Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (129)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 129 )
Kierownik (m/k/i) Działu Utrzymania Ruchu
Graniczna 60, Górna, Łódź
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
W Polsce Aquinos jest obecny zarówno w ramach linii biznesowej Bedding jak i Upholstery (sofy, inne meble tapicerowane). W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce głównie pod marką Sembella), zatrudniając kilkaset osób
Na stanowisku Kierownika Działu Utrzymania Ruchu będziesz podlegał Dyrektorowi Zakładu i odpowiadał za zarządzanie działem mechaników, elektryków i automatyków. Głównym zadaniem jest utrzymanie sprawności parku maszynowego fabryki (pikowarek jedno i wieloigłowych, maszyn i narządzi używanych na krojowni, obrabiarek CNC, maszyn szwalniczych, linii produkcyjnych dla materaców, łóżek tapicerowanych itp.) jaki i instalacji infrastruktury technicznej funkcjonujących w budynku
TWOJE ZADANIA:
Utrzymanie dostępności i sprawności maszyn, urządzeń i instalacji w fabryce
Nadzór nad prawidłową eksploatacją maszyn i urządzeń
Przygotowanie planów i przeprowadzenie przeglądów technicznych, maszyn i urządzeń (preventive maintenance)
Zarządzanie podległym zespołem
Analiza i eliminowanie przyczyn awarii (reactive maintenance)
Dbanie o właściwy zapas części zamiennych, planowanie i zarządzanie budżetem
Udział w projektach ciągłego doskonalenia, wprowadzanie usprawnień technicznych procesów w fabryce, ciągłe poszukiwanie usprawnień technicznych
Uczestniczenie w przygotowywaniu projektów inwestycji w nowe rozwiązania techniczne
Wprowadzenie i rozwijanie narzędzi informatycznych do zarządzania utrzymaniem sprawności parku maszynowego fabryki
W Szwajcarii Aquinos działa w ramach linii biznesowej Bedding. Firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane z takich marek jak Swissflex czy Superba)
Jako Kontroler Finansowy dołączysz do międzynarodowego zespołu kontrolerów. Będziesz odpowiedzialny za raportowanie, planowanie finansowe, budżetowanie, analizę i kontrolę kosztów. Jest to stanowisko międzynarodowe wymagające ścisłej współpracy z kontrolerami w innych krajach europejskich oraz zespołem operacyjnym w Szwajcarii. Raporty i analizy będziesz przygotowywał w języku angielskim
Miejsce pracy Łódź
TWOJE ZADANIA:
- Przygotowanie analizy kosztów, rentowności, kluczowych wskaźników
- Udział w opracowywaniu i monitorowaniu budżetów, prognoz i planów
- Przygotowywanie procesu zamknięcia miesiąca i raportowania wyników
- Analizy dotyczące wszelkich luk między budżetem a realizacją, prognozą i realizacją
- Współpraca z lokalnym zespołem szwajcarskim w celu uzyskania danych niezbędnych do sprawozdawczości zarządczej
- Udział w kalkulacji i analizie cen sprzedaży oraz kosztów produkcji, kosztów standardowych i ich coroczna aktualizacja
- Dostarczenie dokumentacji i wyjaśnień dla audytu zewnętrznego, analiza niezgodności w celu usunięcia wszelkich zidentyfikowanych problemów lub wątpliwości
Obecnie Aquinos Group jest jednym z największych europejskich producentów mebli tapicerowanych i materaców, zatrudniającym 5.100 osób, działającym w 20 lokalizacjach w 9 krajach Europy i posiadającym biura w Hong Kongu i Shenzen, dzięki czemu sprzedaje swoje produkty w ponad 50 krajach na całym świecie. Linia biznesowa Aquinos Bedding zajmuje się projektowaniem i produkcją szerokiej gamy produktów do sypialni, takich jak materace, stelaże, łóżka kontynentalne i inne rodzaje łóżek, sprzedawanych głównie pod popularnymi markami, takimi jak Beka®, Lattoflex®, Literie Bultex®, Schlaraffia®, Sembella®, Superba®, Swissflex® i GELTEX®
Monitorowanie napływu zamówień klientowskich.w systemie SAP (EWM)
Konsolidacja zamówień i planowanie transportu
