Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8917)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8917 )
Dyrektor ds. finansowania inwestycji
Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Kompleksowy nadzór nad procesem pozyskiwania finansowania dłużnego i kapitałowego dla Spółki;
Współpraca i reprezentowanie Spółki przed instytucjami zewnętrznymi (m.in. bankami, firmami ubezpieczeniowymi, funduszami) oraz koordynacja prac doradców zewnętrznych Spółki;
Nadzór nad modelem finansowym Spółki;
Współtworzenie i realizacja polityki zarządzania ryzykiem rynkowym dla Spółki (w tym zarządzanie płynnością krótko i długoterminową);
Przygotowywanie bieżących raportów, prezentacji i analiz finansowych;
Wsparcie Dyrektora Pionu w zarządzaniu pozostałymi pracami bieżącymi (w tym bezpośrednio zarządzanie pracą Działu Finansowania)
‘Go to’ person in Europe for SS Global West to escalate matters with internal and external stakeholders / Require ‘In Country’ that can address matters in real time with English speaking vendors over the phone as well as by mail
Detailed review of weekly payment runs (ensuring what invoices are to be paid and omitted and optimize discounts receivable) / Require ‘In Country’ to monitor
Review of all AP vendor reconciliations / Require ‘In Country’ to support In Country accounting team to ensure all reconciling items are closed and establish GIT balances
Reconciliation of N/L AP control accounts across all entities / Require ‘In Country’ to support and close M/E process
Support for T&E verification
Current ‘In Country’ resource is an AX super user with thorough knowledge and understanding of ERP system. Accounting team regularly engage for advice or implement new processes etc
Doradzanie i wspieranie kadry zarządzającej w obszarze realizacji polityki HR
Prowadzenie procesu rekrutacji od etapu ogłoszenia oferty pracy po finalny wybór kandydata
Opracowywanie i wdrażanie strategii pozyskiwania talentów
Zarządzanie procesem onboardingu oraz offboardingu
Realizacja działań związanych z rozwojem pracowników, w tym organizacja szkoleń i warsztatów
Monitorowanie i utrzymywanie systemów oceny pracowniczej oraz wsparcie w rozwoju ścieżek kariery
Zarządzanie kwestiami związanymi z polityką wynagrodzeń i benefitami pracowniczymi
Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby firmy, w tym prowadzenie analiz z poziomu kontrolingu HR, opracowywanie cykliczne raportów dotyczących wskaźników HR, a także rekomendowanie działań korygujących/zaradczych w przypadku niezadowalających wyników
Uczestnictwo w działaniach z obszaru Employer branding
Prowadzenie dokumentacji związanej z personalną obsługą pracowników
Zarządzanie systemem nadzoru spawalniczego w celu zaspokojenia wymagań jakościowych klientów dla procesu spawania
Opracowanie i efektywne wdrożenie procesów nadzoru spawalniczego zgodnego z systemem jakości Pracodawcy oraz norm branżowych
Prowadzenie systematycznego monitoringu sprawności systemu nadzoru spawalniczego. Opracowywanie i efektywne wdrażanie niezbędnych działań korygujących i prewencyjnych
Tworzenie niezbędnej dokumentacji produkcyjnej (m.in. Zakładowa Instrukcja Technologiczna Spawania WPS, plany spawania, inne) i odbiorowej (m.in. weld logi, inne)
Tworzenie nowych technologii spawania zgodnie z potrzebami firmy. Poszukiwanie innowacyjnych metod i technologii spawania
Analiza dokumentacji konstrukcyjnej pod względem technologiczności spawalniczej i zgodności z obowiązującymi normami spawalniczymi
i zewnętrznej, nadzór nad dokumentacją dotyczącą zwolnienia serii, dokumentacją GxP;
współpraca z Głównym Inspektoratem Farmaceutycznym oraz wytwórcami kontraktowymi w zakresie wytwarzania, importu (zezwolenia, reklamacje jakościowe, wycofanie produktów leczniczych)
przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz wytwórców kontraktowych w wytwórniach i laboratoriach kontraktowych;
prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP);
opracowywanie i zatwierdzanie umów technicznych;
opracowywanie rocznego przeglądu jakości produktów;
analizowanie wyników badań stabilności produktów leczniczych;
rozpatrywanie reklamacji produktów leczniczych, współpraca przy prowadzeniu działań wyjaśniających dotyczących odchyleń, wyników OOS / OOT / OOL, definiowania CAPA
Bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją techniczną, harmonogramami i standardami jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych we współpracy z zamawiającym
Bieżące monitorowanie budżetu projektu
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie prac elektrycznych z zamawiającym oraz podwykonawcami
Bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją techniczną, harmonogramami i standardami jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych we współpracy z zamawiającym
