Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Information Security Specialist (Specjalistka / Specjalista)
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Reagowanie na zgłoszenia dotyczące bezpieczeństwa informacji
Identyfikowanie incydentów, analizowanie zdarzeń oraz rekomendowanie działań naprawczych
Monitorowanie i wspieranie w administrowaniu systemów bezpieczeństwa tj. system kontroli dostępów, stanu podatności systemów, systemów pocztowych oraz monitorowania bezpieczeństwa
Identyfikowanie ryzyk i zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa infrastruktury i chmury
Opiniowanie narzędzi, architektury, projektów pod kątem zgodności ze standardami bezpieczeństwa
Wspieranie w opiniowaniu umów oraz ankiet klientów lub dostawców pod kątem bezpieczeństwa informacji
Współpracowanie oraz inicjowanie działań w zakresie budowania świadomości dotyczącej bezpieczeństwa informacji
Młodszy specjalista ds. prawnych / Młodsza specjalistka ds. prawnych
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 08.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przygotowywanie oraz opiniowanie umów handlowych i umów z dostawcami Spółki i spółek z nią powiązanych
Bieżąca obsługa korporacyjna Spółki oraz spółek z nią powiązanych
Przygotowywanie i opiniowanie regulaminów świadczenia usług, regulaminów akcji promocyjnych i konkursów, regulaminów organów Spółki oraz spółek z nią powiązanych
Doradztwo prawne oraz dokonywanie analiz prawnych na rzecz wewnętrznych działów Spółki oraz spółek z nią powiązanych w zakresie prawa cywilnego, handlowego oraz prawa własności intelektualnej
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki oraz spółek z nią powiązanych
Prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach prawnych
Wsparcie w przygotowywaniu oraz opiniowaniu umów handlowych i umów z dostawcami Spółki i spółek z nią powiązanych
Wsparcie w bieżącej obsłudze korporacyjnej Spółki oraz spółek z nią powiązanych, tym w przygotowywaniu projektów dokumentów korporacyjnych
Wsparcie w przygotowaniu i opiniowaniu regulaminów świadczenia usług, regulaminów akcji promocyjnych i konkursów, regulaminów organów Spółki oraz spółek z nią powiązanych
Doradztwo prawne na rzecz wewnętrznych działów Spółki oraz spółek z nią powiązanych w zakresie prawa cywilnego, handlowego oraz prawa własności intelektualnej
Monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki,
Bieżąca korespondencja w sprawach prawnych, dokonywanie analiz prawnych
Koordynacja obiegu dokumentów oraz dbanie o ich kompletność
Specjalista ds. social media / Specjalistka ds. social media
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie i wdrażanie strategii social mediowej dla marki pracuj.pl oraz the:protocol
Wdrażanie zintegrowanych kampanii marketingowych w mediach społecznościowych dla branży HR oraz IT
Ustalanie i realizacja krótko i długoterminowych celów marketingowych dla obecności marek w mediach społecznościowych
Współpraca z zespołem social media, marketingu oraz partnerami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, i innymi podmiotami z obszaru marketingu) w celu realizacji planów komunikacji marek w mediach społecznościowych
Prowadzenie działań reklamowych w mediach społecznościowych: wyznaczanie targetów, estymacja wyników, tworzenie mediaplanów, emisja reklam i optymalizacja działań płatnych
Zarządzenie oraz analiza budżetami marek
Podejście data driven: analiza działań, wyciąganie wniosków i prezentowanie rekomendacji
w oparciu o twarde dane i najnowsze trendy
Współpraca z zespołem product development, działem marketingu B2B, działem sprzedaży
Information Security Specialist (Specjalistka / Specjalista)
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Reagowanie na zgłoszenia dotyczące bezpieczeństwa informacji
Identyfikowanie incydentów, analizowanie zdarzeń oraz rekomendowanie działań naprawczych
Monitorowanie i wspieranie w administrowaniu systemów bezpieczeństwa tj. system kontroli dostępów, stanu podatności systemów, systemów pocztowych oraz monitorowania bezpieczeństwa
Identyfikowanie ryzyk i zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa infrastruktury i chmury
