Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja programów w ramach Biura Programów dla studentów;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny z interesariuszami i stypendystami Biura oraz praca z dokumentami, również w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla studentów
Prowadzenie stron internetowych, profili oraz kanałów w mediach społecznościowych Agencji, w tym w szczególności: kanałów NAWA na Facebooku, X (Twitterze), LinkedIn oraz Google Business, kanałów kampanii „Ready, Study, Go! Poland” oraz polsko- i anglojęzycznej stron: nawa.gov.pl oraz study.gov.pl,
Inicjowanie produkcji materiałów filmowych Agencji o charakterze promocyjnym, w tym wywiady z alumnami, relacje filmowe z wydarzeń organizowanych przez Agencję itp
Prowadzenie działań z zakresu promocji i komunikacji programów Agencji;
Opracowywanie cyklicznych newsletterów Agencji,
Wsparcie w zakresie prowadzenia działań związanych z promocją polskiego szkolnictwa wyższego i nauki polskiej za granicą;
Budowanie pozytywnego wizerunku Agencji i utrzymywanie relacji z interesariuszami i partnerami Agencji;
Organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych w zakresie wynikającym z kompetencji komórki organizacyjnej
Przygotowywanie projektu planu finansowego Agencji ( przygotowywanie druków planistycznych, projektu planu, planu finansowego Agencji)
Aktualizacje i zmiany Planu Finansowego Agencji na przestrzeni roku
Bieżące monitorowanie postępu wykorzystania Planu finansowego ( w podziale na źródła finansowania)
Udział z sprawozdawczości Agencji oraz pracach planistycznych- współpraca lub przygotowanie sprawozdań: z wykonania planu finansowego, wykonania ustawy budżetowej, wykonania dotacji, z działalności, planu działalności Agencji
Współpraca z Główną Księgową w zakresie przygotowania sprawozdania finansowego Agencji
Obsługa decyzji i umów o dotacje- konsultacje zapisów, zgłaszanie konieczności zmian, przygotowywanie wniosków o płatność i harmonogramów płatności
Monitoring budżetów Biur Agencji- współpraca z Zespołem Zamówień Publicznych nad przygotowaniem i wykonaniem budżetów Biur w ramach dostępnych środków na dany rok
Akceptacja dokumentów w zakresie potwierdzania zabezpieczenia środków finansowych w planie Agencji niezbędnych w realizacji zakupów tj. wniosków o dokonanie zakupu/ wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Zarządzanie, planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrolowanie pracy i realizacji zadań podległych Zespołów
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami administracji rządowej - głównie ministerstwem nauki i szkolnictwa wyższego
Rozpoznawanie obszarów/procesów objętych audytem, identyfikacji potencjalnych ryzyk oraz mechanizmów kontrolnych
Kompleksowa realizacja zadań audytowych zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego
Pozyskiwanie i weryfikacja danych niezbędnych do realizacji badania audytowego
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Ocena procesów realizowanych w organizacji oraz rekomendowanie działań usprawniających, zapobiegawczych, naprawczych
Wydawanie niezależnych opinii i wniosków na temat badanego obszaru oraz raportowanie wyników audytów
Monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń z przeprowadzonych zadań audytowych oraz ocena zastosowanych rozwiązań z treścią wydanych rekomendacji
Opracowywanie rocznego planu audytu Agencji
Prowadzenie audytu we wszystkich obszarach działalności NAWA, sporządzanie raportów pokontrolnych i dokumentacji audytowej, monitorowanie i ocena realizacji zaleceń poaudytowych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie audytu wewnętrznego
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności list płac dotyczących wynagrodzeń pracowników Agencji oraz zleceniobiorców
Bieżąca kontrola stopnia wykonania budżetów w ramach wynagrodzeń z uwzględnieniem źródła ich finansowania, analiza danych, prognoza wydatków;
organizacja i koordynacja prac Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;
Ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym (listy płac, wyciągi bankowe, polecenia księgowania);
Obsługa bieżąca bankowości elektronicznej programów wg zakresu
Analiza procesów i uzgadnianie kont księgowych;
Współuczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych;
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji;
Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem zespołu księgowości
realizacja programów w ramach Biura Programów dla studentów;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny z interesariuszami i stypendystami Biura oraz praca z dokumentami, również w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla studentów
