximize clinical potential of compounds at early or late stage of their life cycle
•Manages thoughtful risk to benefits and value to patient return on investment when considering priorities, resourcing, and strategic plans to drive business decisions. On top of that, lead and develop the medical launch strategies and activities for field operations in close collaboration with the medical and cross-functional teams using scientific information, implement impactful medical education programs and science plans
Stakeholder Management & Collaboration
•Cultivates and maintains strong relationships with top clinicians in collaboration with other internal stakeholders across a wide range of complex and high value situations to drive outcomes
•Analyzes unmet medical needs, disease and competitive landscape, treatment practice, patient journey, stakeholder perceptions and how to translate these into strategic advantages while addressing the needs of Health Care Systems
•Exchange inputs and insights with the TA Medical Leads and Medical Evidence Generation Manager & Medical Pipeline Manager, to develop key strategic projects
HCS Thinking
•Co-develops pipeline strategy with TA Medical Leads, Medical Evidence Generation Manager & Medical Pipeline Manager, considering Health Care System’s dynamics and needs focusing on inter-relationships of the HCS, analyze new insights and shifts mind-sets about the long-term consequences of interventions on the relationship and trust with Novartis
•Collaborates with commercial teams to discuss HCP’s and HCS’ dynamics and takes decisions accordingly as well as leverage multiple stakeholder perspectives and approaches to co-create value and build commitment
Agile and Innovative leadership
•Proactively assumes an entrepreneurial mindset by thinking creatively out of the box, in order to generate and implement disruptive and innovative ideas and solutions
•Advocates innovations and promotes uptake to stay on the cutting edge of best practice as well as anticipates and adapts plans swiftly to changes, new therapy areas, new insights, digital tools and technologies, integrates and acts on learnings and shares these
•Coach on deep understanding challenges with respect to patient access and patient care
Thorough understanding and ability to troubleshoot within SAP and cell chain software systems. Ability to learn/work with new technology and systems
Effectively communicate between all global stakeholders (Customer Service Center, Quality Assurance, Apheresis Operations and Global manufacturing sites)
Establish, manage and communicate the clinical and commercial demand schedule and timelines with internal and external stakeholders
Be responsible for order management: creation of sales order, order monitoring, order confirmations, maintain inbound and outbound deliveries, remove delivery blocks, order initiation at CMO
Collaborate with Global Logistics and Import/Export groups to minimize potential delays in international shipments
Own the knowledge of specific pharmaceutical manufacturing process technologies at platform level, including any pilot scale, scale up or down, and Design of Experiments (DoE)
Act as the platform SME / SPOC for the interface with global MS&T network and with technical development organization to define and implement new technical standards for existing and new technologies and equipment
Benchmark new technologies and equipment relevant for platform. Participate in the definition and selection of pharmaceutical equipment, through providing input to User Requirements. Provide technical expertise to Engineering for design activities in Capex projects around technologies
Assure that the necessary benchmark is done internally in Novartis, and externally in the scientific and academic environment, in order to stimulate and to extend the knowledge, increasing the know-how of the associates and expanding it to the rest of the organization
Author and implement GOPs for technology assigned
Participate in due diligence team, where applicable, for in-license projects. Harmonize and optimize technical processes across the platform
Support sites in trouble shooting / root cause investigation by providing second level of specialist expertise as SME and by harmonizing and optimizing related technical processes across the units
Set standards to perform technical feasibility trials related to process improvement and implementation of new manufacturing technologies
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjny
Knowledge and compliance with GxP rules as well as knowledge and compliance with applicable quality principles of Novartis. Interpretation of applicable laws, standards and guidelines in the field of GxP, in particular in the field of GDP and quality assurance; Monitoring and interpretation of up-to-date requirements of GxP as well as requirements of the pharmaceutical law with regard to products distributed in Novartis
