Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wsparcie administracji w zakresie bieżących obowiązków (zlecanie zakupów, przygotowywanie kart dostępu dla pracowników, nadzór nad drobnymi remontami, etc)
Wsparcie administracji w zakresie bieżących obowiązków (zlecanie zakupów, przygotowywanie kart dostępu dla pracowników, nadzór nad drobnymi remontami, etc)
Nie musisz być specjalistą we wszystkich poniższych obszarach – chętnie Cię nauczymy
Service Desk: wsparcie użytkowników w obszarze systemu Windows, aplikacji oraz sieci; diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższej linii wsparcia
Administracja IT:
Systemami operacyjnymi Windows Server (w tym obsługa Active Directory)
Środowiskiem wirtualnym Vmware: ESXi oraz vCenter wraz z maszynami wirtualnymi
Środowiskiem Office 365 (Exchange Online, Office, SharePoint, OneDrive, Teams) wraz z diagnostyką błędów, analizą logów itp
Sieciami – urządzenia Cisco
Aplikacjami (Comarch ERP XL, ESET, Lotus, Veeam)
A poza tym:
Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania
Monitorowanie oraz reagowanie na awarie lub problemy wydajnościowe
Tworzenie i wdrażanie polityk bezpieczeństwa oraz dokumentacji IT
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług oraz aplikacji
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży
Realizacja polityki sprzedażowej z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania. Dbanie o ich produktywność i zyskowność
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb klientów, udział w spotkaniach techniczno-handlowych
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Aktywna sprzedaż produktu Hive Sensor do nowych i istniejących klientów na rynku B2B – rynek krajowy oraz rynki zagraniczne (telefony, spotkania, webinaria)
Budowanie długoterminowych relacji z Klientem
Doradztwo dla Klientów w zakresie odpowiednich rozwiązań z obszaru oferty produktowej SKK
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowych
Przyjdź do nas, mamy ciasteczka… a oprócz ciasteczek sporo kampanii CPC na różnych platformach, i całą masę danych do przeanalizowania. Chcielibyśmy, żebyś nam pomógł/pomogła w wyciśnięciu z tych obszarów maksa. Potencjał jest spory, a perspektywy rozwoju jeszcze większe. Do tego świetny zespół i relatywnie mało czepiający się szef (tak kazał napisać). To co, chcesz ciasteczko?
Kompleksowa obsługa kampanii CPC realizowanych przez firmę w ramach dostępnego budżetu
Monitorowanie i realizowanie ustalonych KPI’s (cele miesięczne, kwartalne i roczne)
Wsparcie w budowaniu frekwencji (poprzez kampanie CPC) podczas wirtualnych i tradycyjnych wydarzeń organizowanych przez SKK
Raportowanie postępów i sugerowanie koniecznych modyfikacji w oparciu o dane analityczne
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży w zakresie automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb Klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb, udział w spotkaniach techniczno-handlowych (wraz z osobą techniczną)
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia Klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży w zakresie automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb Klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb, udział w spotkaniach techniczno-handlowych (wraz z osobą techniczną)
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia Klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży w zakresie automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb Klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb, udział w spotkaniach techniczno-handlowych (wraz z osobą techniczną)
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia Klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży
Realizacja polityki sprzedażowej z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania. Dbanie o ich produktywność i zyskowność
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb klientów, udział w spotkaniach techniczno-handlowych
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży
Realizacja polityki sprzedażowej z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania. Dbanie o ich produktywność i zyskowność
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb klientów, udział w spotkaniach techniczno-handlowych
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży
Realizacja polityki sprzedażowej z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania. Dbanie o ich produktywność i zyskowność
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb klientów, udział w spotkaniach techniczno-handlowych
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym
Praca w zespole handlowym wraz ze skutecznym technicznym wsparciem procesu sprzedaży
Realizacja polityki sprzedażowej z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów pakowania i znakowania. Dbanie o ich produktywność i zyskowność
Proaktywne poszerzanie rozwiązań mające na celu optymalizację procesów i spełnienie oczekiwań i potrzeb klientów
Odpowiedzialność za ustalanie priorytetów i kwalifikacji tematów zgodne ze strategią sprzedaży firmy
Wstępne przygotowanie rozwiązań – wskazanie potencjalnych miejsc automatyzacji i optymalizacji u klienta, analiza potrzeb klientów, udział w spotkaniach techniczno-handlowych
Prowadzenie rozmów biznesowych na różnych szczeblach, w tym na poziomie C-Level
Ścisła współpraca z działem handlowym i automatyki oraz serwisu w celu zapewnienia klientowi odpowiedniego wsparcia w obszarze biznesowym i technicznym