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 " oraz na podstawie "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027"
uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej (w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, badanie i ocena ofert, sporządzanie protokołów, organizacja posiedzeń komisji)
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru prawidłowego trybu udzielenia zamówienia publicznego
sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień i prowadzenie rejestrów
prowadzenie zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami
Koordynowanie i nadzór nad realizacją procesów będących w kompetencji nadzorowanego zespołu w szczególności:
a) pełną obsługą procesów kadrowo-płacowych pracowników i osób zatrudnionych
w ramach umów cywilnoprawnych zawieranych z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej
b) obsługą organizacyjno-administracyjno-finansową ekspertów Agencji
c) kształtowaniem procesów personalnych, w tym m.in. pozyskiwania kapitału ludzkiego, budowania motywacji i zaangażowania, rozwoju i utrzymania kapitału ludzkiego (w tym m.in. procesów rekrutacji i selekcji pracowników, oceny okresowej, tworzenia i wdrażania skutecznych systemów motywacyjnych, polityki szkoleniowej Agencji), obsługi programu praktyk
d) komunikacją wewnętrzną
Monitorowanie budżetu wynagrodzeń oraz planowania zatrudniania i etatyzacji
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Agencji, w tym m.in. akt osobowych pracowników, ewidencji czasu pracy, dokumentacji ubezpieczeniowej, ewidencji profilaktycznych badań lekarskich pracowników oraz szkoleń BHP i kontrola ich aktualności, zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia
Zarządzanie świadczeniami na rzecz pracowników typu karty sportowe, opieka medyczna i inne
Kierowanie pracowników na badania i szkolenia wymagane przez pracodawcę
Współpraca, w tym korespondencja, z instytucjami związanymi z obsługą kadrową pracowników
Sporządzanie sprawozdań GUS, deklaracji miesięcznych i rocznej PFRON, rocznych informacji podatkowych dla pracowników, miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji zgłoszeniowych ZUS
Administracja PPK
Sporządzanie list płac oraz list wypłat innych świadczeń przyznanych pracownikom
Sporządzanie projektów aktów wewnętrznych Agencji oraz innych istotnych dokumentów związanych polityką kadrową (wewnętrzne źródła prawa pracy), w tym regulaminów pracy, wynagradzania;
Sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań, statystyk, opracowań i na potrzeby dyrektora Agencji oraz komórek organizacyjnych
Koordynacja procesów zakupowych na potrzeby Agencji w zakresie swoich kompetencji i kompetencji Biura
Nadzorowanie realizacji i rozliczanie umów związanych z zakresem zadań własnych oraz Biura
Wsparcie merytoryczne w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych
Bieżące wsparcie pracowników i kadry zarządzającej w zakresie HR
Podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów zgodnie z przewidzianą ścieżką obiegu dokumentów i przyznanymi uprawnieniami
Dostarczanie danych do planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne
Wnioskowanie do Dyrektora i proponowanie usprawnień w działaniu Agencji i w zakresie kompetencji Biura
Główny Specjalista ds. koordynacji wydarzeń promocyjnych
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Kompleksowa organizacja wydarzeń Agencji, w tym konferencji, seminariów, paneli dyskusyjnych w Polsce i za granicą,
Sporządzanie Opisów Przedmiotu Zamówienia do procedur przetargowych w zakresie organizacji wydarzeń Agencji,
Prowadzenie działań z zakresu promocji i komunikacji wydarzeń realizowanych przez Agencję;
Opracowywanie i redakcja informacji prasowych, tekstów promocyjnych oraz innych materiałów o charakterze informacyjnym, w szczególności na temat wydarzeń realizowanych przez Agencję,
Wsparcie w prowadzeniu strony internetowej NAWA oraz profili w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn) w języku polskim i angielskim – działania organiczne oraz płatne kampanie,
Poszerzenie zasobów multimedialnych NAWA oraz nadzór nad ich produkcją i odpowiednią oprawą,
Bieżąca współpraca z innymi biurami NAWA oraz firmami zewnętrznymi (graficy, drukarnie, agencje reklamowe)
Organizacja i koordynacja udziału NAWA oraz polskich uczelni w międzynarodowych targach i konferencjach oraz innych imprezach promujących naukę i szkolnictwo wyższe (również wirtualnych);
Udział w panelach dyskusyjnych, spotkaniach networkingowych oraz wygłaszanie prezentacji na temat działalności NAWA w Polsce i za granicą
Budowanie pozytywnego wizerunku NAWA poprzez utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami oraz przedstawicielami uczelni i jednostek naukowych współpracującymi z Agencją
