Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 57, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
tworzenie, nadzorowanie i kontrolowanie harmonogramów czynności i zadań serwisowych
organizowanie, przewodniczenie i czynny udział w spotkaniach związanych z Inwestycją
bieżące raportowanie postępu prac związanych z serwisowaniem Inwestycji
opracowywanie zleceń robót
opisywanie faktur
przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych wraz ze wstępną weryfikacją
rejestracja zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu CRM
obsługa połączeń telefonicznych działu
prowadzenie obsługi Klienta w ramach serwisu po sprzedażowego
prowadzenie bieżącej korespondencji z Klientami
prowadzenie bieżącej korespondencji z Generalnym Wykonawcą robót
wsparcie pracy działu, w tym pomoc w tworzeniu dokumentów do przekazywania mieszkań, zamówień dla podwykonawców, wezwań wykonawców do realizacji ich obowiązków
monitorowanie ważności gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych w okresie serwisu
• tworzenie, nadzorowanie i kontrolowanie budżetu serwisowego dla Inwestycji
• tworzenie, nadzorowanie i kontrolowanie harmonogramów czynności i zadań serwisowych
• organizowanie, przewodniczenie i czynny udział w spotkaniach związanych z Inwestycją
• bieżące raportowanie postępu prac związanych z serwisowaniem Inwestycji
• opracowywanie zleceń robót
• współtworzenie umów
• odbieranie robót i akceptacja protokołów zaawansowania robót
• opisywanie protokołów zaawansowania, faktur
• przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
• prowadzenie obsługi Klienta w ramach serwisu po sprzedażowego
• kontrola prac serwisowych
• prowadzenie bieżącej korespondencji z Klientami
• prowadzenie bieżącej korespondencji z Generalnym Wykonawcą robót
• prowadzenie czynności odbiorowych związanych z przekazywaniem Inwestycji Klientom
• monitorowanie ważności gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych w okresie serwisu
2. Organizacja pracy Oddziału Wrocław:
• prowadzenie dokumentacji oddziałowej: przygotowywanie wstępnych wersji pism, archiwizacja i obrót dokumentów (umowy z klientami, zlecenia z podwykonawcami)
• zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura
• zarządzanie zaopatrzeniem back office i biur sprzedaży, kontakty z dostawcami
• organizowanie spotkań z firmami współpracującymi
• organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń lub pomieszczeń
• koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich
• odbieranie telefonów
• odpowiedzialność za przepływ informacji (pracownicy, „interesanci”, między działami)
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 57, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
przygotowywanie audytów technicznych rozpatrywanych nieruchomości na etapie akwizycji
analiza i weryfikacja dokumentacji budowlanej pod kątem kompletności, zgodności z wymaganiami inwestora, prawidłowości przyjętych rozwiązań technicznych i możliwości optymalizacji kosztów
sporządzanie i kontrola wykonania harmonogramów i budżetów realizacyjnych
przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji i kontraktowanie pakietów prac budowlanych niezbędnych do kompletnego wykonania projektu inwestycyjnego
koordynowanie fazy projektowej, przygotowawczej i etapu budowlanego
kontrola nad prawidłowością wykonania zleconych prac budowlanych i prowadzenie rozliczeń budowy
przeprowadzanie spraw formalnych niezbędnych dla realizacji inwestycji
współpraca z urzędami i instytucjami w zakresie uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pozwoleń
odpowiedzialność za organizację i wykonanie odbiorów wewnętrznych i zewnętrznych
współpraca z kierownikiem budowy, inspektorami nadzoru oraz działami: przygotowania inwestycji, finansowym, sprzedaży i prawnym
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 57, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
1. Pełna obsługa prawna (od etapu planowania do ostatecznego zamknięcia projektu) w sprawach z zakresu prawa nieruchomości wybranych projektów deweloperskich realizowanych przez spółki z grupy Ronson, w tym:
a. udział w negocjacjach i podpisaniu wszelkich umów lub innych dokumentów związanych z projektem,
