Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (53)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 53 )
Dyrektor Operacyjny
Mikołowska 51, Katowice
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
nadzór nad procesami operacyjnymi spółki,
współpraca w zakresie planowania strategicznego i realizacji celów biznesowych,
zarządzanie ryzykiem operacyjnym, w tym planowanie awaryjne, zarządzanie kryzysowe,
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura zarządu grupy kapitałowej (organizacja rad nadzorczych, walnych zgromadzeń, odpowiedzialność za uchwały, statuty, kontakt z notariuszami),
opieka nad zagranicznymi oddziałami firmy w Szwajcarii i USA pod kątem spełniania przez podmioty niezbędnych wymogów prawnych,
podpisywanie umów z kontrahentami i dostawcami, w tym weryfikacja treści umów i zamówień, współpraca z kancelarią oraz działem sprzedaży,
negocjacje harmonogramów spłaty zadłużeń, zawieranie ugód z kontrahentami, wypowiadanie umów,
zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi, standardami branżowymi oraz najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa i prywatności danych,
reprezentowanie firmy w kontaktach z kancelarią prawną oraz w sprawach sądowych
odpowiedzialność za całość prac związanych z certyfikacją ISO (audyty wewnętrzne, recertyfikacja, wdrażanie działań korygujących),
zarządzanie procesami związanymi z RODO (wdrażanie najlepszych praktyk, prowadzenie rejestrów, realizacja prac audytowych),
zarządzanie biurami, w tym współpraca z właścicielami obiektów, optymalizacja kosztów, negocjowanie umów, dbanie o spełnianie norm BHP,
odpowiedzialność za kwestie związane z ubezpieczeniem OC,
odpowiedzialność za procesy wewnętrzne związane z planowaniem zatrudnienia i strategią zatrudniania pracowników,
odpowiedzialność za ustalanie budżetów dla wszystkich działów w firmie, tj. budżety integracyjne i szkoleniowe,
nadzorowanie budżetów, prognozowanie i zarządzanie kosztami w celu maksymalizacji rentowności,
wdrażanie i utrzymywanie narzędzi do mierzenia wydajności operacyjnej,
monitorowanie trendów rynkowych, technologicznych oraz konkurencji, aby dostosowywać strategię i operacje firmy,
identyfikacja nowych możliwości rynkowych, rozwój oferty produktowej firmy oraz poszukiwanie nowych obszarów dla wzrostu i innowacji
Rejestrowanie faktur kosztowych w ramach spółek z grupy kapitałowej (sprawdzanie ich poprawności, pobieranie, drukowanie, pieczętowanie, wgrywanie ich do systemu, przekazanie do biura rachunkowego) i prowadzenie ewidencji kosztów
Wystawianie faktur sprzedażowych
Przygotowanie przelewów oraz wprowadzanie paczek przelewów do banków
Realizacja przelewów podatkowych
Weryfikacja bieżących płatności i monitoring w systemie w ramach spółek z grupy kapitałowej
Pobieranie i wysyłanie wyciągów bankowych oraz raportów bankowych do biura rachunkowego
Nadzorowanie rozliczeń z kontrahentami
Przygotowanie raportów windykacyjnych w ramach spółek z grupy kapitałowej
Wsparcie w tworzeniu analiz controllingowych i raportów wewnętrznych
Prowadzenie kalendarza oraz planowanie harmonogramu spotkań,
Organizacja i koordynacja podróży służbowych i prywatnych,
Zapewnienie przepływu informacji oraz współpracy z kadrą zarządzającą na poziomie c-level,
Kontakt z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi (także z klientami firmy),
Pozyskiwanie informacji oraz przygotowywanie opracowań na różnorodne tematy, takie jak dane statystyczne, trendy rynkowe, benchmarking oraz obowiązujące przepisy prawne obejmujące obszary Polski, DACH i USA
Kontakt z instytucjami i urzędami, takimi jak: kancelarie prawnicze, notarialne, urzędy miasta, itp., również poza granicami Polski,
Wsparcie w obszarze działań handlowych, w tym obsługa systemu CRM,
Wsparcie w codziennych czynnościach, takich jak: zaopatrzenie w artykuły, organizacja spotkań prywatnych, kontrola stanu zdrowia, czynności związane z aktywnością fizyczną, kulturalną i rozwijaniem zainteresowań,
Obsługa floty samochodowej, włączając w to przeglądy, ubezpieczenia, płatności leasingowe,
Administrowanie nieruchomościami (dokumentacja, płatności, koordynacja i kontrola zadań wykonywanych przez podwykonawców)
Selling the company’s services on domestic and international markets,
Managing new business pipeline; qualifying, acquiring and building relationships with new customers,
Adjusting the approach and sales process to the client’s needs in order to maximize the chances of successful cooperation 🎯 ,
Developing and understanding of our customers’ business, workflows and painpoints,
Conducting meetings with potential clients,
Co-creating offers and negotiating terms of commercial contracts with new accounts,
Responding to customer inquiries in a timely manner, providing accurate information, and creating a great customer experience for every potential client,
Representing the company at external and industry events
Selling an innovative bot solution based on voice technologies to optimize any kind of business,
Managing new business pipeline; acquiring and building relationships with new customers in various industries,
Adjusting the approach and sales process to the client’s needs in order to maximize the chances of successful cooperation,
Conducting meetings with potential clients,
Co-creating offers and negotiating terms of commercial contracts with new accounts,
Responding to customer inquiries in a timely manner, providing accurate information, and creating a great customer experience for every potential client,
Representing the company at external and industry events,
Przygotowanie rocznego budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń
Tworzenie raportów zarządczych
Przygotowywanie analiz m.in w zakresie rentowności firmy oraz poszczególnych projektów - płynności, czasu pracy i poziomu należności przeterminowanych itp
Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
Nadzór nad raportowaniem czasu pracy
Kontrola nad dokumentacją finansową, w tym nad realizowanymi projektami
Nadzór nad prowadzeniem rejestru faktur oraz uzyskiwaniem do nich wyjaśnień (sporadyczny kontakt w języku angielskim)
Koordynowanie procesu zamknięć cyklicznych
Monitorowanie zmian w przepisach
Współpraca z bankami i firmami leasingowymi (mi.in. analiza ofert, przygotowanie dokumentów)
Bliska współpraca z biurem rachunkowym, kancelarią prawną oraz doradcą podatkowym
You will be responsible for creative, organisational and technical side of social media content (bringing up ideas, writing SEO-friendly posts, creating video and podcasts scenarios etc)
Take care of iteo brand development and comprehensive support of social media activities (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn)
Look for great stories inside iteo that can be shared
Plan the publication schedule taking into account the specifics of each channel
Cooperate with our Design team in the area of creating materials
Conduct research on ideas for better communication, employer branding and marketing activities
Support us in the organization of trade fairs, sponsored and corporate events within the company