Starszy Specjalista ds. Koordynacji Programów dla Naukowców i Instytucji
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
realizacja programów w ramach Biura Programów dla Naukowców i Instytucji;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny oraz praca z dokumentami w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla naukowców i instytucji
Starszy Specjalista w Zespole Certyfikacji Znajomości Języka Polskiego jako Obcego
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prace przy organizacji egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego
obsługa procesów towarzyszących egzaminom certyfikatowym
przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem certyfikacji języka polskiego jako obcego
obsługa administracyjna Państwowej Komisji ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego (PKdsPZJPjO)
wsparcie w zakresie organizacji i realizacji programów promujących język polski realizowanych przez NAWA
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą w zakresie przygotowania planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
obsługa systemów, aplikacji i innych narzędzi IT przeznaczonych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obiegu dokumentów oraz realizacji zadań na stanowisku zgodnych ze specyfiką pracy
Starszy/Główny Specjalista ds. Koordynacji Programów dla Naukowców i Instytucji
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
realizacja programów w ramach Biura Programów dla Naukowców i Instytucji;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny oraz praca z dokumentami w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla naukowców i instytucji
Główny Specjalista ds. koordynacji wydarzeń promocyjnych
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Kompleksowa organizacja wydarzeń Agencji, w tym konferencji, seminariów, paneli dyskusyjnych w Polsce i za granicą,
Sporządzanie Opisów Przedmiotu Zamówienia do procedur przetargowych w zakresie organizacji wydarzeń Agencji,
Prowadzenie działań z zakresu promocji i komunikacji wydarzeń realizowanych przez Agencję;
Opracowywanie i redakcja informacji prasowych, tekstów promocyjnych oraz innych materiałów o charakterze informacyjnym, w szczególności na temat wydarzeń realizowanych przez Agencję,
Wsparcie w prowadzeniu strony internetowej NAWA oraz profili w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn) w języku polskim i angielskim – działania organiczne oraz płatne kampanie,
Poszerzenie zasobów multimedialnych NAWA oraz nadzór nad ich produkcją i odpowiednią oprawą,
Bieżąca współpraca z innymi biurami NAWA oraz firmami zewnętrznymi (graficy, drukarnie, agencje reklamowe)
Organizacja i koordynacja udziału NAWA oraz polskich uczelni w międzynarodowych targach i konferencjach oraz innych imprezach promujących naukę i szkolnictwo wyższe (również wirtualnych);
Udział w panelach dyskusyjnych, spotkaniach networkingowych oraz wygłaszanie prezentacji na temat działalności NAWA w Polsce i za granicą
Budowanie pozytywnego wizerunku NAWA poprzez utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami oraz przedstawicielami uczelni i jednostek naukowych współpracującymi z Agencją
Rozpoznawanie obszarów/procesów objętych audytem, identyfikacji potencjalnych ryzyk oraz mechanizmów kontrolnych
Kompleksowa realizacja zadań audytowych zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego
Pozyskiwanie i weryfikacja danych niezbędnych do realizacji badania audytowego
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Ocena procesów realizowanych w organizacji oraz rekomendowanie działań usprawniających, zapobiegawczych, naprawczych
Wydawanie niezależnych opinii i wniosków na temat badanego obszaru oraz raportowanie wyników audytów
Monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń z przeprowadzonych zadań audytowych oraz ocena zastosowanych rozwiązań z treścią wydanych rekomendacji
Opracowywanie rocznego planu audytu Agencji
Prowadzenie audytu we wszystkich obszarach działalności NAWA, sporządzanie raportów pokontrolnych i dokumentacji audytowej, monitorowanie i ocena realizacji zaleceń poaudytowych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie audytu wewnętrznego
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 " oraz na podstawie "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027"
uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej (w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, badanie i ocena ofert, sporządzanie protokołów, organizacja posiedzeń komisji)
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru prawidłowego trybu udzielenia zamówienia publicznego
sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień i prowadzenie rejestrów