Kontakt z dostawcami usług transportowych
Przygotowywanie list załadunkowych (SAP-EWM)
Koordynowanie załadunków (stały kontakt z magazynem)
Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
Awizacja dostaw
Rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych związanych z załadunkami i transportem
W Polsce Aquinos jest obecny zarówno w ramach linii biznesowej Bedding jak i Upholstery (sofy, inne meble tapicerowane). W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce głównie pod marką Sembella), zatrudniając kilkaset osób
Specjalista/ Specjalistka ds. Logistyki jest odpowiedzialny/a za utrzymanie ciągłości i terminowości dostaw produktów do klientów krajowych i zagranicznych. Odpowiada za przepływ informacji oraz dokumentów pomiędzy firmą Aquinos a spedycjami. Specjalista jest zaangażowany we wdrażanie nowych strategii logistycznych. Jako reprezentant Działu Logistyki współpracuje z wewnętrznymi działami: Magazynu, Obsługi klienta oraz Planowania Produkcji
Monitorowanie napływu zamówień klientowskich.w systemie SAP (EWM)
Konsolidacja zamówień i planowanie transportu
Kontakt z dostawcami usług transportowych
Przygotowywanie list załadunkowych (SAP-EWM)
Koordynowanie załadunków (stały kontakt z magazynem)
Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
Awizacja dostaw
Rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych związanych z załadunkami i transportem
W Polsce Aquinos jest obecny zarówno w ramach linii biznesowej Bedding jak i Upholstery (sofy, inne meble tapicerowane). W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce głównie pod marką Sembella), zatrudniając kilkaset osób
Jako Specjalista/-tka ds. Personalnych będziesz członkiem zespołu HR spółki Recticel w Polsce. Będziesz zajmować się wsparciem HR głównie dla fabryki materaców i łóżek tapicerowanych w Łodzi. W tej roli będziesz mieć szeroki i ciekawy zakres zadań – będziesz zajmować się zarówno rekrutacją pracowników, administracją personalną, raportowaniem danych HR, procesem wdrożenia nowych pracowników, ich rozwojem i szkoleniami. Będziesz brać udział w korporacyjnych i lokalnych projektach i inicjatywach HR. Znajdziesz też miejsce na realizację własnych pomysłów i inicjatyw
Do twoich zadań należeć będzie prowadzenie administracji pracowniczej (umowy, akta osobowe, employee master data), administrowanie czasem pracy i absencjami pracowników
Prowadzenie działań rekrutacyjnych i employer brandingowych (zarówno dla stanowisk white collar jak i blue collar)
Planowanie i prowadzenie, koordynacja procesów wdrożenia nowych członków zespołu
Wspieranie, doradzanie menedżerom liniowym w zakresie HR
Analizowanie potrzeb rozwojowych, proponowanie, planowanie i organizowanie działań rozwojowych
Praca z systemem kadrowo-płacowym i innymi narzędziami IT w obszarze HR (np. e-Recruiter),
Jako Asystent/ka ds. Administracyjnych będziesz odpowiadać za funkcjonowanie biura fabryki, wspierać zarządu i menadżerów fabryki w zakresie organizacji spotkań (wewnętrznych oraz zewnętrznych), koordynować działania związane z komunikacją (korespondencja, kurierzy, goście, główna linia telefoniczna). Będziesz również organizować podróże służbowe oraz wspierać w zakresie zakupów niektórych usług, wyposażenia, poszukiwać możliwości optymalizacji i oszczędności w tych kategoriach
Dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów w obszarze biura zarządu, prowadzenie centralnego rejestru umów dot. usług i zakupów nieprodukcyjnych
Obsługa tradycyjnej poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Organizacja i koordynacja podróży służbowych członków zarządu, pracowników biura fabryki i gości (VIP)
Pomoc w organizacji spotkań z gośćmi
