Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (36)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 36 )
Monter Elektronik
Toszecka 2, Gliwice
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za montaż, konfigurowanie i testowanie urządzeń elektronicznych. Usługi wykonywane są zdalnie lub w siedzibie klientów firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego IT
Toszecka 2, Gliwice
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
Druga linia wsparcia technicznego – samodzielne rozwiązywanie zgłoszonych problemów
Trzecia linia wsparcia technicznego – współpraca z zespołem wytwarzającym oprogramowanie
Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne klientów (użytkowników końcowych) w zakresie oferowanego oprogramowania
Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
Udział w projektach wdrożeniowych – instalacje, prezentacje, szkolenia
Udział w pracach analitycznych, konfiguracyjnych oraz testach oprogramowania
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań programistycznych związanych z produkowanymi i utrzymywanymi przez spółkę systemami informatycznymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego IT
Toszecka 2, Gliwice
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
Druga linia wsparcia technicznego – samodzielne rozwiązywanie zgłoszonych problemów
Trzecia linia wsparcia technicznego – współpraca z zespołem wytwarzającym oprogramowanie
Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne klientów (użytkowników końcowych) w zakresie oferowanego oprogramowania
Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
Udział w projektach wdrożeniowych – instalacje, prezentacje, szkolenia
Udział w pracach analitycznych, konfiguracyjnych oraz testach oprogramowania
Wykonywanie testów funkcjonalnych, regresywnych, akceptacyjnych, integracyjnych oraz wydajnościowych wytwarzanego oprogramowania w sposób manualny oraz zautomatyzowany
Udział w pracach analitycznych, projektowych oraz konfiguracyjnych oprogramowania
Udział w projektach wdrożeniowych – instalacje, prezentacje, szkolenia
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za montaż, konfigurowanie i testowanie urządzeń elektronicznych. Usługi wykonywane są zdalnie lub w siedzibie klientów firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Serwisu Oprogramowania
Toszecka 2, Gliwice
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie, obsługa zgłoszeń
Druga linia wsparcia technicznego – samodzielne rozwiązywanie zgłoszonych problemów
Trzecia linia wsparcia technicznego – współpraca z zespołem wytwarzającym oprogramowanie
Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne klientów (użytkowników końcowych) w zakresie oferowanego oprogramowania
Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
Udział w projektach wdrożeniowych – instalacje, prezentacje, szkolenia
Udział w pracach analitycznych, konfiguracyjnych oraz testach oprogramowania