prowadzenie zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami
Starszy Specjalista ds. Koordynacji Programów dla Naukowców i Instytucji
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
realizacja programów w ramach Biura Programów dla Naukowców i Instytucji;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny oraz praca z dokumentami w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla naukowców i instytucji
realizacja programów w ramach Biura Programów dla studentów;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny z interesariuszami i stypendystami Biura oraz praca z dokumentami, również w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla studentów
Główny Specjalista ds. Kadr i Płac w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
obsługa kadrowo-płacowa współpracowników oraz ekspertów zewnętrznych Agencji,
wsparcie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej pracowników Agencji;
obsługa umów cywilnoprawnych zawieranych z osobami fizycznymi: sporządzanie dokumentów, rachunków, list płac, przygotowywanie przelewów;
współpraca, w tym korespondencja z instytucjami zewnętrznymi oraz instytucjami zabezpieczenia społecznego na całym świecie w zakresie ubezpieczeń, zestawień, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych w ramach obsługi współpracowników Agencji oraz umów cywilnoprawnych;
administracja PPK w zakresie swoich kompetencji;
tworzenie sprawozdań, statystyk, zestawień na potrzeby dyrektora Agencji, innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych
Redaktor stron internetowych i mediów społecznościowych
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie stron internetowych i mediów społecznościowych Agencji, w tym w szczególności: kanałów NAWA na Facebooku i Twitterze, kanałów kampanii „Ready, Study, Go! Poland” oraz polsko- i anglojęzycznej strony: www.nawa.gov.pl,
inicjowanie produkcji materiałów filmowych Agencji o charakterze promocyjnym, w tym wywiady z alumnami, relacje filmowe z wydarzeń organizowanych przez Agencję itp
prowadzenie działań z zakresu promocji i komunikacji programów i Agencji;
opracowywanie cyklicznego newslettera Agencji,
wsparcie w zakresie prowadzenia działań związanych z promocją polskiego szkolnictwa wyższego i nauki polskiej za granicą;
budowanie pozytywnego wizerunku Agencji i utrzymywanie relacji z interesariuszami i partnerami Agencji;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych w zakresie wynikającym z kompetencji komórki organizacyjnej
Starszy Specjalista w Biurze Programów Języka Polskiego
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
organizacja i realizacja programów promujących język polski realizowanych przez NAWA, w tym m.in. tworzenie dokumentacji programów, prowadzenie naborów, ocena formalna i merytoryczna wniosków;
obsługa beneficjentów: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad realizacją programów zgodnie z umową i regulaminem, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji na temat oferty programowej NAWA;
wsparcie w organizacji egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego;
promowanie działalności programowej NAWA;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą w zakresie przygotowania planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
obsługa systemów, aplikacji i innych narzędzi IT przeznaczonych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obiegu dokumentów oraz realizacji zadań na stanowisku zgodnych ze specyfiką pracy;
obsługa administracyjna programów zarządzanych przez Agencję, w tym finansowanych ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), w szczególności:
opracowywanie formularzy, dokumentacji i procedur do programów,
obsługa naborów wniosków do programów, w tym ocena formalna, współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy ocenie merytorycznej oraz obsługa procesu kontraktowania,
monitorowanie przebiegu realizacji umów podpisywanych przez Agencję z grantobiorcami, w tym weryfikacja dokumentacji zgłoszeniowej uczestników projektów, monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego projektu,
rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów,
obsługa procesu raportowania i współpracy z Instytucją Pośredniczącą PO WER,
współpraca z pracownikami innych jednostek organizacyjnych Agencji oraz kadrą kierowniczą w zakresie tworzenia sprawozdań, statystyk, zestawień i innych dokumentów wewnętrznych,
udział w spotkaniach krajowych i zagranicznych, w tym z przedstawicielami Instytucji Nadzorujących Agencję, beneficjentami i organizacjami pokrewnymi oraz współudział w kontrolach realizowanych projektów,
organizacja spotkań konsultacyjnych, posiedzeń Zespołów Oceniających i webinariów,