Współpraca z dostawcą materiałów biurowych oraz z dostawcami usług – biurem podróży, firmami przewozu osób, hotelami, firmami wynajmu samochodów, firmami cateringowi
Pomoc w zarządzeniu biurem (facility management) w zakresie umów na usługi cateringu, sprzątania, ochrony, usług telefonicznych czy usług druku
Zakupy materiałów biurowych, wyposażenia biura, biletów lotniczych etc
Procesowanie zamówień na materiały i usługi w systemie ARIBA
Obsługa maszyn produkcyjnych sterowanych numerycznie do cięcia pianki poliuretanowej (po przeszkoleniu) z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych
Ustawianie maszyn zgodnie z kartą technologiczną oraz zleceniem produkcyjnym
Bieżące monitorowanie procesu produkcyjnego i kontrola jakościowa wyrobu,
Potwierdzanie produktów w systemie oraz wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
Dbałość o sprawne działanie powierzonych maszyn i urządzeń
Segregacja i odstawianie wyprodukowanych komponentów na miejsce składowania
Jako Specjalista Działu Ciągłego, będziesz brać udział w procesie wdrażania Lean Manufacturing w zakładzie produkcyjnym w Łodzi (produkcja materacy, pokrowców materacowych i łóżek tapicerowanych). Będziesz uczestniczył w projektach związanych z poprawą kluczowych wskaźników zakładu (KPI): analizował procesy oraz wdrażał narzędzia Lean Manufacturing
Współpraca z zespołem, kierownikami innych działów oraz mistrzami produkcji
Stosowanie metod i narzędzi ciągłego doskonalenia
Zbieranie danych i raportowanie kluczowych wskaźników dla zakładu (KPI)
Inicjowanie i prowadzenie działań optymalizacyjnych
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń
Prowadzenie projektów oszczędnościowych koncentrujących się na redukcji głównych strat w zakładzie
Promowanie idei ciągłego doskonalenia poprzez szkolenia i motywowanie pracowników do zmia
Prowadzenie działań rekrutacyjnych i employer brandingowych (zarówno dla stanowisk white collar jak i blue collar)
Planowanie i prowadzenie, koordynacja procesów wdrożenia nowych członków zespołu
Analizowanie potrzeb rozwojowych, planowanie i organizowanie działań rozwojowych i szkoleń
Udział w projektach badania zaangażowania pracowników oraz opracowywania nowych rozwiązań motywacyjnych
Wspieranie, doradzanie menedżerom liniowym w zakresie HR
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników w zakresie administracji personalnej (teczki personalne, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy (rozliczanie czasu pracy, urlopy, absencje)
Monitorowanie terminów badań wstępnych, okresowych kontrolnych, ważności orzeczeń lekarskich
Wystawianie niezbędnych zaświadczeń na potrzeby pracowników
Praca z aplikacjami i bazami danych HR w SAP Success Factors i w środowisku Lotus Notes
Przetwarzanie zapotrzebowań materiałowych na zamówienia do dostawców
Dbałość o przestrzeganie procedur P2P istniejących w grupie Recticel
Obsługa parametrów sytemu SAP planowania zakupów
Koordynowanie przepływu informacji dotyczących opóźnień w dostawach, przyspieszeń planowych dostaw, komunikacji niezgodności jakościowych z dostawcami
Aktualizowanie, komunikowanie i koordynowanie akcji naprawczych dla wskaźników: Supplier delivery performance, Inbound lead time, Supplier delivery quality, Supplier delivery costs
Przetwarzanie zapotrzebowań materiałowych na zamówienia do dostawców
Dbałość o przestrzeganie procedur P2P istniejących w grupie Recticel
Obsługa parametrów sytemu SAP planowania zakupów
Koordynowanie przepływu informacji dotyczących opóźnień w dostawach, przyspieszeń planowych dostaw, komunikacji niezgodności jakościowych z dostawcami
Aktualizowanie, komunikowanie i koordynowanie akcji naprawczych dla wskaźników: Supplier delivery performance, Inbound lead time, Supplier delivery quality, Supplier delivery costs