b. udział w uzyskaniu zgód lub decyzji władz i sądów wymaganych dla projektu,
c. udział w przygotowaniu prospektu informacyjnego, projektu umowy deweloperskiej oraz ostatecznej umowy sprzedaży dla projektu
2. Bieżące doradztwo w innych zagadnieniach z zakresu prawa nieruchomości
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 57, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
przygotowywanie audytów technicznych rozpatrywanych nieruchomości na etapie akwizycji
analiza i weryfikacja dokumentacji budowlanej pod kątem kompletności, zgodności z wymaganiami inwestora, prawidłowości przyjętych rozwiązań technicznych i możliwości optymalizacji kosztów
sporządzanie i kontrola wykonania harmonogramów i budżetów realizacyjnych
przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji i kontraktowanie pakietów prac budowlanych niezbędnych do kompletnego wykonania projektu inwestycyjnego
koordynowanie fazy projektowej, przygotowawczej i etapu budowlanego
kontrola nad prawidłowością wykonania zleconych prac budowlanych i prowadzenie rozliczeń budowy
przeprowadzanie spraw formalnych niezbędnych dla realizacji inwestycji
współpraca z urzędami i instytucjami w zakresie uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pozwoleń
odpowiedzialność za organizację i wykonanie odbiorów wewnętrznych i zewnętrznych
współpraca z kierownikiem budowy, inspektorami nadzoru oraz działami: przygotowania inwestycji, finansowym, sprzedaży i prawnym
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 57, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
professional support of CEO
supporting the Management Board in carrying out daily tasks, keeping and coordinating the calendar
receiving and servicing the guests of the Management Board, organizing meetings
coordination of business trips (booking air tickets, hotels, etc.)
taking care of the proper operation of the office and responding to current and urgent needs (including ongoing control and ordering the removal of faults, workstation equipment by the standards)
stock management of office supplies and food and placing orders
planning, monitoring, and controlling office operating costs
keeping internal documentation and creating reports
creating internal procedures and diagrams of conduct
cooperation with other departments of the company as part of processes and projects
cooperation with suppliers of courier and postal services, companies providing services for the office and taking care of their appropriate level of implementation (including negotiations with other suppliers and sellers of office services)
effective management of a subordinate administration team
supervision over the correct flow of documentation (incoming and outgoing correspondence) and information in the company
company fleet management
supervision over the issue of codes and access keys to the office
• prowadzenie dokumentacji oddziałowej: przygotowywanie wstępnych wersji pism, archiwizacja i obrót dokumentów (umowy z klientami, zlecenia z podwykonawcami)
• zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura
• zarządzanie zaopatrzeniem back office i biur sprzedaży, kontakty z dostawcami
• organizowanie spotkań z firmami współpracującymi
• organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń lub pomieszczeń
• koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich
• odbieranie telefonów
• odpowiedzialność za przepływ informacji (pracownicy, „interesanci”, między działami)
2. Współpraca z działem technicznym i serwisu
• kontakty z współpracującymi firmami (generalni wykonawcy, kontrahenci, firmy zarządzające wspólnotami mieszkaniowymi w ramach inwestycji spółki)
• współpraca operacyjna w zakresie odbiorów
• kontakt posprzedażowy z nabywcami w zakresie spraw administracyjnych dot. lokali (np. liczniki ee, podatki, opłaty UW)
• tworzenie zleceń
3. Współpraca z działem kadr
4. Współpraca z działek księgowości
5. Kontakty z urzędami, sądami, kancelarią:
• występowanie w roli pełnomocnika spółek z grupy przy czynnościach notarialnych
• kompletowanie i dostarczanie dokumentów dla kancelarii i prawników wymaganych do sprzedaży lokali
• czynne uczestnictwo w procesie uzyskiwania dokumentów z urzędów i sądów, niezbędnych w procesie sprzedaży lokali