Ensuring that only products which are compliant with legal requirements, Good Distribution Practice (GDP) and the quality policy of Novartis group will be the subject of the distribution activity performed by Novartis. Providing opinions and assessments on matters affecting the quality of products distributed by Novartis;
Organization, implementation and improvement of the quality assurance system with regard to products distributed by Novartis. Analysis of trends concerning the quality of products distributed by Novartis as well as initiation of corrective and/or preventive actions if negative trends are observed
Close cooperation with other departments of Novartis (warehouses, departments responsible for sales, logistics, registration, packaging development, etc.) in the improvement of the quality assurance system and in order to maintain continuity of deliveries to customers/patients
Cooperation with the office of the Main Pharmaceutical Inspector, Chief Sanitary Inspector, Province Pharmaceutical Inspectorates and quality assurance departments of companies affiliated with Novartis
Coordination of the activities aimed for explaining the causes of complaints/ withdrawals/ recalls of products distributed by Novartis as well as cooperation, in this regard, with Polish authorities (e.g. Main Pharmaceutical Inspectorate, Office for Registration, National Medicines Institute, Chief Sanitary Inspectorate) and with companies affiliated with Novartis
Quality oversight on warehousing and distribution providers in line with GxP requirements as outlined in applicable Pharma Law
Provides direction and formulates strategies to maintain and improve the external supplier quality oversight. Establishes and maintains quality relationship with strategic suppliers
Acts as Single Point of Contact / SPOC for all quality related activities at assigned external suppliers. Provides the quality presence and input to technical meetings with the external suppliers and establishes good working relationships. External supplier quality related activities are further described in the subsequent paragraphs. Conducts all necessary trainings in due course to be suitably qualified to perform the assigned duties
Supplier qualification: Ensures a valid Quality Agreement in line with the requirements of the Novartis global template is in place and continuously amended to the business needs. Ensures current external supplier quality risk assessments are in place and appropriate actions are taken to mitigate potential risks. Ensures site readiness for regulatory inspections and quality audits and supports during such events
Routine monitoring: Assesses quality trends and drives continuous improvement including stability reports and annual product quality reviews. Critically assesses the performance of the product and process performed at the external supplier. Escalate any issues or instances of instability as necessary. Implements and monitors Key Performance Indicators (KPI) and ensures that all parts of ESO are working in a consistent manner against harmonized expectations. Initiates corrective actions when necessary and performs follow-up on resulting measures
Incident management: Manages all quality issues (complaints, deviations, OOX). Ensures investigations are correctly executed and all required actions are taken appropriately and in a timely fashion. Escalates and represents cases within the Novartis quality escalation process
Change controls: Ensures that change requests, either from the external supplier or from Novartis, are managed appropriately from receipt, through to the implementation and closure
Manufacturing process and analytical methods transfers: Ensures QA Oversight during commercial product transfers. Assesses validation readiness. Ensures knowledge transfer for stable commercial manufacturing operations. Supports the establishment of continuous process verification programs
Provides direction and formulates strategies to maintain and improve the external supplier quality oversight. Establishes and maintains quality relationship with strategic suppliers
Acts as Single Point of Contact / SPOC for all quality related activities at assigned external suppliers. Provides the quality presence and input to technical meetings with the external suppliers and establishes good working relationships. External supplier quality related activities are further described in the subsequent paragraphs. Conducts all necessary trainings in due course to be suitably qualified to perform the assigned duties
Supplier qualification: Ensures a valid Quality Agreement in line with the requirements of the Novartis global template is in place and continuously amended to the business needs. Ensures current external supplier quality risk assessments are in place and appropriate actions are taken to mitigate potential risks. Ensures site readiness for regulatory inspections and quality audits and supports during such events