Bieżące monitorowanie budżetu projektu
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie prac elektrycznych z zamawiającym oraz podwykonawcami
Bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją techniczną, harmonogramami i standardami jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych we współpracy z zamawiającym
Bieżące monitorowanie budżetu projektu
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie prac elektrycznych z zamawiającym oraz podwykonawcami
Bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją techniczną, harmonogramami i standardami jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych we współpracy z zamawiającym
Bieżące monitorowanie budżetu projektu
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie prac elektrycznych z zamawiającym oraz podwykonawcami
Bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją techniczną, harmonogramami i standardami jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu w zakresie branży elektroenergetyki nietrakcyjnej
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych we współpracy z zamawiającym
Bieżące monitorowanie budżetu projektu
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie prac elektrycznych z zamawiającym oraz podwykonawcami
Bezpośredni nadzór nad realizacją prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją techniczną, harmonogramami i standardami jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu w zakresie branży elektroenergetyki nietrakcyjnej
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych we współpracy z zamawiającym
Bieżące monitorowanie budżetu projektu
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie prac elektrycznych z zamawiającym oraz podwykonawcami
Analiza warunków uczestnictwa w postępowaniach przetargowych w oparciu o publikowane dokumenty na platformach zakupowych
Prowadzenie korespondencji z zamawiającymi dot. prowadzonych postępowań przetargowych
Współpraca z innymi pracownikami firmy oraz działu przetargowego w zakresie niezbędnym do przygotowania dokumentów dot. postępowań przetargowych i pism na wezwanie zamawiającego
Składanie ofert przetargowych na platformach zakupowych u zamawiających wraz z kompletowaniem i przygotowywaniem dokumentów wymaganych do ofert oraz na wezwanie zamawiającego
Dopilnowanie terminowości składania dokumentów przetargowych i odpowiedzi na pisma otrzymywane od zamawiającego
Organizowanie gwarancji wadialnych bankowych i ubezpieczeniowych oraz gwarancji dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy i usunięcia wad i usterek w zakresie związanym z wygranymi postępowaniami przetargowymi
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP, ochrony środowiska i przeciwpożarowych
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji
Wykonywanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy
Realizacja i ewidencjonowanie szkoleń BHP wstępnych oraz organizacja i nadzór nad okresowymi
Uczestnictwo w tworzeniu sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP
Udział w przygotowaniach do wewnętrznych i zewnętrznych kontroli i audytów
Nadzór nad środkami ochrony indywidualnej oraz nad odzieżą roboczą
Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących
Realizacja obowiązków Zakładu wynikających z przepisów ochrony środowiska (prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania odpadów również w systemie BDO)
Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska (sprawozdania i raporty do Urzędu Marszałkowskiego, Wód Polskich, KOBiZE, WIOŚ, GIOŚ)
Wsparcie przy prowadzeniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001
Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami
Przygotowywanie i analiza raportów, statystyk, zestawień z zakresu BHP i ochrony środowiska
Pozostałe działania zgodne z Rozporządzeniem dotyczącym służby BHP
Analiza nowych projektów i inwestycji pod względem wpływu na bhp i środowisko na etapie podejmowania decyzji
Nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia
Budowanie świadomości, opracowywanie programów działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa
Zarządzanie odpadami na terenie zakładu
Zarządzanie grupowym systemem BHP
Organizacja akcji i kampanii dotyczących bezpieczeństwa
Obsługa Klienta w zakresie wszystkich produktów Kancelarii z wykorzystaniem kanałów: a) kontakt telefoniczny przychodzący i wychodzący b) email c) komunikator/czat/panel klienta
Nadzór merytoryczny nad prowadzonymi postępowaniami
Sporządzanie wniosków egzekucyjnych i pism komorniczych
naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń oraz weryfikacja prawidłowości ich naliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