wprowadzanie danych do systemu SL2014, SOWA,
współpraca przy promocji programów i upowszechnianiu rezultatów programów,
obsługa baz danych, obiegu dokumentów i płatności,
sporządzanie planów i raportów merytorycznych z realizowanych programów
Starszy Specjalista ds. Planowania i Sprawozdawczości
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
pozyskiwanie, analiza i opracowywanie danych liczbowych na potrzeby planistyczne i sprawozdawcze Agencji;
przygotowywanie, we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi, projektu rocznego planu działania oraz sprawozdań Agencji;
przygotowywanie, we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi, sprawozdań kwartalnych i rocznych oraz wskaźników wymaganych przez dyrekcję oraz organy nadzorcze;
opracowywanie procesów wewnętrznych w zakresie biura oraz Agencji;
udział w zespołach roboczych związanych z usprawnianiem narzędzi pracy
realizacja programów w ramach Biura Programów dla studentów;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach będących pod nadzorem biura;
realizacja pełnego procesu obsługi wniosków złożonych w naborach;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
kontakt ustny i pisemny z interesariuszami i stypendystami Biura oraz praca z dokumentami, również w języku angielskim;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla studentów
obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (skrzynki sekretariatu) oraz połączeń telefonicznych;
zarządzanie kalendarzem dyrekcji z wykorzystaniem programu MS Outlook i umawianie spotkań;
obsługa/organizacja spotkań z gośćmi dyrekcji;
organizacja podróży służbowych dyrekcji
Koordynacja elektronicznego i papierowego obiegu dokumentów pomiędzy sekretariatem a pozostałymi biurami Agencji z wykorzystaniem narzędzia EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją);
Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji oraz na potrzeby audytów;
Koordynacja procesów zakupowych na potrzeby Agencji związanych z zakresem zadań Biura;
Nadzorowanie realizacji umów związanych z zakresem zadań sekretariatu (np. umowa na połączenia lotnicze i kolejowe, umowa na usługi hotelowe);
Przygotowanie materiałów na potrzeby Dyrekcji;
Współpraca z wykonawcami usług w zakresie realizowanych przez sekretariat zadań;
Starszy Specjalista w Biurze Programów Języka Polskiego
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prace przy organizacji egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego;
obsługa procesów towarzyszących egzaminom certyfikatowym;
przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem certyfikacji języka polskiego jako obcego;
obsługa administracyjna Państwowej Komisji ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego (PKdsPZJPjO);
wsparcie w zakresie organizacji i realizacji programów promujących język polski realizowanych przez NAWA;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą w zakresie przygotowania planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
obsługa systemów, aplikacji i innych narzędzi IT przeznaczonych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obiegu dokumentów oraz realizacji zadań na stanowisku zgodnych ze specyfiką pracy
Starszy specjalista w Biurze Komunikacji i Promocji
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Organizacja/koordynacja wydarzeń NAWA, w tym:
prowadzenie rejestracji na wydarzenia;
kontakt z uczestnikami, podwykonawcami oraz współorganizatorami;
odpowiedzialność za logistykę oraz budżet wydarzenia;
współpraca z działem komunikacji przy promocji wydarzenia;
budowanie pozytywnego wizerunku NAWA poprzez utrzymywanie relacji z krajowymi i zagranicznymi partnerami oraz przedstawicielami uczelni i jednostek naukowych współpracującymi z Agencją;
tworzenie treści promocyjnych dotyczących wydarzeń NAWA oraz Programów NAWA
Starszy Specjalista w Biurze Programów Języka Polskiego
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
organizacja i realizacja programów promujących język polski realizowanych przez NAWA, w tym m.in. tworzenie dokumentacji programów, prowadzenie naborów, ocena formalna i merytoryczna wniosków;
obsługa beneficjentów: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad realizacją programów zgodnie z umową i regulaminem, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji na temat oferty programowej NAWA;
wsparcie w organizacji egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego;
promowanie działalności programowej NAWA;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą w zakresie przygotowania planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
obsługa systemów, aplikacji i innych narzędzi IT przeznaczonych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obiegu dokumentów oraz realizacji zadań na stanowisku zgodnych ze specyfiką pracy;
