Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
Pracownik administracyjny do Sekcji Umów i Projektów Międzynarodowych w Centrum Spraw Międzynarodowych
Aleja Adama Mickiewicza 30, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja, ewidencja i obsługa administracyjna porozumień o współpracy oraz umów, mających za przedmiot współpracę edukacyjną pomiędzy AGH a zagranicznymi uczelniami, placówkami naukowo-badawczymi i organizacjami międzynarodowymi,
rekomendowanie działań, optymalizujących aktywność w zakresie podpisywania i realizowania umów AGH z zagranicznymi uczelniami, placówkami naukowo-badawczymi i organizacjami międzynarodowymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjny do Sekcji Umów i Projektów Międzynarodowych w Centrum Spraw Międzynarodowych
Aleja Adama Mickiewicza 30, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa administracyjna i finansowa mobilności studentów i pracowników, w ramach programu Erasmus+ mobilność edukacyjna studentów i pracowników z instytucjami szkolnictwa wyższego,
opracowywanie bieżącej i okresowej sprawozdawczości dotyczącej działalności Sekcji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator IT
Kawiory 21, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 02.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administrowanie usługami, które w 95% działają na Linuksie
Współpraca we wdrożeniach nowych systemów
Tworzenie koncepcji i nowych rozwiązań, dla wyzwań które stawiają przed nami m.in. deweloperzy
Tworzenie dokumentacji, czyli to co administratorzy lubią najbardziej 😊
Automatyzacja prac administracyjnych i nie tylko
Konfiguracja urządzeń brzegowych na potrzeby działania usług przez siebie tworzonych
realizowanie działań w obszarze przygotowania procesu rekrutacji kandydatów na studia, w szczególności posiadających wykształcenie uzyskane poza granicami Polski,
obsługa oraz przygotowywanie procedur prawnych oraz wytycznych dotyczących procesu rekrutacji,
obsługa procesu przeliczania ocen kandydatów uzyskujących świadectwo dojrzałości, dyplomu ukończenia studiów poza granicami RP.,
działania w obszarze obsługi elektronicznego systemu rekrutacyjnego m.in. w zakresie komunikacji z kandydatem, testów systemu, edycji treści komunikatów, kontroli treści w różnych wersjach językowych, importu danych wejściowych,
wspomaganie procesu organizacji egzaminów wstępnych na studia drugiego stopnia oraz nadzór nad wglądem do prac kandydatów, w szczególności kandydatów nie będących obywatelami polskimi,
dystrybucja sprzętu komputerowego i innych potrzebnych materiałów do miejsc przeznaczenia zgodnie z wytycznymi przełożonych,
udział w organizowaniu warsztatów, konferencji, szkoleń, targów edukacyjnych,
korespondencja i kontakt z kandydatami,
przygotowywanie danych dla potrzeb monitorowania i raportowania procesu rekrutacji,
współpraca z wydziałami i jednostkami administracji,
tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski, w szczególności treści do zamieszczenia na uczelnianej stronie internetowej, treści do materiałów informacyjno-promocyjnych, tekstów wewnętrznych aktów prawnych,
weryfikacja tekstów sporządzonych w języku angielskim oraz tłumaczeń wykonanych przez inne osoby,
współpraca z zespołem w zakresie przygotowywania materiałów promocyjnych w języku angielskim
pomoc w obsłudze działalności usługowo-badawczej Wydziału na zlecenia instytucji zewnętrznych, opracowywanie umów, zleceń, rozliczeń,
bieżąca obsługa administracyjna projektów naukowych i wdrożeniowych (programy krajowe, programy międzynarodowe i fundusze strukturalne),
współpraca w opracowywaniu wniosków i raportów związanych z projektami naukowymi i wdrożeniowymi (programy krajowe, programy międzynarodowe i fundusze strukturalne),
wykonywanie czynności zleconych przez Dziekana i Prodziekana ds. Nauki WWNiG AGH,
współpraca i pomoc przy przygotowaniu wniosków, umów (kontraktów), listów intencyjnych,
weryfikacja i pomoc w sporządzaniu raportów z realizacji projektów naukowych i wdrożeniowych (programy krajowe, programy międzynarodowe i fundusze strukturalne)
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem w sprawie konkursu pod linkiem: https://dok.agh.edu.pl/wakaty/file.php/13199/13199.pdf
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Programista JS/PHP
Czarnowiejska 50B, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca obejmuje obowiązki związane z rozwijaniem i utrzymaniem serwisów OPEN AGH Otwarte zasoby i OPEN AGH Otwarte e-Podręczniki oraz administracją innych serwisów CeL AGH
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjny - Popularyzator nauki
Kraków
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pisanie, redagowanie i korekta tekstów dotyczących AGH (głównie teksty popularnonaukowe) publikowanych m.in. na stronie internetowej, w materiałach informacyjno-promocyjnych,