sporządzanie list płac;
obsługa systemu kadrowo-płacowego, RCP, programu Płatnik;
sporządzanie i przekazywanie rocznych deklaracji PIT-11, IFT1-R, PIT-8AR, PIT-4R;
rozliczanie czasu pracy oraz sporządzanie harmonogramów czasu pracy;
As an IT Support, you will be a key player in our IT department, responsible for providing top-notch support and service to our internal users. Your daily task will involve ensuring our hardware and software are running smoothly, as well as assisting in the installation and configuration of new computers and IT equipment. You will play a pivotal role in supporting our team by solving technical problems and contributing to an efficient and productive workplace
Installation, configuration, and maintenance of PC hardware, software, systems, networks, printers, and scanners
Promptly responding to IT support requests from employees and resolving issues related to Windows operating systems, Microsoft products (e.g., Office suite), and other software applications
Managing and maintaining user accounts and permissions through Active Directory
Documenting processes, as well as logging inquiries and solutions in our IT support system
Collaborating with external vendors and support teams to resolve technical issues
Contributing to the development and implementation of new IT projects and initiatives
Nadzór i zarządzanie zadaniami przypisanymi do działu prawnego wewnątrz zespołu, planowanie pracy oraz szacowanie potrzebnych zasobów osobowych i czasowych do osiągnięcia zakładanych planów biznesowych Spółki,
Opracowywanie i wdrażanie nowych strategii prawnych firmy zgodnie z celami biznesowymi
Opracowywanie nowych polityk prawnych oraz aktualizacja istniejących polityk zapewniającymi zgodność działalności firmy z prawem we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi,
Bieżący nadzór i zarządzanie wszystkimi kwestiami prawnymi,
Doradztwo w zakresie globalnych i lokalnych umów oraz transakcji,
Monitorowanie oraz ocena ryzyka prawno-biznesowego związanego z projektami wraz z innymi wyznaczonymi do tego komórkami organizacyjnymi w firmie i podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych jak również przekazywanie jasnych rekomendacji dotyczących planowanych rozwiązań biznesowych,
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi,
współorganizację procesu wsparcia prawnego w Spółce,
przygotowywanie wzorów umów, regulaminów, instrukcji, materiałów reklamowych związanych ze sprzedażą produktów Spółki,
bieżące doradztwo prawne dla wewnętrznych działów Spółki w tym sporządzanie opinii prawnych dla wewnętrznych działów Spółki,
Udział w projektach lokalnych i Grupowych związanych z rozwojem nowych produktów Spółki,
Wdrażanie – we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi w Spółce - zmian wynikających z polityk Grupowych i zmian w lokalnych przepisach,
Zarządzanie wzorami umów i tłumaczeniami,
Współpracę i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi kancelariami prawnymi i podatkowymi;
Zarządzanie postępowaniami administracyjnymi i sądowymi Spółki
Mile widziana wiedza w zakresie opiniowanie umów w tym pod kątem podatkowym, udział w negocjacjach z partnerami biznesowymi i klientami Spółki,
Planowanie i realizacja budżetu Oddziału, w tym budżetu sprzedaży
Nadzorowanie funkcjonowania Oddziału i realizacja zaplanowanych strategii i nadzór nad powierzonym majątkiem Oddziału
Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży usług Oddziału w Polsce i za granicą
Pozyskiwanie zamówień i nowych Klientów, współpraca z kontrahentami oraz negocjowanie warunków umów
Aktywne uczestnictwo w działaniach przetargowych (przygotowywanie kompletnych ofert w zakresie prac mechanicznych)
Dobieranie właściwych technologii na potrzeby realizacji zadań, zespołów wykonawczych prac i stosowanych rozwiązań
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, planowanie ich pracy, rozliczanie czasu pracy, ocena okresowa podległych pracowników, dbanie o rozwój pracowników, planowanie szkoleń
Poszukiwanie, dobór i ocena podwykonawców do realizacji zamówień i nadzór nad realizacją zleconych prac, zgodnie z podpisanymi umowami
Troska o utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług oraz utrzymywanie partnerskich i długofalowych relacji z Klientami
wsparcie w utrzymaniu ciągłości pracy maszyn i innych urządzeń produkcyjnych
zapewnienie niezawodności funkcjonowania instalacji automatyki, elektroniki i elektryki na istniejących liniach produkcyjnych, maszynach i urządzeniach
wsparcie w wykonywaniu bieżących napraw, remontów i modernizacji maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz przeglądów prewencyjnych
przygotowanie i aktualizacja dokumentacji technicznej