Opiniowanie narzędzi, architektury, projektów pod kątem zgodności ze standardami bezpieczeństwa
Wspieranie w opiniowaniu umów oraz ankiet klientów lub dostawców pod kątem bezpieczeństwa informacji
Współpracowanie oraz inicjowanie działań w zakresie budowania świadomości dotyczącej bezpieczeństwa informacji
Młodszy Specjalista ds. Compliance/ Młodsza Specjalistka ds. Compliance
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa zagadnień związanych z etyką, konfliktami interesów, mobbingiem, polityką antykorupcyjną, polityką upominkową i zgłaszaniem naruszeń w firmie i spółkach z nią powiązanych
Podejmowanie działań w celu zapewnienia zgodności działalności firmy i spółek z nią powiązanych z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami regulatorów, kodeksami dobrych praktyk i standardami rynkowymi
Tworzenie, wdrażanie i aktualizowanie w zakresie compliance procedur i polityk wewnętrznych oraz wzorów umów i regulaminów
Wsparcie w zakresie przygotowywania cyklicznych raportów i informacji dla organów Spółki
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń z zakresu compliance
Wsparcie procesów negocjacji umów i porozumień biznesowych z klientami i kontrahentami firmy w zakresie compliance
Doradztwo prawne na rzecz wewnętrznych działów firmy oraz spółek z nią powiązanych w zakresie compliance
Udział w procesie weryfikacji dostawców Spółki pod kątem ich zgodności z wymaganiami w obszarze compliance
Monitoring zmian prawnych mających wpływ na działalność Spółki
Monitoring zmian na listach sankcyjnych oraz weryfikacja wpisanych tam podmiotów pod kątem istnienia potencjalnego związku z działalnością Spółki
Współudział w budowaniu strategii dla ciągłości działania biznesu oraz architektury technicznej zapewniającej oczekiwany poziom działania w razie awarii
Utrzymywanie i rozwój systemu zarządzania ciągłością działania
Planowanie i nadzorowanie procesu testów odtworzeniowych (DR)
Przeprowadzanie procesu analizy wpływu na biznes (BIA) oraz identyfikowanie krytycznych procesów i zasobów niezbędnych dla podtrzymania ciągłości biznesu
Raportowanie o stanie procesów związanych z ciągłością działania w tym testów odtworzeniowych
Aktualizowanie dokumentacji dot. ciągłości działania i testów odtworzeniowych
Budowanie świadomości z zakresu ciągłości działania
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu B2B
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej dla the:protocol do klientów biznesowych (budowanie świadomości produktu wśród klientów, przygotowanie kampanii marketingowej oraz komunikacji, edukacja handlowców)
Tworzenie oferty marketingowo- sprzedażowej, raportów i innych materiałów marketingowych dla wybranych produktów
Raportowanie i prezentowanie wyników prac do menadżerów sprzedaży i członków grup projektowych
Identyfikacja potrzeb klienta biznesowego, analizowanie otoczenia rynkowego
Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. agencje reklamowe) oraz cross działowo w ramach firmy
Prowadzenie lub uczestniczenie w grupach projektowych dot. IT w ramach organizacji
implementowanie określonych funkcjonalności aplikacji i całych aplikacji poprzez dostarczanie wysokiej jakości modułów aplikacji i integrację ich z modułami stworzonymi przez innych programistów
budowa nowych funkcjonalności w oparciu o architekturę mikroserwisów w technologii .NET core
codzienna praca zgodnie z AGILE: współpraca z UX designerem, Product Managerem, testerem, ekspertami i innymi programistami
Możesz zastanawiać się "Kto to w ogóle jest Customer Success Manager (CSM)? Brzmi jakoś enigmatycznie..." :)
Sprzedaż w eRecruiterze składa się z 2 zespołów:
1. Business Development (pozyskiwanie nowych klientów)
2. Customer Success (podnoszenie wartości abonamentu, rozwój i opieka nad klientami)
Jako CSM zajmiesz się głównie dosprzedażą produktów i usług, związanych z systemem eRecruiter. W korpojęzyku nazywają to upsellingiem i cross sellingiem. ;)
Jest to sprzedaż B2B. Po stronie naszych klientów spotkasz przedstawicieli szeroko pojętego HR (Rekruterów, HR Business Partnerów, Managerów), a czasem nawet członków zarządu i prezesów. Kluczowym składnikiem naszego DNA jest partnerskie podejście do biznesu. Gramy na długi termin i budujemy relacje w oparciu o fair-play
