Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (35)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 35 )
Kandydat / Kandydatka do pracy na stanowisku specjalisty ds. prawnych w Biurze Analiz i Petycji
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa procesu rozpatrywania petycji - analiza stanu prawnego i faktycznego ujętego w petycji, przygotowywanie analizy i opracowania oraz propozycji dalszego postępowania z petycją;
prezentowanie na posiedzeniach Komisji Petycji wniosków petycji i ich uzasadnienia oraz materiału zebranego o petycji;
przygotowywanie analiz i opinii oraz odpowiedzi na korespondencję nieurzędową;
rejestracja i opracowywanie wpływającej korespondencji, przygotowywanie okresowych raportów dotyczących petycji i korespondencji;
prowadzenie elektronicznych baz danych obsługujących korespondencję
- obsługa procesu rozpatrywania ustaw uchwalonych przez Sejm, podejmowania inicjatyw ustawodawczych i innych uchwał:
• opiniowanie pod względem prawnym, przedstawianie uwag i propozycji,
• redagowanie i opiniowanie zgłaszanych poprawek,
• weryfikowanie zestawień zgłoszonych wniosków,
• przygotowywanie wyjaśnień zgłoszonych poprawek,
• weryfikowanie uchwał Senatu oraz przygotowywanie projektów uzasadnień prawnych do uchwał Senatu,
• opracowywanie projektów inicjatyw ustawodawczych na podstawie założeń merytorycznych organów Senatu i senatorów, opracowywanie projektów inicjatyw ustawodawczych wykonujących orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego;
- czuwanie nad zgodnością przebiegu obrad Senatu i komisji senackich z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z Regulaminem Senatu, oraz udzielanie pomocy prawnej w interpretacji przepisów Regulaminu;
- sporządzanie opinii i analiz prawnych z zakresu tworzenia prawa oraz dotyczących działalności legislacyjnej Senatu, a także innych materiałów dotyczących problematyki prawnej
Przewodnik w Dziale Edukacji Obywatelskiej w Biurze Analiz, Dokumentacji i Korespondencji
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
oprowadzanie grup wycieczkowych po Senacie i Sejmie
przeprowadzanie wykładów o procesie powstawania ustawy, prawach i obowiązkach parlamentarzystów i sposobie wybierania senatorów i posłów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/specjalista ds. zamówień publicznych
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa prawna i organizacyjna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ze strony zamawiającego, w tym:
- prowadzenie dokumentacji kolejnych etapów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie projektów pism związanych z realizacją poszczególnych etapów postępowania oraz nadzór nad przestrzeganiem terminów ich realizacji,
- opracowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Kancelarii Senatu specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, projektów umów oraz innych dokumentów wymaganych w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- dokonywanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, badanie czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz ocena formalnoprawna ofert,
- opracowywanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie dokumentów na stronie internetowej i na platformie e-zamówienia
Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, w tym jako ich przewodniczący lub wiceprzewodniczący, oraz prowadzenie ich obsługi prawnej i organizacyjnej
Współudział w przygotowywaniu planu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach
przygotowywanie i współudział w prowadzeniu konkursów związanych z tematyką parlamentarną
przygotowywanie lekcji, warsztatów edukacyjnych popularyzujących działalność Senatu RP oraz udział w ich prowadzeniu
przygotowywanie merytoryczne materiałów multimedialnych, publikacji, materiałów edukacyjnych i okolicznościowych popularyzujących wiedzę o Senacie RP
współorganizacja wystaw oraz nadzór organizacyjno-techniczny nad ekspozycjami organizowanymi przez podmioty zewnętrzne
udział w pracach organizacyjno-technicznych związanych z wydawaniem publikacji edukacyjnych i okazjonalnych, pomoc w ich aktualizacji
udział w organizacji „dni otwartych” oraz innych wydarzeń okolicznościowych organizowanych przez Biuro Analiz, Dokumentacji i Korespondencji
współredagowanie merytoryczne internetowej witryny edukacyjnej Senatu oraz administrowanie systemem rezerwacji zwiedzania
digitalizacja Kolekcji Senatorów II RP
monitorowanie wpływu korespondencji przesyłanej na adres witryny edukacyjnej oraz współpraca przy udzielaniu odpowiedzi
