Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista Google Ads (PPC)
Rzeszów
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowe planowanie i rozwój kampanii w Google Ads,
Docelowo również praca w systemach reklamowych Microsoft Advertising, (opcjonalnie Meta Ads / TikTok Ads / LinkedIn)
Analizowanie ruchu oraz zachowania użytkowników w ujęciu długofalowym i wielokanałowym,
Współtworzenie oraz realizacja strategii performance marketingowych dla naszych Klientów,
W tym opracowywanie mediaplanów i struktur kampanii reklamowych oraz działań wspierających konwersję,
Planowanie przygotowania analityki dla kampanii (tagi, pixele, konwersje) –znajomość Google Analytics (konieczna), Google Merchant Center, Google Tag Manager (wysoce przydatna), praca nad optymalizacją feeda produktowego,
Opracowywanie strategicznych planów marketingowych dla klientów, które obejmują badania rynku, analizę konkurencji, identyfikację targetu, wyznaczanie celów i KPIs, oraz strategię komunikacji,
Rekomendowanie odpowiednich kanałów marketingowych wraz ze wskazaniem ich praktycznego wykorzystania,
Realizacja kampanii marketingowych, w tym koordynacja działań, zarządzanie budżetem, wybór kanałów marketingowych, monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii w razie potrzeby,
Bieżąca analiza i koordynacja prowadzonych działań kanałach takich jak Google Ads, Facebook Ads,
Regularna komunikacja z klientami, w celu zrozumienia ich potrzeb, informowania o postępach i przedstawiania wyników,
Prowadzenie rozmów z nowymi klientami w celu zbadania ich potrzeb i przygotowania odpowiednich rekomendacji i ofert,
Nadzorowanie zespołu specjalistów ds. marketingu oraz innych osób zaangażowanych w proces, takich jak projektanci graficzni, copywriterzy, specjaliści SEO,
Analiza wyników kampanii i przygotowywanie szczegółowych raportów dla klientów,
Kompleksowe planowanie i rozwój kampanii performance w kanałach: Google Ads i Facebook Ads
Jeśli pracujesz tylko w systemie Google Ads, to napisz do nas i porozmawiajmy, wiemy, że czasem lepiej skupić się na jednym narzędziu,
Analizowanie ruchu oraz zachowania użytkowników w ujęciu długofalowym i wielokanałowym,
Współtworzenie oraz realizacja strategii performance marketingowych dla naszych Klientów,
W tym opracowywanie mediaplanów i struktur kampanii reklamowych oraz działań wspierających konwersję,
Planowanie przygotowania analityki dla kampanii (tagi, pixele, konwersje) –znajomość Google Analytics (konieczna), Google Merchant Center, Google Tag Manager (wysoce przydatna), praca nad optymalizacją feeda produktowego,
Przygotowanie raportów i konsultacje z Klientami,
Otrzymasz również możliwość pracy w systemach Bing Ads, TikTok, DV360 – Programmatic,
Kompleksowe planowanie i rozwój kampanii performance w kanałach: Google Ads (głównie) i Facebook Ads,
Analizowanie ruchu oraz zachowania użytkowników w ujęciu długofalowym i wielokanałowym za pomocą Google Analytics, Facebook Analytics / Attribution,
Współtworzenie oraz realizacja strategii performance marketingowych dla Klientów agencji. W tym opracowywanie mediaplanów i struktur kampanii reklamowych oraz działań wspierających konwersję,
Dbanie o odpowiednie przygotowanie stron dla kampanii – wdrażanie Google Analytics, Google Tag Manager, wykorzystanie dataLayer, Merchant Center, analiza feedów produktowych,
Jeśli potrafisz również wykorzystać komunikację on-site (popupy, push notyfikacje, automation), to świetnie!
Szukanie i testowanie nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi,
Przygotowanie raportów i konsultacje z Klientami,
WAŻNE: Szczególnie istotne jest dla nas Twoje doświadczenie, dlatego za zgłoszenia od osób, które chcą się uczyć pracy na tym stanowisku – dziękujemy