Routine monitoring: Assesses quality trends and drives continuous improvement including stability reports and annual product quality reviews. Critically assesses the performance of the product and process performed at the external supplier. Escalate any issues or instances of instability as necessary. Implements and monitors Key Performance Indicators (KPI) and ensures that all parts of ESO are working in a consistent manner against harmonized expectations. Initiates corrective actions when necessary and performs follow-up on resulting measures
Incident management: Manages all quality issues (complaints, deviations, OOX). Ensures investigations are correctly executed and all required actions are taken appropriately and in a timely fashion. Escalates and represents cases within the Novartis quality escalation process
Change controls: Ensures that change requests, either from the external supplier or from Novartis, are managed appropriately from receipt, through to the implementation and closure
Manufacturing process and analytical methods transfers: Ensures QA Oversight during commercial product transfers. Assesses validation readiness. Ensures knowledge transfer for stable commercial manufacturing operations. Supports the establishment of continuous process verification programs
Create and ensure implementation of the overall local country and regional/global QA strategy according to local needs and regional/global QA vision
Lead the development of a Quality Culture with high awareness on data integrity and close collaboration with Country business partners and ensure a state of the art Country Quality Organization is in place to best support overall business strategy
Participate in creation and execution of Quality and Business Strategy and other initiatives in the country and region
Act as the company key point of contact for Health Authority Field Alerts and drug shortage reporting for pharmaceutical products and thereby provide a link between supplying sites and the agency. Represent company/ MAH/ licence holder in front of local HA, based on applicable PoA in any cases related to availability and quality of the pharmaceutical products, medical devices and IMPs
Deliver successful GxP regulatory inspections and internal audits of the Polish Country Organization
Continuously engage in external benchmarking, ensure active membership in respective industry associations as appropriate, and actively engage in building proactive relationships with Health Authorities
Attract and develop talent in the organization supporting a diverse and inclusive culture. Ensure robust performance management to optimize productivity across the organization
Statutory Accounting Expert/ Expert ds. raportowania statutowego
Warszawa
Wygasła: 29.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
expert
Obowiązki:
Actively contributes to the period end closing and reporting in accordance with IFRS, Novartis required standards and local GAAP
Closely collaborates with local ComOps, Supply Chain, Market Access and Legal departments in order to review Sales Contracts and assess correctness from finance perspective
Prepares in collaboration with the Technical Accounting Team specific Accounting Position Papers (APP) and contributes to IFRS APPs
Reviews of significant contracts to insure proper accounting and tax treatment
Person will be responsible for an in-time preparation of revenue and sales accruals and provisions following local regulations, NAM and local GAAP
Supports balance sheet account reconciliations of allocated accounts and ensures timely resolution of overdue items identified
Monitor and verify the data to insure proper IC charges
Support preparation of statutory financial statement following local regulations
Insure proper and timely reporting to National Bank as well as support of statistical reports submission when needed
Kalkulacja kosztów produktów, półproduktów oraz surowców
Uzgadnianie cen transferowych z Sandoz AG
Raportowanie i planowanie finansowe zgodnie z wytycznymi wynikającymi z przepisów prawa polskiego jak i wewnętrznych regulacji obowiązujących w ramach grupy Sandoz
Zapewnienie wsparcia finansowego dla wszystkich funkcji TechOps
Nadzór nad kontrolą wewnętrzną zgodnie z wymogami Novartis Financial Controls Manual
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Zapewnienie, że planowanie zasobów hali produkcyjnej jest odpowiednie w korelacji z obciążeniem produkcyjnym i planowaniem
Przegląd harmonogramu produkcji (horyzont operacyjny) z uwzględnieniem ryzyka, ograniczeń i możliwości
Koordynacja ciągłości przepływu produkcji (zapewnienie dostępności materiałów i materiałów eksploatacyjnych do produkcji) oraz dokumentacji w celu utrzymania wydajności jednostki
Zarządzanie harmonogramem produkcji w ramach horyzontu operacyjnego
Ustalenie priorytetów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń i ponowne dostosowanie harmonogramu produkcji, jeśli to konieczne
Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich i technicznych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
Zapewnienie harmonogramu dyżurów w swojej jednostce
Zapewnia monitorowanie i wdrażanie Działań Korygujących i Zapobiegawczych w odniesieniu do wskaźników NOSSCE zakładu