sporządzanie projektów umów z osobami współpracującymi; kontrola wywiązywania się wykonawców z zawieranych umów oraz dokonywanie opisu merytorycznego dowodów księgowych stanowiących podstawę zobowiązań finansowych Kancelarii Senatu w tym zakresie oraz nadzór nad przygotowywaniem projektów umów oraz nad zawieraniem umów z autorami i osobami wykonującymi prace zlecone
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym środków bezpieczeństwa fizycznego,
zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka,
kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,
opracowywanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji,
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji, o której mowa w art. 43 ust. 3-5 ustawy o ochronie informacji niejawnych, opracowywanie projektu zarządzenia Szefa Kancelarii Senatu, o którym mowa w art. 47 ust. 3 tej ustawy oraz współpraca przy tworzeniu innych dokumentów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających,
prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,
przekazywanie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego danych ewidencyjnych osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa,
współdziałanie z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego przy dokonywaniu sprawdzenia pomieszczeń przewidzianych dla posiedzeń niejawnych,
szkolenie pracowników i współorganizowanie innych szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych,
nadzorowanie organizacji posiedzeń niejawnych Senatu i komisji senackich,
współdziałanie ze Strażą Marszałkowską w zakresie ochrony Kancelarii Senatu,
nadzór nad Kancelarią Tajną (jednoosobowym stanowiskiem pracy),
pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (art. 52 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych)
Specjalistka / Specjalista ds. organizacyjno - prawnych
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie senatorom pomocy prawnej w wykonywaniu mandatu, w tym:
wyjaśnianie senatorom prawnych uwarunkowań wykonywania mandatu oraz udzielanie konsultacji, informacji i opinii prawnych w tym zakresie
prowadzenie spraw związanych z interwencjami senatorskimi
merytoryczna i organizacyjna obsługa zespołów senackich i parlamentarnych
inicjowanie i sporządzanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących wykonywania mandatu senatorskiego
gromadzenie lub opracowywanie i udostępnianie informacji o treści przepisów prawnych związanych z wykonywaniem mandatu oraz informacji o senatorach, biurach senatorskich, klubach i kołach senackich
kontrola formalna wniosków senatorów o wypłatę świadczeń dla pracowników biur senatorskich oraz prowadzenie zbiorów dokumentów i ewidencji umożliwiających tę kontrolę
wykonywanie prac fizycznych związanych z obsługą biur na terenie Kancelarii Senatu, w szczególności: przenoszenie oraz przewożenie materiałów, mebli i sprzętów, rozładunek samochodów dostawczych;
dystrybucja m.in. wody, środków czystości na terenie Kancelarii Senatu oraz przygotowywanie sal komisyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem użytkowników m.in. ustawianie mebli
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi fotograficznej
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zdjęć na potrzeby Kancelarii Senatu w szczególności – reportaże fotograficzne z wydarzeń, wystaw, publikacji, strony www i mediów społecznościowych
udział w wyborze miejsca i czasu realizacji zdjęć, konsultacja projektu i aranżacja planu zdjęciowego
oświetlenie planu zdjęciowego
obróbka zdjęć z użyciem programów Adobe, do publikacji bezpośrednio po wydarzeniu
post produkcja oraz montaż prostych form wideo
obsługa senackiego studia TV
digitalizacja i archiwizacja materiałów foto i wideo
Starszy specjalista ds. rachuby płac w Biurze Finansowym
Wiejska 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom z tytułu zatrudnienia oraz sporządzanie list wypłat,
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS i obsługa systemu PŁATNIK,
dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat na PPK z instytucją finansową,
dokonywanie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych, zgodnie z przepisami ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
ustalanie należnych wpłat na PFRON oraz sporządzanie deklaracji wpłat na PFRON,
sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu wynagrodzeń,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
sporządzanie indywidualnych informacji do celów emerytalnych i rentowych oraz raportów ZUS RMUA