Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie użytkownikom obsługi technicznej gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń, w tym na warunkach określonych w umowie z Klientem
Rejestrowanie oraz monitoring realizacji zgłoszeń użytkowników dotyczących awarii i niesprawności technicznych urządzeń
Prowadzenie analiz przyczyn oraz statystyk historii usuwania awarii zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi
Rekomendowanie usprawnień technicznych sprzętu
Doradztwo i konsulting, w tym weryfikacja, w zakresie tworzonych przez klienta specyfikacji technicznych produktów oraz opisów charakterystyki usług
Dbałość o nieustanne podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności - własnych oraz współpracowników
Aktywny udział w prowadzeniu technicznych szkoleń dla użytkowników, przy dostawach zamówionego sprzętu
Organizacja, przygotowanie oraz wykonanie: obsługi technicznej, napraw i remontów, w tym up-grade'ow, montaży, ostatecznych regulacji, itp.; czynności w ramach PDS (pre-delivery service) i FAT (factory acceptance tests) oraz first start trainings
Terminowe tworzenie raportów po diagnostyce, przeglądach, naprawach, up-grade’ach urządzeń
Zamawianie części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i narzędzi - w związku z realizowanymi działaniami - oraz zapewnienie ich prawidłowego montażu i użycia
Kontakt z dostawcami w zakresie zaspokojenia roszczeń z tytułu reklamacji i rękojmi oraz poszerzania swojej wiedzy w zakresie oferowanych przez nich produktów i usług
Zbieranie wiedzy i doświadczeń od Klientów oraz z rynku, celem przekazania jej współpracownikom, tak aby wspierać: poszerzanie oferty Spółki, poprawę jakości obsługi Klienta, podnoszenie poziomu sprzedaży
Stała komunikacja i współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w celu zwiększenia efektywności oraz zoptymalizowania procesów w przedsiębiorstwie
Monitorowanie rynku i poszukiwanie dostawców oraz nawiązywanie i rozwijanie efektywnych relacji handlowych z potencjalnymi i dotychczasowymi kontrahentami
Tworzenie strategii, prognoz oraz planów realizacji zakupu produktów, w tym opracowywanie, uzgadnianie i kontrola wykonania budżetów
Negocjowanie, zawieranie, nadzór nad realizacją oraz optymalizacja warunków umów dystrybucyjnych i agencyjnych z dostawcami
Zapewnienie dostępności oraz sprawnej logistyki produktów kupowanych i dostarczanych docelowym klientom, w tym:
Sporządzanie umów-zamówień i specyfikacji oraz niezbędnych dla tego innych dokumentów (kalkulacji, timingów, cash-flow, apply listów, order confirmations, i t.d) zgodnie z procesami i procedurami,
Planowanie, realizowanie i optymalizacja: dostaw, magazynowania oraz załadunku/rozładunku, pakowania,
Zapewnienie kompletacji produktów przed odbiorem od dostawcy, oraz przekazaniem ich klientom
Dostosowanie dokumentacji dostarczanych produktów do wymogów prawnych obowiązujących u klientów
Optymalizacja warunków dostaw i płatności i zobowiązań gwarancyjnych dostawców
Przygotowywanie, uzgadnianie i nadzorowanie obiegu dokumentów, włącznie z niezbędnymi zezwoleniami, importem, exportem
Zabezpieczenie wykonania warunków umów w zakresie: dostaw, płatności, kompletacji, gwarancji i odpowiedzialności dostawców
Utrzymanie kompletnej bazy danych CRM w zakresie rynku dostawców i klientów: aktualny status, trendy, wymogi
Reprezentowanie interesów przedsiębiorstwa (w zagadnieniach dotyczących zakupu produktów) w kontaktach z klientami, dostawcami i przedstawicielami mediów
Udział w opracowaniu strategii: marketingowej, produkcyjnej, sprzedażowej przedsiębiorstwa
Stała komunikacja i współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w celu zwiększenia efektywności oraz zoptymalizowania procesów w przedsiębiorstwie