W zdecydowanej większości naszymi klientami są duże spółki, choć nie zamykamy się na sektor MŚP. Oddamy w Twoje ręce portfel ok. 150 firm z 2/3 wybranych regionów Polski. Będziesz miał_a z kim pracować, o to się nie martw. :) Stoimy stabilnie na rynku, NIE jesteśmy start-upem. Mamy know-how i solidne zaplecze finansowe
Drugą częścią Twojej pracy będzie doradzanie i wsparcie dla klientów. Jeśli zapomną jak zmienić coś w ustawieniach lub będą zastanawiać się czy dodanie kolejnego pytania w formularzu aplikacyjnym to dobry pomysł – najpewniej to Ty odbierzesz maila lub telefon. Pewnie poprowadzisz też trochę szkoleń z obsługi naszego systemu. Zależy nam, by być dostępnym dla klientów cały czas. Nie tylko wtedy, gdy chcemy coś sprzedać
Ostatnie zadanie - kwestie formalne. Będziesz wystawiać zamówienia i finalizować umowy ze swoimi klientami
Obsługa i rozwój aktywnych Klientów w ramach przyznanego portfela (kontakt mailowy i telefoniczny)
Rozwijanie portalu pracuj.pl, poprzez aktywna sprzedaż wybranych produktów i usług u Klientów Biznesowych z przydzielonej bazy (kontakt mailowy i telefoniczny)
Rozwijanie potencjału aktywnych Klientów pracuj.pl poprzez definiowanie ich potrzeb i dopasowywanie rozwiązań skrojonych na miarę ich oczekiwań
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów
Realizacja założonych planów sprzedaży, która ma wpływ na wysokość Twojej premii
Bieżąca i bezpośrednia obsługa posprzedażowa Klientów poprzez kontakt mailowy i telefoniczny
Budowanie trwałych relacji i lojalności u Klientów
Współudział w budowaniu strategii dla ciągłości działania biznesu oraz architektury technicznej zapewniającej oczekiwany poziom działania w razie awarii
Utrzymywanie i rozwój systemu zarządzania ciągłością działania
Planowanie i nadzorowanie procesu testów odtworzeniowych (DR)
Przeprowadzanie procesu analizy wpływu na biznes (BIA) oraz identyfikowanie krytycznych procesów i zasobów niezbędnych dla podtrzymania ciągłości biznesu
Raportowanie o stanie procesów związanych z ciągłością działania w tym testów odtworzeniowych
Aktualizowanie dokumentacji dot. ciągłości działania i testów odtworzeniowych
Budowanie świadomości z zakresu ciągłości działania
Wspieranie w aspektach technicznych użytkowników systemu eRecruiter (www.erecruiter.pl) i pomaganie im w optymalnym wykorzystywaniu oferowanych funkcji
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemu przez live chat, email oraz telefonicznie rozwiązywanie problemów technicznych Klientów
Zgłaszanie zauważonych błędów w działaniu systemu oraz sugestii dotyczących rozwoju aplikacji
Dbanie o to, by nasi Klienci zawsze wiedzieli, że to oni są dla nas najważniejsi :)
Wspieranie w aspektach technicznych użytkowników systemu eRecruiter (www.erecruiter.pl) i pomaganie im w optymalnym wykorzystywaniu oferowanych funkcji
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemu przez live chat oraz system ticketowy i rozwiązywanie problemów technicznych Klientów
Współpraca z zespołem developerów w zakresie bardziej zaawansowanych zgłoszeń technicznych
Zgłaszanie zauważonych błędów w działaniu systemu oraz sugestii dotyczących rozwoju aplikacji
Dbanie o to, by nasi Klienci zawsze wiedzieli, że to oni są dla nas najważniejsi :)
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu B2B
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej dla wybranych produktów IT do klientów biznesowych (budowania świadomości produktu wśród klientów, przygotowanie kampanii marketingowej oraz komunikacji, edukacja handlowców)
Tworzenie oferty marketingowo- sprzedażowej, raportów i innych materiałów marketingowych dla wybranych produktów
Raportowanie i prezentowanie wyników prac do menadżerów sprzedaży i członków grup projektowych
Identyfikacja potrzeb klienta biznesowego, analizowanie otoczenia rynkowego
Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. agencje reklamowe) oraz cross działowo w ramach firmy
Prowadzenie lub uczestniczenie w grupach projektowych dot. IT w ramach organizacji
Bliska współpraca z Product Managerem w fazie Discovery: definiowanie, eksploracja i walidowanie rozwiązań, które adresują potrzeby użytkowników oraz cele biznesowe