walidacja i odbiór maszyn od dostawców, przygotowywanie layoutów
wdrażanie optymalizacji na produkcji
prowadzenie projektów związanych z nowymi inwestycjami
współpraca z innymi działami - głównie z działem jakości i produkcji
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
Przygotowywanie umów o pracę, aneksów i pozostałych dokumentów związanych z zatrudnieniem,
Monitorowanie obecności pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i innych nieobecności
Odpowiedzialność za rozliczanie wydatków związanych z podróżami służbowymi
Koordynowanie procesu oddelegowania pracowników za granicę, w tym przygotowywanie dokumentów podróży i formalności / A1/ EKUZ
Koordynowanie procesu płacowego - naliczania wynagrodzeń, premii i innych świadczeń pracowniczych, zapobieganie nieprawidłowościom
Wspieranie pracowników w zakresie zapytań kadrowo-płacowych
Uczestniczenie w projektach związanych z rozwojem i usprawnianiem procesów kadrowo-płacowych
Zarządzanie obszarem jakości w Spółce - koordynacja projektów dotyczących wprowadzania, usprawniania i utrzymania odpowiedniego poziomu jakości produktów
Ustalanie celów jakościowych w podległym obszarze, projektowanie i wdrażanie procesu i systemu zapewnienia jakości
Wspieranie działu produkcji w codziennym rozwiązywaniu problemów jakościowych
Reprezentowanie firmy na audytach u klienta, wdrażanie wymagań klienta w organizacji
Kompleksowe zarządzanie Działem Jakości - zarządzanie podległym zespołem (motywowanie, delegowanie zadań, rozwój kompetencji)
Opiniowanie rozwiązań technologicznych, technicznych i organizacyjnych pod kątem systemu jakości
Współtworzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością, uczestniczenie w audytach wyrobu, procesu i systemu jakości
Develop daily and weekly production schedules to ensure that production deadlines are met
Creating detailed forecasts of supply and demand to ensure adequate inventory levels at all times
Keep under control the finished product cycle life
Work in an integrated manner with the logistics team, quality team and production team in order to meet customer demands, components management , production efficiencies
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych,
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz stosownymi przepisami podatkowymi,
samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym,
samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, VAT-UE, CIT,
samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych,
przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat),
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, US),
sporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca,
prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży,
prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami,
prowadzenie i nadzór nad dokumentacją pracowników: umowy o pracę, cywilnoprawne, badania lekarskie, szkolenia, BHP, urlopy i zwolnienia lekarskie, świadectwa pracy, zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu,
Designing and implementing business initiatives from scratch and playing a key role in implementing your ideas to ensure continuous improvement and growth of AUTO1
Taking responsibility for existing logistical projects of salespeople and ensuring their timely implementation and completion
Resolving complex business situations at tactical and strategic levels
Coordinating the implementation of projects and processes with logistics teams across Europe and other headquarters departments to ensure project goals and deadlines are met
Coordinating the development of new logistics product features on AUTO1.com
Designing and implementing business initiatives from scratch and playing a key role in implementing your ideas to ensure continuous improvement and growth of AUTO1
Taking responsibility for existing logistical projects of salespeople and ensuring their timely implementation and completion
Resolving complex business situations at tactical and strategic levels
Coordinating the implementation of projects and processes with logistics teams across Europe and other headquarters departments to ensure project goals and deadlines are met
Coordinating the development of new logistics product features on AUTO1.com
Realizacja regularnych zadań związanych z obsługą przewozów
Opracowywanie planów tras i skoordynowane zarządzanie flotą transportową, przestrzegając obowiązujących standardów branżowych
Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientami poprzez aktywny kontakt telefoniczny i elektroniczny, obejmujący kontrahentów z różnych obszarów Europy
Aktywna dystrybucja i negocjacje związane z przewozem ładunków na platformach giełdowych transportu