realizacja działań mających na celu promocję nauki i popularyzację wiedzy we współpracy z jednostkami AGH, w szczególności przygotowywanie artykułów,
• interweniowanie w sytuacji naruszenia zasad niedyskryminacji / równego traktowania
w AGH;
• przyjmowanie zgłoszeń naruszeń zasady równego traktowania (niedyskryminacji)
w społeczności AGH, w tym od osób pracujących i studiujących, współpracujących;
• opracowywanie rozwiązań problemów wynikających z naruszenia zasady równego traktowania (niedyskryminacji);
• oferowanie pomocy osobom doświadczającym nierównego traktowania w społeczności AGH;
• współpraca z Zespołem ds. GEP w zakresie monitorowania oraz wdrażania rozwiązań instytucjonalnych wspierających równe traktowanie;
• podejmowanie działań na rzecz równego traktowania i wyrównywania szans
w społeczności akademickiej;
• podejmowanie działań wspierających eliminowanie wszelkich form dyskryminacji oraz nierównego traktowania w AGH;
• wspieranie wspólnoty akademickiej we wdrażaniu obowiązujących procedur przeciwdziałania dyskryminacji;
• inicjowanie rozwiązań na rzecz równego traktowania oraz prowadzenie działań na rzecz osób i grup narażonych na dyskryminację lub jej doświadczających (np. mentoring osób na początku karier zawodowych i naukowych, wywodzących się z grup narażonych na nierówne traktowanie;
• opracowanie wytycznych dotyczących procesów konkursowych i procesów oceny pracowniczej;
• aktualizowanie projektów procedur i praktyk dotyczących równego traktowania oraz przeciwdziałania dyskryminacji;
• aktualizacja obowiązującego w AGH kodeksu postępowania określającego akceptowane i nieakceptowane normy zachowania na uczelni;
• aktualizowanie strony internetowej z informacjami dotyczącymi zasad równego traktowania
Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu od 1 października 2022 r
Każdy zainteresowany aplikacją Kandydat proszony jest o uzupełnienie i podpisanie nw. klauzuli RODO:
Kraków, dnia
imię i nazwisko
adres zamieszkania
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
(rekrutacja – pracownik)
Na podstawie art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, wyrażam wyraźną i dobrowolną zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, a zawartych
w moim CV oraz innych dokumentach aplikacyjnych, w tym w zakresie przetwarzania mojego wizerunku -
w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko
Jednocześnie oświadczam, że zapytanie o zgodę zostało mi przedstawione w wyraźnej
i zrozumiałej formie oraz zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody
w każdym czasie, a także o możliwości jej rozliczalności. Zostałem również poinformowany
o tym, że dane zbierane są przez Akademię Górniczo-Hutniczą
im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. A. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków,
o celu ich zbierania, dobrowolności podania, prawie wglądu i możliwości ich poprawiania
Junior Project Manager w roli Asystenta Kierownika Projektu
Kawiory 21, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
Junior Project Manager (Agile) w roli Asystenta Kierownika Projektu
• Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
• umowa o pracę / pełny etat / zadaniowy czas pracy
• 7000 netto
• junior
Kojarzysz AGH? Zapewne! Ale prawdopodobnie nie wiesz, że właśnie utworzyliśmy na AGHu Centrum Zarządzania Wdrożeniami, które planuje stać się najlepszym biurem projektów w polskim pabliku. Żeby tak się stało, potrzebujemy świetnych juniorów. Może to właśnie Ty?
Dołączając do nas staniesz się częścią core team największego wdrożenia IT w 102-letniej historii AGH. Projektujemy i implementujemy świetny produkt: wielofunkcyjny, wszystkomający system do zarządzania zasobami, zawartością i przepływem pracy z rozmaitymi bajerami, a do tego w chmurze! How cool is that? A w portfelu informatyzacji mamy jeszcze parę atrakcji, do których chętnie Cię zaangażujemy
Projekty będziesz realizować w Scrumie (także skalowanym), SAP Activate i innych metodykach zwinnych. W pracy będziesz używać Trello, Teams, Confluence i Office365
• Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
• umowa o pracę / pełny etat / zadaniowy czas pracy
• 11 000 netto
• specjalista
AGH znasz? Pewnie, że znasz. Najlepsza uczelnia techniczna w okolicy! Właśnie utworzyliśmy na AGHu Centrum Zarządzania Wdrożeniami, które stanie się wkrótce najlepszym biurem projektów w polskim sektorze publicznym - nie mamy co do tego wątpliwości. Aby tak się stało, potrzebujemy w swoim gronie fachowca od zarządzania procesowego
Dołączając do nas staniesz się częścią core team największego projektu IT w 102-letniej historii AGH. Projektujemy i implementujemy szerokozakresowy i wielofunkcyjny system do zarządzania zasobami, zawartością i przepływem pracy - jest dużo procesów do ogarnięcia, zamodelowania i zoptymalizowania. Ponadto planujemy powołać do życia profesjonalne BPMO - jeśli się sprawdzisz przy projekcie, staniesz na jego czele (i ułożysz je według swojej wizji)