Koordynacja prac oraz odpowiedzialność za spójność wizualną i funkcjonalną produktu w fazie Discovery (UX , UI, UX Writing)
Projektowanie makiet, scenariuszy oraz ścieżek, przygotowywanie prototypów do badań oraz specyfikacji dla zespołów produktowych
Samodzielne przeprowadzanie testów i badań z użytkownikami
Definiowanie potrzeb oraz rozwiązań produktowych na podstawie danych jakościowych i ilościowych
Prezentowanie efektów swojej pracy, umiejętne argumentowanie swoich decyzji oraz proponowanych rozwiązań
Analiza rynku i konkurencji, benchmarking, desk research
Bezpośrednia praca z zespołem developerskim
Budowanie świadomości UX w organizacji, dzielenie się wynikami pracy na forum
Możesz zastanawiać się "Kto to w ogóle jest Customer Success Manager (CSM)? Brzmi jakoś enigmatycznie..." :)
Sprzedaż w eRecruiterze składa się z 2 zespołów:
1. Business Development (pozyskiwanie nowych klientów)
2. Customer Success (podnoszenie wartości abonamentu, rozwój i opieka nad klientami)
Jako CSM zajmiesz się głównie dosprzedażą produktów i usług, związanych z systemem eRecruiter. W korpojęzyku nazywają to upsellingiem i cross sellingiem. ;)
Jest to sprzedaż B2B. Po stronie naszych klientów spotkasz przedstawicieli szeroko pojętego HR (Rekruterów, HR Business Partnerów, Managerów), a czasem nawet członków zarządu i prezesów. Kluczowym składnikiem naszego DNA jest partnerskie podejście do biznesu. Gramy na długi termin i budujemy relacje w oparciu o fair-play
W zdecydowanej większości naszymi klientami są duże spółki, choć nie zamykamy się na sektor MŚP. Oddamy w Twoje ręce portfel ok. 150 firm z 2/3 wybranych regionów Polski. Będziesz miał_a z kim pracować, o to się nie martw. :) Stoimy stabilnie na rynku, NIE jesteśmy start-upem. Mamy know-how i solidne zaplecze finansowe
Drugą częścią Twojej pracy będzie doradzanie i wsparcie dla klientów. Jeśli zapomną jak zmienić coś w ustawieniach lub będą zastanawiać się czy dodanie kolejnego pytania w formularzu aplikacyjnym to dobry pomysł – najpewniej to Ty odbierzesz maila lub telefon. Pewnie poprowadzisz też trochę szkoleń z obsługi naszego systemu. Zależy nam, by być dostępnym dla klientów cały czas. Nie tylko wtedy, gdy chcemy coś sprzedać
Ostatnie zadanie - kwestie formalne. Będziesz wystawiać zamówienia i finalizować umowy ze swoimi klientami
Identyfikacja i rejestrowanie wymagań projektowych w tym biznesowych i systemowych, tworzenie backlogu, zarządzanie dokumentacją
Definiowanie i dokumentowanie w adekwatnym narzędziu analitycznym procesów biznesowych
Prace koncepcyjne nad rozwiązaniami dopasowanymi do wymagań i potrzeb biznesowych i projektowych
Określanie i zarządzanie zagrożeniami biznesowymi i systemowymi w analizowanych projektach i potrzebach
Konsultacje z wykonawcami rozwiązań w zakresie wykonalności, spójności z wymaganiami i ze standardami Grupy Pracuj
Wspieranie wdrożeń systemów zewnętrznych i ich integracji z systemami wewnętrznymi
Nadzór nad wdrożeniami technologicznymi, integracjami narzędzi zewnętrznych i wewnętrznych Grupy Pracuj
Zapewnianie spójności danych i połączeń systemowych we wspieranych projektach wdrożeniowych
Współpraca z Project Managerami w zakresie realizowania potrzeb i wymagań biznesowo – systemowych oraz zapewnianiu jakości dostarczanych przez zespół projektowy rozwiązań
Współpraca z Architektami Grupy Pracuj w zakresie rozwiązań systemowych
Współpraca z Klientem wewnętrznym w zakresie realizowanych w Zespole projektów
Aktywny udział w tworzeniu dobrych praktyk i wyborze narzędzi warsztatu analitycznego w Grupie Pracuj
Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Rekrutacji
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na stanowiska do działu finansów (księgowość, controling, sprawozdawczość finansowa), sprzedaży, marketingu dla Grupy Pracuj
Tworzenie i administrowanie ogłoszeniami rekrutacyjnymi
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z Kandydatami i Kandydatkami
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy (Candidate Experience)
Obsługa systemów wspierających procesy rekrutacyjne (między innymi eRecruiter)
Udział w projektach wewnętrznych (onboarding, Candidate Experience, wdrażanie nowych narzędzi, usprawnianie procesów rekrutacyjnych oraz HR, itp.)
