Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
● Gotowość i elastyczność: Potrafisz pracować zarówno w godzinach porannych, jak i wieczornych czy w weekendy, wspólnie z zespołem w systemie zmianowym. Jesteśmy czynni cały dzień i pracujemy 7:00 - 01:30, więc możesz dawać klientom profesjonalne wsparcie o każdej porze w tych godzinach!
● Energia: W naszym Supporcie nie ma monotonii, a żeby osiągnąć wiele w swojej roli, musisz wiedzieć jak samodzielnie się motywować, wpadać na kreatywne rozwiązania, a także posiadać znakomite umiejętności interpersonalne, które pomogą Ci w budowaniu relacji z naszymi klientami, restauracjami i Partnerami (kurierami). Jeśli łatwo Ci to przychodzi, czekamy na Twoje zgłoszenie!
● Dbałość o klientów: Nasz zespół w Wolt wie, że kontakty z klientami służą czemuś więcej, niż po prostu rozwiązaniu bieżącego problemu. Naszą misją jest zadbać o klienta tak, by nie było wątpliwości, że ma się do czynienia z najlepszym zespołem wsparcia w Polsce 💪
● Współpraca: Pracuj w zespole, w którym każdy jest jedyny w swoim rodzaju. Gramy wspólnie z innymi zespołami, zajmującymi się Operacjami i Produktem - razem rozwiązujemy problemy, błędy i omawiamy wszelkie ciekawe sprawy
● Komunikacja: Rozmowa jest podstawą pracy na pozycji Support Associate. Płynna komunikacja z naszymi Partnerami, klientami i sprzedawcami jest kluczowa, tak samo jak odpowiednie dostosowanie tonu swoich wypowiedzi do sytuacji
● Humor i życzliwość: Nie boimy się figlarności, wykorzystujemy nasze poczucie humoru i dobre chęci, by klienci mogli poczuć się jak wśród swoich!
● Konsekwencja: Robimy ruchy, wymyślamy rozwiązania, robimy więcej ruchów 😎
● We're currently looking for Support Associates to join our team in our Warsaw office! You are able to work during mornings, evenings and weekends together with the team in shifts - we work from 07:00 - 01:30 so you could be providing top-class service at any time during this period! In our Support team there is no typical day, and to be successful in Support Associate role you will need to be self-motivated, creative and have excellent interpersonal and relationship-building skills to be able to support our customers, restaurants and Courier Partners. If you have what it takes, we look forward to hearing from you!
● Customer obsessed: At Wolt, our Support team knows that customer interactions serve a larger purpose than simply fixing problems; our mission is to provide customers with an out of this world and memorable experience, every time
● Team oriented: Work with a diverse team of fellow Support Associates and liaise with our other Operations and Product team members to communicate any problems, bugs or other issues that may arise
● Communication: Fluidly and fluently communicate with our Courier Partners, customers, and merchants and adjust your tone to your audience
● Personal touch: We’re not afraid to play up the playfulness in our interactions, so creativity is a must!
Developing and executing a plan for the sales team to target gaps and opportunities within their market. This includes identifying restaurants that are a great fit for Wolt, as well as mapping out potential new areas for expansion
Contacting and building relationships with potential key restaurant partners, and systematically managing the market’s sales pipeline
Conducting negotiations regarding key partner terms, and understanding potential venue performance to set profitable business terms
Making sound business decisions by supporting intuition with data
Building and leading the Restaurant Team in Poland, setting team’s KPIs, managing sales performance and providing performance feedback
Creating a positive work environment that enables the team to develop
Leading by example in terms of demonstrating Wolt values and behaviors
● Gotowości: Pracujemy zarówno w godzinach porannych, jak i wieczornych i w weekendy, w systemie zmianowym. Działamy w godzinach 8:00 - 01:00, by dawać klientom i partnerom profesjonalne wsparcie o każdej porze w tych godzinach!
● Energii: W naszym Supporcie nie ma monotonii. Żeby osiągnąć wiele w swojej roli, wzajemnie się motywujemy i pracujemy w Zespole blisko. Potrzebujemy od Ciebie kreatywnego podejścia i ponadprzeciętnych umiejętności interpersonalnych, które pomogą Ci w budowaniu relacji z naszymi klientami, restauracjami i partnerami (kurierami). Jeśli łatwo Ci to przychodzi, czekamy na Twoje zgłoszenie!
● Dbałości o klientów: Nasz zespół w Wolt wie, że kontakty z klientami służą czemuś więcej, niż po prostu rozwiązaniu bieżącego problemu. Naszą misją jest zadbać o klienta tak, by nie było wątpliwości, że ma się do czynienia z najlepszym zespołem wsparcia w Polsce 💪
● Współpracy: Pracujesz w zespole, w którym każdy jest jedyny w swoim rodzaju. Gramy wspólnie z innymi zespołami zajmującymi się Operacjami, Marketingiem i Produktem - razem zmierzamy się z wyzwaniami
● Komunikacji: Rozmowa jest podstawą pracy na pozycji Support Associate. Płynna komunikacja z naszymi partnerami, klientami i sprzedawcami jest kluczowa, tak samo jak odpowiednie dostosowanie tonu swoich wypowiedzi do sytuacji
● Życzliwości: Nie boimy się figlarności, wykorzystujemy nasze poczucie humoru i dobre chęci, by klienci mogli poczuć się jak wśród swoich!