Starszy Specjalista w Zespole rozliczeń i kontroli Beneficjentów
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Nadzór finansowy nad wybranymi Programami Agencji, w tym w szczególności:
udział w opracowywaniu dokumentacji programowej, w tym założeń do formularzy systemowych obsługujących nadzorowane Programy;
dokonywanie weryfikacji finansowej raportów przedkładanych przez Beneficjentów w ramach nadzorowanych Programów;
monitorowanie stopnia wydatkowania środków w ramach nadzorowanych Programów;
obsługa płatności w ramach umów zawartych z Beneficjentami (wypłaty zaliczek i kolejnych płatności wynikających z umów);
wsparcie Beneficjentów poprzez udzielanie informacji na temat finansowych zasad realizacji projektów;
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, prezentacji informacyjnych i instruktaży dla klientów zewnętrznych w tym Wnioskodawców i Beneficjentów
Wsparcie procesów kontroli Beneficjentów Agencji, w tym:
udział w kontrolach Beneficjentów Agencji (kontrole zdalne „zza biurka” oraz kontrole wyjazdowe trwające średnio 2 dni robocze);
obsługa administracyjna procesów kontrolnych realizowanych przez Agencję, w tym przygotowywanie dokumentacji kontrolnej;
weryfikacja formalna dokumentacji przedkładanej przez audytorów zewnętrznych
Na bazie doświadczenia i wiedzy związanej z realizacją ww. procesów proponowanie i wdrażanie usprawnień zwiększających efektywność prowadzonych przez Agencję procesów związanych z obsługą Beneficjentów
organizacja i koordynacja udziału NAWA oraz polskich uczelni w międzynarodowych targach i konferencjach oraz innych imprezach promujących naukę i szkolnictwo wyższe (również wirtualnych);
udział oraz wygłaszanie prezentacji podczas międzynarodowych targów i konferencji oraz innych imprez promujących naukę i szkolnictwo wyższe, przygotowywanie wystąpień dotyczących szkolnictwa wyższego oraz nauki (w j. polskim i j. angielskim);
przygotowywanie oraz realizacja strategii dotyczącej alumnów polskich uczelni oraz alumnów NAWA, prowadzenie bazy, obsługa zagranicznej platformy;
tworzenie treści oraz komunikatów na strony internetowe NAWA (w j. polskim oraz j. angielskim);
budowanie pozytywnego wizerunku NAWA poprzez utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami oraz przedstawicielami uczelni i jednostek naukowych współpracującymi z Agencją
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp;
informowanie na bieżąco o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
udzielanie instruktażu wstępnego ogólnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników NAWA, w tym zwłaszcza pracowników nowozatrudnionych oraz w przypadkach zmiany stanowiska pracy;
przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy u Zamawiającego;
udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych, w których NAWA prowadzi lub planuje działalność albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, a także udział w przekazywaniu urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników NAWA;
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych w NAWA metodach pracy;
przedstawianie dyrektorowi NAWA wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy;
udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe; kontrola realizacji tych wniosków;
niezwłoczne wstrzymanie pracy maszyn lub innego urządzenia w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracownika lub innych osób;
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach w NAWA;
niezwłoczne odsunięcie od pracy pracownika, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywania pracy stwarza bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia własnego lub innych osób;
wnioskowanie do dyrektora NAWA o niezwłoczne wstrzymanie pracy w jej miejscu lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
inicjowanie i rozwijanie na terenie NAWA różnych form popularyzacji problematyki i bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii;
wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej;
reprezentowanie NAWA przed Państwową Inspekcją Pracy i Państwową Inspekcją Sanitarną
kontakt z uczestnikami, podwykonawcami oraz współorganizatorami;
odpowiedzialność za logistykę oraz budżet wydarzenia;
współpraca z działem komunikacji przy promocji wydarzenia;
budowanie pozytywnego wizerunku NAWA poprzez utrzymywanie relacji z krajowymi i zagranicznymi partnerami oraz przedstawicielami uczelni i jednostek naukowych współpracującymi z Agencją;
tworzenie treści promocyjnych dotyczących wydarzeń NAWA oraz Programów NAWA
Starszy Specjalista ds. rozliczeń i kontroli Beneficjentów
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Nadzór finansowy nad wybranymi Programami Agencji,