Organizacja i prowadzenie onboardingu ogólnofirmowego
Tworzenie raportów, zestawień i prezentacji
Bezpośrednia współpraca i dzielenie się wiedzą ekspercką w ramach pracy z Managerami i Managerkami
Aktywny udział w „życiu” Działu HR, poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz wspólne tworzenie działu :)
Asystent / Asystentka ds. Realizacji Projektów Rekrutacyjnych
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń na serwisie pracuj.pl
przypisywanie ogłoszeń do odpowiednich kategorii i słów kluczowych
doradzanie Klientom biznesowym w zakresie parametryzacji projektów rekrutacyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży
zarządzanie aplikacjami kandydatów (przeprowadzanie preselekcji aplikacji, pozyskiwanie zgód RODO od kandydatów, przekazywanie aplikacji do klientów, archiwizowanie aplikacji)
monitorowanie jakości poszczególnych projektów rekrutacyjnych (przygotowywanie raportów i podsumowań dla Klientów)
bezpośrednia, bieżąca obsługa Klientów biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych: udzielanie odpowiedzi na pytania, wdrażanie do obsługi systemów, wparcie techniczne Klientów
utrzymywanie kontaktów posprzedażowych z Klientami
Wspieranie w aspektach technicznych użytkowników systemu eRecruiter (www.erecruiter.pl) i pomaganie im w optymalnym wykorzystywaniu oferowanych funkcji
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemu przez live chat, email oraz telefonicznie rozwiązywanie problemów technicznych Klientów
Zgłaszanie zauważonych błędów w działaniu systemu oraz sugestii dotyczących rozwoju aplikacji
Dbanie o to, by nasi Klienci zawsze wiedzieli, że to oni są dla nas najważniejsi :)
Określanie, opracowywanie i implementacja strategii produktowej firmy. Będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za kształtowanie przyszłości naszych produktów
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozwoju podległych zespołów, w tym także nadzór nad obszarem technologicznym (Technology Manager + zespół programistów i programistek). Zespół to 35 osób, w tym 5 osób bezpośrednio raportujących
Analiza rynku, konkurencji i potrzeby klientów w celu identyfikacji szans i zagrożeń w obszarze strategii produktowej
Zarządzanie cyklem życia produktu od koncepcji do wdrożenia i dalszego rozwoju. Będziesz nadzorować każdy etap tworzenia naszych produktów, zapewniając ich najwyższą jakość i zgodność z oczekiwaniami naszych klientów
Współpraca z Działem Marketingu, Działem Sprzedaży, Działem Prawnym oraz Działem Bezpieczeństwa w zakresie rozwoju obecnych i tworzenia nowych produktów.
Możesz zastanawiać się "Kto to w ogóle jest Customer Success Manager (CSM)? Brzmi jakoś enigmatycznie..." :)
Sprzedaż w eRecruiterze składa się z 2 zespołów:
1. Business Development (pozyskiwanie nowych klientów)
2. Customer Success (podnoszenie wartości abonamentu, rozwój i opieka nad klientami)
Jako CSM zajmiesz się głównie dosprzedażą produktów i usług, związanych z systemem eRecruiter. W korpojęzyku nazywają to upsellingiem i cross sellingiem. ;)
Jest to sprzedaż B2B. Po stronie naszych klientów spotkasz przedstawicieli szeroko pojętego HR (Rekruterów, HR Business Partnerów, Managerów), a czasem nawet członków zarządu i prezesów. Kluczowym składnikiem naszego DNA jest partnerskie podejście do biznesu. Gramy na długi termin i budujemy relacje w oparciu o fair-play
W zdecydowanej większości naszymi klientami są duże spółki, choć nie zamykamy się na sektor MŚP. Oddamy w Twoje ręce portfel ok. 150 firm z 2/3 wybranych regionów Polski. Będziesz miał_a z kim pracować, o to się nie martw. :) Stoimy stabilnie na rynku, NIE jesteśmy start-upem. Mamy know-how i solidne zaplecze finansowe
Drugą częścią Twojej pracy będzie doradzanie i wsparcie dla klientów. Jeśli zapomną jak zmienić coś w ustawieniach lub będą zastanawiać się czy dodanie kolejnego pytania w formularzu aplikacyjnym to dobry pomysł – najpewniej to Ty odbierzesz maila lub telefon. Pewnie poprowadzisz też trochę szkoleń z obsługi naszego systemu. Zależy nam, by być dostępnym dla klientów cały czas. Nie tylko wtedy, gdy chcemy coś sprzedać