Odpowiedzialność za wsparcie serwisowe hali produkcyjnej
Kalkulacja kosztów produktów, półproduktów oraz surowców
Uzgadnianie cen transferowych z Sandoz AG
Raportowanie i planowanie finansowe zgodnie z wytycznymi wynikającymi z przepisów prawa polskiego jak i wewnętrznych regulacji obowiązujących w ramach grupy Sandoz
Zapewnienie wsparcia finansowego dla wszystkich funkcji TechOps
Nadzór nad kontrolą wewnętrzną zgodnie z wymogami Novartis Financial Controls Manual
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Zapewnienie, że planowanie zasobów hali produkcyjnej jest odpowiednie w korelacji z obciążeniem produkcyjnym i planowaniem
Przegląd harmonogramu produkcji (horyzont operacyjny) z uwzględnieniem ryzyka, ograniczeń i możliwości
Koordynacja ciągłości przepływu produkcji (zapewnienie dostępności materiałów i materiałów eksploatacyjnych do produkcji) oraz dokumentacji w celu utrzymania wydajności jednostki
Zarządzanie harmonogramem produkcji w ramach horyzontu operacyjnego
Ustalenie priorytetów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń i ponowne dostosowanie harmonogramu produkcji, jeśli to konieczne
Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich i technicznych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
Zapewnienie harmonogramu dyżurów w swojej jednostce
Zapewnia monitorowanie i wdrażanie Działań Korygujących i Zapobiegawczych w odniesieniu do wskaźników NOSSCE zakładu
Odpowiedzialność za wsparcie serwisowe hali produkcyjnej
Bezpośrednia współpraca z obszarem produkcyjnym poprzez: wsparcie jakościowe w realizacji procesu; szkolenia; przygotowania do inspekcji / audytów
Tworzenie oraz wdrażanie procesów, ciągłe ich doskonalenie oraz nadzór nad ich przestrzeganiem zgodnie zasadami GMP
Opiniowanie, sprawdzanie i zatwierdzanie procedur i instrukcji techniczno-technologicznych produktów leczniczych z zapewnieniem w nich zapisów gwarantujących wytworzenie produktów leczniczych o jakości zgodnej z dokumentacją rejestracyjną
Sprawdzanie raportów serii
Koordynacja procesów jakościowych takich jak: działania wyjaśniające, działania korygujące, reklamacje, kontrola zmian, przegląd jakości produktów)
Interacts with healthcare organizations and authorities, healthcare professionals, clinical investigators, and other healthcare organizations providing fair, balanced, and scientifically rigorous medical and clinical information and maintains collaborative relationships in his/her territory with opinion leaders, investigators, institutions and local societies/associations
Interacts with healthcare professionals healthcare organizations and authorities, who might be interested to receive fair, balanced, and scientifically rigorous medical information or to be engaged in a scientific discussion regarding a product´s medical and clinical profile in the context of approved prescribing information as well as in response to unsolicited questions or requests for information which may involve off-label information, maintains collaborative relationships in his/her territory with opinion leaders, investigators, institutions and local societies/associations. (Unsolicited means that the information request was neither suggested nor encouraged by the MSL)
Implement tactics identified in the Medical Affairs Plans (MAP)
May represent the Medical Department at Local or Regional Medical events (e.g. Medical Congresses and Symposia). They may collaborate in the coordination of pre-event information and communication of post-event summaries and may participate in unbranded CME events organized by the company or third parties
Provides first line medical support to existing compassionate use programs and deals with information requests from physicians and patient advocacy groups
Maintains clinical expertise through aggressive education including attendance at relevant symposia, scientific workshops, CME events, preceptorships, and review of key journals
Collaborates with Managed Markets team, both field-based and at the home office, to identify opportunities and needs that can be addressed via communication of scientific, medical, and health economic information
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
110 738 naszych pracowników opracowuje nowe koncepcje medycyny dla ponad 769 milionów ludzi na całym świecie. Rocznie bisko 200 tyś. pacjentów w Polsce zachoruje na różnego rodzaju choroby nowotworowe. Możesz być tą osobą, która działa z myślą o nich – każdego dnia zmieniając oblicze medycyny dla pacjentów
Otwieramy proces rekrutacyjny na stanowisko Kierownika ds. Promocji, pracującego na terenie woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, łódzkiego . Stanowisko to będzie raportowało bezpośrednio do Country Promotion Manager jednej z linii MEL Novartis Oncology
Twoje obowiązki obejmują między innymi:
• Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
• Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
• Efektywna i bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
• Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
• Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
• Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
• Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
110 738 naszych pracowników opracowuje nowe koncepcje medycyny dla ponad 769 milionów ludzi na całym świecie. Rocznie bisko 200 tyś. pacjentów w Polsce zachoruje na różnego rodzaju choroby nowotworowe. Możesz być tą osobą, która działa z myślą o nich – każdego dnia zmieniając oblicze medycyny dla pacjentów
Otwieramy proces rekrutacyjny na stanowisko Kierownika ds. Promocji, pracującego na terenie woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, łódzkiego . Stanowisko to będzie raportowało bezpośrednio do Country Promotion Manager jednej z linii MEL Novartis Oncology
Twoje obowiązki obejmują między innymi:
• Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
• Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
• Efektywna i bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
• Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
• Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
• Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
• Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
110 738 naszych pracowników opracowuje nowe koncepcje medycyny dla ponad 769 milionów ludzi na całym świecie. Rocznie bisko 200 tyś. pacjentów w Polsce zachoruje na różnego rodzaju choroby nowotworowe. Możesz być tą osobą, która działa z myślą o nich – każdego dnia zmieniając oblicze medycyny dla pacjentów
Otwieramy proces rekrutacyjny na stanowisko Kierownika ds. Promocji, pracującego na terenie woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, łódzkiego . Stanowisko to będzie raportowało bezpośrednio do Country Promotion Manager jednej z linii MEL Novartis Oncology
Twoje obowiązki obejmują między innymi:
• Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
• Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
• Efektywna i bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
• Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
• Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
• Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
• Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
110 738 naszych pracowników opracowuje nowe koncepcje medycyny dla ponad 769 milionów ludzi na całym świecie. Rocznie bisko 200 tyś. pacjentów w Polsce zachoruje na różnego rodzaju choroby nowotworowe. Możesz być tą osobą, która działa z myślą o nich – każdego dnia zmieniając oblicze medycyny dla pacjentów
Otwieramy proces rekrutacyjny na stanowisko Kierownika ds. Promocji, pracującego na terenie woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, łódzkiego . Stanowisko to będzie raportowało bezpośrednio do Country Promotion Manager jednej z linii MEL Novartis Oncology
Twoje obowiązki obejmują między innymi:
• Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
• Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
• Efektywna i bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
• Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
• Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
• Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
• Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
110 738 naszych pracowników opracowuje nowe koncepcje medycyny dla ponad 769 milionów ludzi na całym świecie. Rocznie bisko 200 tyś. pacjentów w Polsce zachoruje na różnego rodzaju choroby nowotworowe. Możesz być tą osobą, która działa z myślą o nich – każdego dnia zmieniając oblicze medycyny dla pacjentów
Otwieramy proces rekrutacyjny na stanowisko Kierownika ds. Promocji, pracującego na terenie woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, łódzkiego . Stanowisko to będzie raportowało bezpośrednio do Country Promotion Manager jednej z linii MEL Novartis Oncology
Twoje obowiązki obejmują między innymi:
• Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
• Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
• Efektywna i bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
• Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
• Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
• Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
• Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Bliska współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym
Realizacja założonych celów sprzedażowych i promowanie produktu w grupie lekarzy specjalistów,
Współpraca z KOLami, dyrekcją szpitali, a także administracją i apteką szpitalną na podległym terenie,
Efektywna współpraca z działem Marketingu przy realizacji planów marketingowych na swoim terenie,
Prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych – ocena skuteczności procesów i programów, sugerowanie nowych rozwiązań oraz analiza ich opłacalności i wykonalności,
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktu,
Regularne monitorowanie wyników założeń marketingowych produktów własnych oraz konkurencyjnych, przygotowywanie raportów efektywności promocji,
Praca projektowa w otoczeniu między-funkcyjnym oraz między-dywizyjnym