Udział w opracowywaniu dokumentacji programowej, w tym założeń do formularzy systemowych obsługujących nadzorowane Programy, Dokonywanie weryfikacji finansowej raportów przedkładanych przez Beneficjentów w ramach nadzorowanych Programów,
Monitorowanie stopnia wydatkowania środków w ramach nadzorowanych Programów,
Obsługa płatności w ramach umów zawartych z Beneficjentami (wypłaty zaliczek i kolejnych płatności wynikających z umów),
Wsparcie Beneficjentów poprzez udzielanie informacji na temat finansowych zasad realizacji projektów, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, prezentacji informacyjnych i instruktaży dla klientów zewnętrznych w tym Wnioskodawców i Beneficjentów,
Wsparcie procesów kontroli Beneficjentów Agencji,
Udział w kontrolach Beneficjentów Agencji (kontrole zdalne „zza biurka” oraz kontrole wyjazdowe trwające średnio 2 dni robocze),
Obsługa administracyjna procesów kontrolnych realizowanych przez Agencję, w tym przygotowywanie dokumentacji kontrolnej,
Weryfikacja formalna dokumentacji przedkładanej przez audytorów zewnętrznych,
Na bazie doświadczenia i wiedzy związanej z realizacją ww. procesów proponowanie i wdrażanie usprawnień zwiększających efektywność prowadzonych przez Agencję procesów związanych z obsługą Beneficjentów
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach dla naukowców;
realizacja pełnej procedury obsługi wniosków;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów zgodnie z przewidzianą ścieżką obiegu dokumentów i przyznanymi uprawnieniami;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych oraz wystąpienie podczas niektórych, z tych spotkań;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla naukowców
obsługa administracyjno-finansowa programów stypendialnych w zakresie międzynarodowej mobilności studentów i naukowców,
opracowywanie procedur, formularzy i dokumentacji dla programu,
obsługa naborów wniosków do programów, w tym ocena formalna, współpraca z ekspertami zewnętrznymi w zakresie oceny merytorycznej oraz obsługa procesu kontraktowania i raportowania,
przygotowywanie decyzji oraz umów finansowych/aneksów ze stypendystami programów oraz podmiotami i ekspertami w ramach realizacji programu, monitorowanie przebiegu realizacji tych umów,
weryfikacja raportów stypendystów oraz raportów merytorycznych i finansowych uczelni,
monitorowanie realizacji projektów,
organizacja i prowadzenie spotkań i szkoleń związanych z promowaniem oferty oraz upowszechnianiem rezultatów programów,
kontakty z instytucjami krajowymi i zagranicznymi, w tym ambasadami i ministerstwami,
obsługa baz danych i systemów teleinformatycznych Agencji,
sporządzanie raportów merytorycznych z realizowanych programów
Specjalista - Główny Specjalista w Biurze Programów dla Naukowców
Polna 40, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pełnienie roli Krajowego Punktu Kontaktowego poprzez informowanie o ofercie programu Marie Skłodowska-Curie Actions (MSCA) i odpowiadanie na pytania wnioskodawców;
organizowanie dni informacyjnych, seminariów i konferencji poświęconych MSCA;
prowadzenie i aktualizowanie strony internetowej poświęconej MSCA;
przygotowywanie analiz statystycznych, publikacji i biuletynów poświęconych MSCA;
udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych;
wspieranie biura w innych działaniach w zakresie programów dla naukowców;
podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów zgodnie z przewidzianą ścieżką obiegu dokumentów i przyznanymi uprawnieniami;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji
opracowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia naborów w programach dla naukowców;
realizacja pełnej procedury obsługi wniosków;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy;
monitorowanie realizacji projektów;
podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów zgodnie z przewidzianą ścieżką obiegu dokumentów i przyznanymi uprawnieniami;
współpraca z pracownikami innych biur oraz kadrą kierowniczą przy tworzeniu planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytorów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania Agencji;
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych krajowych i zagranicznych oraz wystąpienie podczas niektórych, z tych spotkań;
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla naukowców
• Przygotowanie oraz realizacja programu stypendialnego im. S. Banacha, w szczególności:
- opracowywanie dokumentów i formularzy niezbędnych do realizacji programu, procedur i zasad obowiązujących w programie (m.in. regulamin, ogłoszenie o naborze, pisma przewodnie, decyzje, umowy, raporty);