Ostatnie zadanie - kwestie formalne. Będziesz wystawiać zamówienia i finalizować umowy ze swoimi klientami
Możesz zastanawiać się "Kto to w ogóle jest Customer Success Manager (CSM)? Brzmi jakoś enigmatycznie..." :)
Sprzedaż w eRecruiterze składa się z 2 zespołów:
Business Development (pozyskiwanie nowych klientów)
Customer Success (podnoszenie wartości abonamentu, rozwój i opieka nad klientami)
Jako Junior CSM zajmiesz się głównie dosprzedażą produktów i usług, związanych z systemem eRecruiter. W korpojęzyku nazywają to upsellingiem i cross sellingiem. ;)
Jest to sprzedaż B2B. Po stronie naszych klientów spotkasz przedstawicieli szeroko pojętego HR (Rekruterów, HR Business Partnerów, Managerów), a czasem nawet członków zarządu i prezesów. Kluczowym składnikiem naszego DNA jest partnerskie podejście do biznesu. Gramy na długi termin i budujemy relacje w oparciu o fair-play
W zdecydowanej większości naszymi klientami są duże spółki, choć nie zamykamy się na sektor MŚP. Oddamy w Twoje ręce portfel ok. 150 firm z 2/3 wybranych regionów Polski. Będziesz miał_a z kim pracować, o to się nie martw. :) Stoimy stabilnie na rynku, NIE jesteśmy start-upem. Mamy know-how i solidne zaplecze finansowe
Drugą częścią Twojej pracy będzie doradzanie i wsparcie dla klientów. Jeśli zapomną jak zmienić coś w ustawieniach lub będą zastanawiać się czy dodanie kolejnego pytania w formularzu aplikacyjnym to dobry pomysł – najpewniej to Ty odbierzesz maila lub telefon. Pewnie poprowadzisz też trochę szkoleń z obsługi naszego systemu. Zależy nam, by być dostępnym dla klientów cały czas. Nie tylko wtedy, gdy chcemy coś sprzedać
Ostatnie zadanie - kwestie formalne. Będziesz wystawiać zamówienia i finalizować umowy ze swoimi klientami
Młodszy Manager/Młodsza Managerka ds. Sprawozdawczości Finansowej
Prosta 68, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.08.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Koordynowanie obszaru sprawozdawczości finansowej, w tym sporządzanie okresowych jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z MSSF, UoR oraz raportów giełdowych;
Weryfikacja poprawności pakietów konsolidacyjnych spółek z grupy kapitałowej na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego;
Współpraca z grupą kapitałową w zakresie sporządzania okresowej informacji sprawozdawczej;
Uzgadnianie transakcji realizowanych pomiędzy spółkami wchodzącymi w skład grupy kapitałowej;
Uczestnictwo w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych;
Rozwój rozwiązań oraz narzędzi wspierających procesy automatyzacji raportowania oraz konsolidacji;
Współpraca z zespołem księgowości i controllingu;
Współpraca z audytorami w związku z badaniem sprawozdań finansowych;
Dbałość o obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi zasadami;
Współpraca z innymi działami w organizacji;
Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów
implementowanie określonych funkcjonalności aplikacji i całych aplikacji poprzez dostarczanie wysokiej jakości modułów aplikacji i integrację ich z modułami stworzonymi przez innych programistów;
budowa nowych funkcjonalności w oparciu o architekturę mikroserwisów w technologii .NET core
codzienna praca zgodnie z AGILE: współpraca z UX designerem, Product Managerem, testrem, ekspertami i innymi programistami
współtworzenie kierunku rozwoju technicznego aplikacji
implementowanie określonych funkcjonalności aplikacji i całych aplikacji poprzez dostarczanie wysokiej jakości modułów aplikacji i integrację ich z modułami stworzonymi przez innych programistów;
budowa nowych funkcjonalności w oparciu o architekturę mikroserwisów w technologii .NET core
codzienna praca zgodnie z AGILE: współpraca z UX designerem, Product Managerem, testrem, ekspertami i innymi programistami
współtworzenie kierunku rozwoju technicznego aplikacji