- przygotowanie oraz testowanie formularzy w systemie teleinformatycznym, niezbędnych do uruchomienia i prowadzenia naboru oraz bieżącej obsługi programu;
- praca z informatycznymi systemami obsługi naboru, systemami finansowymi, ewidencji dokumentacji itp. oraz współpraca z osobami współodpowiedzialnymi za ich obsługę i funkcjonowanie;
• Realizacja pełnej procedury obsługi wniosków/wnioskodawców/beneficjentów programu stypendialnego im. S. Banacha, w szczególności:
- ocena formalna złożonych w programie wniosków;
- przygotowywanie danych, analiz i raportów związanych z programem;
- monitorowanie realizacji programu, w ramach zaplanowanego harmonogramu;
- bieżący kontakt z wnioskodawcami/beneficjentami;
- prowadzenie spraw beneficjentów programu oraz realizowanych przez nich projektów;
- przygotowanie prac zespołu oceniającego oraz współpraca z ekspertami;
- weryfikacja raportów beneficjentów;
- prezentowanie programu i działań z nim związanych w trakcie spotkań informacyjnych z interesariuszami oraz w trakcie spotkań, konferencji itp.;
- inicjowanie i prowadzenie zadań promocyjnych oraz wydawniczych związanych z realizacją programu (koncepcja, przygotowanie opisu, itp.) we współpracy z innymi Biurami;
- nadzór nad stroną internetową NAWA w zakresie realizowanych na stanowisku działań;
- współpraca z innymi Biurami w zakresie realizowanych na stanowisku działań;
• Wsparcie Biura programów dla studentów w realizacji innych programów, zadań, działań międzyprogramowych, organizacji wydarzeń itp.;
• Udział w innych przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez NAWA;
budowanie silnego partnerstwa z departamentami merytorycznymi, analiza, planowanie, dostosowanie i ulepszanie usług z obszaru IT w oparciu o analizę potrzeb Agencji;
tworzenie i realizacja strategii w obszarze IT zgodnej z celami biznesowymi NAWA;
definiowanie polityki bezpieczeństwa informatycznego NAWA;
zapewnienie sprawności i ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej;
nadzór nad projektami, procesami i systemami informatycznymi;
planowanie i nadzór nad realizacją budżetu IT;
zarządzanie zespołem IT;
zarządzanie rozwojem pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem ich potencjału;
zarządzanie relacjami z dostawcami zewnętrznymi (analiza ofert i negocjowanie warunków umów, aktywne poszukiwanie alternatywnych dostawców);
wsparcie i promowanie właściwej kultury organizacyjnej oraz oczekiwanych postaw w zespole
organizacja i realizacja programów promujących język polski realizowanych przez NAWA;
koordynacja wdrażania i obsługi hybrydowego modelu przeprowadzania egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego – egzaminów w formule online;
koordynacja organizacji egzaminów certyfikatowych z języka polskiego jako obcego oraz procesów towarzyszących egzaminom certyfikatowym;
obsługa administracyjna Państwowej Komisji ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego (PKdsPZJPjO);
obsługa systemu certyfikacji w formule zdalnej oraz platformy dla lektorów uczących jpjo;
koordynacja tworzenia materiałów promujących nauczanie jpjo (w tym kursów e-learningowych)
obsługa administracyjno-finansowa studenckich programów stypendialnych, w szczególności:
udział w opracowywaniu procedur, formularzy i dokumentacji do programów,
obsługa naborów wniosków do programów, w tym ocena formalna; współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy ocenie merytorycznej oraz obsługa procesu kontraktowania i raportowania;
kontakt z wnioskodawcami i stypendystami, rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez stypendystów;
przygotowywanie decyzji oraz umów finansowych/aneksów ze stypendystami programów oraz z podmiotami i ekspertami w ramach realizacji programu, monitorowanie przebiegu realizacji tych umów;
weryfikacja raportów stypendystów i uczelni;
obsługa sprawozdawcza programów i bieżący monitoring realizacji programów;
obsługa baz danych i systemów teleinformatycznych Agencji
obsługa programów NAWA w zakresie mobilności naukowców, w szczególności: opracowywanie dokumentacji dla programu; obsługa naborów wniosków do programów, w tym ocena formalna, organizacja pracy ekspertów w zakresie oceny merytorycznej oraz przygotowywanie umów z wykonawcami projektów; monitorowanie realizacji projektów; rozpatrywanie zmian zgłaszanych przez wykonawców projektów
organizacja i prowadzenie spotkań i szkoleń związanych z promowaniem oferty oraz upowszechnianiem rezultatów programów,
sporządzanie raportów merytorycznych z realizowanych programów,
proponowanie usprawnień w zakresie programów dla naukowców,
współpraca w przygotowaniu opracowań strategicznych w zakresie mobilności naukowców oraz umiędzynarodowienia uczelni i jednostek naukowych,
koordynacja i udział w pracach zespołów oceniających